Archiwum kategorii: Audi

Audi A8 W12 D3 2005 – 76900 PLN – Warszawa

Auto wcale nie musi być sportowe, by kipieć testosteronem. Potwierdzi to każdy, kto choć raz widział, jak Jason Statham rozprawia się z wrogami za kierownicą Audi A8 w filmie Transporter 2. Jednak nie trzeba być fanem kina akcji, by docenić tę flagową limuzynę Audi, szczególnie gdy pod jej maską znajduje się kultowe W12. Jak na reprezentacyjny, chętnie wybierany przez głowy państw model przystało, A8 jest bardzo komfortowe także w drugim rzędzie — kanapa jest wygodna, a pasażerowie mają własne strefy klimatyzacji i podgrzewane siedzenia. Bagażnik bez problemu pozwoli pomieścić bagaże 4 osób nawet na dłuższy wypad lub zestaw garniturów dla zabieganego businessmana w delegacji.
Czytaj dalej Audi A8 W12 D3 2005 – 76900 PLN – Warszawa

Audi 100 C3 1990 – 9000 PLN – Wrocław

Tego kształtu nie da się pomylić z żadnym innym. To Audi 100 C3. Tak na przełomie lat 80-tych i 90-tych woziła się szlachta i to był przedmiot zazdrości równy z Mercedesami. Audi w 1982 roku wyprzedziło swoją epokę, zaskakując klientów opływową sylwetką z niespotykanie niskim współczynnikiem oporu aerodynamicznego Cx = 0,3. To w tym modelu zastosowano po raz pierwszy w Audi metodę podwójnego cynkowania karoserii, co nadało tym samochodom zupełnie nową jakość. Dzięki temu nawet po 30 latach możemy spotkać „Cygaro” z karoserią nienaruszoną zębem czasu, wciąż robiące świetne wrażenie. W ogłoszeniu model z końca produkcji, niedrogi, lecz z LPG i z pewnymi wadami.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1990 – 9000 PLN – Wrocław

Audi S8 D3 2007 – 76900 PLN – Gliwice

Druga generacja modelu A8 oznaczona symbolem D3 produkowana była w latach 2002-2010. Prawdziwy „sport” pojawił się w ofercie tego modelu w 2006 roku, wraz z debiutem Audi S8 D3. Do napędu użyto silnika V10 5.2 z wtryskiem FSI o mocy 450 KM, którego pokrewną odmianę można było odnaleźć również w Lamborghini Gallardo. To z pewnością wystarczająca rekomendacja, a co ciekawe, tak mocne serce sprawdza się świetnie zarówno w super sportowym samochodzie, jak i w limuzynie. Dzięki napędowi quattro nikt tu deficytu mocy nie poczuje.
Czytaj dalej Audi S8 D3 2007 – 76900 PLN – Gliwice

Audi Cabriolet 1995 – 19500 PLN – Leszno

Audi Cabriolet z silnikiem V6 oferuje ładne brzmienie silnika, godną ilość miejsca dla czterech pasażerów, trwałą mechanikę i skutecznie ocynkowaną karoserię, w której korozja jest wyjątkowo rzadko spotykanym gościem. To wystarczający pakiet, by za ładnie utrzymany egzemlarz warto było wydać kilkanaście tysięcy złotych. Choć jego sylwetka wciąż pozostaje nowoczesna, 26 lat na karku nie pozostawia wątpliwości, że jest to już youngtimer.
Czytaj dalej Audi Cabriolet 1995 – 19500 PLN – Leszno

Audi S8 D2 1999 – 95000 PLN – Warszawa

Na przełomie wieków Audi było w szczytowym momencie pogoni za Mercedesem i BMW. Debiutujące w 1996 roku Audi S8 D2 zachwycało w pełni aluminiową konstrukcją nadwozia, niezwykle skutecznym napędem quattro, 5-stopniową skrzynią tiptronic i 340-konną V8-mką, którą podczas liftingu w 1999 roku wzbogacono o piąty zawór przy każdym cylindrze i wzmocniono do 360 KM. Z masą własną na poziomie 1750 kilogramów ta luksusowa limuzyna była lżejsza od konkurencji o dobre 200 kilogramów, a to zdecydowanie pomogło podkreślić jej sportowy charakter. Z zewnątrz Audi S8 D2 pozostaje powściągliwe i dyskretne. Niewielkie oznaczenia na grillu i tylnej klapie, lusterka z polerowanego aluminium, obniżone zawieszenie i 18-calowe felgi AVUS II. To wystarczy. Wtajemniczeni i tak wiedzą o co chodzi.
Czytaj dalej Audi S8 D2 1999 – 95000 PLN – Warszawa

Audi S8 D4 2013 – Krapkowice

Audi S8 D4 to trzecia generacja modelu, zaskakująca wielu postępem technicznym. Choć wyposażone jest w silnik TFSI V8 o pojemności 4 litrów i mocy maksymalnej 520 KM, przy spokojnej jeździ pracuje jak rzędowa czwórka. Połowa cylindrów przebywa wówczas w uśpieniu, a spalanie w trasie ograniczyć można do 10 l / 100 km. Piekło zaczyna się wówczas, kiedy pozwolimy sobie na pełne korzystanie z jego możliwości. 70 KM więcej niż poprzednia generacja, 2 turbosprężarki, 8 stopniowa, automatyczna skrzynia ZF i stałe przeniesienie napędu na 4 koła z pomocą mechanizmu Torsena. W rezultacie pierwsza setka jest tu w zasięgu już po 4,2 s, pomimo masy własnej, która po raz pierwszy w tym modelu przekroczyła 2 tony.
Czytaj dalej Audi S8 D4 2013 – Krapkowice

Audi 100 C4 1991 – 23900 PLN – Chełm

Historia Audi 100 sięga lat sześćdziesiątych dwudziestego wieku, kiedy to oddział Volkswagen Group postanowił wprowadzić czterodrzwiowego sedana z silnikiem umieszczonym z przodu i napędem na przednią oś. Koncepcja ta rozwijana przez lata doczekała się czterech generacji, a produkcję ostatniej oznaczonej C4 zakończono dopiero w 1994 roku. Prezentowane Audi 100 C4 zaliczamy do segmentu E, który dzieliło z takimi niemieckimi limuzynami, jak jak Mercedes W124 czy BMW Serii 5 E34. Seria C4, debiutująca w 1990 roku, różniła się zdecydowanie od poprzednika, a jej zaokrąglone linie nadwozia świetnie wpisały się w styl lat dziewięćdziesiątych. Ten egzemplarz ma niewysoki przebieg, skromny silnik R4 pod maską i świetnie zachowane, welurowe, niebieskie wnętrze.

Czytaj dalej Audi 100 C4 1991 – 23900 PLN – Chełm

Audi S8 D3 2008 – Krapkowice

Druga generacja modelu A8 oznaczona symbolem D3 produkowana była w latach 2002-2010. W 2005 i 2008 roku model był poddawany modernizacjom. Po zmianach limuzyna zyskała nową, większa atrapę chłodnicy, która swoim wyglądem nawiązywała do wyścigowych modeli Auto Union z lat 30-tych. Prawdziwy „sport” pojawił się w ofercie tego modelu już w 2006 roku, wraz z debiutem Audi S8 D3. Do napędu użyto silnika V10 5.2 z wtryskiem FSI o mocy 450 KM, którego pokrewną odmianę można było odnaleźć również w Lamborghini Gallardo. To z pewnością wystarczająca rekomendacja, a co ciekawe, tak mocne serce sprawdza się świetnie zarówno w super sportowym samochodzie, jak i w limuzynie. Dzięki napędowi quattro nikt tu deficytu mocy nie poczuje. Ten egzemplarz sprowadzony został z Japonii i przejechał dotąd jedynie 115 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Audi S8 D3 2008 – Krapkowice

Audi 100 C3 1987 – 39900 PLN – Chełm

Audi 100 C3 otworzyło nowy rozdział w dziejach niemieckiej marki. Było rewolucyjnie aerodynamiczne, komfortowe, o wiele bardziej nowocześnie wystylizowane niż cała ówczesna konkurencja. Dostępny od września 1982 roku pakiet wyposażenia “CS” gwarantował mu bardziej sportowy look. W skład pakietu wchodziły aluminiowe felgi, czarna blenda między tylnymi lampami, światła przeciwmgielne, a we wnętrzu czteroramienna skórzana kierownica, fotel kierowcy z regulacją wysokości, zmienione zagłówki przednich foteli, dodatkowy schowek przed miejscem pasażera. Ten egzemplarz napędza skromna, czterocylindrowa jednostka, lecz to co w nim godne uwagi to oryginalny stan zachowania i wyjątkowo niski przebieg, wynoszący ledwie 36 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – 39900 PLN – Chełm

Audi Cabriolet 1995 – 75000 PLN – Poznań

Audi Cabriolet debiutowało w 1991 roku i był to pierwszy otwarty model koncernu od czasu Auto Union 1000 Sp z 1959 roku. W jego przygotowanie włożono wiele sił i prac, design zapożyczył wiele elementów od topowego S2 Coupe, a pod maską w ciągu 9-letniego okresu produkcyjnego montowano w sumie 7 silników, łącznie z montowanym od 11.1992 do końca produkcji najmocniejszym V6 po pojemności 2,8 l i mocy 174 KM. Znajdziemy go również pod maską prezentowanego egzemplarza w pięknym, ciemnym, zielonym kolorze LY6P Ragusa Metallic. Na jego pokładzie odnajdziemy niemal wszystko, co można było tu zamówić – soczewkowe światła, komputer pokładowy, świetne fotele kubełkowe Recarro, oryginalny windshot, a także tuning z epoki – obniżone zawieszenie Weitec, sportowy tłumik Sebring, system audio i 3-częściowe felgi aluminiowe Kerscher.
Czytaj dalej Audi Cabriolet 1995 – 75000 PLN – Poznań