Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes E 320 CDI W211 2003 – 39000 PLN – Obrowiec

E-klasa od zawsze pozostawała najpopularniejszą i najchętniej kupowaną limuzyną w historii niemieckiej marki. Nie bez powodu. To był ponadprzeciętny samochód dla zarabiających również nieprzeciętnie. Debiut generacji W211 przypada na 2002 rok. Następca „okulara” wysmuklał, otrzymał szereg nowinek technicznych i lepsze zabezpieczenie antykorozyjne od poprzednika. Był samochodem z klasą, często kupowanym przez statecznych ludzi i z rozsądkiem eksploatowanym. Mercedes E 320 CDI to świetna konfiguracja do jazdy, choć ten egzemplarz wiele się dotąd nie najeździł. Auto ma 146 tys. km przebiegu, miało tylko jednego właściciela i sprzedawane jest wraz z zachowanym segregatorem historii serwisowej.
Czytaj dalej Mercedes E 320 CDI W211 2003 – 39000 PLN – Obrowiec

Mercedes R 280 CDI 4Matic W251 2006 – 47000 PLN – Obrowiec

Mercedes typu W251 jest jedyny w swoim rodzaju. To van klasy wyższej – duży, komfortowy, niebanalnie wystylizowany i stworzony z myślą o amerykańskim kliencie. Ci jak wiadomo lubią wszystko w rozmiarze XXL, i takiego właśnie Mercedesa dostali w 2005 roku. W Europie chętniej wybierany był w wersji z silnikiem wysokoprężnym, takim jak tu. Mercedes R 280 CDI 4Matic waży 2220 kg i niemal tyle samo jest w stanie pociągnąć za sobą na haku. Idealny wóz do turystyki, nawet gdy jesteście fanami karawaningu.
Czytaj dalej Mercedes R 280 CDI 4Matic W251 2006 – 47000 PLN – Obrowiec

Honda Accord 1993 – 19000 PLN – Obrowiec

Honda Accord V generacji to dzieło romansu japońsko-brytyjskiego. Produkowana w brytyjskim Swindon, powstała we współpracy z firmą Rover, ale w dużej mierze oparta była wciąż na udanej czwartej generacji, a ściślej – na modelu Ascot Innova, który był oferowanym w Japonii bardziej luksusowym wydaniem Accorda. W odróżnieniu od starszych Accordów, tu możliwe już było zamówienie klimatyzacji, w którą wyposażony jest również egzemplarz z ogłoszenia. Wyróżnia się on doskonałym stanem zachowania i przekonującą dokumentacją. Mimo niewielkiego przebiegu, auto było regularnie serwisowane, co powinno zapewnić spokojną głowę podczas eksploatacji i zarazem duże oszczędności w obsłudze samochodu.
Czytaj dalej Honda Accord 1993 – 19000 PLN – Obrowiec

Honda VT 750 Shadow American Classic Edition 1997 – 15000 PLN – Obrowiec

Jeżeli ktokolwiek zastanawia się, skąd wziął się „cień” w nazwie Hondy VT 750 Shadow, należy wrócić do sposobu, w jaki Honda wkradała się na amerykański rynek. Szacunek zdobywała powoli nie przez styl, a dzięki świetnej technice i doskonałym jednostkom napędowym. Model VT 750 debiutował w 1983 roku, wyróżniając się jednostką w układzie widlastych dwóch cylindrów o kącie rozwarcia 45 stopni, co bez wątpienia było nawiązaniem do legendy motocykli Harley-Davidson. Jednostka japońska pracowała bardziej gładko i równo dzięki innowacji, jaką było unikalne rozwiązanie wału korbowego z dwoma czopami przesuniętymi względem siebie. Inne elementy były tylko dopełnieniem układanki wykorzystaniem rozwiązań stosowanych w amerykańskich cruiserach – zbiornik w kształcie łezki z ukrytym zbiornikiem rezerwy, nisko osadzone, dwupoziomowe siedzenie, szeroka kierownica, duży kąt natarcia i kątowo ścięte tłumiki. Tak zbudowano doskonałego towarzysza długich podróży, który stale rozwijany na rynku pozostał przez dziesięciolecia. Dziś już sam jest klasyką, szczególnie w tak pięknym, delikatnie zmodyfikowanym wydaniu.
Czytaj dalej Honda VT 750 Shadow American Classic Edition 1997 – 15000 PLN – Obrowiec

Mercedes SL 500 R230 2001 – 139000 PLN – Obrowiec

Nie możemy mieć najmniejszych wątpliwości co do tego, że Mercedes SL 500 R230 jest przyszłym klasykiem. Choć to auto nowoczesne, nie to sprawi, że zapisze się w pamięci. Z pewnością najbardziej fascynująca i ponadczasowa jest jego stylistyka – we wcięciach na błotnikach i masce pobrzmiewa echo pierwszego Gullwinga. Również pod jego maską pracuje sprawdzona technika. Wolnossąca jednostka V8 o pojemności 5 litrów generuje 306 koni mechanicznych, zapewniające przyjemną jazdę. To pierwszy SL, w którym producent zdecydował się na zastosowanie sztywnego, składanego dachu. Dzięki temu nawet gdy zdecydujemy się na podróż z dużymi prędkościami, nie opuści nas wrażenie pełnego komfortu. Ten wyprodukowany oryginalnie na rynek niemiecki egzemplarz ma przebieg zaledwie 49800 kilometrów i w pełni satysfakcjonujący stan.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2001 – 139000 PLN – Obrowiec

Audi A6 Avant C4 1994 – SPRZEDANE

Jest wygodne i przestronne, pod maską ma pięknie brzmiący silnik V6, a obrazu atrakcyjnej całości dopełnia niewysoki przebieg, bogate wyposażenie i uniwersalne nadwozie typu kombi, które u Audi nazywa się Avant. Audi A6 C4 narodziło się w 1991 roku jako aktualizacja modelu Audi 100 C4. Wyróżniały je białe klosze kierunkowskazów, nowe przednie i tylne światła oraz kilka innych detali, ale konstrukcja pozostała bez zmian. Model rywalizował wówczas na rynku z Mercedesem W124 oraz BMW serii 5 i sprzedawał się znakomicie. Choć ten model Audi mocno pracowało na dzisiejszą pozycję marki i było bardzo udaną konstrukcją, wciąż wyceniane jest niżej od ówczesnej konkurencji. Może być ciekawą propozycją, szczególnie dla fanów marki, których przekonuje świetnym komfortem, wysoką trwałością mechaniczną, odporną na korozję ocynkowaną karoserią i ponadczasowymi kształtami.
Czytaj dalej Audi A6 Avant C4 1994 – SPRZEDANE

Mercedes E 320 T CDI S211 2007 – SPRZEDANY

Mercedes E klasy generacji W211 to był prawdziwy hit. Już w pierwszych dwóch latach tych samochodów sprzedawano tyle, co BMW serii 5 oraz Audi A6… łącznie. Mercedes E 320 T CDI S211 z 2007 roku to już model po liftingu, z wysmuklonymi zderzakami, lampami i atrapą chłodnicy. W środku przestronny i komfortowy, może pochwalić się również ogromną przestrzenią bagażową – 690 l – i to tylko do linii rolety i bez rozkładania tylnych siedzeń. Po załadowania kufra o bezpieczeństwo dba układ samopoziomujący tylnej osi, będący tu na wyposażeniu standardowym. Pod maską 224-konny turbodiesel, najmocniejszy w gamie wśród jednostek 6-cylindrowych. Ten egzemplarz jest bez wątpienia pięknie skonfigurowany, z lakierem Tanzanite Blue i wnętrzem ze skóry Nappa i Amaretta może oczarować każdego.
Czytaj dalej Mercedes E 320 T CDI S211 2007 – SPRZEDANY

Romet Komar 2 typ 2330 1970 – SPRZEDANY

Komar 2 typ 2330 to wyrób Zjednoczonych Zakładów Rowerowych w Bydgoszczy, przemianowanych później na Zakłady Predom Romet. To produkowana od 1969 roku wersja rozwojowa najbardziej popularnego polskiego motoroweru. Jednoślad dla mas, najprostsza forma jednoosobowego transportu. Wyróżniał się wygodnym siodłem motocyklowym zamiast typowo rowerowego siodełka, tłoczono-rurową ramą z miejscem na narzędzia i resorowanym teleskopowo tyłem. Wyposażono go w dwusuwowy silnik S38B4 odpalany pedałami. Motorower lakierowany był w kolorach: wiśniowy, wiśniowo-czarny, biało-niebieski i czarno-biały. W ogłoszeniu ten pierwszy typ, w ujmująco oryginalnym stanie. Nigdy nie odnawiany, z widocznymi śladami patyny, z pewnością może przywołać wspomnienia z tamtych lat.
Czytaj dalej Romet Komar 2 typ 2330 1970 – SPRZEDANY

Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces

Historia wielu fascynatów motoryzacji zaczyna się podobnie, czyli od pierwszego skromnego samochodu, który wymarzyli sobie, uzbierali na niego pieniądze albo otrzymali w prezencie. Pod tym względem historia naszego bohatera wpisuje się w kanon, lecz jej rozwój prezentuje się nad wyraz imponująco. Poznajcie Tomka, właściciela Komfort Trans.
Czytaj dalej Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces