Audi

Audi A8 D4 2013 – 144900 PLN – Gliwice

Audi A8 to luksusowy pojazd marki Audi, produkowany od połowy 1994 roku w czterech generacjach. Potomek kultowego Audi V8 z 1988 roku z ogłoszenia to trzecia generacja oznaczona symbolem D4. Została zaprezentowana jesienią 2009, a trafiła do produkcji zimą 2009 roku. A8 D4 oparte zostało na płycie podłogowej MBL opracowanej przez koncern Volkswagen Group. Do jego produkcji wykorzystana została także technologia Audi Space Frame znana z poprzednich generacji A8. W kwietniu 2021 debiutowała nowa jednostka 4.0 TFSI z dwiema turbosprężarkami i w taki właśnie silnik wyposażony jest prezentowany egzemplarz. Moc 420 KM i moment obrotowy na poziomie 600 Nm w zakresie od 1500 do 4500 obr./min to jego imponujące parametry, a przyspieszenie do pierwszej setki trwa tu zaledwie 4,6 sekundy. Imponujące, zwłaszcza, że jest to wciąż dyskretna limuzyna, a nie ukierunkowane na sport Audi S8.
Czytaj dalej Audi A8 D4 2013 – 144900 PLN – Gliwice

Audi A4 B5 1995 – 80000 PLN – Nowy Sącz

W styczniu 1996 miała miejsce wyprzedaż rocznika salonu Audi Walter Schneider GmbH w Siegen. To wtedy obywatel Węgier, pracujący w Niemczech od lat, postanowił kupić za zgromadzone oszczędności nowe A4. Następnie korzystając z dobrej pogody zjechał nim do domu na czerwonych tablicach próbnych 1200 kilometrów. Samochód postawił w garażu, a po jakimś czasie wrócił znowu na stałe do Niemiec. Zrządzeniem losu nigdy więcej nim nie jeździł. W tym roku zmarł. Daleka rodzina odziedziczyła dom z niespodzianką w postaci nieużywanego Audi w garażu. Oddali je do warsztatu, gdzie wymieniono akumulator, paliwo, filtry, olej i pasek rozrządu. Parę dni temu uzyskało nowy przegląd techniczny na dwa lata.
Czytaj dalej Audi A4 B5 1995 – 80000 PLN – Nowy Sącz

Audi A6 C4 1995 – 48000 PLN – Łódź

Audi A6 C4 wprowadzone zostało w 1994 roku, jako zmodernizowana wersja Audi 100 C4. Wyróżniały je białe klosze kierunkowskazów, nowe przednie i tylne światła oraz kilka innych detali, ale zasadnicza konstrukcja pozostała bez zmian. Sylwetka wciąż prezentowała się nowocześnie, wnętrze oferowało sporo miejsca i komfortu, a oferta silnikowa była bogata. Ten egzemplarz ma pod maską 174-konne 2,8 l w układzie V6, zestawione ze skrzynią automatyczną. Auto pochodzi z rynku szwajcarskiego, ma niewysoki przebieg, w rękach obecnego właściciela jest od 3 lat i otrzymało w tym czasie drobne modyfikacje, w tym obniżone zawieszenie i 18-calowe felgi AVUS.
Czytaj dalej Audi A6 C4 1995 – 48000 PLN – Łódź

Audi 100 Coupe S 1975 – Warszawa

Dziś Audi okupuje wszystkie elementy rynku, ale przeszło pół wieku temu sytuacja była zgoła odmienna. W ofercie były tylko skromne sedany, i dopiero Audi 100 Coupe S jako debiutujące na rynku w 1970 roku przełamało ten trend, będąc pierwszym model marki obliczonym na blask i sławę. Ówczesna prasa używała nawet porównań do Astona Martina DBS i Dino, choć mechanika niemieckiego auta była zdecydowanie bardziej powszednia i oparta o popularny, przednionapędowy model Audi 100 C1. Sprzedaż nigdy nie była masowa, choć po latach zainteresowanie tym klasykiem rośnie, na co wpływ ma z pewnością fantastyczna linia i design jego nadwozia.
Czytaj dalej Audi 100 Coupe S 1975 – Warszawa

Audi RS6 Avant C6 2008 – 175900 PLN – Gliwice

Audi RS6 Avant C6 wyróżnia się nie tylko swoim imponującym wyglądem, ale także niesamowitą wydajnością i sportowym charakterem. To obłędnie szybkie superkombi, pozwalające doświadczyć nie tylko prawdziwie sportowe doznania, ale zarazem zapakować rodzinę i psa na wakacje czy pomóc przy przeprowadzce. Z zewnątrz Audi RS6 prezentuje się agresywnie i dynamicznie, z charakterystycznymi elementami stylistycznymi, takimi jak ogromny grill z klasycznymi już plastrami miodu, powiększone wloty powietrza czy muskularne nadkola. Te cechy nadają mu wyjątkowy wygląd, który od razu przyciąga uwagę. Wnętrze Audi RS6 jest równie imponujące, oferując luksusowe wykończenie i wysoką jakość materiałów. Kierowca i pasażerowie mogą cieszyć się komfortowymi, charakterystycznymi dla marki fotelami, zaawansowanymi systemami multimedialnymi i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które podnoszą poziom wygody i bezpieczeństwa. To, co naprawdę wyróżnia Audi RS6, to jego wydajność. Napędzane potężnym silnikiem V10 o mocy bagatela 580 KM, RS6 sprawia wrażenie, że wskazówka prędkości porusza się równie szybko, co ta od obrotomierza. Dzięki zaawansowanemu systemowi napędu quattro, RS6 zapewnia doskonałą trakcję i stabilność na drodze, co przekłada się na dynamiczną i ekscytującą jazdę, a także bezpieczeństwo i komfort jazdy przy słabych warunkach pogodowych.
Czytaj dalej Audi RS6 Avant C6 2008 – 175900 PLN – Gliwice

Audi S8 D3 2007 – 159900 PLN – Gliwice

Audi S8 D3 to propozycja dla tych, którzy lubią nowoczesne auta wykonane według starej dobrej szkoły. Tu mamy do czynienia z samochodem fenomenalnie komfortowym, świetnie wyciszonym, doskonale zachowującym się w długodystansowej podróży i jednocześnie potrafiący oczarować brzmieniem mocarnej jednostki V10. Mówimy tu o pojemności 5,2 l, braku wspomagania turbosprężarkami i mimo to uzyskanej astronomicznej mocy maksymalnej na poziomie 450 KM. Na wyobraźnię może działać fakt, że pokrewny silnik użyto w Lamborghini Gallardo, lecz tu jednak mamy do czynienia z limuzyną, skrojoną tak, by moć nią podjechać bez wstydu pod każdy hotel na świecie… a kiedy trzeba, pojechać szybko i ryzykownie, niczym Transporter. Ten egzemplarz ma bogate wyposażenie i znikomy przebieg zaledwie 37 tys. km.
Czytaj dalej Audi S8 D3 2007 – 159900 PLN – Gliwice

Audi A8 D2 2000 – 55000 PLN – Łodź

Audi A8 D2 to luksusowa limuzyna, następca modelu V8. W odróżnieniu od poprzednika, konstrukcja jego nadwozia została w całości wykonana z aluminium. Koncepcja aluminiowej konstrukcji samochodu opracowana przez Audi nosi nazwę Audi Space Frame (ASF) i była wówczas dumą marki, pozwalającą oszczędzić masę nawet o kilkaset kilogramów względem konkurencji. Dość powiedzieć, że z dużym silnikiem 4.2 V8 pod maską masa własna Audi A8 zamykała się w 1750 kilogramach, a nawet znacznie odelżona względem poprzedniej generacji S klasa W220 ważyła w wersji S 430 4Matic już 1980 kg. To był technologiczny nokaut, który przekładał się również na sztywność konstrukcji i osiągi.
Czytaj dalej Audi A8 D2 2000 – 55000 PLN – Łodź

Audi S3 8P 2008 – SPRZEDANE

Druga generacja Audi S3 o fabycznym oznaczeniu 8P została wprowadzona w 2006 roku. Moc jego dwulitrowej, turbodoładowanej jednostki z bezpośrednim wtryskiem wynosi 265 KM, a napęd przenoszony jest na dwa lub cztery koła dzięki załączanemu automatycznie układowi ze sprzęgłem Haldex. Maksymalny moment obrotowy wynosi 350 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 250 km/h. W tak niewielkim nadwoziu gwarantuje to fantastyczne wrażenia.
Czytaj dalej Audi S3 8P 2008 – SPRZEDANE

Audi A6 C5 1995 – 21000 PLN – Radom

Audi A6 drugiej generacji oznaczone symbolem C5 to pierwsza generacja A6 skonstruowana jako jako model od podstaw. Debiutowało na targach w genewie w 1997 roku, a produkcja trwała od kwietnia 1997 do sierpnia 2005. Ta wygodna niemiecka limuzyna w Polsce cieszy się bardzo dobrą opinią. Wpłynęły na to między innymi dobrej jakości materiały, przestronne i wygodne wnętrze. Użytkownicy chwalą sobie także dobre prowadzenie się pojazdu. Z pewnością pomogło tu nowa konstrukcja wielowahaczowa przedniej osi, podobna do tych zastowanych wcześniej w modelach A4 i A8. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż zasilany jest silnikiem benzynowym V6 2,4 l i posiada automatyczną skrzynię biegów. Jest też napęd quattro, co od lat jest specjalnością producenta i poszukiwanym elementem wyposażenia dodatkowego tych samochodów.
Czytaj dalej Audi A6 C5 1995 – 21000 PLN – Radom

Audi A6 C5 1999 – 29900 PLN – Obrowiec

Audi A6 C5 to druga generacja modelu A6 i zarazem piąta, licząc od początku modelu Audi 100. Model produkowany w latach 1997–2004 wyróżniał się aerodynamiczną sylwetką z współczynnikiem Cx na poziomie 0,28, a ciekawostką jest fakt, że nad designem sprawowało pieczę włoskie studio Pininfarina. Karoseria tego modelu została zabezpieczona poprzez obustronne cynkowanie, co po ćwierćwieczu daje tym samochodom dużą przewagę nad konkurencją. Do wyboru było aż dziewięć jednostek benzynowych i dwie wysokoprężne. 165-konna jednostka V6 o pojemności 2,4 l była jednym z najpopularniejszych ówcześnie wyborów.
Czytaj dalej Audi A6 C5 1999 – 29900 PLN – Obrowiec