Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes E 280 CDI W211 2004 – 59900 PLN – Gogolin

Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które po raz pierwszy w Mercedesie, dzięki nowoczesnej technologii Common Rail, potrafiły łączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E 280 CDI W211 z lat 2004–2005 to wersja z rzędową szóstką OM 648 o mocy 177 koni mechanicznych. To bardzo dobry silnik jak na swoje czasy – z niedrogim w eksploatacji systemem wtryskowym i trwałymi elementami układu korbowo-tłokowego. Zadbany egzemplarz z niewysokim przebiegiem z całą pewnością sprawi wiele satysfakcji. W211 to jeden z najbardziej popularnych samochodów tej klasy na polskim rynku. Dość powiedzieć, że ten egzemplarz to już setna sztuka sprowadzona przez Komfort-Trans!
Czytaj dalej Mercedes E 280 CDI W211 2004 – 59900 PLN – Gogolin

Audi A8 4.2 Quattro D2 1996 – 29000 PLN – Gogolin

Audi A8 D2 to przedstawiciel luksusowego segmentu F, będący w momencie debiutu prawdziwym wzorem nowoczesności. W odróżnieniu od poprzednika, molu V8, tym razem konstrukcja jego nadwozia została w całości wykonana z aluminium. Koncepcja aluminiowej konstrukcji samochodu opracowana przez Audi nosi nazwę Audi Space Frame (ASF) i była wówczas dumą marki, pozwalającą oszczędzić masę nawet o kilkaset kilogramów względem konkurencji. Dość powiedzieć, że z dużym silnikiem 4.2 V8 pod maską masa własna Audi A8 zamykała się w 1750 kilogramach, a nawet znacznie odelżona względem poprzedniej generacji S klasa W220 ważyła w wersji S 430 4Matic już 1980 kg. To był technologiczny nokaut, który przekładał się również na sztywność konstrukcji i osiągi. Ten egzemplarz przybył do Polski z Hiszpanii, ma na pokładzie 4.2 V8, napęd quattro i 296 tys. km przebiegu.
Czytaj dalej Audi A8 4.2 Quattro D2 1996 – 29000 PLN – Gogolin

Peugeot 605 1996 – 25000 PLN – Gogolin

Peugeot 605 to flagowa limuzyna francuskiego koncernu, stworzona do wygodnego przemierzania wielkich odległości. Za projekt jego sylwetki i wnętrza odpowiadało włoskie studio Pininfarina. Efekt mimo upływu 35 lat od rozpoczęcia produkcji wciąż zadziwia swoją klasyczną elegancją i doskonałymi proporcjami, bez zbędnych ozdobników. Egzemplarz z niewielkim przebiegiem jest jak kapsuła czasu, która spokojnie i komfortowo sunąc po drodze, przenosi nas w przełom lat 80. i 90.
Czytaj dalej Peugeot 605 1996 – 25000 PLN – Gogolin

Mercedes E 320 W211 2002 – 49000 PLN – Gogolin

Mercedes-Benz W211 to trzecia generacja E klasy produkowana od 2002 do 2009 roku. Projektowanie rozpoczęto już w 1997 roku, chcąc dopracować projekt lepiej, niż poprzednika, W210. Prace rozwojowe zakończono w 2001 roku po 48 miesiącach prac, przy całkowitym koszcie rzędu 2 miliardów euro. Produkcja pilotażowa trafiła do testów latem 2001 roku, a debiut W211 Klasy E odbył się podczas Salonu Samochodowego w Brukseli w styczniu 2002 roku. Ten egzemplarz zakupiony został tuż po rynkowym debiucie, miał dotąd dwóch właścicieli, którzy zajmowali się nim bardzo skrupulatnie i dokumentowali wszelkie prace. Wersja E 320 napędzana jest silnikiem benzynowym V6 o oznaczeniu M112. Generuje 224 KM, co pozwala sprawnie napędzać tą niemałą limuzynę.
Czytaj dalej Mercedes E 320 W211 2002 – 49000 PLN – Gogolin

Bentley Continental Flying Spur 2006 – 99000 PLN – Rydułtowy

Bentley Continental Flying Spur to luksusowa limuzyna o wysokich osiągach, produkowana przez firmę Bentley Motors Limited od 2005 roku. Wytwarzany ręcznie w fabryce Bentleya w Crewe w Anglii, Flying Spur pierwszej generacji został oficjalnie zaprezentowany na 75. Salonie Samochodowym w Genewie w marcu 2005 roku. Wspaniały brytyjski luksus wzbogacony został tu zastrzykiem technologii od nowego właściciela firmy – koncernu VAG. Samochód wyposażony w silnik W12 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności 5998 cm³ i mocy 560 KM posiada napęd na wszystkie koła oparty na technologii Torsen. Ta potęga na kołach rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 314 km/h. Wygodę jazdy i ciągłą kontrolą tłumienia zapewnia adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne.
Czytaj dalej Bentley Continental Flying Spur 2006 – 99000 PLN – Rydułtowy

Mercedes 190E Avantgarde Rosso W201 1992 – 18999 PLN – Gogolin

Mercedes 190E Avantgarde Rosso W201 powstał w około 2300 sztukach. Największym jego smaczkiem jest kolorowa tapicerka, choć również kolor karoserii „569 Avantgarde Rot” zdecydowanie jest niebanalny. To bardzo ciekawa propozycja i niepodważalny dowód na to, że do nabycia ciekawego samochodu z kolekcjonerskim potencjałem nie jest potrzebna walizka pieniędzy, nawet gdy mówimy o nieźle utrzymanym egzemplarzu, zgodnym ze specyfikacją fabryczną.
Czytaj dalej Mercedes 190E Avantgarde Rosso W201 1992 – 18999 PLN – Gogolin

BMW 316 E21 1981 – 49000 PLN – Obrowiec

Jest stylowe, jest drapieżne, łączy w sobie wszystkie najlepsze cechy bawarskiej marki. BMW 316 E21 rodziło się w czasach, w których rodzinny sedan nie potrzebował drugiej pary drzwi, a prawdziwa chemia rodziła się między kierowcą a samochodem. Kompaktowe wymiary, niska masa, niemal sportowe nastawienie zawieszenia i chętnie wkręcające się na obroty czterocylindrowe silniki pozwoliły na opracowanie samochodu w gruncie duszy sportowego, bez rezygnacji z praktycznych zalet. W ogłoszeniu egzemplarz w doskonałym, wysoce oryginalnym stanie. Jego przebieg to jedynie 73000 kilometrów, zachowana jest pełna dokumentacja, samochód jest w pełni sprawyny oraz wolny od korozji.
Czytaj dalej BMW 316 E21 1981 – 49000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 President 2004 – 99900 PLN – Gogolin

Lexus LS 430 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego japońskiego modelu, oferowany w latach 2000-2006. Dopracowany w każdym szczególe i niezwykle trwały, świetne wrażenie robi nawet po dwóch dekadach. Co niezwykle ważne, jego eksploatacja to statystycznie niższy koszt niż jakiegokolwiek innego auta tej klasy z tego okresu. Japończycy wykonali doskonałą robotę, auto praktycznie nie ma słabych punktów. Wyposażenie jest kompletne, jakość wykonania i materiały wykończeniowe pierwszorzędne, przyspieszenie wspaniałe, a kultura pracy jednostki V8 DOHC – wprost bajeczna. Do tego komfort, który dzięki zastosowaniu pneumatycznego zawieszenia stoi na najwyższym poziomie. Ten egzemplarz pochodzi z Włoch i jest bardzo dobrze utrzymany. Kto kupi – może z miejsca poczuć się prezesem, a może nawet prezydentem, gdyż jest to właśnie bogata wersja wyposażenienia o nazwie President.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2004 – 99900 PLN – Gogolin

BMW 730i E32 1993 – 49900 PLN – Obrowiec

BMW 730i E32 to luksus w bawarskim klimacie. Nie brakuje tu sportowej nuty, zwłaszcza, gdy mówimy o egzemplarzu skompletowanym ze skrzynią manualną. Projekt zamknięty w eleganckich liniach narysowanych przez włoską rękę Ercoli Spada pozostaje wciąż wzorowo proporcjonalny. Pokochać je można również zza kierownicy, kiedy czaruje gładką pracą silnika, skrzyni biegów i zawieszenia, jednocześnie zdając się być mniejszym i bardziej zwartym, niż wskazywałyby na to jego gabaryty. Choć to limuzyna – czuć, że została stworzona z myślą o kierowcy i jego przyjemności. 730i po liftingu z kwietnia 1992 roku dysponuje już nową jednostką M60B30, a to oznacza 8 cylindrów w układzie widlastym zamiast rzędowej szóstki.
Czytaj dalej BMW 730i E32 1993 – 49900 PLN – Obrowiec

Mercedes 300 SE W126 1988 – 79000 PLN – Gogolin

Sześć cylindrów w S-klasie? To świetny wybór do codziennej jazdy. Skrzynia manualna? Z tym silnikiem super. Jedzie bardziej żwawo niż z automatem, spala mniej paliwa (ok. 10-12 l/100 km), a dłuższe przełożenie ostatniego biegu pozwala obniżyć poziom głośności przy autostradowych prędkościach. Wnętrze? W tyegzemplarzu to nowy wzór skórzanej tapicerki, wprowadzony na ostatnim etapie produkcji i w tym egzemplarzu w świetnym stanie. Przebieg? Zaledwie 50 tys. km. Wyposażenie? Automatyczna klimatyzacja, alufelgi, 4 elektryczne szyby. Jest też ASD (blokada tylnego dyferencjału), wskaźnik temperatury zewnętrznej, skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów, dwa zewnętrzne lusterka i na deser podświetlane lusterka w daszkach przeciwsłonecznych, Kolor? 702 Rauchsilber. Niebanalny, przykuwający uwagę i lubiany.
Czytaj dalej Mercedes 300 SE W126 1988 – 79000 PLN – Gogolin