FSO Polonez Caro na rynku pojawił się w 1991 roku. Zmienione reflektory i zderzaki najbardziej rzucały się w oczy, jednak w samochodzie wprowadzono prawie 270 zmian, dzięki który Caro mógł jeździć ciszej, bardziej komfortowo i bezpiecznie. To była prawdziwa druga młodość Poloneza. Każdy kupujący świadomy był jego technicznego archaizmu, lecz z drugiej strony potrafił docenić komfort, przestrzeń we wnętrzu, pojemność bagażnika czy wreszcie bezpieczeństwo. Dwa lata później model przeszedł kolejne zmiany, w tym najważniejszą, obejmującą zwiększenie rozstawu kół i szereg pomniejszych modyfikacji. Taki właśnie samochód okupiony od pierwszego właściciela oferowany jest w tym ogłoszeniu. Na wyposażeniu ma alufelgi, elektryczne szyby i fotele kubełkowe Intergroclin. W połowie lat 90. to było coś, a i dzisiaj w pięknym stanie przykuwa uwagę na ulicy.
Czytaj dalej FSO Polonez Caro 1995 – 15000 PLN – Rybnik
Polonez
FSO Polonez 1986 – 69900 PLN – Pabianice
Borewicz to prawdziwy król polskich szos lat 80-tych. Jego kanciasta sylwetka to niegdyś chluba Centro Stile Fiat i pracowników warszawskiej FSO, a dziś – każdego, kto nie skreśla wspomnień własnego dzieciństwa. Auto było produkowane ponad 20 lat (1978 – 2002) w kilku wersjach nadwoziowych, lecz jedynie ta pierwsza nosi miano „Borewicza” i ma dziś status kultowej. Pochodzący z 1986 roku FSO Polonez 1500 w białym kolorze ściągnie więcej spojrzeń, niż niejeden supercar. Jego wnętrze w brązowym wnętrze zachęca do zajęcia miejsca każdego, kto ma sentyment do dawnych czasów i polskich samochodów. Taki samochód dziś zachowany w oryginalnym stanie to już duża rzadkość, stąd rosnące ceny nie powinny nikogo dziwić.
Czytaj dalej FSO Polonez 1986 – 69900 PLN – Pabianice
FSO Polonez 1500 1990 – 21900 PLN – Nysa
FSO Polonez narodził się w roku 1978, będąc najbardziej pożądanym samochodem osobowym polskiej produkcji. Przestronny, komfortowy i nowocześnie wystylizowany, oparty było mechanikę modelu 125p. Z czasem zaczął przechodzić zmiany modernizacyjne, co pozwalało utrzymać popyt. Ten Polonez to tzw. „przejściówka”, a wchodząc bardziej w detale – ostatnia wersja przed modelem Caro. Ma nosek taki jak w Coupe i nowy pas tylny z klapą bagażnika przedłużoną do zderzaka, co obniżało próg załadunku o całe 30 centymetrów. Auto zachowane jest w dużym stopniu w oryginalnym stanie i na zdjęciach wygląda bardzo zachęcająco.
Czytaj dalej FSO Polonez 1500 1990 – 21900 PLN – Nysa
FSO Polonez 1989 – SPRZEDANY
FSO Polonez w stanie niemal jak z fabryki to nie jest częsty widok. Ten był regularnie używany tylko przez 2 pierwsze lata. Później trafił do szopy na ponad dwie dekady, a przez kolejne kilka lat wędrował tylko od kolekcji do kolekcji, nie nabijając przebiegu. Dość powiedzieć, że w odmętach Internetu można odnaleźć film, na którym w 2012 roku przebieg miał ledwie 600 km niższy niż obecnie. My jednak nie uznajemy pomników. Zrobiliśmy wszystko co niezbędne, by samochód mógł wyglądać i jeździć jak nowy. Prezentuje się zjawiskowo, jest w pełni sprawny, a jego obecny przebieg to zaledwie 20200 km. Ciężko o drugi taki okaz!
Czytaj dalej FSO Polonez 1989 – SPRZEDANY