Porsche

Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – 189900 PLN – Września

Porsche 911 Carrera w wersji 4S to to z fabrycznie poszerzonymi tylnymi błotnikami (jak w wersji Turbo), sportowymi zderzakami oraz sportowym zawieszeniem. Napędzane na cztery koła i wyposażone we wzmocnione hamulce. Carrerę 4S wyróżnia też coś, czego nawet 911 Turbo nie miało, czyli tylna blenda na całą szerokość pojazdu. To wizualny wyróżnik, dzięki któremu wiele osób uważa, że wizualnie jest to najzgrabniejsza odmiana wśród wszystkich w całej generacji 996, czyli tej pierwszej chłodzonej cieczą.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – 189900 PLN – Września

Porsche Panamera 4S 2010 – 148830 PLN – Józefosław

Porsche Panamera Typ 970 zadebiutowało w 2009 roku, będąc pierwszym seryjnie produkowanym czterodrzwiowym Porsche. Pomysł kiełkował od lat 80., nabywcy czekali długo, lecz finalnie byli usatysfakcjonowani. Choć początkowo planowano produkcję 20 tys. egzemplarzy rocznie, ilość tą udało się wytworzyć już po 10 miesiącach. Nazwa „Panamera”, podobnie jak „Carrera”, wywodzi się z nazwy meksykańskiego wyścigu wytrzymałościowego Carrera Panamericana. Auto dostępne było w kilku wersjach silnikowych. Panamera 4S to ta z napędem na 4 koła i 400-konnym, wolnossącym silnikiem 4,8 V8. Dzięki skrzyni PDK pierwsza setka jest tu możliwa już po 5 s.
Czytaj dalej Porsche Panamera 4S 2010 – 148830 PLN – Józefosław

Porsche 911 SC 3.0 Targa 1980 – 269000 PLN – Dębe Wielkie

Tak wyglądała definicja sportowego samochodu 44 lata temu. Porsche 911 SC 3.0 Targa to model oferowany w latach 1978-1983. Skrót SC w jego nazwie to skrót od Super Carrera, choć w tym czasie był to model podstawowy, a alternatywą było 911 Turbo. 911 SC ma szersze nadwozie od wcześniejszej 911 Carrera, a nowy 3-litrowy silnik generował początkowo 180 KM, a w specyfikacji na 1980 rok było to już 188 KM. Wyróżniały go czarne felgi ATS o średnicy 15 cali, które odnajdziemy również na prezentowanym egzemplarzu z rynku amerykańskiego. Samochód ma manualną skrzynię biegów, co w przypadku tego kultowego, sportowego samochodu zawsze jest atutem.
Czytaj dalej Porsche 911 SC 3.0 Targa 1980 – 269000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 S Targa 1968 – 419999 PLN – Raszyn

Porsche 911 S to klasyczny model szczególnie poszukiwany przez tych, którzy pragną dynamicznie jeździć, ewentualnie lubią, gdy wartość samochodów w garażu rośnie dynamicznie. Pierwsze 911 debiutowało jako model 901 w 1963 roku, z dwulitrowej jednostki bokser generując 130 KM. Na rok 1968 seria podzielona została na wersje 911 T (bazową), 911 L (luksusową) oraz najbardziej dziś poszukiwaną i najdroższą – 911 S (sportową). Odnajdziemy w niej pięcioramienne felgi Fuchs, w zawieszeniu stabilizatory z przodu i z tyłu, hamulce wentylowane i na deser dodatkowe ozdobne listwy. To, co jednak najważniejsze, to największa moc silnika, podniesiona tu do 160 KM. W wersji nadwoziowej Targa powstały w 1968 roku zaledwie 442 sztuki i co jest bardzo istotne – wersja ta nie była nigdy oferowana w USA. Ten egzemplarz został gruntownie odrestaurowany przez renomowany warsztat Piotra Bema, dzięki czemu może być traktowany jako pewny zakup i świetna inwestycja.
Czytaj dalej Porsche 911 S Targa 1968 – 419999 PLN – Raszyn

Porsche 911 Carrera 4S 991 2013 – 409911 PLN – Kalisz

W 2011 roku debiutowała siódma generacja Porsche 911, bez wątpienia najsłynniejszego samochodu sportowego świata, stale rozwijanego o 1963 roku. Mimo zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu, po raz pierwszy udało się wówczas zbić masę względem poprzednika, co było zasługą zastosowania po raz pierwszy w 911 mieszanej konstrukcji aluminium i stali. 911 Carrera 4S to odmiana z napędem na 4 koła i mocniejszym wśród dwóch podstawowych silnikiem typu bokser, który z pojemności 3,8 l zdolny jest wykrzesać 400 KM bez pomocy turbosprężarek. Skrzynia biegów jest super szybka, dwusprzęgłowa PDK. Prędkość maksymalna to 297 km/h, a pierwsza setka jest w zasięgu już po 4,3 s. To co jednak w tym Porsche jest najwspanialsze, to sposób w jaki potrafi połączyć wysokie osiągi z codzienną użytecznością. Nic nie stoi na przeszkodzie, by jeździć nim naprawę dużo, gdyż jest to przyjemnością.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 991 2013 – 409911 PLN – Kalisz

Porsche 911 1975 – 275000 PLN – Dębe Wielkie

Rok 1974 był dla Porsche 911 rokiem wielkich zmian. To wówczas rodziła się seria G, której najbardziej rozpoznawalnym elementem zewnętrznym były wyższe i bardziej masywne zderzaki, niezbędne do spełnienia nowych przepisów US NHTSA. 911 poszerzono o 42 mm, aby zmieścić szersze tylne opony. Auta wyposażone zostały po raz kolejny w sześciocylindrowe silniki typu bokser chłodzone powietrzem, które miały wówczas pojemność 2,7 l. W podstawowej wersji kierowca dostawał tu do dyspozycji 150 KM i czysto sportowe wrażenia z jazdy. Dziś na rynku tych samochodów jest bardzo mało – te, które przystosowane były do spełnienia amerykańskich norm spalin bardzo szybko kończyły swój żywot, a dodatkowym problemem była korozja (911 zanurzano w kąpieli cynowej dopiero od rocznika 1976). Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz z 1975 roku zdecydowanie wyróżnia się na rynku swoim stanem zachowania.
Czytaj dalej Porsche 911 1975 – 275000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 Carrera 996 1998 – 169000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 4 996 to wzór samochodu sportowego. Stworzony według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga, od której nie było odwrotu. To wciąż auto sportowe, mimo większej przestrzeni we wnętrzu i mimo większego komfortu. Ten egzemplarz w pięknej i przykuwającej wzrok czerwieni ma jedynie 61 tys. km przebiegu. Możemy na nim zobaczyć kierunkowskazy w pomarańczowym kolorze, występujące jedynie w egzemplarzach z samego początku produkcji.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 1998 – 169000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 2 Targa 993 1996 – 299999 PLN – Raszyn

Porsche 911 Carrera 2 Targa to absolutny sztos wśród wiatrakowców, bo mamy naprawdę zaawansowaną technikę w postaci zmiennej długości dolotu (VarioRam), wielowahaczowego zawieszenia, mega sprawnej i mądrej wentylacji (klimatronik), 6 biegowej skrzyni biegów (manual) i po prostu 285 konnego silnika o 6 cylindrach w układzie boxer, który jest szczytową ewolucją silników chłodzonych powietrzem ever. Do tego w tym egzemplarzu mamy szklaną Targę z 3 opcjami: ciemno (roleta), jasno (szklany dach), prawie cabrio, ale głowy nie urywa czyli dach otwarty. To ostatnia ewolucja wiatrakowca, który był produkowany do 1998, a potem zastąpiony przez 911 (996) chłodzone cieczą.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 2 Targa 993 1996 – 299999 PLN – Raszyn

Porsche 911 Carrera 3.2 Targa 1985 – 269000 PLN – Dębe Wielkie

O tym, jak wspaniałą legendą jest chłodzone powietrzem 911 nie trzeba nikomu przypominać. Zaprezentowane podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1983 roku, nowe Porsche 911 Carrera 3.2 miało na celu odświeżenie gamy marki, opierając się na flagowym modelu 911, cieszącym się powodzeniem od dwudziestu lat. Zachowując oryginalność stylu 911, projekt został częściowo zmodernizowany. Sześciocylindrowy silnik został powiększony do 3,2 l i otrzymał wtrysk Motronic. Ten sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych egzemplarz ma nadwozie typu targa i manualną skrzynie biegów, a jego przebieg to tylko 84 tysiące mil.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 3.2 Targa 1985 – 269000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 Carrera 4S 2004 – 299000 PLN – Szczecin

Lata mijają, a razem z nimi ten model budzi coraz więcej entuzjazmu. Porsche Carrera generacji 996 (z lat 1997–2006) ma piękną sylwetkę, a według wielu miłośników zdecydowanie najwspanialej wygląda w dostępnej od 2002 roku wersji Carrera 4S. Ten czarny egzemplarz mocno potwierdza tę tezę. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, napęd na 4 koła i sportowe zawieszenie M030 to elementy, które miał wspólne z wersją 911 Turbo. To, co było indywidualne dla Carrery 4S, to piękna czerwona blenda pomiędzy tylnymi światłami – element, który zainspirował twórców najnowszej wersji 911. Auto napędza atmosferyczny silnik M96/03 o pojemności 3,6 l i mocy 320 KM. Ten egzemplarz ma tylko 45 tys. km przebiegu i przybył do Polski z Japonii. Wyróżnia go z pewnością piękne, kontrastowo skonfigurowane wnętrze z pakietu zamówień specjalnych.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 2004 – 299000 PLN – Szczecin