Touring to dla BMW nigdy nie miała być bagażówka. W końcu pierwszy Touring na bazie modelu 02 to nie było nawet kombi, a później one powstawały tak, że ważniejsza od możliwości przewozowych zawsze była sylwetka i styl. Wszak Touring w E46 ma praktycznie identyczną długość nadwozia, jak nadwozie coupe i sedan. Tu nikt nie walczył o możliwe jak najdłuższy tylny czy możliwie pionową tylną szybę. Litry pojemności bagażnika nie były priorytetem, wszak to nie Skoda Octavia. Tu miało być sportowo i elegancko, a możliwości przewozowe miały się przydać co najwyżej podczas wakacyjnego wyjazdu na narty. Taki samochód ciągle ma fajny styl, o ile tylko zachowany jest w odpowiednim stanie, jak choćby egzemplarz ten od Komfort-Trans.
Czytaj dalej BMW 318i Touring E46 1999 – 19900 PLN – Obrowiec
Komfort Trans
Komfort Trans to ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.
Mercedes S 550 L V221 2006 – 159000 PLN – Obrowiec
Mercedes klasy S generacji W221/V221 otrzymał zupełnie inną stylizację od poprzednika, a potężne łuki jego błotników świetnie wyglądają do dziś. We wnętrzu – skóra, drewno i metal. Wszystko, by stworzyć wrażenie luksusu i troski o przyjemne doznania. Do tego szereg systemów bezpieczeństwa, nowinek technologicznych i solidne silniki pod maską. W modelu S 500/S 550 z lat 2005–2010, czyli takim jak prezentowany, jest to 5,5-litrowe V8 o mocy 388 KM i fabrycznym oznaczeniu M273. Dzięki szybkiej, 7-stopniowej skrzyni G-Tronic przyspieszenie do pierwszej setki zajmuje tu zaledwie 5,4 s. Jeszcze większe wrażenie, niż moc, z pewnością zrobi komfort – nic nie tłumi nierówności lepiej, niż pneumatyka, a zawieszenie Airmatic to klasa sama w sobie. Ten egzemplarz do dziś przejechał zaledwie 30 tysięcy kilometrów, dzięki czemu wciąż prezentuje się imponująco.
Czytaj dalej Mercedes S 550 L V221 2006 – 159000 PLN – Obrowiec
Alpina B10 3.5/1 E34 1993 – 159000 PLN – Obrowiec
Pierwszą wyprodukowano w kwietniu 1988, a ostatnią w grudniu 1992. Alpina B10 3.5/1 na pewno nie jest tak szybka jak V8 czy BiTurbo, ale ma w sobie prawdziwego ducha z Buchloe: duży, wolnossący silnik R6, fantastyczny układ kierowniczy i doskonałe hamulce. Jednostka napędowa tego modelu to zmodyfikowany silnik BMW M30, doposażony w doprężające tłoki Mahle, zmodyfikowaną głowicę i nowy wałek rozrządu. Rezultat to moc maksymalna na poziomie 254 KM. Hamulce i zawieszenie zostały wzmocnione. Do 100 km/h auto rozpędza się w 7,4 s, a prędkość maksymalna to 252 km/h. Również zewnętrznie auto przykuwa uwagę – pakiet stylistyczny i felgi, Alpina Deco Set na bokach. We wnętrzu świetne fotele Recaro, charakterystyczna tapicerka i kierownica. Wyprodukowano łącznie 572 sztuki tej wersji i każda z nich otrzymała odpowiednią tabliczkę, która potwierdza jej wyjątkowość, jednocześnie informując o numerze danego egzemplarza. Prezentowany samochód ma numer 531.
Czytaj dalej Alpina B10 3.5/1 E34 1993 – 159000 PLN – Obrowiec
Opel Omega 3.0 MV6 1995 – 29900 PLN – Obrowiec
Opel Omega B to ostatni z rodziny wielkich, komfortowych, tylnonapędowych sedanów Opla. Dostępny był w latach 1994 – 2003, a w konkursie na Samochód Roku 1995 zająć trzecie miejsce (ustępując Fiatowi Punto i VW Polo). Miał swoich wiernych fanów, którzy do dziś twierdzą, że po nim już nic nigdy nie było takie samo. Kto raz spróbuje, ten z chęcią będzie do modelu wracać i dotyczy to nie tylko użytkowników, ale i sprzedawców. Komfort-Trans wybrał ten egzemplarz ze względu na niski przebieg, rokujący stan i udokumentowaną historię. To topowa odmiana MV6 z 3-litrową, 211-konną jednostką pod maską. Auto otrzymało szeroko zakrojone prace serwisowe, dzięki czemu jest przygotowane do dalszej eksploatacji.
Czytaj dalej Opel Omega 3.0 MV6 1995 – 29900 PLN – Obrowiec
Opel Omega B FL 2003 – 19900 PLN – Obrowiec
Opel Omega po raz pierwszy zaprezentowany został w 1986 roku. Samochód osobowy klasy średniej-wyższej wszedł na rynek jako następca Opla Rekorda E. Pierwsza generacja, czyli Omega A, była produkowana do lata 1993 roku. Omega B pojawiła się wiosną 1994 roku zastępując topowy model Opla, Senator. Największą różnicą pomiędzy modelem Omega A i Omega B było przejście z silników rzędowych na silniki V. Omega B z ostatniego roku produkcji, kompleksowo przygotowana do dalszej eksploatacji, po serwisie i bez oznak korozji, to coś czego nie zobaczymy już na polskich drogach zbyt często. Wyposażona jest w sześciocylindrowy silnik o mocy 180 KM. Jeżeli dodamy do tego w większości fabryczną, zachowaną w niespotykanym stanie powłokę lakierniczą mamy rodzynek.
Czytaj dalej Opel Omega B FL 2003 – 19900 PLN – Obrowiec
Mercedes 300 TE 4Matic S124 1991 – 69000 PLN – Obrowiec
Dziś niemal każdy samochód w ofercie Mercedesa może mieć napęd na cztery koła, ale na przełomie lat 80. i 90. było to w samochodzie z gwiazdą rozwiązanie pionierskie. Mercedes 300 TE 4Matic S124 to pierwsze kombi niemieckiej marki, które można były zamówić z systemem 4Matic. Podstawowym założeniem było poprawienie trakcji na śliskiej nawierzchni i rozwiązano to dołączając napęd przedniej osi zawsze przy starcie oraz za każdym razem, kiedy system ABS oddnotuje poślizg, czyli różnicę w obrotach kół. Dzięki temu w warunkach zimowych autem można było jeździć zdecydowanie pewniej. Mile widziany był wszędzie, gdzie zima wiązała się z zaśnieżonymi drogami, jak choćby w Szwajcarii, skąd pochodził pierwotnie prezentowany egzemplarz. Ostatnie 8 lat i 40 tys. km spędził już na polskich drogach i według zapewnień sprzedającego jest w pełni sprawny i gotowy do jazdy. To jedna z 12094 wyprodukowanych sztuk.
Czytaj dalej Mercedes 300 TE 4Matic S124 1991 – 69000 PLN – Obrowiec
Mercedes S 320 CDI 4Matic W221 2008 – 69000 PLN – Obrowiec
Elegancka linia nadwozia, eleganckie wnętrze i zawieszenie, które oferuje wyjątkowy komfort. To wszystko smkauje wyśmienicie w rozmiarach klasy S. Mercedes S 320 CDI 4Matic W221 to dodatkowo propozycja sdla tych, którzy chcieliby mieć napęd na 4 koła i silnik, który gwarantuje rozsądne spalanie. Choć oczywiście w mieście tu cudów nie będzie, międzymiastowy wynik poniżej 8 l / 100 km jest tu absolutnie codziennością. Największy problem tylko w tym, by znaleźć na rynku dobrze zachowany egzemplarz. Ten jest po skrupulatnym serwisie i zdaje się mieć wszystko, by uszczęśliwić miłośników połączenia komfortu i ekonomii w podróży.
Czytaj dalej Mercedes S 320 CDI 4Matic W221 2008 – 69000 PLN – Obrowiec
Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 45000 PLN – Obrowiec
Kiedy w czerwcu 1995 roku zadebiutowała nowa Klasa E z serii 210, spojrzała na świat zupełnie innymi oczami. To właśnie ten model Mercedes-Benz wyposażony został w cztery eliptyczne reflektory z przodu. Popularny „okular” tuż po debiucie otrzymał nagrodę Red Dot Design, doceniającą nowy styl Mercedesa. Gama modeli Klasy E obejmowała początkowo osiem odmian silnikowych, z których jedną był E 290 Turbodiesel. Klasa E serii 210 w pełni podtrzymała tradycję swoich poprzedników, jako odnoszący niezwykłe sukcesy w sprzedaży pojazd wyższej klasy średniej. Z czasem jednak niewystarczające zabezpieczenie antykorozyjne przyniosło efekty, i dziś już trudno odszukać egzemplarze w dobrej kondycji. Wolny od korozji, 27-letni „okular” z silnikiem diesla i stosunkowo niewielkim przebiegiem, to dziś z pewnością rzadkość.
Czytaj dalej Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 45000 PLN – Obrowiec
Mercedes E 280 CDI W211 2005 – SPRZEDANY
Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które po raz pierwszy w Mercedesie, dzięki nowoczesnej technologii Common Rail, potrafiły łączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E 280 CDI W211 z lat 2004–2005 to wersja z rzędową szóstką OM 648 o mocy 177 koni mechanicznych. To bardzo dobry silnik jak na swoje czasy – z niedrogim w eksploatacji systemem wtryskowym i trwałymi elementami układu korbowo-tłokowego. Zadbany egzemplarz z niewysokim przebiegiem całą pewnością sprawi wiele satysfakcji.
Czytaj dalej Mercedes E 280 CDI W211 2005 – SPRZEDANY
Lexus LS 430 2004 – 99900 PLN – Obrowiec
Lexus LS 430 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego japońskiego modelu, oferowany w latach 2000-2006. Dopracowany w każdym szczególe i niezwykle trwały, świetne wrażenie robi nawet po dwóch dekadach. Co niezwykle ważne, jego eksploatacja to statystycznie niższy koszt niż jakiegokolwiek innego auta tej klasy z tego okresu. Koszt zakupu? Nawet w przypadku fantastycznie utrzymanego modelu będzie niższy, niż nowego samochodu klasy średniej. Japończycy wykonali doskonałą robotę, auto praktycznie nie ma słabych punktów. Wyposażenie jest kompletne, jakość wykonania i materiały wykończeniowe pierwszorzędne, przyspieszenie wspaniałe, a kultura pracy jednostki V8 DOHC – wprost bajeczna. Ten egzemplarz pochodzi z USA, gdzie miał jednego właściciela i dwie drobne szkody. Prezentuje się pięknie.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2004 – 99900 PLN – Obrowiec