Opel

Opel Rekord 1982 – 39000 PLN – Wrocław

Ten Opel idzie na Rekord pod względem ceny modelu. Inna rzecz, że naprawdę jest tyle warty i dojdzie do tego każdy, kto siedzi w temacie starych samochodów i zacznie dokładnie analizować jego stan. Jego przebieg to 70 tys. km, ale to jeszcze nie wszystko. Auto może nie jeździć i być zniszczone – wystarczy, że jest po prostu źle przechowywane, to do ideału nie wróci, choćby przejechało 1000 km i nie więcej. Tu jednak wszystko się zgadza, i nie jest to efekt renowacji ani detailingu. Cytując opis sprzedającego „wykonane prace: brak”, bo też nie za to tu się płaci, lecz po prostu za muzealną troskę pierwszych właścicieli. Kupić auto jako nowe i doczekać momentu, by można je było zarejestrować jako weteran i ciągle wyglądało jak nowe, to też jest nie lada wyzwanie.
Czytaj dalej Opel Rekord 1982 – 39000 PLN – Wrocław

Opel Ascona 1984 – 16000 PLN – Rybnik

Opel Ascona C to trzecia generacja modelu. Debiutowała w 1981 roku, całkowicie odmieniając koncepcję poprzednika. Stylistycznie nawiązywała do mniejszego Kadetta i podobnie jak ten ostatni otrzymała również przedni napęd. Historia tego egzemplarza jest absolutnie wyjątkowa. Auto jest od nowości w jednych rękach, stale garażowane, wciąż zarejestrowane jest na czarnych tablicach rejestracyjnych. Pod maską skrywa jednostkę 1.6 D, której skromne 54 konie mechaniczne pozwalają wciąż delektować się jazdą w niespiesznym tempie i przy znikomym zużyciu paliwa.
Czytaj dalej Opel Ascona 1984 – 16000 PLN – Rybnik

Opel Omega 3.0 MV6 1995 – 29900 PLN – Obrowiec

Opel Omega B to ostatni z rodziny wielkich, komfortowych, tylnonapędowych sedanów Opla. Dostępny był w latach 1994 – 2003, a w konkursie na Samochód Roku 1995 zająć trzecie miejsce (ustępując Fiatowi Punto i VW Polo). Miał swoich wiernych fanów, którzy do dziś twierdzą, że po nim już nic nigdy nie było takie samo. Kto raz spróbuje, ten z chęcią będzie do modelu wracać i dotyczy to nie tylko użytkowników, ale i sprzedawców. Komfort-Trans wybrał ten egzemplarz ze względu na niski przebieg, rokujący stan i udokumentowaną historię. To topowa odmiana MV6 z 3-litrową, 211-konną jednostką pod maską. Auto otrzymało szeroko zakrojone prace serwisowe, dzięki czemu jest przygotowane do dalszej eksploatacji.
Czytaj dalej Opel Omega 3.0 MV6 1995 – 29900 PLN – Obrowiec

Opel Omega B FL 2003 – 19900 PLN – Obrowiec

Opel Omega po raz pierwszy zaprezentowany został w 1986 roku. Samochód osobowy klasy średniej-wyższej wszedł na rynek jako następca Opla Rekorda E. Pierwsza generacja, czyli Omega A, była produkowana do lata 1993 roku. Omega B pojawiła się wiosną 1994 roku zastępując topowy model Opla, Senator. Największą różnicą pomiędzy modelem Omega A i Omega B było przejście z silników rzędowych na silniki V. Omega B z ostatniego roku produkcji, kompleksowo przygotowana do dalszej eksploatacji, po serwisie i bez oznak korozji, to coś czego nie zobaczymy już na polskich drogach zbyt często. Wyposażona jest w sześciocylindrowy silnik o mocy 180 KM. Jeżeli dodamy do tego w większości fabryczną, zachowaną w niespotykanym stanie powłokę lakierniczą mamy rodzynek.
Czytaj dalej Opel Omega B FL 2003 – 19900 PLN – Obrowiec

Opel Olympia Rekord P2 1962 – 16900 PLN – Zgierz

Nazwa Olumpia jest tu hołdem dla modelu z 1937 rok, choć tak napradę to zupełnie nowych samochód, o stylistyce uznawanej wówczas za nowoczesną. Opel Olympia Rekord P2 w odróżnieniu od modelu P1 nie czerpał już wzorców ze stylistyki wozów amerykańskich, był bardziej oszczędny w ozdoby i oferowany był w kilku wersjach nadwoziowych. Debiutował latem 1960 roku, a z poprzednikiem łączyła go w dużej części mechanika i panoramiczna przednia szyba, której oba modele zawdzięczały zresztą literę „P” w nazwie. Samochód pozycjonowany był jako luksusowy, a sprzedaż szła świetnie. Dość powiedzieć, że w ilości sprzedawanych wówczas egzemplarzy pierwszeństwa musiał ustąpić jedynie popularnemu Garbusowi.
Czytaj dalej Opel Olympia Rekord P2 1962 – 16900 PLN – Zgierz

Opel Omega A 1987 – 27900 PLN – Zgierz

Opel Omega A zadebiutował w 1986 roku, zastępując produkowanego od 1978 roku Opla Rekorda. Podobnie jak poprzednik, zachował siliniki umieszczone wzdłużnie oraz tylny napęd, jednak sylwetka jego nadwozia była wejściem w zupełnie nową erę. Główny nacisk położono na aerodynamikę, osiągając współczynnik oporu powietrza Cx równy 0,28. Pod koniec 1986 roku został wybrany Europejskim Samochodem Roku 1987, wyprzedzając tak dopracowane auta, jak Audi 80 i BMW serii 7. Samochodów tych poruszało się po naszych drogach wiele, stąd i dziś nie brakuje ludzi, którzy mają do tego modelu sentyment. Takie osoby z pewnością może zainteresować taka mumia, która z przebiegiem ledwie około 61 tys. km i brakiem widocznych oznak korozji prezentuje się niemal jak nowy samochód.
Czytaj dalej Opel Omega A 1987 – 27900 PLN – Zgierz

Opel GT 1970 – 58000 PLN – Staniątki

Prototyp Opla GT został po raz pierwszy pokazany na targach IAA w 1965 roku pod nazwą Opel GT Experimental. Wizja wprowadzenia na rynek samochodu sportowego GT firmy Opel wywołało wówczas tyle samo zdumienia, co entuzjazmu. Podłoga i podwozie samochodu zostały przejęte z Kadetta B, natomiast silnik o pojemności 1,9 litra pochodził z Opla Rekorda C. Kierownictwo Opla stanęło przed problemem braku wolnych mocy produkcyjnych, dlatego nadwozie produkowane było przez firmę Chausson we Francji, a lakierowanie i prace nad wewnętrzem powierzono firmie Brissonneau & Lotz. Gotowe nadwozia dostarczano do fabryki Opla w Bochum, gdzie otrzymywały silnik, skrzynię biegów i zawieszenie. Ponad połowę całkowitej produkcji wyeksportowano do USA, gdzie Opla GT uważano za małą Corvettę. W 1973 roku zaprzestano produkcji modelu, a nakład produkcji wyniósł 103463 egzemplarze.
Czytaj dalej Opel GT 1970 – 58000 PLN – Staniątki

Opel Omega B 1997 – 18900 PLN – Kielce

Opel Omega B to ostatni z rodziny wielkich, komfortowych, tylnonapędowych sedanów Opla. Dostępny był w latach 1994 – 2003, a w konkursie na Samochód Roku 1995 zająć trzecie miejsce (ustępując Fiatowi Punto i VW Polo). Miał swoich wiernych fanów, którzy do dziś twierdzą, że po nim już nic nigdy nie było takie samo. Polubić w nim można przestrzeń, miękkość zawieszenia i welur foteli. Ten egzemplarz pochodzi z rynku szwajcarskiego i zachowany jest w bardzo dobrym stanie, a jego przebieg to tylko 130 tys. km. Bardzo ciekawa jest jego konfiguracja, z sinikiem 2,5 l V6 i skrzynią automatyczną podróżuje się nim bardzo przyjemnie.
Czytaj dalej Opel Omega B 1997 – 18900 PLN – Kielce

Opel Omega MV6 1996 – 29900 PLN – Obrowiec

Opel Omega B to ostatni z rodziny wielkich, komfortowych, tylnonapędowych sedanów Opla. Dostępny był w latach 1994 – 2003, a w konkursie na Samochód Roku 1995 zająć trzecie miejsce (ustępując Fiatowi Punto i VW Polo). Miał swoich wiernych fanów, którzy do dziś twierdzą, że po nim już nic nigdy nie było takie samo. Kto raz spróbuje, ten z chęcią będzie do modelu wracać i dotyczy to nie tylko użytkowników, ale i sprzedawców. Komfort-Trans wybrał ten egzemplarz ze względu na świetną specyfikację, rokujący stan i pełną dokumentację. To topowa odmiana MV6 z 3-litrową, 211-konną jednostką pod maską. Na wyposażeniu ma między innymi fotele kubełkowe Recaro, które nadają jej szczególny sznyt. Auto otrzymało całkiem niezły pakiet startowy, dzięki czemu można zabrać je od razu pod koc.
Czytaj dalej Opel Omega MV6 1996 – 29900 PLN – Obrowiec

Opel Monza 1982 – SPRZEDANY

Opel Monza to jeden z ostatnich świadectw wielkości znanej niemieckiej marki. Luksusowe, tylnonapędowe gran turismo miało ogromne fotele, dawało poczucie komfortu i oparte było o mechanikę reprezentacyjnego modelu Senator. Zwraca uwagę duże przeszklenie nadwozia i ogromna tylna szyba, będąca jedną z największych stosowanych seryjnie w osobowych samochodach. Ten egzemplarz prezentuje się wybornie. Wyposażony jest w ówcześnie topowy, 3-litrowy silnik, zestawiony z manualną skrzynią biegów. O zwiększenie sportowych doznań z jazdy i bardziej efektowny wygląd dbają obniżone zawieszenie H&R i felgi BBS.
Czytaj dalej Opel Monza 1982 – SPRZEDANY