Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes S 320 CDI W220 2003 – 129000 PLN – Obrowiec

Linie jego są gładkie, a rozmiary rozłożyste. O ile stylistyka poprzednika często była nazywana przyciężką, nowa generacja W220 była zdecydowanym krokiem w nowoczesność i ukłonem w stronę młodszej klienteli. Mimo technologicznego skoku, to były czasy, kiedy do wyposażenia takiej limuzyny wciąż używano fantastycznej skóry i prawdziwego drewna. W tym wnętrzu można i dziś się zakochać, jeżeli utrzymane jest w niemal fabrycznym stanie. Przebieg tego egzemplarz to zaledwie 7200 km i z pewnością jest jednym z najlepiej zachowanych na rynku. Jeszcze bardziej dziwić może, że tak mało używany samochód napędzany jest silnikiem wysokoprężnym, które zazwyczaj trafiały pod maskę aut, które jeździły najwięcej. Ten egzemplarz jednak wszystko ma przed sobą. Mercedes S 320 CDI W220 ma silnik wysokoprężny R6 o pojemności 3,2 l, wzmocniony turbosprężarką i osiągający 204 konie mechaniczne. Auto sprowadzone zostało z Włoch, jest to poliftowa wersja z wciąż zachowanym oryginalnym lakierem.
Czytaj dalej Mercedes S 320 CDI W220 2003 – 129000 PLN – Obrowiec

Audi 80 B4 1994 – 29999 PLN – Obrowiec

Czas obchodzi się z Audi 80 B4 łaskawie. Jego aerodynamiczna sylwetka wygląda dziś bardziej współcześnie niż wielu innych samochodów z tych lat, mimo, że była tylko rozwinięciem oferowanego od 1986 roku modelu 80 B3. Dzięki dwustronnie cynkowanej karoserii wciąż jeździ ich o wiele więcej niż młodszych egzemplarzy innych niemieckich marek. Ta 80-tka sprowadzona jest z Niemiec od pierwszego właściciela. Ma niewysoki przebieg, kompletną dokumentację i wciąż pierwsze tablice rejestracyjne. Auto ma piękne, niebieskie wnętrze, a do dyspozycji kierowcy jest skrzynia automatyczna i klimatyzacja. Ciężko odnaleźć dziś drugi taki egzemplarz.
Czytaj dalej Audi 80 B4 1994 – 29999 PLN – Obrowiec

Lexus LS600h L Wellness 2008 – 129000 PLN – Obrowiec

Rodzina modeli LS rozpoczęła się od modelu LS400, który trafił na rynek w 1989 roku. Zaczynając od amerykańskiego rynku, w ciągu kilku lat marka zdobyła zasięg globalny, stając się synonimem luksusu, innowacyjnych rozwiązań i technologii z najwyższej półki. Lexus LS600h L to długa wersja debiutującej w 2007 roku limuzyny czwartej generacji, napędzanej jednostką V8 sprzężoną z silnikiem elektrycznym. Wykorzystując technologię nazwaną Lexus Hybrid Drive, oferuje połączenie świetnych osiągów z niską emisją. Pakiet Wellness to obietnica własnego SPA w samochodzie – system indywidualnych, rozkładanych czterech foteli z funkcją masażu, podgrzewania i wentylacji.
Czytaj dalej Lexus LS600h L Wellness 2008 – 129000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 W211 2002 – 59000 PLN – Obrowiec

Mercedes wraz z BMW długo trzymali się klasycznego układu napędowego. Silnik z przodu, napęd na tył. Może oznacza to wyższe koszty produkcji i nieco mniej miejsca w kabinie ze względu na konieczność poprowadzenia tunelu środkowego kryjącego wał napędowy, jednak wytrawni kierowcy zawsze godzili się z tym bardzo chętnie. Wszak gdyby Bóg pochwalał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach. Mercedes W211 to trzecia generacja E klasy, debiutująca w 2002 roku. Zaprojektowana konserwatywnie, po 20 latach wciąż wydaje się świeża i aktualna. Mało jest już tylko atrakcyjnych egzemplarzy na rynku, ale ten zdaje się być wyjątkowy. To E 320 w wersji stylistycznej Elegance. Bezwypadkowy, bezkolizyjny, nielakierowany powtórnie i bez korozji. Przebieg udokumentowany 59 tys. km. I napęd na tył.
Czytaj dalej Mercedes E 320 W211 2002 – 59000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 39000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 290 Turbodiesel W210 to patrząc od wielu stron Mercedes optymalny. Wygodny, komfortowy, trwały mechanicznie, świetnie wykonany wewnątrz. Na dodatek – to jedyny w całej gamie W210 model z silnikiem wysokoprężnym z wtryskiem bezpośrednim, oferowanym w latach 1996-99. W wersji Elegance niewątpliwie ma klasę. Zestawiając z wersją Classic wyróżniają go chromowane aplikacje (listwy zderzaków i boczne, górna część klamek) i alufelgi. Wnętrze wykończone jest w drewnie orzechowym, a kierownica i mieszek obszywane skórą. Ten zielony egzemplarz może zachwycić również swoim stanem zachowania. Ma jedynie 122 tys. km przebiegu i wedle zapewnień sprzedającego wygląda, pracuje i jeździ niemal jak nowy.
Czytaj dalej Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 39000 PLN – Obrowiec

Honda CBR 1000RR SP2 2017 – 79000 PLN – Obrowiec

Motocykl który można nazwać „esencją” i popisem możliwości najnowszej technologii marki Honda. Swoiste dzieło sztuki w każdym detalu. Zaprezentowany na rok 2017, flagowy motocykl CBR 1000RR (SC77). Nowy Fireblade został wyposażony w multum elektroniki, elektronicznie sterowane zawieszenie, gdzie siła tłumienia jest zmieniana w czasie rzeczywistym. Zamontowany został system Rear Lift Control, który ma zapobiegać podnoszeniu tylnego koła podczas hamowania, Quickshifter z el. regulacją czułości, wyświetlacz posiadający trzy tryby pracy – drogowy, torowy i techniczny. System ABS dostosowuje swoją siłę działania w zależności od kąta pochylenia motocykla w zakręcie. Wszystkim steruje komputer mierzący przyspieszenia w 5-ciu osiach IMU, który w każdym ułamku sekundy sprawdza i mierzy, co dzieje się z motocyklem. Sinik Fireblade’a 2017′ to pierwsza czterocylindrowa rzędowa jednostka napędowa w historii Hondy używająca elektronicznej przepustnicy (Throttle by Wire – TBW). Systemy i rozwiązania są wspólne z modelem RC213V-S rodu MotoGP. 90% głównych komponentów zostało zmienionych w celu zmniejszania wagi w każdym obszarze. Współczynnik mocy do wagi został poprawiony o 14% – osiągając najlepszy dotąd poziom dla Fireblade’a (1 KM/1 kg). Ale to jeszcze nie wszystko! Z okazji jubileuszu 25-lecia serii RR, Honda przygotowała limitowaną do 500 sztuk wersję SP2, która dodatkowo wyposażona jest w lekkie, kute felgi Marchesini, system kontroli startu (launch control), lżejsze tłoki oraz szereg zmian w głowicy, które pozwalają na uzyskanie jeszcze większej mocy, dodatkowy zestaw HRC, oraz tytanowy zbiornik paliwa.
Właśnie jeden z tych 500 egzemplarzy znajdziecie w ofercie Komfort Trans.

Czytaj dalej Honda CBR 1000RR SP2 2017 – 79000 PLN – Obrowiec

Volkswagen Passat B4 1995 – 17999 PLN – Obrowiec

Volkswagen Passat B4 produkowany był w latach 1993-97. Krótko, bo musiał ustąpić miejsca zbudowanemu od podstaw modelowi B5, a konstrukcyjnie była to wciąż nieco przestylizowana B-trójka. Inny grill, zderzak oraz przednie i tylne światła, zmiany we wnętrzu, powiększony bagażnik i kilka zmian wprowadzonych dla poprawy bezpieczeństwa. B4 jest pierwszym Passatem, w którym zastosowano w pełni kontrolowane strefy zgniotu, a do tego pirotechniczne napinacze przednich pasów bezpieczeństwa, teleskopowa kolumna kierownicy, cztery zagłówki i wzmocnienia boczne w drzwiach. Nie ulega wątpliwości, że Passat osiągnął trudno wytłumaczalny status kultowego i prestiżowego w naszym kraju, i wciąż nie będzie brakować osób gotowych zachować w garażu taki model w bardzo dobrym. Ten po naszym kraju jeździ od nowości, pod maską ma turbodoładowany silnik wysokoprężny, a na liczniku przebiegu tylko 129 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Volkswagen Passat B4 1995 – 17999 PLN – Obrowiec

BMW 530i Touring E39 2001 – 27000 PLN – Obrowiec

Jak wygląda optymalny model BMW do pokonywania długich tras, z urokiem wszystkich tradycyjnych rozwiązań marki i posmakiem youngtimera? Fani marki nie powinni się długo spierać o odpowiedź. BMW 530i Touring E39 ma pod maską doskonały, sześciocylindrowy silnik, którego 231 koni mechanicznych zapewnia zawsze sprawne przyspieszenie i jest zaskakująco ekonomiczne przy autostradowych prędkościach. Nadwozie typu kombi pozwala nie tylko załadować się po sam dach, ale i czasem wygodnie sięgnąć do komory bez podnoszenia całej klapy, unosząc jedynie samą szybę. Z pewnością jednak nie tylko praktyczne względy mogą przemówić za tym modelem i za tym egzemplarzem. Zgrabne nadwozie, ponadczasowe linie, zawsze modny, srebrny kolor, niewysoki przebieg oraz sporo rachunków z ostatnich lat. Wszystko jak należy, by cieszyć się samochodem przez długie lata.
Czytaj dalej BMW 530i Touring E39 2001 – 27000 PLN – Obrowiec

Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces

Historia wielu fascynatów motoryzacji zaczyna się podobnie, czyli od pierwszego skromnego samochodu, który wymarzyli sobie, uzbierali na niego pieniądze albo otrzymali w prezencie. Pod tym względem historia naszego bohatera wpisuje się w kanon, lecz jej rozwój prezentuje się nad wyraz imponująco. Poznajcie Tomka, właściciela Komfort Trans.
Czytaj dalej Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces