Archiwum kategorii: Chevrolet

Chevrolet Corvette Z06 C7 2019 – 380000 PLN – Obrowiec

Chevrolet Corvette C7 błyskawicznie zaczęła być traktowana jako ceniony przedstawiciel odchodzącego gatunku. Ostatnia generacja z klasycznym napędem – silnik z przodu, napędzający koła tylne. Wersja Z06 znajdowała się hierarchii pomiędzy koronnym ZR1 a modelami Stingray i Grand Sport. Zaoferowała osiągi supersamochodu w zdecydowanie bardziej przystępnej cenia. 659 koni mechanicznych z doładowanej jednostki V8 o pojemności 6,2 l wystarczy, by osiągami przebić chociażby 911 GT3 czy Mercedesa AMG GT. Na pokładzie amortyzatory o regulowanej sile tłumienia, układ suchej miski olejowej, tytanowe zawory wlotowe, (opcjonalne) hamulce węglowo-ceramiczne, opony Michelin Pilot Sport Cup czy fotele kubełkowe (opcjonalne Competition Seats z ramą magnezową, są również w tym egzemplarzu). To z jednej strony specjalnie zbudowany samochód sportowy, wprost kuszący, by zabrać go na tor i wymagający przy szybkiej jeździe kunsztu na najwyższym poziomie, a z drugiej po prostu doskonały gran tourer, pozwalający zdjąć dach typu targa, odprężyć się i rozkoszować się szumem opływającego powietrza.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette Z06 C7 2019 – 380000 PLN – Obrowiec

Chevrolet Corvette ZR1 C6 2011 – 339700 PLN – Gostynin

General Motors w 2009 wyprodukowało najmocniejszy samochód w swojej historii. Chevrolet Corvette ZR1 C6 to bodaj pierwszy supercar z prawdziwego zdarzenia, jaki opuścił amerykańską fabrykę. Wielu fanów do dziś uważa, że wciąż jest najlepszy. Wszak pozostawienie z tyłu na Nurburgringu takich samochodów, jak Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo, Lamborghini Aventador LP700-4 czy Pagani Zonda nie wzięło się znikąd. Zasilany silnikiem LS9 o pojemności 6,2 l, doładowanym kompresorem, zdolny jest rozwinąć moc maksymalną 647 KM, sprint do setki zajmuje tu ledwie 3,2 s, a prędkość maksymalna to 330 km/h. W nadwoziu odnajdziemy mnóstwo elementów z włókna węglowego, zastosowanych tu oczywiście po to, by zbić masę (wynik to jedynie ciut ponad 1500 kg!) Hamulce Brembo pochodzą z najwyższej półki – przód to ceramika wprost z homologowanego wyłącznie na tor Ferrari FXX, tył jest identyczny jak w Enzo. Tych samochodów wyprodukowano zaledwie 4684 sztuk, ceny rosną i zapewne nic nie odwróci tego trendu.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette ZR1 C6 2011 – 339700 PLN – Gostynin

Chevrolet Chevelle 1969 – 220000 PLN – Maków Podhalański

Chevrolet Chevelle drugiej generacji ukazał się na rynku w 1968 roku, po rocznej przerwie. Jego sylwetka typu semi fastback została tak doskonale przyjęta, że przetrwała niemal bez modyfikacji przez pięć lat, co w amerykańskiej motoryzacji stanowi całą epokę. Najmocniejsze modele SS to już w tej chwili poszukiwany przez kolekcjonerów, bardzo drogi temat, lecz na rynku odnaleźć możemy również klony, auta wystylizowane jak SS i zabudowanymi równie mocnymi jednostkami napędowymi, jak fabryczne SS. Tu pod maską jest 396-calowy big block, generujący 350 KM i spięty z manualną skrzynią biegów. To wyjątkowo łobuzerska konfiguracja, pozwalającą jeździć w sposób, który doskonale nawiązuje do zadziornej stylistyki tego modelu.
Czytaj dalej Chevrolet Chevelle 1969 – 220000 PLN – Maków Podhalański

Chevrolet Chevelle Malibu 1969 – 170000 PLN – Warszawa

Chevrolet Chevelle drugiej generacji ukazał się na rynku w 1968 roku, po rocznej przerwie. Jego sylwetka typu semi fastback została tak doskonale przyjęta, że przetrwała niemal bez modyfikacji przez pięć lat, co w amerykańskiej motoryzacji stanowi całą epokę. O ile najmocniejsze modele SS to już w tej chwili poszukiwany przez kolekcjonerów, bardzo drogi temat, samochody z silnikami typu „small block” mogą dać nie mniej radości. Niekończąca się popularność za Oceanem oznacza dziś bezproblemową eksploatację również w Polsce, bo przecież wysyłka paczki zza Oceanu majątku nie kosztuje. Tu pod maską pracuje 250-konny Turbo-Fire 350, czyli prawilne V8 sprzężone ze skrzynią automatyczną.
Czytaj dalej Chevrolet Chevelle Malibu 1969 – 170000 PLN – Warszawa

Chevrolet Corvette C2 1965 – 359000 PLN – Bielsko-Biała

Corvette rozpoczęła swój żywot w 1953 roku z modelem C1, inspirując wielu młodych Amerykanów i powodując wieloletnią zazdrość konkurencji. Największym sukcesem jednak była kolejna generacja, C2, czyli osławiony Stingray, oferowany w latach 1963-67. Do dziś jest to najbardziej pożądana i kolekcjonerska wersja modelu. Zaprojektowany przez Larry’ego Shinodę pod przewodnictwem legendarnego Bill’a Mitchella, był pierwszym samochodem koncernu, podczas którego wykorzystywano prace w tunelu aerodynamicznym. Jego sylwetka inspiruje i fascynuje do dzisiaj. Ten egzemplarz to przedstawiciel roku produkcyjnego ’65, ze small blockiem pod maską spiętym z czterostopniową skrzynią manualną. Samochód kilka lat temu został odrestaurowany.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C2 1965 – 359000 PLN – Bielsko-Biała

Chevrolet C10 Apache Pickup 1963 – Warszawa

Chevrolet C10 to kultowy amerykański pickup. Narodził się w 1959 roku i był pierwszym na rynku samochodem tej klasy z niezależnym przednim zawieszeniem. Niemal co roku przechodził modyfikacje. Rok 1963 miał zmodyfikowaną ramę i zawieszenie, a wizualnie był to ostatni rocznik z zagiętą przednią szybą i okrągłymi ramkami reflektorów. Dziś jest to najbardziej poszukiwany rocznik wśród C10 pierwszej generacji, produkowanej do 1966 roku. Bazowa wersja – taka jak prezentowana przez dom aukcyjny Ardor Auctions – miała grill lakierowany na biało i rzędowy, sześciocylindrowy silnik pod maską. Jak każde C10, napędzany jest na tylną oś.
Czytaj dalej Chevrolet C10 Apache Pickup 1963 – Warszawa

Chevrolet Camaro Convertible 1996 – 129000 PLN – Warszawa

Prezentowany Chevrolet Camaro Convertible pochodzi z czwartej generacji modelu, oferowanej w latach 1993-2002. Choć jego sylwetka jest jednoznacznie sportowa, z przykuwającą uwagę przednią szyba o stromym nachyleniu 68 stopni, raczej nie jest to auto do bicia rekordów na torach wyścigowych. To czystej krwi Amerykanin, charakterem nawiązujący do poprzedników, stworzony do pokonywania wielu kilometrów prostych autostrad z prędkością 55 mil na godzinę. Silnik 3,8 l V6 ze skrzynią automatyczną sprawdzi się w tej roli wyśmienicie, a żywy kolor, 19-calowe felgi i dodatkowy, niezwykle agresywny pakiet aerodynamiczny mogą z niego uczynić gwiazdę niejednego zlotu.
Czytaj dalej Chevrolet Camaro Convertible 1996 – 129000 PLN – Warszawa

Chevrolet Impala SS 1967 – przejedź się nim

Chevrolet Impala w nadwoziu coupe to jedna z najpiękniejszych linii, jakie spotkać mogliśmy w latach 60-tych w USA. Szczególnie ciekawe są te, które fabrycznie otrzymały pakiet SS, czyli Super Sport, zapewniający podniesienie osiągów w postaci mocniejszych silników i zmodyfikowanego zawieszenia, a także indywidualne fotele dla pasażerów z przodu. Rocznik ’67 to trzeci rok produkcji czwartej generacji, wyróżniający się podniesioną linią tylnych nadkoli i wysuniętymi na rogach atrapy kierunkowskazami. Szczególnie seksownie Impala może wyglądać w kolorze czerwonym, co dobitnie pokazuje egzemplarz sprowadzony przez Inwestuj w klasyka. To wspaniały samochód do nawet długich podróży. W 5,5 metrowym nadwoziu bez problemu pomieści 4 osoby, zapewniając im komfort przy pięknym akompaniamencie big blocka.
Czytaj dalej Chevrolet Impala SS 1967 – przejedź się nim

Chevrolet Corvette C3 1976 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette C3 działa na wyobraźnię, jak rzadko które amerykańskie auto z tego okresu. Jego kształty powstały z inspiracji naturą i nie przez przypadek przypominają morską bestię. To ewolucja koncepcyjnego projektu Mako Shark II projektu Larry’ego Shinody, znajdująca się w produkcji od 1967 roku i stale rozwijana. Powszechna była opinia, że ​​Corvette Stingray z 1976 roku była jedną z najlepiej wyglądających Corvette do tej pory. Ten egzemplarz przeszedł częściową odnowę i może posłużyć jako baza do pełnej renowacji.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C3 1976 – SPRZEDANY

Chevrolet C10 Pickup 1968 – SPRZEDANY

Chevrolet C10 to niewielki pickup o ładowności pół tony, produkowany masowo od 1959 roku, nieodłączny element krajobrazu amerykańskiej prowincji, przeżywający w dzisiejszych czasach drugą młodość. To baza dla niezliczonych tuningowych wizji, które zrealizowane ze smakiem przykuwają uwagę i pozwalają wyróżnić się na drodze. W ogłoszeniu dopieszczony egzemplarz z 1968 roku, czyli drugiego roku produkcji drugiej generacji. Ten odrestaurowany egzemplarz posiada pakę typu „fleetside long bed”, czyli wyposażoną w gładkie boczne burty i długą, co pozwala na przewiezienie np. motocykla. Pod maską jest mocne V8, a wysokość zawieszenia jest regulowana pneumatycznie.
Czytaj dalej Chevrolet C10 Pickup 1968 – SPRZEDANY