Honda

Honda Legend Coupe 1991 – 52000 PLN – Świdnica

Honda Legend Coupe została wprowadzona 6 lutego 1987 i na wiele sposobów była pierwszym takim samochodem marki. Z silnikiem V6 o powiększonej do 2,7 l pojemności i z kolektorem dolotowym o zmiennej długości (dla zwiększenia momentu obrotowego) oraz tylnym zawieszeniem z podwójnymi wahaczami, stała się ważnym graczem na rynku. Nawiasem mówiąc, coupe było dłuższe i szersze od sedana, co zwiększyło zobowiązanie podatkowe w Japonii, ale nie wpłynęło na zmniejszenie popularności. Legend Coupe była ekskluzywna i świetnie się sprzedawała. Ze względu na sukces rynkowy, model posłużył jako inspiracja dla wielu pojazdów różnych producentów, w tym Subaru Legacy, z którym ma wiele podobieństw wizualnych i wymiarów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1991 – 52000 PLN – Świdnica

Honda Civic 1977 – SPRZEDANA

Honda Civic to auto, którego nazwa jest Europejczykom doskonale znana. Dziś produkowana jest już jedenasta generacja modelu, jednak jego historia sięga aż do 1972 roku. Za jej techniczne opracowanie odpowiadał Yoshio Nakamura, inżynier, który opracował w latach 60-tych doskonały bolid Formuły 1 z 1,5-litrowym silnikiem V12. W królowej motorsportu Honda zdołała wygrać pierwszy wyścig już w pierwszym sezonie i podobnie w klasie miejskich samochodów, nie brano jeńców. Auto było bardzo nowoczesne. Czterocylindrowy silnik o pojemności 1,2 l był chłodzony cieczą, umieszczony poprzecznie, napędzał przednie koła i dzięki opracowanej przez Hondę technologii CVCC spełniał wyśrubowane normy emisji spalin w USA bez zastosowania katalizatorów. Auto wyposażono w przednie hamulce tarczowe, mogło być wyposażone w tylną klapę podnoszoną wraz z szybą, mogło mieć automatyczną skrzynię biegów, a nawet klimatyzację. Tylko tej ostatniej brakuje w prezentowanym egzemplarzu, jednak trudno tutaj na cokolwiek narzekać. Auto zachowane jest w fantastycznym stanie i wręcz trudno uwierzyć, że jego przebieg to „aż” 97 tys. km. Auto ma częściowo zachowaną fabryczną folię w kabinie i wygląda tak, jakby przejechało dystans poniżej 10 tys. km.
Czytaj dalej Honda Civic 1977 – SPRZEDANA

Honda CBR 1000 F 1994 – 11900 PLN – Obrowiec

Honda CBR 1000F po raz pierwszy trafiła na rynek w 1987 roku i na rynku utrzymała się aż przez 12 lat. To duży motocykl o sportowym zacięciu z regulowanym zawieszeniem obu kół i jednym z najmocniejszych wówczas silników, który był także wygodny na dłuższych trasach. W swoim czasie był to pierwszy motocykl sportowo-turystyczny z pełną owiewką, co przekładało się na komfort przy wysokich prędkościach. Dobrze wykonana, zapewniała wygodną pozycję i mimo, że tylko w pierwszych latach pełniła funkcję flagowego modelu, może być ciekawym wyborem i dziś. Prezentowany egzemplarz jest już po zmianach liftingowych, które wprowadzono w 1992 roku. Oprócz nowej sylwetki, największą zmianą było wprowadzenie DCBS, czyli nowego układu hamulcowego Hondy, zaprojektowanego tak, by uprościć proces hamowania i zmniejszyć ryzyko zablokowania jedego z kół. Jeżeli więc szukasz wygodnego jednośladu, ten pięknie zachowany i przygotowany do jazdy egzemplarz może być Twój.
Czytaj dalej Honda CBR 1000 F 1994 – 11900 PLN – Obrowiec

Honda Legend 1998 – SPRZEDANA

Honda Legend to bez wątpienia symbol japońskiej motoryzacji, a może nawet legenda. Rodził się początkowo we współpracy z brytyjskim Roverem i był pierwszą propozycją marki w segmencie aut luksusowych. Napędzał ją zawsze silnik V6, który w prezentowanej 3. generacji modelu, zaprezentowanej w 1996 roku, miał już pojemność 3,5 l i moc 208 koni mechanicznych. We wnętrzu króluje drewno i skóra, a komfort gwarantowany przez nią jest najwyższych lotów. Jeżeli pragniecie spróbować klasy premium w japońskim wydaniu, Lexus wcale nie musi być jedyną odpowiedzią.
Czytaj dalej Honda Legend 1998 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 to niewielki, sportowy motocykl, produkowany w czterech seriach od 1986 roku do 2006 roku (w nowej odsłonie pod tą samą nazwą, również od 2011 roku). Przez dwie dekady produkcji stał się synonimem niezawodności, dla dwóch pokoleń motocyklistów był często pierwszym lub drugim mocnym jednośladem. Jego wyróżnikiem zawsze był czterocylindrowy silnik i niska masa. Odmiana F4 ukazała się w 1999 roku i ważyła jedynie 170 kg, przy mocy podniesionej do 110 KM. Świetne zawieszenie, doskonała poręczność i mocne hamulce składają się na obraz motocykla, który można polecić każdemu.
Czytaj dalej Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA