Porsche

Porsche 911 Turbo 997 2008 – 549000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche, 911 i Turbo – zlepek tych dwóch słów u wielu budzi gęsią skórkę, a w umyśle od razu rodzi się wizja ciekawej trasy po górach z wieloma zakrętami i wieloma tunelami, w których można przycisnąć pedał gazu. Z drugiej strony są i tacy, którzy chcieliby tylko postawić je w garażu i na nie patrzeć. Nie ważne w której grupie jesteś, to Porsche 911 Turbo 997 może być spełnieniem Twoich marzeń. Ma piękną konfigurację kolorystyczną, jest po gruntownym serwisie i zostało z gustem zmodyfikowane. Felgi BBS Motorsport o rozmiarze 20 cali z pewnością dodają mu uroku, a napęd na 4 koła i moc 480 KM łączą się tu z wyjątkową trakcją.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 997 2008 – 549000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 SC Cabriolet 1984 – 279900 PLN – Zgierz

Tak wyglądała definicja sportowego samochodu cztery dekady temu. Porsche 911 SC 3.0 Cabriolet to model oferowany w latach 1978-1984. Skrót SC w jego nazwie to skrót od Super Carrera, choć w tym czasie był to model podstawowy, a alternatywą dla niego było hard core’owe 911 Turbo. Klient większy wybór otrzymywał w wyborze nadwozia niż silnika, bo opcje dostępne były trzy – Coupe, Targa i Cabriolet. 911 SC ma szersze nadwozie od wcześniejszej 911 Carrera, a nowy 3-litrowy silnik generował początkowo 180 KM, choć z latami go wzmacniano. Jednostka napędowa z roku 1984 to ostatnia odmiana silnika przed zwiększeniem pojemności z 3 l do 3,2 l. Do dyspozycji kierownca otrzymuje tu moc 204 KM i „whale tail” – ogromny tylny spojler, służący również jako odpowiednio wydajny wlot powietrza do silnika.
Czytaj dalej Porsche 911 SC Cabriolet 1984 – 279900 PLN – Zgierz

Porsche 928S 1983 – 39000 PLN – Nowy Sącz

928 stanowiło prawdziwą rewolucję w ofercie legendarnej niemieckiej marki. Z silnikiem umieszczonym z przodu i skrzynią biegów przy tylnej osi gwarantowało idealny rozkład mas, rzecz w klasycznych 356 i 911 nie do pomyślenia. Rasowe V8 pod maską, niebanalna stylistyka i świetne drogowe maniery z miejsca podbiły serca dziennikarzy, co przyczyniło się do nadania mu tytułu samochodu roku 1978. To jedyny w historii raz, kiedy tytuł ten trafił do tak elitarnego, sportowego samochodu. Porsche 928S ukazało się w roku 1980, w trzy lata po debiucie pierwszej wersji modelu. Litera „S” oznaczała tu powiększenie pojemności z 4,5 do 4,7 l i podniesienie mocy początkowo z 240 KM do 300 KM. To wóz, który może podbić serca na wiele sposobów. Wysoki komfort, piękne brzmienie, oryginalny wygląd i zawsze satysfakcjonujące osiągi. Ten egzemplarz ma jeden ogromny plus i jeden poważny minus. Plusem z pewnością jest najbardziej poszukiwana w tym modelu tapicerka z psychodelicznym wzorem zwanym „Pascha”, a minusem silnik w trakcie remontu.
Czytaj dalej Porsche 928S 1983 – 39000 PLN – Nowy Sącz

Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 345000 PLN – Warszawa

Trzecia generacja Porsche 911, określana w wewnętrznej nomenklaturze jako typ 964, łączy tradycyjną sylwetkę klasycznego modelu z nowoczesną techniką. Choć koncepcja sylwetki była kontynuacją klasycznej linii, w jego wnętrzu kryło się 85% całkiem nowych części. Chłodzony powietrzem 6-cylindrowy bokser miał teraz pojemność zwiększoną do 3,6 litra i w podstawowej wersji osiągał moc 250 KM. Całkowicie nowe było również zawieszenie, odrzucające koncepcję używanego przez 40 lat drążka skrętnego. W konfiguracji z manualną skrzynią biegów to idealne auto na weekendową przejażdżkę, zwłaszcza po krętej, górskiej drodze. Ten egzemplarz dodatkowo może oczarować szokującą kolorystyką wnętrza, stworzoną na specjalne zamówienie pierwszego właściciela.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 964 1990 – 345000 PLN – Warszawa

Porsche 911 EV – Kalisz

Porsche 911 to ikona. Dlatego myśląc o połączeniu klasycznej motoryzacji z nowoczesnym i ekologicznym napędem elektrycznym, zdaje się to być połączenie naturalne. Z zewnątrz zachowany jest tu absolutnie klasyczny wygląd. Pod skórą – prawdziwy hi-tech zapewniający osiągi niedostępne dla tradycyjnych silników spalinowych. Moc 1/3 megawata dostępna zawsze, bez czekania na odpowiednie obroty, bez strzelania ze sprzęgła i bez potrzeby zmiany biegów. Realizując swój projekt firma OldCustomGarage wybrała solidnego partnera – rozwiązania od Fellten znane są już na rynku od kilku lat, są stale rozwijane i gwarantują, że finalny efekt po prostu zwala z nóg swoimi możliwościami.
Czytaj dalej Porsche 911 EV – Kalisz

Porsche Cayenne S 2007 – 64900 PLN – Skrzyszów

Porsche Cayenne debiutowało w 2002 roku, będąc trzecim modelem marki obok 911 i Boxstera. Jego nazwa wywodzi się od pieprzu cayenne i dobrze określa jego rolę – samochód powstał jako nieustraszony podróżnik, gotowy dotrzeć wszędzie tam, gdzie nie dadzą rady jego bardziej ukierunkowani na sport bracia. Cayenne zostało poddane face liftingowi w 2007 roku i taki właśnie poliftowy egzemplarz Cayenne S oferuje Nowex Cars. Pod maską pracuje tu jednostka o pojemności zwiększonej do 4,8 l, oferująca 385 KM. Samochód oferuje nie tylko świetne osiągi, ale i komfort oraz luksusowe warunki podróży, a swoich użytkowników może zaskoczyć całkiem niezłymi możliwościami jazdy w terenie. Ten egzemplarz przybył do Polski z Japonii i ma aktualnie przebieg 125 tys. kilometrów.
Czytaj dalej Porsche Cayenne S 2007 – 64900 PLN – Skrzyszów

Porsche Cayman 987c 2006 – 119000 PLN – Katowice

Pierwsza generacja Porsche Cayman, o oznaczeniu fabrycznym 987c, produkowana była od 2006 roku. Technologicznie był to samochód oparty na roadsterze Boxster 987, z sześciocylindrowym silnikiem typu bokser ze smarowaniem z suchą miską olejową. Jednostkę umieszczono tu centralnie, co zagwarantowało idealny rozkład mas. Dzięki zamkniętemu nadwoziu i sztywniejszej karoserii, Cayman był bardziej precyzyjny w prowadzeniu od Boxstera i zyskał miano bardziej sportowego. Ma piękną sylwetkę i świetnie się prowadzi, więc przyznacie, trudno pragnąć czegoś więcej?
Czytaj dalej Porsche Cayman 987c 2006 – 119000 PLN – Katowice

Porsche 928 1982 – 112000 PLN – Katowice

Model 928, którego nadwozie opracowano z uwzględnieniem nowych, planowanych przepisów bezpieczeństwa, był popularny jako łatwy w obsłudze, wygodny i komfortowy grand tourer. Porsche projektując 928 skupiło się na lekkiej konstrukcji. Z tego powodu drzwi, przednie błotniki i maska ​​zostały wykonane z aluminium, a nie z blachy stalowej. 928 napędzane były chłodzonym wodą silnikiem V8 z układem cylindrów 90°, a idealne wyważenie zapewniło umieszczenie skrzyni biegów przy tylnej osi. Pojemność skokowa silnika wynosiła początkowo 4,5 litra. Najbardziej charakterystyczną cechą 928 są podnoszone elektrycznie okrągłe reflektor oraz panoramiczna szyba na tylna. Przedstawiciel ery transaxle z ogłoszenia może poszczycić się pięknym kolorem nadwozia, zadbanym wnętrzem i wyjątkowo niskim przebiegiem.
Czytaj dalej Porsche 928 1982 – 112000 PLN – Katowice

Porsche 968 1994 – 105000 PLN – Katowice

Porsche 968 to następca modelu 944 i ostatni etap ewolucji przedniosilnikowych, czterocylindrowych Porsche ze skrzynią umieszczoną przy tylnej osi. Proporcje i kształt linii bocznej nie zostały zmienione, zmodyfikowano przód i tył, upodobniając je do ówczesnej oferty marki. Zmieniono sposób otwierania przednich lamp, które upodobniły się do tych z modelu 928. Zastosowało 3-litrowy, czterocylindrowy silnik rzędowy, będący rozwinięciem konstrukcji stosowanej 944 S2. Największym sukcesem było ustabilizowanie krzywej momentu obrotowego przy niskich prędkościach, co znacznie poprawiło przyspieszanie przy codziennej jeździe, zwłaszcza w werji ze skrzynią automatyczną Tiptronic, którą odnajdziemy również na pokładzie prezentowanego egzemplarza. Warto podkreślić, że moc 240 KM i moment obrotowy na poziomie 305 Nm uczyniło z niego najmocniejszy i największy czterocylindrowy silnik wolnossący w ówczesnym pojeździe produkcyjnym.
Czytaj dalej Porsche 968 1994 – 105000 PLN – Katowice

Porsche 911 Carrera 993 1996 – 359000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 993 jest wewnętrznym oznaczeniem dla generacji Porsche 911 produkowanej i sprzedawanej w okresie od stycznia 1994 do 1998 jako zastępca modelu 964. Porsche 911 Carrera 993 było znacznie ulepszone względem swojego poprzednika. Według Porsche każda część samochodu została zaprojektowana od podstaw, łącznie z silnikiem i tylko 20% jego części zostało przeniesionych z poprzedniej generacji. Porsche określa 993 jako „znaczący postęp, nie tylko z technicznego, ale także wizualnego punktu widzenia”. Inżynierowie Porsche opracowali nową ramę pomocniczą ze stopu metali lekkich z zawieszeniem wielowahaczowym, eliminując zjawisko nadsterowności, tworząc bardziej cywilizowany samochód, zapewniający lepsze wrażenia z jazdy. Dziś jest to – jako ostatni z rodu chłodzonych powietrzem – wyjątkowo ceniony i lubiany model. Prezentowany egzemplarz ma na pokładzie zawsze mile widzianą w 911 skrzynię manualną oraz drobne zmiany tuningowe – obniżone zawieszenie KW i 18-calowe felgi BBS LM.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 993 1996 – 359000 PLN – Stary Dzierzgoń