Archiwum kategorii: Audi

Audi Coupe 8B 1994 – 32000 PLN – Poznań

Audi Coupe 8B działa na wyobraźnię i emocje – pięknie brzmiący silnik 2,6 l V6, sportowa sylwetka, ładne akcenty stylistyczne w postaci spojlera na tylnej klapie i drzwi bez ramek. Coupe zbudowane zostało na bazie Audi 80 generacji B3, a to gwarantuje mu solidną mechanikę, dobrą dostępność części i rewelacyjnie zabezpieczone przed korozją – to praktyczne cechy, które warto docenić. Wybierając dopieszczony i pozbawiony tuningu egzemplarz, możemy być pewni, że sprawi nam wiele radości. Prezentowane Audi wyposażone jest między innymi w klimatyzację, świetne welurowe wnętrze i bogate wyposażenie elektryczne. Mimo niewielkiego przebiegu, właściciel nie spoczął na laurach i dołożył wszelkich starań, by auto prezentowało się i jeździło perfekcyjnie.
Czytaj dalej Audi Coupe 8B 1994 – 32000 PLN – Poznań

Audi A6 C4 1996 – 19999 PLN – Warszawa

Audi A6 C4 wprowadzone zostało w 1994 roku, jako zmodernizowana wersja Audi 100 C4. Wyróżniały je białe klosze kierunkowskazów, nowe przednie i tylne światła oraz kilka innych detali, ale zasadnicza konstrukcja pozostała bez zmian. Sylwetka wciąż prezentowała się nowocześnie, wnętrze oferowało sporo miejsca i komfortu, a oferta silnikowa była bogata. Nabywcy mogli wybierać między ośmioma silnikami benzynowymi, w tym 20-zaworową jednostką ADR, taką jak w prezentowanym egzemplarzu. Samochód ma jedynie 87000 km przebiegu i bardzo dobry stan zachowania. Co ciekawe, mimo, że jeszcze nie ma wymaganych przez ustawę 25 lat, zarejestrowany już został na żółte tablice samochodu zabytkowego. Audi może być ciekawą propozycją, szczególnie dla fanów marki, których przekonuje świetnym komfortem, wysoką trwałością mechaniczną, bezpieczeństwem gwarantowanym przez dwie poduszki powietrzne, odporną na korozję ocynkowaną karoserią i ponadczasowymi kształtami.
Czytaj dalej Audi A6 C4 1996 – 19999 PLN – Warszawa

Audi TT Roadster Quattro 8N 2000 – 24000 PLN – Łódź

Audi TT Roadster Quattro napędza najmocniejszy wariant turbodoładowanego silnika 1,8 l o mocy 225 KM, w tym wydaniu z manualną skrzynią 6-biegową. To bardzo fajne, stylowe i dające dużą przyjemność z jazdy auto z napędem 4×4. Jest bardzo wygodne i pomieści dwie, nawet wysokie osoby. Stosunkowo duży jak na roadstera bagażnik umożliwia nawet dalsze wyjazdy, a turbodoładowany silnik daje frajdę mocnym ciągiem już od niskich obrotów. Ten egzemplarz wyróżnia się ciekawym i nieszablonowym zestawieniem kolorystycznym, jest utrzymany w bardzo dobrym stanie i na bieżąco serwisowany.
Czytaj dalej Audi TT Roadster Quattro 8N 2000 – 24000 PLN – Łódź

Audi 80 B3 1991 – 14500 PLN – Hadra

Audi 80 B3 może służyć długo i wiernie, to nie jest samochód z tych, które chce się szybko zmieniać. Aerodynamiczna sylwetka starzeje się powoli, a nad wyraz żywotna blacharka (dzięki zastosowaniu podwójnie ocynkowanej stali) dodatkowo sprawia, że te samochody nawet po latach potrafią wciąż wyglądać niemal tak, jakby dopiero co wyjechały z salonu. To ma mniej niż 200 tysięcy kilometrów przebiegu i według zapewnień sprzedającego jest w stanie idealnym. Nowemu właścicielowi z pewnością sprawi wiele radości.
Czytaj dalej Audi 80 B3 1991 – 14500 PLN – Hadra

Audi 100 C3 1985 – 21000 PLN – Łódź

W zestawieniu z pudełkowatym C2, debiutujące w 1982 roku nowe Audi 100 C3 było prawdziwą rewolucją. Współczynnik oporu powietrza wynoszący zaledwie 0,30 był rekordowy, a osiągnięto go nie tylko wysmuklając sylwetkę, ale i pracując nad detalami, jak na przykład nad bocznymi szybami, które nie wchodzą tu w głąb uszczelki, a układały się gładko nad nią, nie tworząc niepotrzebnych zawirowań powietrza. W efekcie z tej samej mocy co u konkurencji, udawało się uzyskać wyższą prędkość maksymalną i niższe spalanie, a także niższy poziom hałasu w kabinie. Same plusy. Z czasem doceniono również dwustronnie ocynkowaną karoserię, która nie poddawała się korozji. Szczególnie cenione i lubiane jako youngtimery są wersje z pięciocylindrowymi silnikami, dające tej eleganckiej limuzynie piękne brzmienie i nieco bardziej drapieżny charakter. Takie R5 2,2 l potrafi zapewnić już całkiem niezłą dynamikę, a welurowe fotele zadbają, by poczuć się w podróży naprawdę dobrze. Na pokładzie jest tu nawet automatyczna klimatyzacja, co w połowie lat 80-tych było rzadko spotykanym elementem wyposażenia samochodu. Przesiadka z kilkuletniego Audi na taki statek niejednemu da do pomyślenia, czy droga ewolucji w motoryzacji oby na pewno idzie w dobrą stronę…
Czytaj dalej Audi 100 C3 1985 – 21000 PLN – Łódź

Audi V8 D11 1992 – 45000 PLN – Ostrołęka

Audi V8 D11 było pierwszą propozycją koncernu w klasie wyższej. Debiutowało w 1988 roku, wyróżniając się wśród konkurencji niespotykanym wyposażeniem w postaci stałego napędu czterech kół. Początkowo planowano ten model nazwać Audi 300, lecz pozostano przy nazwie podkreślającej rodzaj zastosowanego silnika – V8. Do 1994 roku zbudowano ich jedynie 21565 sztuk, co po części było efektem ceny o 30% wyższej od bazowych wersji Mercedesa S-klasy i BMW 7. W zamian już na starcie każdy klient otrzymywał tu automatyczną skrzynię biegów, klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, elektrycznie ustawiane fotele, no i oczywiście to co najważniejsze – dwa cylindry więcej. Co ciekawe, na standardowym wyposażeniu była tu skórzana tapicerka i rzadko zdarzało się, że był zamawiany opcjonalny welur. Takiego wyboru dokonał jednak pierwszy właściciel prezentowanego samochodu. Ktokolwiek zasiądzie w tym wnętrzu, nie będzie miał wątpliwości, że była to dobra decyzja.
Czytaj dalej Audi V8 D11 1992 – 45000 PLN – Ostrołęka

Audi 100 C3 1987 – 39900 PLN – Chełm

Audi 100 C3 otworzyło nowy rozdział w dziejach niemieckiej marki. Było rewolucyjnie aerodynamiczne, komfortowe, o wiele bardziej nowocześnie wystylizowane niż cała ówczesna konkurencja. Dostępny od września 1982 roku pakiet wyposażenia “CS” gwarantował mu bardziej sportowy look. W skład pakietu wchodziły aluminiowe felgi, czarna blenda między tylnymi lampami, światła przeciwmgielne, a we wnętrzu czteroramienna skórzana kierownica, fotel kierowcy z regulacją wysokości, zmienione zagłówki przednich foteli, dodatkowy schowek przed miejscem pasażera. Ten egzemplarz napędza skromna, czterocylindrowa jednostka, lecz to co w nim godne uwagi to oryginalny stan zachowania i wyjątkowo niski przebieg, wynoszący ledwie 36 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – 39900 PLN – Chełm

Audi 100 GL C1 1974 – 48000 PLN – Poznań

Trudno dziś to sobie wyobrazić, ale w latach 60–tych niewiele osób pamiętało o przedwojennej marce Audi, a charakterystyczne 4 pierścienie kojarzyły się głównie z pyrkającymi “dekawkami” i chyba mało kto wyobrażał sobie wtedy, że w ciągu kilku dekad stanie się ona synonimem marki premium, obok takich wieloletnich potentatów w tej dziedzinie jak Mercedes, BMW, czy Porsche. Co ciekawe, w tamtym czasie to właśnie do właściciela tej pierwszej marki, czyli koncernu Daimler-Benz należało produkujące DKW Auto Union. Firma ta próbowała uruchomić w połowie lat 60-tych produkcję nowoczesnego modelu, jednak skończyło się na DKW F102, będącym hybrydą nowatorskich założeń z przestarzałym dwutaktem, co było tylko gwoździem do trumny dla renomy tego modelu. Dopiero przejęcie przez Volkswagena sprawiło, że fabryka, wraz z całą kadrą świetnych konstruktorów, nabrała wiatru w żagle. Udoskonalono konstrukcję F102 i zaczęto je sprzedawać jako Audi. Był to pierwszy powojenny samochód noszący tę nazwę. Początkowo nie nosił innych oznaczeń, gdyż VW nie planował rozwijania tego projektu. W tym momencie historii pojawia się Ludwig Kraus, czyli główny konstruktor Daimler-Benz, przez wiele lat pracujący dla Auto Union. Trochę z przekory, trochę z ambicji, w wielkiej tajemnicy, opracował od podstaw całkowicie nowy model, czyli prezentowane tutaj Audi 100 C1. Samochód był tak udany, że przez 8 lat produkcji wyprodukowano przeszło 800 tysięcy sztuk, kilkukrotnie więcej niż zakładano, a Audi stało się rozpoznawalną na całym świecie marką.
Czytaj dalej Audi 100 GL C1 1974 – 48000 PLN – Poznań

Audi A6 Avant C4 1997 – 19900 PLN – Chełm

Audi A6 Avant C4 nie ma ogromnego bagażnika, lecz mocno pochylona tylna szyba pozwoliła uzyskać aerodynamiczne kształty i sportowy styl. Do takiej sylwetki oczywiście najlepiej pasują jak najmocniejsze jednostki. Pod maską prezentowanego egzemplarza odnajdziemy topowy silnik ACK – gładko pracujący, sześciocylindrowy, o pojemności 2,8 l i mocy 193 KM, uzyskanej dzięki technice 5 zaworów na cylinder. W kabinie odnajdziemy sporo przestrzeni, przejrzystą deskę rozdzielczą i piękną, jasną, skórzaną tapicerkę. Widać, że to auto z czasów, gdy o klienta walczono stosując jak najlepsze materiały i wykończenie, które nawet po ponad dwóch dekadach wciąż prezentują się doskonale.
Czytaj dalej Audi A6 Avant C4 1997 – 19900 PLN – Chełm

Audi RS6 Avant C5 2003 – 79500 PLN – Rzeszów

18-calowe felgi, szersze nadkola, owalne końcówki wydechów, matowo srebrne lusterka, bardziej zbliżające je optycznie do ziemi zderzaki i listwy progowe. Tak wyglądał kanon tworzenia wersji sportowych, lecz w przypadku Audi RS6 C5 konstruktorzy poszli o krok dalej. Karoseria został usztywniona, by zapewnić lepsze czucie samochodu na zakrętach, a zawieszenie z funkcją Dynamic Ride Control (DRC) zapobiegało nadmiernemu wychyleniu karoserii. Popularne V8 4,2 l wysłano na kurację do słynnej brytyjskiej firmy Cosworth, gdzie silnik otrzymał dwie turbosprężarki i dwie chłodnice powietrza doładowującego. Zamiast wyjściowych 340 KM uzyskano 450 KM, a dalsze zwiększanie mocy maksymalnej ograniczono tylko w obawie o żywotność skrzyni biegów. Osiągi i tak były znakomite, przyspieszenie do pierwszej setki trwa tutaj poniżej 5 sekund, a mówimy przecież o samochodzie, który oferuje przestrzeń i komfort samochodu rodzinnego. Nadwozie Avant nie było w tej generacji jedyne, ale z pewnością jest dziś najbardziej poszukiwane. Po prostu pasuje do charakteru, które właściciel sprzedawanego egzemplarza podkreślił indywidualnymi tablicami – Urwis. Urwis na drodze, chodź gdy zajdzie taka potrzeba, przewiezie kolejnego urwisa albo dwóch na tylnej kanapie. I wszyscy będą zadowoleni 😉
Czytaj dalej Audi RS6 Avant C5 2003 – 79500 PLN – Rzeszów