Volkswagen Golf Mk2 1990 – SPRZEDANY

Golf albo nie Golf? Oto jest pytanie. Miłośnicy modelu nie będą mieć wątpliwości. Kojarzy się z tym, co w latach 80-tych było lepsze za naszą zachodnią granicą. Choć to auto popularne, w zestawieniu z produktami Demoludów zachwycało precyzją wykonania, trwałością, praktycznością kompaktowego nadwozia i wysokim komfortem. Z silnikiem 1.8 l i automatyczną skrzynią biegów jeździ przyjemnie i dynamicznie, nawet jak na warunki panujące na drogach trzy dekady później. Ten egzemplarz ma piękny kolor, zachował się w doskonałym stanie i ma jedynie 88,5 tys. km potwierdzonego przebiegu. Choć to prosta wersja wyposażeniowa CL, odnajdziemy w niej już obrotomierz i centralną konsolę, a pierwszy właściciel zamawiając samochód w fabryce zadbał o wyższy model kierownicy i światła dalekosiężne, idealne niegdyś do spychania z lewego pasa autostrady maruderów.

Volkswagen Golf Mk2
Rocznik: 1990
Przebieg: 88500 km
Pojemność: 1781 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 90 KM

Wersja wyposażenia: CL
Silnik: 1.8 RP 66 kW
Kolor: LA5T Mediumblau

Opcje wyposażenia dodatkowego:
X4B national sales program Switzerland
1AF power brake
5J0 without rear spoiler
1C1 antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
4KC side and rear windows tinted
4GF windshield, tinted
3NB rear seat bench/backrest, completely folding
1ME steering wheel (hollow rim)
Q1A standard front seats
8J1 hand brake/low brake fluid level warninglight without inscription
8M1 rear window wiper and washer system with intermittent control
8BB halogen headlight for left-hand drive
8D4 WITH 4 LOUDSPEAKERS (PASSIVE)
3D1 center console
8TC rear fog light for driving on the right
8U0 without additional instruments for distance measurement
1TB fuel tank vent line with gravity valve and PVC breather hose
1H1 load-sensitive proportioning valve

Samochód sprowadzony do Polski w 2005 roku.
Przebieg potwierdzony książką serwisową i dodatkowym zapisem w komorze przy poprzedniej wymianie rozrządu (2007 / 75700 km).

W tym roku doinwestowany kwotą około 5 tysięcy złotych, tak, aby jazda mogła być bezpieczna i w pełni przyjemna.
Wymieniony:
– kompletny układ napędu rozrządu,
– olej, filtry,
– nowe świece,
– nowa uszczelka pod pokrywą zaworów,
– tylne amortyzatory,
– komplet nowych opon,
– nowy alternator,
– nowa pompa hamulcowa,
– nowe lampy tył
– nowe głośniki,
– wygłuszenie nadwozia matami audio

Stan i wyposażenie całkowicie zgodne z oryginalnym, poza dołożonym radiem Blaupunkt Kiel RD 104 (z odtwarzaczem CD) oraz wygłuszeniem kabiny profesjonalnymi matami izolującymi (koszt 800 zł).

Silnik pracuje gładko, skrzynia zmienia biegi płynnie, samochód sprawnie przyspiesza i hamuje.
Wnętrze piękne, bez najmniejszych śladów zużycia.
Nie był poddawany zabiegom detailingowym, na karoserii ma jedynie drobne ślady eksploatacji (wgniotka na lewym tylnym nadkolu, drobne zarysowania zderzaków).

Samochód jest zarejestrowany w Polsce, ubezpieczony do 02/2019, badanie techniczne do 02/2019.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT-marża.

Na co dzień zajmuję się prowadzeniem Giełdy klasyków i pisaniem wstępów do większości przedstawionych tu ofert.