Audi Coupe Typ 85 debiutowało na salonie w Paryżu w 1980 roku. Było wręcz bliźniaczo podobne do święcącego triumfy na rajdowtch trasach Audi quattro, choć pozbawiono je poszerzeń błotników. Dostępne było w wersji Coupe, Coupe GT i Coupe Quattro, czyli takie jak to oferowane przez TMT Moto Group. Mamy tu na pokładzie to, co w Audi zawsze najważniejsze, czyli stały napęd na cztery koła, a także pięciocylindrową jednostkę 2,2 l o mocy 137 KM. To, co wyróżnia je wizualnie, to mały napis „quattro” na tylnych bocznych szybach, a także większy na tylnej szybie, ułożony z elementów grzejnych. To był bajer, który wybitnie wyróżniał je zimą, podczas rozmrażania szyb. Auto otrzymało również wysoki tylny spojler, analogiczny jak w Quattro. Ciekawostką jest, że model ten wyprodukowano w mniejszej serii niż oryginalne, turbodoładowane Audi Quattro. Od 1984 do 1988 roku stworzono 8000 egzemplarzy Audi Coupe Quattro, a oryginalnych Quattro powstało 11000.
Czytaj dalej Audi Coupe Quattro 1985 – Świdnica
Audi
Audi A8 D2 1995 – 37000 PLN – Wrocław
Audi A8 D2 to luksusowa limuzyna, następca modelu V8. W odróżnieniu od poprzednika, konstrukcja jego nadwozia została w całości wykonana z aluminium. Koncepcja aluminiowej konstrukcji samochodu opracowana przez Audi nosi nazwę Audi Space Frame (ASF) i była wówczas dumą marki, pozwalającą oszczędzić masę nawet o kilkaset kilogramów względem konkurencji. Dość powiedzieć, że z dużym silnikiem 4.2 V8 pod maską masa własna Audi A8 zamykała się w 1750 kilogramach, a nawet znacznie odelżona względem poprzedniej generacji S klasa W220 ważyła w wersji S 430 4Matic już 1980 kg. To był technologiczny nokaut, który przekładał się również na sztywność konstrukcji i osiągi. Ten egzemplarz w gustownej zieleni przybył do Polski ze Szwajcarii, ma na pokładzie 4.2 V8, napęd quattro i fotele Recaro.
Czytaj dalej Audi A8 D2 1995 – 37000 PLN – Wrocław
Audi A4 B5 1999 – 16900 PLN – Radom
Audi A4 B5 to pierwsza generacja tego modelu. Samochód zastępował model 80, zadebiutował w 1994 roku i był produkowany do roku 2001. Model bazuje na nowej płycie podłogowej VAG PL45, czyli spokrewniony jest z innym niezwykle popularnym samochodem tego czasu, Volkswagenem Passatem B5. Pod maską tego egzemplarza pracuje jednostka 1,6 l, czyli najmniejsza, przy spokojnej jeździe ekonomiczna i zazwyczaj bezproblemowa. Z pewnością warty uwagi jest ponadprzeciętny stan zachowania tego egzemplarza. Auto ma jedynie 112 tys. km przebiegu, wciąż pierwszy lakier i według sprzedającego jest w stanie gabinetowym.
Czytaj dalej Audi A4 B5 1999 – 16900 PLN – Radom
Audi 100 C4 1991 – 25900 PLN – Gąski
Audi 100 C4 to było auto, za którym do dzisiaj wzdychają wszyscy, którzy nie lubią serwisować swoich aut. Doskonale zabezpieczona przed korozją karoseria, niezwykle proste w konstrukcji i wytrzymałe zawieszenie oraz trwałe jednostki napędowe. Do tego pokaźne rozmiary zewnętrze i całkiem niezła przestrzeń w środku, z kabiną wykończoną wysokiej jakości tworzywami i przyjemną w dotyku tapicerką. Nic dziwnego, że takie samochody po prostu dobrze się wspomina. Nawet, jeżeli nowsze są szybsze i bardziej komfortowe, również ich utrzymanie kosztuje o wiele więcej. Jeżeli uda nam się znaleźć na rynku właściwie obsługiwany samochód, z pewnością można zżyć się z nim na długie lata.
Czytaj dalej Audi 100 C4 1991 – 25900 PLN – Gąski
Audi A6 C4 1995 – 25000 PLN – Łódź
Audi A6 C4 wprowadzone zostało w 1994 roku, jako zmodernizowana wersja Audi 100 C4. Wyróżniały je białe klosze kierunkowskazów, nowe przednie i tylne światła oraz kilka innych detali, ale zasadnicza konstrukcja pozostała bez zmian. Sylwetka wciąż prezentowała się nowocześnie, wnętrze oferowało sporo miejsca i komfortu, a oferta silnikowa była bogata. Ten oferowany ma pod maską V6 o pojemności 2,6 l. Może być ciekawą propozycją, szczególnie dla fanów marki, poszukujących niedrogiego, ale ładnie utrzymanego auta z odporną na korozję ocynkowaną karoserią i ponadczasowymi kształtami
Czytaj dalej Audi A6 C4 1995 – 25000 PLN – Łódź
Audi A8 D2 2000 – 49000 PLN – Łodź
Audi A8 D2 to luksusowa limuzyna, następca modelu V8. W odróżnieniu od poprzednika, konstrukcja jego nadwozia została w całości wykonana z aluminium. Koncepcja aluminiowej konstrukcji samochodu opracowana przez Audi nosi nazwę Audi Space Frame (ASF) i była wówczas dumą marki, pozwalającą oszczędzić masę nawet o kilkaset kilogramów względem konkurencji. Dość powiedzieć, że z dużym silnikiem 4.2 V8 pod maską masa własna Audi A8 zamykała się w 1750 kilogramach, a nawet znacznie odelżona względem poprzedniej generacji S klasa W220 ważyła w wersji S 430 4Matic już 1980 kg. To był technologiczny nokaut, który przekładał się również na sztywność konstrukcji i osiągi.
Czytaj dalej Audi A8 D2 2000 – 49000 PLN – Łodź
Audi A4 B5 1995 – 77777 PLN – Nowy Sącz
W styczniu 1996 miała miejsce wyprzedaż rocznika salonu Audi Walter Schneider GmbH w Siegen. To wtedy obywatel Węgier, pracujący w Niemczech od lat, postanowił kupić za zgromadzone oszczędności nowe A4. Następnie korzystając z dobrej pogody zjechał nim do domu na czerwonych tablicach próbnych 1200 kilometrów. Samochód postawił w garażu, a po jakimś czasie wrócił znowu na stałe do Niemiec. Zrządzeniem losu nigdy więcej nim nie jeździł. W tym roku zmarł. Daleka rodzina odziedziczyła dom z niespodzianką w postaci nieużywanego Audi w garażu. Oddali je do warsztatu, gdzie wymieniono akumulator, paliwo, filtry, olej i pasek rozrządu. Parę dni temu uzyskało nowy przegląd techniczny na dwa lata.
Czytaj dalej Audi A4 B5 1995 – 77777 PLN – Nowy Sącz
Audi A4 B5 1997 – SPRZEDANE
Audi A4 B5 to pierwsza generacja tego modelu. Samochód zastępował model 80, zadebiutował w 1994 roku i był produkowany do roku 2001. Model bazuje na nowej płycie podłogowej VAG PL45, czyli spokrewniony jest z innym niezwykle popularnym samochodem tego czasu, Volkswagenem Passatem B5. Pod maską tego egzemplarza pracuje jednostka 1,8 l, dzięki technice pięciu zaworów na cylinder gwarantująca 125 KM i niezłe osiągi (pierwsza setka już w 10,6 s). Z pewnością warty uwagi jest ponadprzeciętny stan zachowania tego egzemplarza. Auto ma jedynie 17 tys. km przebiegu, pochodzi od pierwszego właściciela i według sprzedającego jest w stanie idealnym.
Czytaj dalej Audi A4 B5 1997 – SPRZEDANE
Audi Ur-Quattro 1981 -149000 EUR – Włochy
Audi Ur-Quattro (czyli pierwsze, oryginalne Quattro) to samochód, od którego zaczęła się rewolucja w rajdach. Pierwsza czteronapędowa konstrukcja połączona z silnikiem turbodoładowanym nie miała sobie równych i na trwałe zapisała się w historii Rajdowych Mistrzostw Świata. Ten egzemplarz został w pełni przygotowany do sportu kilka lat temu, posiada paszport FIA i homologowane wyposażenie rajdowe. Silnik 2,2 l turbo został wystrojony na 450 KM. Auto wzięło udział ledwie w kilku wyścigach górskich, po czym spoczeło w garażu. Obejrzeć je można na północy Włoch.
Czytaj dalej Audi Ur-Quattro 1981 -149000 EUR – Włochy
Audi A4 Cabriolet B7 2005 – 94000 PLN – Radom
Sezon wiosenny już nęci ładną pogodą i podwyższającymi się temperaturami. Czas pomyśleć o samochodzie, w którym można delektować się przyjemną aurą. Innymi słowy czas na cabrio. Audi A4 B7 premierę miało w 2004 roku, czyli już 19 lat temu, i w zasadzie jest głębokim liftingiem poprzednika. Unowocześniona, bardziej sportowa i większa, z nową kierownicą lecz tą samą, bardzo dobrą jakością wykonania. Być może trudno dzisiaj o zadbany egzemplarz z pewną historią, sprawny mechanicznie, ale jak widać w ogłoszeniu zdarzają się wyjątki.
Samochód sprowadzony przez obecnego właściciela z Niemiec, na pewno spełnienia kryteria poszukiwań wielu zainteresowanych Audi cabrio.
Czytaj dalej Audi A4 Cabriolet B7 2005 – 94000 PLN – Radom