Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes 380 SL R107 1984 – 99000 PLN – Obrowiec

Mercedes 380 SL R107 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowych roadsterów z gwiazdą na masce. Wersja 380 SL debiutowała wraz z 500 SL w 1981 roku i była jedyną dostępną w owym czasie za Oceanem. Pod jej maską zamontowano silnik V8 o pojemności 3,8 l, który mimo, że nigdy nie imponował osiągami, po prostu się sprawdzał. Był elastyczny, trwały, ładnie brzmiał pasował do charakteru samochodu. SL płynie po drodze dając czystą radość z jazdy, szczególnie z otwartym dachem. Co rzadko się zdarza po tylu latach wśród egzemplarzy z amerykańskiego rynku, ten Mercedes zachował wciąż pierwszą powłokę lakierniczą. Ma 130 tys. mil przebiegu i pięknie zachowane wnętrze.
Czytaj dalej Mercedes 380 SL R107 1984 – 99000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 550 W221 2006 – 139000 PLN – Obrowiec

Mercedes W221 debiutował na rynku w 2005 roku jako kolejny okręt flagowy Mercedesa, diametralne odróżniając się od poprzednika. W221 powrócił do pełnych wymiarów S-klasy, stylistycznie czerpiąc garściami z najwyższego modelu w koncernie, czyli z ultra luksusowego Maybacha. Mercedes S 550 W221 to wersja dostępna na rynku japońskim i amerykańskim, tożsama z europejskim S 500. Napędza go ten sam silnik o oznaczeniu M 273 KE 55 i układzie V8, o pojemności 5,5 l i mocy 388 KM. Ten egzemplarz wyróżnia się z pewnością stanem zachowania i niezwykle niskim przebiegiem, wynoszącym obecnie 32 tysiące kilometrów. Co ciekawe, ponad 1/3 tego dystansu została przebyta w ciągu ostatniego roku, po sprowadzeniu samochodu do Polski z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes S 550 W221 2006 – 139000 PLN – Obrowiec

Honda CBR1000F 1994 – 25000 PLN – Obrowiec

Honda CBR 1000F w swoim pierwszym wcieleniu została wprowadzona na rynek w 1987 roku jako duży motocykl o sportowym zacięciu. Wygodne dwuosobowe siedzenie, komfortowa pozycja za kierownicą, solidna rama, elastyczny silnik i rozbudowana owiewka czyniły CBR atrakcyjną dla niestroniących od dodatkowej dawki adrenaliny amatorów dalekich podróży. W produkcji utrzymała się przez dekadę, niezmiennie kusząc kompromisem pomiędzy własnościami turystycznymi i sportowymi. To zawsze był wybór dla tych, którzy chcieli mieć „tysiąc”, ale nie po to, by jeździć nim bardzo szybko. Tak pozostało dziś, a jej świetna jakość wykonania sprawia, że zadbany egzemplarz z przebiegiem 24 tys. km prezentuje się niemal jak nowy.
Czytaj dalej Honda CBR1000F 1994 – 25000 PLN – Obrowiec

Honda CRF450R 50th Anniversary 2022 – 47000 PLN – Obrowiec

CRF450 R 50th Anniversary to dla Hondy specjalny motocykl. Powstał, aby uczcić półwieczną obecność firmy w motocrossie. Pionierem był debiutujący w 1973 roku model CR250M Elsinore, który przez zwycięstwa na arenie sportowej doskonale ucieleśnił maksymę „Win on Sunday, sell on Monday”. Również i dziś bezpośrednie osiągnięcia i opinie motocylistów HRC z mistrzostw FIM World MXGP, AMA Supercross i Pro Motocross nadały kierunek rozwoju flagowego modelu CRF450R. Techniczne aktualizacje najnowszej wersji objęły zmiany w układzie dolotowym, co zapewnia silnikowi większy moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów. Zmieniono sztywność ramy i zawieszenie, co zapewnia większą stabilność podczas hamowania, szybsze skręcanie, lepszą przyczepność przedniej opony i lepsze prowadzenie w koleinach. Są też zmiany wizualne – niebieskie siedzenie, złota kierownica, złote felgi i pamiątkowa grafika, podkreślająca unikatowość tej limitowanej serii.
Czytaj dalej Honda CRF450R 50th Anniversary 2022 – 47000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 280 CDI W211 2004 – 55000 PLN – Obrowiec

Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które po raz pierwszy w Mercedesie, dzięki nowoczesnej technologii Common Rail, potrafiły łączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E 280 CDI W211 z lat 2004–2005 to wersja z rzędową szóstką OM 648 o mocy 177 koni mechanicznych. To bardzo dobry silnik jak na swoje czasy – z niedrogim w eksploatacji systemem wtryskowym i trwałymi elementami układu korbowo-tłokowego. Zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem całą pewnością sprawi wiele satysfakcji.
Czytaj dalej Mercedes E 280 CDI W211 2004 – 55000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 45000 PLN – Obrowiec

Kiedy w czerwcu 1995 roku zadebiutowała nowa Klasa E z serii 210, spojrzała na świat zupełnie innymi oczami. To właśnie ten model Mercedes-Benz wyposażony został w cztery eliptyczne reflektory z przodu. Popularny „okular” tuż po debiucie otrzymał nagrodę Red Dot Design, doceniającą nowy styl Mercedesa. Gama modeli Klasy E obejmowała początkowo osiem odmian silnikowych, z których jedną był E 290 Turbodiesel. Klasa E serii 210 w pełni podtrzymała tradycję swoich poprzedników, jako odnoszący niezwykłe sukcesy w sprzedaży pojazd wyższej klasy średniej. Z czasem jednak niewystarczające zabezpieczenie antykorozyjne przyniosło efekty, i dziś już trudno odszukać egzemplarze w dobrej kondycji. Wolny od korozji, 27-letni „okular” z silnikiem diesla i stosunkowo niewielkim przebiegiem, to dziś z pewnością rzadkość.
Czytaj dalej Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 45000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 400 CDI W220 2001 – 55000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 400 CDI W220 to flagowy model z gwiazdą z przełomu wieków. Rodził się w czasach, gdy producenci walczyli o wykazanie przewagi jednostek wysokoprężnych nad niskoprężnymi i był prawdziwie imponującym popisem technologii. Silnik OM628 powstał jako odpowiedź na konstrukcje V8 od BMW i Audi. Posiadał po 2 wałki rozrządu w głowicy, 4 zawory na cylinder, bezpośredni wtrysk Common Rail, dwie turbosprężarki ze zmienną geometrią łopatek. Blok i głowice zostały odlane ze stopów aluminium, a zmniejszony kąt rozwarcia cylindrów do 75 stopni zrównoważony został dodaniem wałka balansującego. W rezultacie powstała jednostka o wysokiej kulturze pracy, niezwykle mocna i względnie ekonomiczna. 250 KM, 560 Nm, pierwsza setka w 7,9 s i spalanie w trasie rzędu ledwie 7-8 l / 100 km. Przy objętości baku 88 l zasięg samochodu bez tankowania często przekraczał 1000 km. To robi wrażenie nawet dziś, i nawet w zestawieniu z kosztami podróży luksusowymi samochodami elektrycznymi.
Czytaj dalej Mercedes S 400 CDI W220 2001 – 55000 PLN – Obrowiec

Mercedes 300 TE 4Matic S124 1991 – 89000 PLN – Obrowiec

Dziś niemal każdy samochód w ofercie Mercedesa może mieć napęd na cztery koła, ale na przełomie lat 80. i 90. było to w samochodzie z gwiazdą rozwiązanie pionierskie. Mercedes 300 TE 4Matic S124 to pierwsze kombi niemieckiej marki, które można były zamówić z systemem 4Matic. Podstawowym założeniem było poprawienie trakcji na śliskiej nawierzchni i rozwiązano to dołączając napęd przedniej osi zawsze przy starcie oraz za każdym razem, kiedy system ABS oddnotuje poślizg, czyli różnicę w obrotach kół. Dzięki temu w warunkach zimowych autem można było jeździć zdecydowanie pewniej. Mile widziany był wszędzie, gdzie zima wiązała się z zaśnieżonymi drogami, jak choćby w Szwajcarii, skąd pochodził pierwotnie prezentowany egzemplarz. Ostatnie 8 lat i 40 tys. km spędził już na polskich drogach i według zapewnień sprzedającego jest w pełni sprawny i gotowy do jazdy. To jedna z 12094 wyprodukowanych sztuk.
Czytaj dalej Mercedes 300 TE 4Matic S124 1991 – 89000 PLN – Obrowiec

BMW 760 Li E66 2004 – 99000 PLN – Obrowiec

Poza futurystycznym kształtem karoserii oferuje niezwykle komfortowe warunki podroży oraz piękną kulturę pracy silnika w królewskim układzie V12. BMW 760Li E66 to wydłużone o 140 mm nadwozie oraz silnik N73B60 o pojemności 6 l i mocy 445 KM. Ten egzemplarz jest ze wszech miar imponujący. To model przedliftowy, sprowadzony z rynku japońskiego, z długą listę dodatków i przebiegiem jedynie 91 tys. km. Samochód prezentuje się doskonale i służyć może wciąż do tego, do czego został stworzony – do sprawiania wielkiej przyjemności kierowcy oraz pasażerom oraz do robienia świetnego wrażenia na ulicy.
Czytaj dalej BMW 760 Li E66 2004 – 99000 PLN – Obrowiec

Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces

Historia wielu fascynatów motoryzacji zaczyna się podobnie, czyli od pierwszego skromnego samochodu, który wymarzyli sobie, uzbierali na niego pieniądze albo otrzymali w prezencie. Pod tym względem historia naszego bohatera wpisuje się w kanon, lecz jej rozwój prezentuje się nad wyraz imponująco. Poznajcie Tomka, właściciela Komfort Trans.
Czytaj dalej Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces