Honda

Honda Legend Coupe 1994 – 95900 PLN – Warszawa

Honda Legend Coupe debiutowała w 1987 roku, a już 3 lata później zastąpił ją model drugiej generacji. W związku z zastąpieniem jednostki 2,7 l większą, o pojemności 3,2 l, na rodzimym rynku przylgnęło do niej określenie „Super Legend”. To piękne GT z Kraju Kwitnącej Wiśni jest cudowną alternatywą dla samochodów niemieckich z tego samego okresu. Smukła linia, V6 pod maską i absolutnie kompletne wyposażenie, niekiedy wykraczające poza swój segment. W jakim innym aucie z tego segmentu znajdziecie chociażby domykanie drzwi?
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1994 – 95900 PLN – Warszawa

Honda NSX 1991 – 549000 PLN – Warszawa

Są samochody, które starzeją się lepiej, są takie, które starzeją się gorzej i są takie, które stają się prawdziwymi legendami. Do tej ostatniej z pewnością należy już dziś Honda NSX. Dość powiedzieć, że sam Gordon Murray (projektant bolidów Formuły 1 oraz supersamochodu McLaren F1) uznał NSXa za „monumentalny projektu samochodu sportowego”. Co ciekawe, jako wzór podczas tworzenia McLarena F1 odrzucił Porsche 959, Bugatti EB110, Ferrari F40 i Jaguara XJ220, którymi miał okazję jeździć – ze względu na braki funkcjonalne. Według Murraya prawdziwy supersamochód powinien po prostu bezpiecznie, szybko i komfortowo przenieść kierowcę z jednego końca Europy na drugi, i Honda robiła to wówczas najlepiej. Miała fantastyczne zawieszenie, świetnie brzmiący silnik i fenomenalnie sztywną karoserię. NSXa zresztą Murray kupił prywatnie i przejechał nim przez 7 lat ponad 70 tysięcy kilometrów, co najlepiej mówi o tym, jak świetne jest to auto.
Czytaj dalej Honda NSX 1991 – 549000 PLN – Warszawa

Honda Accord 2013 – 69000 PLN – Gogolin

Honda Accord rodziła się jako model klasy kompaktowej w 1976 roku, by z czasem rosnąć i dojrzewać, tak jak oczekiwania klientów. Z czasem linie rozdzielono na amerykańską i japońsko-europejską. Prezentowany model to przedstawiciel IX generacji, debiutującej w 2012 roku na rynku amerykańskim. Choć w tym czasie Accord był jeszcze dostępny w Europie, był to model poprzedniej, VIII generacji, a IX w Europie już się nie doczekał. Poza Stanami zaoferowano go na rynkach Japonii, Rosji, Australii oraz Afryki. Pod maską tego egzemplarza pracuje jednostka R4 2.4 16V DOHC 188 KM.
Czytaj dalej Honda Accord 2013 – 69000 PLN – Gogolin

Honda CRX ED9 1992 – 108000 PLN – Kostrzyn

Honda CRX debiutowała w 1983 roku, ale największą popularność zdobyła jej druga odsłona z lat 1987-1991. Jej stylistyka z tyłem w stylu „kamm tail” nawiązywała do modelu Alfa Romeo Junior Zagato, a mechanika była żywcem wzięta z modelu Civic. W rezultacie powstał bardzo mały, ale niezwykle szybki i całkiem ekonomiczny samochód sportowy. Tylko w drugiej generacji w ciągu czterech lat wyprodukowano ich 171 tysięcy sztuk, co nie zmienia faktu, że dziś na drogach są już kompletnie niespotykane. Złożyło się na to z pewnością zamiłowanie młodych kierowców do szybkiej i ryzykownej jazdy, rozbito ich najprawdopodobniej więcej, niż wyprodukowano… stąd zachowany w oryginalnym stanie egzemplarz z przebiegiem jedynie 44 tysięcy kilometrów to niezwykły, kolekcjonerski już kąsek.
Czytaj dalej Honda CRX ED9 1992 – 108000 PLN – Kostrzyn

Honda Legend Coupe 1991 – 52000 PLN – Świdnica

Honda Legend Coupe została wprowadzona 6 lutego 1987 i na wiele sposobów była pierwszym takim samochodem marki. Z silnikiem V6 o powiększonej do 2,7 l pojemności i z kolektorem dolotowym o zmiennej długości (dla zwiększenia momentu obrotowego) oraz tylnym zawieszeniem z podwójnymi wahaczami, stała się ważnym graczem na rynku. Nawiasem mówiąc, coupe było dłuższe i szersze od sedana, co zwiększyło zobowiązanie podatkowe w Japonii, ale nie wpłynęło na zmniejszenie popularności. Legend Coupe była ekskluzywna i świetnie się sprzedawała. Ze względu na sukces rynkowy, model posłużył jako inspiracja dla wielu pojazdów różnych producentów, w tym Subaru Legacy, z którym ma wiele podobieństw wizualnych i wymiarów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1991 – 52000 PLN – Świdnica

Honda Civic 1977 – SPRZEDANA

Honda Civic to auto, którego nazwa jest Europejczykom doskonale znana. Dziś produkowana jest już jedenasta generacja modelu, jednak jego historia sięga aż do 1972 roku. Za jej techniczne opracowanie odpowiadał Yoshio Nakamura, inżynier, który opracował w latach 60-tych doskonały bolid Formuły 1 z 1,5-litrowym silnikiem V12. W królowej motorsportu Honda zdołała wygrać pierwszy wyścig już w pierwszym sezonie i podobnie w klasie miejskich samochodów, nie brano jeńców. Auto było bardzo nowoczesne. Czterocylindrowy silnik o pojemności 1,2 l był chłodzony cieczą, umieszczony poprzecznie, napędzał przednie koła i dzięki opracowanej przez Hondę technologii CVCC spełniał wyśrubowane normy emisji spalin w USA bez zastosowania katalizatorów. Auto wyposażono w przednie hamulce tarczowe, mogło być wyposażone w tylną klapę podnoszoną wraz z szybą, mogło mieć automatyczną skrzynię biegów, a nawet klimatyzację. Tylko tej ostatniej brakuje w prezentowanym egzemplarzu, jednak trudno tutaj na cokolwiek narzekać. Auto zachowane jest w fantastycznym stanie i wręcz trudno uwierzyć, że jego przebieg to „aż” 97 tys. km. Auto ma częściowo zachowaną fabryczną folię w kabinie i wygląda tak, jakby przejechało dystans poniżej 10 tys. km.
Czytaj dalej Honda Civic 1977 – SPRZEDANA

Honda Legend 1998 – SPRZEDANA

Honda Legend to bez wątpienia symbol japońskiej motoryzacji, a może nawet legenda. Rodził się początkowo we współpracy z brytyjskim Roverem i był pierwszą propozycją marki w segmencie aut luksusowych. Napędzał ją zawsze silnik V6, który w prezentowanej 3. generacji modelu, zaprezentowanej w 1996 roku, miał już pojemność 3,5 l i moc 208 koni mechanicznych. We wnętrzu króluje drewno i skóra, a komfort gwarantowany przez nią jest najwyższych lotów. Jeżeli pragniecie spróbować klasy premium w japońskim wydaniu, Lexus wcale nie musi być jedyną odpowiedzią.
Czytaj dalej Honda Legend 1998 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 to niewielki, sportowy motocykl, produkowany w czterech seriach od 1986 roku do 2006 roku (w nowej odsłonie pod tą samą nazwą, również od 2011 roku). Przez dwie dekady produkcji stał się synonimem niezawodności, dla dwóch pokoleń motocyklistów był często pierwszym lub drugim mocnym jednośladem. Jego wyróżnikiem zawsze był czterocylindrowy silnik i niska masa. Odmiana F4 ukazała się w 1999 roku i ważyła jedynie 170 kg, przy mocy podniesionej do 110 KM. Świetne zawieszenie, doskonała poręczność i mocne hamulce składają się na obraz motocykla, który można polecić każdemu.
Czytaj dalej Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA