Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Chevrolet Corvette Z06 C7 2019 – 380000 PLN – Obrowiec

Chevrolet Corvette C7 błyskawicznie zaczęła być traktowana jako ceniony przedstawiciel odchodzącego gatunku. Ostatnia generacja z klasycznym napędem – silnik z przodu, napędzający koła tylne. Wersja Z06 znajdowała się hierarchii pomiędzy koronnym ZR1 a modelami Stingray i Grand Sport. Zaoferowała osiągi supersamochodu w zdecydowanie bardziej przystępnej cenia. 659 koni mechanicznych z doładowanej jednostki V8 o pojemności 6,2 l wystarczy, by osiągami przebić chociażby 911 GT3 czy Mercedesa AMG GT. Na pokładzie amortyzatory o regulowanej sile tłumienia, układ suchej miski olejowej, tytanowe zawory wlotowe, (opcjonalne) hamulce węglowo-ceramiczne, opony Michelin Pilot Sport Cup czy fotele kubełkowe (opcjonalne Competition Seats z ramą magnezową, są również w tym egzemplarzu). To z jednej strony specjalnie zbudowany samochód sportowy, wprost kuszący, by zabrać go na tor i wymagający przy szybkiej jeździe kunsztu na najwyższym poziomie, a z drugiej po prostu doskonały gran tourer, pozwalający zdjąć dach typu targa, odprężyć się i rozkoszować się szumem opływającego powietrza.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette Z06 C7 2019 – 380000 PLN – Obrowiec

Seat 600 E 1971- 39000 PLN – Obrowiec

Seat 600 pochodził z Hiszpanii i był licencyjną wersją genialnego projektu Dante Giacosa. Jego pierwowzór, Fiat 600, był niezwykle popularny, w latach 1955-1969 w fabryce Mirafiori w Turynie powstał w ilości 2,6 miliona sztuk. Jego wyższości nad popularną „pięćsetką” nie trzeba długo dowodzić. Chłodzony cieczą, czterocylindrowy silnik, nadwozie mogące bez problemu pomieścić 4 osoby i bagaż, prędkość maksymalna sięgająca 110 km/h. Jego racjonalność, solidność, niezawodność i zarazem skromność sprawiają, że model jest uznawany za jeden z najlepszych przedstawicieli swojej klasy. Dość powiedzieć, że pracownicy Seata żegnali produkcję modelu transparentem „Urodziłeś się księciem i umierasz królem”. Przedstawiony egzemplarz to przedstawiciel drugiej serii produkcyjnej, oznaczonej literą „E”. Wyróżnia się zawiasami drzwi przeniesionymi na przedni słupek, powiększonymi przednimi i tylnymi światłami oraz zmienionymi detalami wnętrza.
Czytaj dalej Seat 600 E 1971- 39000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 350 W221 2009 – 129000 PLN – Obrowiec

To jest auto, które przekonać może do siebie nawet wtedy, gdy zestawimy go z najnowszą generacją, albo poprzednią. S klasa generacji W221. Co przemawia za nią? Jakość wykonania, szeroka paleta udanych jednostek napędowych, szybkie skrzynie biegów. Mercedes S 350 W221 pod maską skrywa ówczesną podstawową jednostkę benzynową z oferty. Silnik V6, pojemność 3,5 l, mimo braku turbosprężarki solidna moc 272 KM. A mechanika to nie wszystko, bo ten samochód po prostu świetnie wygląda, zwłaszcza gdy jest utrzymany w takim stanie, jak ten egzemplarz.
Czytaj dalej Mercedes S 350 W221 2009 – 129000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Z samochodami to jest tak, że można szukać ideału albo pogodzić się z tym, że samochód używany mankamenty ma i cieszyć się tylko jego dobrymi stronami. A taki Lexus LS 430 z pewnością zachował ich jeszcze wiele. Pod maską ma jeden z najdoskonalszych silników V8 na świecie, luksus gwarantueje fantastyczny, a tego egzemplarza z pewnością nie można nazwać zastanym. Auto było serwisowane, w ciągu dwóch ostatnich lat przejechało ok. 36 tys. km i dzięki zasilaniu LPG nie było to przeżycie rujnujące portfel. Do poprawki coś znajdzie się tu i tam… ale czy to trzeba poprawiać? Nie każdy jest perfekcjonistą i nie każdy musi mieć auto takie, który aż strach wyjechać między inne auta.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 320 CDI W220 2003 – 149000 PLN – Obrowiec

Linie jego są gładkie, a rozmiary rozłożyste. O ile stylistyka poprzednika często była nazywana przyciężką, nowa generacja W220 była zdecydowanym krokiem w nowoczesność i ukłonem w stronę młodszej klienteli. Mimo technologicznego skoku, to były czasy, kiedy do wyposażenia takiej limuzyny wciąż używano fantastycznej skóry i prawdziwego drewna. W tym wnętrzu można i dziś się zakochać, jeżeli utrzymane jest w niemal fabrycznym stanie. Przebieg tego egzemplarz to zaledwie 7200 km i z pewnością jest jednym z najlepiej zachowanych na rynku. Jeszcze bardziej dziwić może, że tak mało używany samochód napędzany jest silnikiem wysokoprężnym, które zazwyczaj trafiały pod maskę aut, które jeździły najwięcej. Ten egzemplarz jednak wszystko ma przed sobą. Mercedes S 320 CDI W220 ma silnik wysokoprężny R6 o pojemności 3,2 l, wzmocniony turbosprężarką i osiągający 204 konie mechaniczne. Auto sprowadzone zostało z Włoch, jest to poliftowa wersja z wciąż zachowanym oryginalnym lakierem.
Czytaj dalej Mercedes S 320 CDI W220 2003 – 149000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 CDI W211 2004 – 59000 PLN – Obrowiec

Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które dzięki nowoczesnej technologii bezpośredniego wtrysku potrafił połączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E320 CDI W211 to z jednej strony 4,8 m eleganckich linii i komfortu, z drugiej 204 konie mechaniczne i 500 Nm, a z trzeciej spalanie, które przy spokojnej jeździe może spaść nawet do wartości rzędu 6 l / 100 km. Takie parametry zasługują na szacunek nawet po upływie dwóch dekad, a zadbany egzemplarz z całą pewnością sprawi wiele satysfakcji. Ten ma przebieg jedynie 85 tys. km i absolutnie nieszablonową i piękną konfigurację – lakier Benitoitblau Metallic w połączeniu z dwukolorowym wnętrzem Designo.
Czytaj dalej Mercedes E 320 CDI W211 2004 – 59000 PLN – Obrowiec

Lexus LS600h L Wellness 2008 – 129000 PLN – Obrowiec

Rodzina modeli LS rozpoczęła się od modelu LS400, który trafił na rynek w 1989 roku. Zaczynając od amerykańskiego rynku, w ciągu kilku lat marka zdobyła zasięg globalny, stając się synonimem luksusu, innowacyjnych rozwiązań i technologii z najwyższej półki. Lexus LS600h L to długa wersja debiutującej w 2007 roku limuzyny czwartej generacji, napędzanej jednostką V8 sprzężoną z silnikiem elektrycznym. Wykorzystując technologię nazwaną Lexus Hybrid Drive, oferuje połączenie świetnych osiągów z niską emisją. Pakiet Wellness to obietnica własnego SPA w samochodzie – system indywidualnych, rozkładanych czterech foteli z funkcją masażu, podgrzewania i wentylacji.
Czytaj dalej Lexus LS600h L Wellness 2008 – 129000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 CDI W211 2005 – 65000 PLN – Obrowiec

Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które dzięki nowoczesnej technologii bezpośredniego wtrysku potrafił połączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E320 CDI W211 to z jednej strony 4,8 m eleganckich linii i komfortu, z drugiej 204 konie mechaniczne i 500 Nm, a z trzeciej spalanie, które przy spokojnej jeździe może spaść nawet do wartości rzędu 6 l / 100 km. Takie parametry zasługują na szacunek nawet po upływie dwóch dekad, a zadbany egzemplarz z całą pewnością sprawi wiele satysfakcji.
Czytaj dalej Mercedes E 320 CDI W211 2005 – 65000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 W211 2002 – 65000 PLN – Obrowiec

Mercedes wraz z BMW długo trzymali się klasycznego układu napędowego. Silnik z przodu, napęd na tył. Może oznacza to wyższe koszty produkcji i nieco mniej miejsca w kabinie ze względu na konieczność poprowadzenia tunelu środkowego kryjącego wał napędowy, jednak wytrawni kierowcy zawsze godzili się z tym bardzo chętnie. Wszak gdyby Bóg pochwalał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach. Mercedes W211 to trzecia generacja E klasy, debiutująca w 2002 roku. Zaprojektowana konserwatywnie, po 20 latach wciąż wydaje się świeża i aktualna. Mało jest już tylko atrakcyjnych egzemplarzy na rynku, ale ten zdaje się być wyjątkowy. To E 320 w wersji stylistycznej Elegance. Bezwypadkowy, bezkolizyjny, nielakierowany powtórnie i bez korozji. Przebieg udokumentowany 59 tys. km. I napęd na tył.
Czytaj dalej Mercedes E 320 W211 2002 – 65000 PLN – Obrowiec

Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces

Historia wielu fascynatów motoryzacji zaczyna się podobnie, czyli od pierwszego skromnego samochodu, który wymarzyli sobie, uzbierali na niego pieniądze albo otrzymali w prezencie. Pod tym względem historia naszego bohatera wpisuje się w kanon, lecz jej rozwój prezentuje się nad wyraz imponująco. Poznajcie Tomka, właściciela Komfort Trans.
Czytaj dalej Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces