Porsche

Porsche 924S 1987 – 58000 PLN – Świdnica

Porsche 924 to następca modelu 914, w założeniu lekki i niedrogi samochód sportowy, będący swego czasu prawdziwym hitem sprzedaży. Model debiutował w 1975 roku i choć powstał po części w oparciu o części VW i Audi, z czasem producent postarał się, by auto było traktowane jak prawdziwy samochód sportowy. W 1985 roku został debiutował model Porsche 924S, produkowany przez trzy lata. Silnik to tym razem była już autorska konstrukcja Porsche, zapożyczona z modelu 944 i rozwijająca moc 150 KM. Zawieszenie, hamulce i koła na 5 śrub zostały odziedziczone po modelu 924 Turbo. Także osiągi były zbliżone do 944 Turbo i biorąc pod uwagę świetne wyważenie będące następstwem zamocowania skrzyni biegów przy tylnej osi, jest to samochód dający mnóstwo satysfakcji z szybkiej jazdy.
Czytaj dalej Porsche 924S 1987 – 58000 PLN – Świdnica

Porsche 911 997 Turbo Techart 2007 – 369900 PLN – Warszawa

911 Turbo ma wszystkie zalety rasowego supersamochodu i żadnej z jego wad. Niepowtarzalna charakterystyka prowadzenia Porsche z silnikiem za tylną osią, natychmiastowe przyspieszenie, które zapewnia 480-konny silnik i zawieszenie zestrojone tak, by nie ograniczać kierowcy w codziennej jeździe. Prezentowany w ogłoszeniu egzemplarz to Porsche 911 Turbo generacji 997 pochodzi z polskiego salonu. Pakiet stylistyczny Techart dodaje bardziej agresywną stylizację i dużo karbonowych akcentów, dzięki czemu wyróżnia się spośród seryjnych aut. Konfiguracja wnętrza świetnie zgrywa się ze stylistyką nadwozia. Czarne skóry i liczne srebrne akcesoria nastrajają sportowo. Nie brakuje tu żadnej opcji, która może uprzyjemnić eksploatację auta na co dzień.
Czytaj dalej Porsche 911 997 Turbo Techart 2007 – 369900 PLN – Warszawa

Porsche 911 Carrera 996 1998 – 219000 PLN – Żory

Nie jest tajemnicą, że większość właścicieli Porsche 911 Carrera na rynku japońskim próbowała dodatkowo wyróżnić się na drodze. Stąd przeważająca większość sprowadzony stamtąd egzemplarzy zwiera na nadwoziu mniejsze bądź większe modyfikacje. Ten egzemplarz również nie wygląda jak seryjna Carrera 2, lecz tu za niecodzienny wygląd odpowiadał już pierwszy właściciel. Widoczny na zdjęciach pakiet stylistyczny Aero GT zakodowany został w VIN z fabryce. Upodabnia egzemplarz do wersji GT3 Cup, która była skierowana na tor. Od strony technicznej jest to standardowa, wolnossąca, 300-konna Carrera, która z powodzeniem sprawdzi się w normalnym ruchu ulicznym. Wyposażona jest w skrzynię manualną, co dziś zdecydowanie dla większości miłośników tych samochodów jest zaletą.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 1998 – 219000 PLN – Żory

Porsche 911 Turbo 964 1991 – 899000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo zawsze budziło emocje. Najmocniejsza z wersji 911 pożądana była przez ludzi lubiących prowadzić samochód. 911 Turbo 964 miało szersze nadwozie ze znacznie bardziej wydatnymi nadkolami w porównaniu do modelu Carrera. Skrzydło w dużej mierze przejęte z G modelu Turbo 3.3 oraz dwie owalne końcówki rur wydechowych podkreślały moc pojazdu. W latach 1991-92 model 911 Turbo był napędzany turbodoładowanym silnikiem o pojemności 3,3 litra i mocy 320 KM. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż zachował się w oryginalnym stanie i posiada historię serwisów przeprowadzanych w naszym kraju. Wyposażony jest w manualną skrzynię, a jego san zachwyci pewnie niejednego zainteresowanego zakupem.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 964 1991 – 899000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo Cabriolet 930 1988 – 750000 PLN – Wrocław

W roku modelowym 1975 na rynek weszła mocna wersja Porsche 911, Turbo. Nazwana wewnętrznie 930 była wówczas topowym modelem w linii 911. Model 930 posiadał poszerzone tylne błotniki, które dawały mu dodatkowe 12 cm w biodrach. Przed tylnymi nadkolami zastosowano czarną folię chroniącą przed kamieniami. Tylna pokrywa otrzymała charakterystyczne skrzydło z szeroką, czarną lamówką z twardej gumy. Począwszy od roku modelowego 1978, pokrywa silnika wykonywana była z blachy stalowej, a stałe, plastikowe tylne skrzydło zostało znacznie zwiększone. Turbo w tym roku otrzymało również układ wydechowy z podwójną rurą. Od roku modelowego 1987 model Turbo dostępny był również w nadwoziu Targa i Cabriolet.
Wspaniałe 930 Cabrio z ogłoszenia dodatkowo dopasione jest ciekawymi dodatkami, po Polsce jeździ od 2012 roku i pochodzi z USA. Do samochodu dołączona jest pełna dokumentacja, a także certyfikat autentyczności Porsche.

Czytaj dalej Porsche 911 Turbo Cabriolet 930 1988 – 750000 PLN – Wrocław

Porsche 911 Carrera 4S 996 2002 – 219800 PLN – Poznań

Generacja 996 długo była najbardziej niedocenianą, lecz aktualny trend mówi dosadanie, że czasy te już się skończyły. Pierwsze Porsche 911 Carrera wyposażone w silnik chłodzony cieczą już nie jest ubogim krewnym swoich braci, zwłaszcza w wersji takiej jak ta. Porsche 911 Carrera 4S ma wizualne cechy wersji Turbo, a nawet coś więcej. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, sportowe zawieszenie M030 i także charakterystyczną wyłącznie dla wersji 4S tylną blendę między światłami. Do tego 320-konny, wolnossący silnik M96/03, manualna skrzynia biegów, napęd na 4 koła i przepis na ponadczasowe auto gotowy.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 996 2002 – 219800 PLN – Poznań

Porsche 911 Carrera 996 1997 – 179000 PLN – Żory

Komfort, elegancja i sportowe geny. Pierwsze chłodzone cieczą Porsche 911 debiutowało w 1997 roku wraz z generacją 996, otwierając w dziejach marki nowy rozdział. Mimo powiększenia karoserii zachowało cechy charakterystyczne dla 911 i zostało poprawione aerodynamicznie. Zachowało sportowy charakter, lecz stało się bardziej praktyczne i komfortowe, we wnętrzu oferując więcej miejsca, i lepiej spisując się na dłuższych trasach. Ten egzemplarz ma niewysoki przebieg, pochodzi z rynku japońskiego i zdecydowanie przykuwa uwagę nieszablonowym odcieniem lakieru. Wyposażony jest w zautomatyzowaną przekładnię Tiptronic z możliwością ręcznej zmiany biegów i silnik bokser o pojemności 3,4 l, generujący 300 koni mechanicznych. Pochodzi z pierwszego roku produkcji i zawiera charakterystyczny element wyłącznie pierwszych egzemplarzy – żółte kierunkowskazy. Taki egzemplarz na rynku zdaża się nieczęsto.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 1997 – 179000 PLN – Żory

Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – 250000 PLN – Żory

Porsche 911 Carrera 4S to jeden z najciekawszych wariantów 996. Dzięki podniesionej mocy oraz napędowi na 4 koła uważany jest za jeden z najbardziej uniwersalnych, a stylistyka upodabniająca go do wersji Turbo zdecydowanie wyróżnia ją na tle innych modeli. Ma poszerzone nadwozie, agresywny przedni zderzak, lepsze hamulce, sportowe zawieszenie M030 i napęd na 4 koła. To co je odróżnia od Turbo, to atmosferyczny silnik M96/03 generujący tu 320 KM.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – 250000 PLN – Żory

Porsche 911 Carrera 3.2 Targa G50 1989 – 449500 PLN – Świdnica

Klasyczne Porsche 911 nie wymaga reklamy. Bez cienia przesady można je nazwać najbardziej rozpoznawalnym samochodem sportowym świata. A może i najlepszym? Porsche od ponad 50 już lat udowadnia, że ten model wciąż wyznacza wzorzec, za którym inni starają się nadążyć. Rok 1989 to ostatni w klasycznym nadwoziu drugiej serii, w którym odnajdziemy wiele elementów świetnej i dopracowanej z latami układanki. Wersja 3.2 wprowadzona została w 1983 roku. Nowy silnik o pojemności 3164 cm³ otrzymał elektroniczny system zarządzania Motronic 2 (DME) i nowy wtrysk paliwa Bosch LE Jetronic, co pozwoliło zwiększyć moc z 204 KM do 231 KM. Kolejnej znaczącej zmiany dokonano w październiku 1986 , wprowadzając skrzynię biegów G50. To właśnie te modele są dziś bardziej pożądanymi 911 w klasycznym nadwoziu drugiej serii.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 3.2 Targa G50 1989 – 449500 PLN – Świdnica

Porsche 911S Sportomatic 1975 – 375900 PLN – Warszawa

Czasy się zmieniają, a Porsche 911 pozostaje najlepszym autem sportowym na świecie. Ta legenda nie wzięła się znikąd. Choć pomysł oparcia samochodu sportowego o architekturę stworzoną dla rodzinnego Garbusa wydawał się absurdalny, to w praktyce sprawdził się wyśmienicie. 911 powstało w 1963 jako bardziej luksusowy i praktyczny następca cenionego modelu 356. Silnik został za tylną osią, jednak zyskał dwa cylindry, a auto w zamyśle miało lepiej nadawać się do codziennej jazdy. Rezultat? 911 stało się światowym fenomenem i benchmarkiem dla wszystkich producentów o sportowych aspiracjach, na dekady dominując drogi, tory i plakaty na ścianach dziecięcych sypialni. Model G to pierwsza wielka aktualizacja modelu, oferowana w latach 1974-89. Ten zachowany w pięknie oryginalnym stanie egzemplarz wyróżnia skrzynia Sportomatic, nazywana ówcześnie automatyczną, choć w praktyce będącą skrzynią manualną z automatycznie uruchamianym sprzęgłem.
Czytaj dalej Porsche 911S Sportomatic 1975 – 375900 PLN – Warszawa