Mercedes E 63 AMG 4Matic W212 to mieszanka wybuchowa. Z jednej strony prestiżowa limuzyna, z drugiej prawdziwy potwór, zdolny rozpędzić się o setki w 3,7 s i wygenerować ponad 550 koni mechanicznych z 5,5-litrowego silnika V8. Generacja W212 otrzymała lifting w 2013 roku, i właśnie z tego właśnie rocznika pochodzi prezentowany egzemplarz. Nowością jest nie tylko zupełnie nowy, zdecydowanie bardziej zaokrąglony i nowoczesny przód, ale i układ napędu na 4 koła 4Matic oraz wiele innych aktualizacji technicznych i z zakresu bezpieczeństwa. To stosunkowo nowy, bo produkowany do 2016 roku model. Spełnia normę Euro 6, więc jeżeli obawiacie się, że większością starszych samochodów z Waszych kolekcji możecie mieć problem ze swobodną jazdą po eko-strefie w Warszawie i innych miastach (jeżeli zostaną wprowadzone), tu nie ma takiej obawy. Może i jest absurdalnie mocny i szybki, ale za to jest ekologiczny!
Czytaj dalej Mercedes E 63 AMG 4Matic W212 2013 – 199999 PLN – Odolanów
ecoautoklinika
Siemanko!
Miło mi, że zaglądnąłeś tutaj, to znaczy, że jesteś na dobrej drodze do zakupu porządnego auta z pewną historią i po dobrym serwisie.
Jestem pasjonatem motoryzacji, uważam, że ta prawdziwa skończyła się około 10 lat temu, pierwsze auta z Japonii sprowadziłem dla siebie, widząc jaką sprawia radość użytkowanie ich na co dzień, postanowiłem podzielić się tym uczuciem z Wami!
Sprowadzam tylko wyselekcjonowane auta, kładę duży nacisk aby były one w idealnym stanie, po sprowadzeniu dopieszczamy je w naszym rodzinnym warsztacie.
Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania!
Mercedes G 63 AMG W463 2014 – SPRZEDANY
Mercedes G 63 AMG W463 to klasyczna karoseria G Wagen w absolutnie wyjątkowej wersji. Opracowana przez dział AMG, wyposażona została w silnik M 157 V8 biturbo, z pojemności 5,4 l generujący 544 KM. Pierwsza setka jest tu dostępna już po 5,4 s, a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 210 km/h. Przy masie 2,5 tony i aerodynamice kiosku Ruchu – takie wartości z pewnością muszą robić wrażenie. Wrażenie z pewnością może również zrobić zdolnością do utrzymania wartości, szczególnie jeżeli mówimy o najlepiej utrzymanych egzemplarzach. W połowie 2018 roku zadebiutowała kolejna generacja, ale według wielu miłośników serii G – to już nie to samo. Ten egzemplarz pochodzi z 2014 roku i przejechał dotąd jedynie 21 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes G 63 AMG W463 2014 – SPRZEDANY
Mercedes-AMG GT-S C190 2016 – 399900 PLN – Odolanów
Mercedes-AMG GT to sportowy samochód produkowany od 2014 do 2021 roku. Bardzo często postrzegany jako bezpośredni konkurent Porsche 911, choć założenia konstrukcyjne i projekt są tu całkowicie odmienne. Za koncepcję samochodu od początku do końca odpowiadał dział AMG, w rezultacie konstrukcja doskonale sprawdza się podczas dynamicznej, a nawet torowej jazdy. Auto ma klasyczny układ napędowy z silnikiem z przodu i napędem na tylną oś, jednak silnik został tu tak mocno wycofany, że znajduję się niemal w połowie samochodu. Dzięki temu kierowca ma przed sobą widok wspaniałej, długiej maski. Pod nią też jest schowane wspaniałe serce – nowo opracowany silnik AMG V8 biturbo o pojemności 4 litrów – to pierwszy silnik samochodu sportowego z wewnętrznie zamontowanymi turbosprężarkami i smarowaniem z suchą miską olejową. Mercedes-AMG konfigurowany był w dwóch wersjach mocy: jako wersja GT o mocy 462 KM oraz ten wzmocniony, czyli GT-S, taki jak prezentowany przez ecoautoklinikę, o mocy 510 KM.
Czytaj dalej Mercedes-AMG GT-S C190 2016 – 399900 PLN – Odolanów
Mercedes E 550 T S212 2010 – SPRZEDANY
Gdy szukacie idealnego, sprawiającego przyjemność daily, zazwyczaj założenia są proste. V8 pod maską, nie SUV, nie Van, a właściwie czemu by nie kombi? To rodzaj nadwozia, który w ostatnich latach odszedł nieco w zapomnienie, a przecież w razie potrzeby pozwala przewieźć więcej towaru niż każda pseudoterenówka, a przede wszystkim daje większą przyjemność z szybkiej jazdy po winklach. Niższy środek ciężkości to zawsze możliwość szybszego przejechania zakrętu, a niższe nadwozie to też mniejsze opory aerodynamiczne i ciche podróżowanie również w tempie autostradowym. Z punktu widzenia ludzi nie zjeżdżających z asfaltu SUVy to wymysł szatana, podobnie jak eliminacja dużych silników o znacznych pojemnościach. A przecież jeszcze 15 lat temu 5,5-litrowe V8 bez hybrydy nikogo w aucie klasy średniej-wyższej nie dziwiło. Dobrze, że te auta wciąż działają. Ba, taki Mercedes E 550 T S212 wciąż może dać ogromną ilość satysfakcji, jeżeli tylko utrzymany jest w pięknym stanie. Ten okaz sprowadzony z Japonii ma aktualnie tylko 45 tys. km przebiegu i zaspokoić może nawet najbardziej wymagających kierowców… i ich rodziny.
Czytaj dalej Mercedes E 550 T S212 2010 – SPRZEDANY