Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Opel Ascona C 1984 – 33000 PLN – Obrowiec

Opel Ascona C pochodzi z trzeciej generacja modelu. Debiutował w 1981 roku, całkowicie odmieniając koncepcję poprzednika. Stylistycznie nawiązywał do mniejszego Kadetta i podobnie jak ten ostatni otrzymał również przedni napęd. Auto było dostępne jako sedan albo liftback z podnoszoną tylną klapą, i taki właśnie samochód prezentuje Komfort-Trans. 90-konny silnik 1.6, który pracuje w tym samochodzie, był początkowo najmocniejszym w całej gamie, choć w 1984 roku ustępował już nowo wprowadzonej jednostce 1.8. Podobnie wersja wyposażeniowa Luxus nie była tą najbogatszą, bo przebijała ją jeszcze CD. W tym egzemplarzu jednak nie wersja i nie silnik sprawiają, że samochód jest godny zainteresowania i podziwu. Wóz ma niezwykle niski przebieg – tylko 64 tys. km i zachowany jest w stanie, w którym tych aut już po prostu nie ma.
Czytaj dalej Opel Ascona C 1984 – 33000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 270 CDI W211 2002 – 49900 PLN – Gogolin

Mercedes E klasy generacji W211 debiutował w 2002 roku, zastępując popularnego „okulara”. Producent zrobił wiele, by jego najpouparniejszy produkt nie był już wizerunkową wpadką, poprawiając zabezpieczenie antykorozyjne tych samochodów. Zgodnie z duchem czasu, trafiło do niego wiele systemów elektronicznych i nowoczesna gama silników, obejmująca między innymi szeroką paletę jednostek wysokoprężnych, zasilanych układem common rail. Tak, jak można oczekiwać po nazwie, Mercedes 270 CDI W211 to auto z silnikiem diesla o pojemności 2,7 l, dostępne do momentu liftingu w 2004 roku.
Czytaj dalej Mercedes E 270 CDI W211 2002 – 49900 PLN – Gogolin

Mercedes E 500 W211 Avantgarde Designo W211 2006 – 99000 PLN – Gogolin

Mercedes zainwestował cztery lata rozwoju i ponad dwa miliardy euro w stworzenie serii W211. Generacja została zaprezentowana 15 stycznia 2002 roku podczas Salonu Samochodowego w Brukseli jako następca modelu W210. Sprzedaż sedana rozpoczęła się 16 marca. Linie wyposażenia samochodu były 3, z czego Avantgarde była najbardziej sportową stylistyką. Oprócz różnic wizualnych posiadła sztywniejsze zawieszenie, obniżone o 15 milimetrów. Wyposażona została w reflektory biksenonowe, światła stopu LED, lekko przyciemnione szyby, wnętrze z aluminiowymi aplikacjami, z drewna klonowego „ptasie oko” i siedzenia, których boki standardowo pokryte były skórą, a siedziska wykonane z tkaniny. Aby uczynić serię 211 jeszcze bardziej zindywidualizowaną, zaoferowano specjalne pakiety designo. Zawierały one gamę własnych kolorów nadwozia oraz specjalne rodzaje skóry i drewna we wnętrzu. Mercedes-Benz E 500 Avantgarde Designo, który trafił właśnie na sprzedaż, pochodzi z 2006 roku i ma bardzo ciekawy pakiet wyposażenia.

Czytaj dalej Mercedes E 500 W211 Avantgarde Designo W211 2006 – 99000 PLN – Gogolin

Mercedes 200D W123 1983 – 109000 PLN – Obrowiec

Jest jedyny w swoim rodzaju. Beczka, Mercedes 200D W123 z wysokoprężną jednostką pod maską. Diesel uznawany za jeden z najtrwalszych samochodów w historii motoryzacji. Nie tylko dojedzie zawsze i wszędzie, ale zrobi to również w maksymalnie komfortowych warunkach, choć niespiesznie. Dziś za około czterdziestoletni egzemplarz w doskonałym, oryginalnym stanie wielu jest gotowych zapłacić sporo. To propozycja dla nich. I dla reszty, której wystarczy nasycenie oczu zdjęciami. Ten sprowadzony z Niemiec egzemplarz jest w pięknej konfiguracji kolorystycznej, ma przebieg zaledwie 118000 km i stan, który wskazuje na to, że większość swojego życia spędził w garażu. Taki samochód może być ozdobą kolekcji i zaspokoi nawet najbardziej wymagających miłośników modelu. Oczywiście, cena nie jest niska, ale inna być nie może. Drugiego tak zachowanego można bezskutecznie szukać przez wiele lat, a renowacja nie jest alternatywą, bo ani nie jest tańsza, ani odnawiane auto nigdy nie będzie miało uroku idealnie zachowanego oryginału.
Czytaj dalej Mercedes 200D W123 1983 – 109000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 550 L V221 2006 – 129000 PLN – Obrowiec

Mercedes klasy S generacji W221/V221 otrzymał zupełnie inną stylizację od poprzednika, a potężne łuki jego błotników świetnie wyglądają do dziś. We wnętrzu – skóra, drewno i metal. Wszystko, by stworzyć wrażenie luksusu i troski o przyjemne doznania. Do tego szereg systemów bezpieczeństwa, nowinek technologicznych i solidne silniki pod maską. W modelu S 500/S 550 z lat 2005–2010, czyli takim jak prezentowany, jest to 5,5-litrowe V8 o mocy 388 KM i fabrycznym oznaczeniu M273. Dzięki szybkiej, 7-stopniowej skrzyni G-Tronic przyspieszenie do pierwszej setki zajmuje tu zaledwie 5,4 s. Jeszcze większe wrażenie, niż moc, z pewnością zrobi komfort – nic nie tłumi nierówności lepiej, niż pneumatyka, a zawieszenie Airmatic to klasa sama w sobie. Ten egzemplarz do dziś przejechał zaledwie 30 tysięcy kilometrów, dzięki czemu wciąż prezentuje się imponująco.
Czytaj dalej Mercedes S 550 L V221 2006 – 129000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 CDI W211 2003 – 69000 PLN – Gogolin

Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które po raz pierwszy w Mercedesie, dzięki nowoczesnej technologii Common Rail, potrafiły łączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E 320 CDI W211 z lat 2003–2005 to wersja z rzędową szóstką OM 648 o mocy 204 koni mechanicznych. To bardzo dobry i ceniony silnik. Ten egzemplarz to linia stylizacyjna Avantgarde. Auto zachwane jest w bardzo dobrym stanie, ma niewysoki przebieg i długą listę wyposażenia dodatkowego.
Czytaj dalej Mercedes E 320 CDI W211 2003 – 69000 PLN – Gogolin

Opel Omega B Caravan 1997 – 25000 PLN – Gogolin

Opel Omega B najrzewniej wspominany zawsze jest w wersji Caravan. To przepastne kombi było tą wersją nadwoziową, która prawcowała najczęściej i najwięcej. Przez to dziś zachowany w bardzo dobrym stanie egzemplarz z niskim przebiegiem to ogromna rzadkość na rynku, a zdecydowanie jest to wóz, który może wiele zaoferować. Tylny napęd, przepastna ilość miejsca we wnętrzu, świetna welurowa tapicerka i najwyższej klasy komfort. To wszystko tworzy aurę i mieszankę, którą zdecydowanie można pokochać na lata. Ten egzemplarz ma jedynie 113 tys. km przebiegu, ma fabryczną powłokę lakierniczą i według zapewnień właściciela – nie ma korozji. Służyć może jeszcze długo, a cena jest przystępna.
Czytaj dalej Opel Omega B Caravan 1997 – 25000 PLN – Gogolin

Lancia Dedra 1995 – 29900 PLN – Obrowiec

Lancia Dedra została zaprezentowana w 1989 roku jako następca modelu Prisma. Została zbudowana na tej samej platformie, co popularny Fiat Tempra i sportowa Alfa Romeo 155, ale w zestawieniu ze swoimi braćmi w koncernie miała być przede wszystkim bardziej elegancka. Linia nadwozia zaprojektowana przez grupę I.De.A była prosta i skupiała się na aerodynamice (Cx to tylko 0,29). Jej prawdziwym powołaniem był komfort połączony ze spokojną przyjemnością z jazdy i jeżeli nie oczekujesz od Lancji rajdwych emocji, z pewnością możesz się w niej odnaleźć. W ciągu dziesięcioletniej kariery Dedra sprzedała się w liczbie około pół miliona egzemplarzy, co dziś uznane byłoby przez tę markę za ogromny sukces, lecz wówczas było pewnym rozczarowaniem. To co jest pewne, to fakt, że znalezienie drugiego tak pięknie zachowanego egzemplarz, jak ten w ogłoszeniu, jest dziś niezwykle trudne. Ta Lancia ma przebieg jedynie 33 tys. km i prezentuje się rewelacyjnie.
Czytaj dalej Lancia Dedra 1995 – 29900 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 W211 2002 – 79000 PLN – Gogolin

Mercedes-Benz W211 to trzecia generacja E klasy produkowana od 2002 do 2009 roku. Projektowanie rozpoczęto już w 1997 roku, chcąc dopracować projekt lepiej, niż poprzednika, W210. Prace rozwojowe zakończono w 2001 roku po 48 miesiącach prac, przy całkowitym koszcie rzędu 2 miliardów euro. Produkcja pilotażowa trafiła do testów latem 2001 roku, a debiut W211 Klasy E odbył się podczas Salonu Samochodowego w Brukseli w styczniu 2002 roku. Wersja E 320 napędzana jest silnikiem benzynowym V6 o oznaczeniu M112. Generuje 224 KM, co pozwala sprawnie napędzać tą niemałą limuzynę.
Czytaj dalej Mercedes E 320 W211 2002 – 79000 PLN – Gogolin

BMW 320i E36 1997 – 39000 PLN – Gogolin

Zaskakujące jest, jak bardzo może zmienić się postrzeganie modelu na przestrzeni lat. BMW E36 to przez szereg lat był sztandarowy model młodych gniewnych, a obładowane tunigiem auta były godnymi następcami samochodów pokroju Opla Calibry czy wcześniej Manty. Dziś jednak takich samochodów już nie ma. Kolejne pokolenie częściej wybiera Audi niż BMW, a klasyczne linie bawarskiego sedana zdecydowanie wracają do łask i mody. Stylistyka BMW z lat 90. z boczną linią z charakterystycznym podcięciem Hofmeister-Knick i niepowtarzalnymi podwójnymi okrągłymi przednimi światłami schowanymi za szybką jest ponadczasowa. Mam klasę i po latach wciąż budzi entuzjazm, jak przystało na dobry design. Takie BMW 320i E36 ma wszystko, aby zachwycić po latach. Sześć cylindrów pod maską, tylny napęd, manualna skrzynia i elementy z katalogu zamówień specjalnych BMW Indyvidual. Zachowane w świetnym, oryginalnym stanie, z nieprzecięctnie niskim przebiegiem, sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na trasie, dając przy tym wiele przyjemności z jazdy.
Czytaj dalej BMW 320i E36 1997 – 39000 PLN – Gogolin