Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Piaggio Vespa PX 125 E Lusso 1996 – 17000 PLN – Zdzieszowice

Dekada za dekadą, włoskie skutery zawsze reprezentowały zmyślną mechanikę i wspaniały styl. Nie inaczej prezentuje się Piaggio Vespa PX 125 E Lusso z 1996 roku. To model, który debiutował w 1977 roku, co kilka lat przechodzący zmiany techniczne i stylizacyjne. W latach 90-tych był już wyposażony w rozrusznik elektryczny, miał wzmocniony silnik i ulepszone hamulce. Co ciekawe, skuter ten miał być zastąpiony przez model Vespa Cosa, jednak po 5 latach PX 125, już traktowany jako klasyk, wrócił do oferty. PX przestał być produkowany dopiero w 2007 roku, a jak pięknie może się prezentować wyprodukowany dekadę wcześniej egzemplarz w wersji Lusso, możecie zobaczyć w Zdzieszowicach. Jest to 125-tka, więc do jej prowadzenia wystarczy zwykła kategoria B.
Czytaj dalej Piaggio Vespa PX 125 E Lusso 1996 – 17000 PLN – Zdzieszowice

Mercedes 560 SEL W126 Ring-TAXI W126 – 60000 PLN – Zdzieszowice

A gdyby tak wziąć największą limuzynę Mercedesa, przygotować ją do sportu, zamontować okrutnie ryczący wydech i wsadzić do środka cztery kubełkowe fotele? Taki pomysł to nie tylko twór radosnej wyobraźni, lecz rzeczywisty i namacalny samochód, który odkupić możecie na stoisku Giełdy klasyków na Retro Motor Show. Mercedes 560 SEL W126 w stylu Ring-TAXI stworzony został, aby zwracać na siebie uwagę i dostarczać niecodziennych wrażeń. Z pewnością może dostarczyć jeszcze ogromną ilość przyjemności na dowolnym torze, na który tylko zapragniecie go zabrać… albo i na drodze, bo samochód wciąż jest zarejestrowany.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 Ring-TAXI W126 – 60000 PLN – Zdzieszowice

MG B GT 1979 – 25000 PLN – Zdzieszowice

MG B GT to brytyjskie auto, którego kształty opracowali włoscy styliści. Powstało w oparciu o roadster – MG B, za projekt którego odpowiedzialny był Giovanni Michelotti. Jego wersja zamknięta otrzymała sporą przestrzeń bagażową i dużą tylną klapę, pozwalającą na optymalny dostęp do bagażnika. To umiejętne połączenie stylu coupe z uniwersalnością hatchback’a to dzieło kolejnej włoskiej firmy – Pininfarina. Samochód debiutował w 1965 roku, kiedy takie rozwiązania były rzadkością. Dość powiedzieć, że powszechnie uważane za pierwszego hatchbacka Renault 16 zadebiutowało dokładnie w tym samym roku, podobnie jak nasza prototypowa Syrena 110. Niemniej pociągające od jego praktycznych aspektów z pewnością są atuty sportowe – niska masa, tylny napęd i niemal stukonna jednostka napędowa zapewniają tu świetne wrażenia zza kierownicy. Produkcję zakończono w 1980 roku, a prezentowany egzemplarz pochodzi z przedostatniego roku produkcji, wyróżniającego się już zderzakami z tworzywa. Ma kierownicę umieszczoną w brytyjskiej konfiguracji, jest w dobrym stanie, i ma rozsądnie skalkulowaną cenę.
Czytaj dalej MG B GT 1979 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Mercedes 300D W124 1991 – 69000 PLN – Zdzieszowice

Polska to nie jest kraj, gdzie można liczyć na to, że przez trzy dekady drogi samochód może być utrzymywany w idealnym stanie. A jednak, czasami cuda się zdarzają. Ten Mercedes 300D W124 został sprowadzony z Niemiec w 1991 roku na zamówienie dyrektora kopalni. Zakupiony od salonu Mercedes-Benz, w latach 1992-2017 był pod troskliwą opieką warsztatu „Schoen Józef Mechanika pojazdowa Mercedes” w Katowicach i przejechał dotąd jedynie 132 tysiące kilometrów. Ma efektowny kolor Impala Braun, tapicerkę w karo oraz klimatyzację. Wciąż prezentuje się zjawiskowo, wygląda jakby wyjechał wprost z salonu. Nie jest tani, lecz sprzedający jest do tego stopnia pewny jego stanu, że oferuje 3-letnią gwarancję bez limitu kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes 300D W124 1991 – 69000 PLN – Zdzieszowice

Renault 5 1983 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Renault 5 było projektowane jako popularny, miejski samochód. Choć mechanicznie wykorzystywało w dużej mierze układ poprzednika, Renault 4, z przednim napędem i nietypowo umieszczoną skrzynią biegów przed silnikiem, w momencie debiutu w 1972 roku było niezwykle nowoczesne i fascynujące. Sylwetka Michela Boué była spójna i stylowa, przestrzeń w kabinie większa niż u konkurencji, a nadwozie hatchback po raz pierwszy uzyskało tylną klapę takiej wielkości, sięgającą aż do zderzaka (po raz pierwszy we francuskim samochodzie – wykonanym z tworzywa, a nie ze stali). To był bardzo zmyślnie zaprojektowany samochód. Jego koło zapasowe zmieszczono z przodu pod maską, nie ograniczając tym samym przestrzeni w kabinie. Przestrzeń bagażowa wynosząca 370 litrów, którą po złożeniu tylnej kanapy można było powiększyć do 900 l? Wow, to nawet dziś robi wrażenie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej korzystać z niego w miejskim ruchu. Miękkością swoich foteli i zawieszenia urzeka. To praktyczny, niewielki samochód, który utrzymany we właściwym stanie przykuwa niemałą uwagę na ulicy, pozostając przy tym niedrogim w eksploatacji. Ten egzemplarz ma nie tylko świetnie zachowaną blachę i lakier, ale również wnętrze, a na jego pokładzie odnajdziemy nawet skrzynię automatyczną. Bajka!
Czytaj dalej Renault 5 1983 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego Lexus LS400 jest do dziś tak cenionym samochodem… odpowiedź nie jest trudna. Nad jego powstaniem pracowało 60 projektantów, 1400 konstruktorów, 2300 techników i 200 pracowników pomocniczych… i byli oni Japończykami. Zbudowali oni 450 prototypów nadwozia, prawie 900 prototypów silników i ponad 400 prototypowych pojazdów. Kierowcy testowi przejechali Lexusami 2,7 miliona kilometrów w skrajnych warunkach, od zimowej Europy aż po pustynie Arizony, Australii czy Arabii Saudyjskiej. To nie był przypadek, jego powstanie zostało okupione masą pracy i pieniędzy na badania i rozwój. Czy było warto tworzyć konkurencję dla Mercedesa, BMW czy Jaguara? My sądzimy, że tak. Dzięki temu dziś możemy się cieszyć tak niezwykłymi okazami, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 39900 PLN – Zdzieszowice

Lubiany, szanowany i doceniany za szereg przymiotów Mercedes E 250 Diesel W124 to ostatnie wydanie legendarnego „balerona”. Litera E w jego oznaczeniu nie wskazywała już na wtrysk, w maju 1993 roku po liftingu serii 124, Mercedes zapoczątkował klasę E. Pod maską E 250 Diesel W124 umieszczono pięciocylindrową, 20-zaworową jednostkę wysokoprężną, która zapewniała nie tylko gładkie brzmienie, ale także niskie spalanie. Wygoda, praktyczność i ekonomiczność – to główne przyczyny popularności modelu, zarówno w latach 90-tych, jak i dziś. Okaz Mercedesa E 250 Diesel W124 z ogłoszenia to przykład tego, jak można zadbać o samochód, aby po 25 latach dalej przyciągał spojrzenia. Zestawienie klasycznej bieli karoserii z czarnym wnętrzem prezentuje elegancko, a samo wnętrze wygląda wręcz jak nowe. A kiedy dodamy do tego elementy wyposażenia, takie jak klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów oraz nowy, nigdy nieużywany hak Oris – tworzy się nam ciekawa koncepcja samochodu, który sprawdzi się nie tylko na zloty, ale i na co dzień oraz na długie wakacyjne trasy, nawet z przyczepą kempingową.
Czytaj dalej Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 39900 PLN – Zdzieszowice

Mercedes 500 SEC C126 1985 – 149000 PLN – Zdzieszowice

Kierunki działalności i kreatywność osób sprowadzających do Polski klasyki zdają się nie mieć granic. Okazuje się, że piękne samochody można znaleźć w przeróżnych miejscach na świecie i warto to wykorzystać. Ten Mercedes 500 SEC C126 ma arcyciekawą konfigurację, przebieg zaledwie 83 tysiące kilometrów i przyjechał do Polski z Chorwacji. Przez ponad 30 lat służył u jednego właściciela, dyplomaty, który używał go głównie podczas pobytu na placówce w Kalifornii. To wóz z końcówki pierwszej serii produkcyjnej, w niezwykle efektownym połączeniu srebrnego lakieru z niebieskim, skórzanym wnętrzem. Wyprodukowany w europejskiej specyfikacji, posiada niezwykle ciekawy element oryginalnego wyposażenia dodatkowego w postaci lodówki w bagażniku. Ta niezwykle przydatna w ciepłym klimacie opcja kosztowała wówczas astronomiczne 4000 DM.
Czytaj dalej Mercedes 500 SEC C126 1985 – 149000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

BMW 740i E38 1997 – 490000 PLN – Zdzieszowice

To jest nie tylko samochód, to jest spełnienie marzeń. Fabrycznie nowe BMW 740i E38 to obiekt pożądania nie tylko dla miłośników marki, lecz dla każdego kochającego motoryzację lat 90-tych. Taki samochód w takim stanie to rzecz niemal nie do znalezienia. I nie chodzi tu tylko o fakt nieużytkowania samochodu, lecz również o stan jego zachowania. Wszak historia zna wiele przypadków „maluchów”, które porzucone na dziesięciolecia w stodołach przedstawiały obraz nędzy i rozpaczy, skonsumowane przez rdzę pomimo nieodpalania ich silników. Tu jednak sytuacja prezentuje się zgoła odmiennie. Samochód był zawsze w rękach osób, które wiedziały, jak o niego zadbać. Jako naoczny świadek mogę potwierdzić fakt, że to BMW zachowało wprost fabryczną świeżość, a właściciel nie porusza się nim ani o metr bez przykrycie fotela ręcznikiem. Auto wręcz pachnie fabryką, a na negocjację ceny raczej nie ma co liczyć. To jest prawdziwy skarb, który może zostać przekazany tylko w ręce odpowiedniego miłośnika, zdecydowanego zapłacić określoną cenę.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1997 – 490000 PLN – Zdzieszowice