Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Honda Accord 1997 – 7900 PLN – Obrowiec

Honda Accord piątej generacji w Europie debiutowała w 1993 roku i pochodziła z brytyjskiej fabryki w Swindon. Był to model opracowany na bazie platformy CB (Accord czwartej generacji), który projektowano równolegle z brytyjskim Roverem 600, będącym bliźniaczą konstrukcją. W 1996 roku Honda przeszła facelift, opierający się na zmienionym przodzie (nowa maska, grill, światła i zderzaki) oraz otrzymała nowe tylne światła, co upodobniało model do Civica piątej generacji. Model był komfortowy i dopracowany w szczegółach, na rynku przyjął się znakomicie. Auta cechowała wysoka bezawaryjność. Na pokładzie prezentowanego egzemplarza cieszy klimatyzacja, rzecz o tyle w tym przypadku przydatna, że rozwiązywała problem z parowaniem szyb, powszechny w Accordach bez klimy.
Czytaj dalej Honda Accord 1997 – 7900 PLN – Obrowiec

BMW 535i E39 2001 – SPRZEDANE

BMW 535i E39 wygląda i dzięki jednostce V8 pod maska brzmi rasowo, lecz w eksploatacji może być całkiem ekonomiczne. Z założoną instalacją gazową przy spokojnej jeździe zadowala się raptem 11-12 litrami na setkę, co oznacza koszt paliwa na poziomie współczesnego diesla. W zamian oferuje wysoki komfort, świetne właściwości jezdne, dobre wyciszenie i naprawdę świetnie wykończone wnętrze. Niestety skończyły się już czasy, gdy taki zadbany samochód można było kupić za kilkanaście tysięcy złotych. Wraz ze świadomością użytkowników również ceny rosną. Ten poliftowy egzemplarz ma klasyczne zestawienie srebrnego lakieru z czarnym, skórzanym wnętrzem i dobrze udokumentowaną historię serwisową. To podstawa, jeżeli zależy nam na spokojnej eksploatacji.
Czytaj dalej BMW 535i E39 2001 – SPRZEDANE

Mercedes 280 CE C123 1980 – SPRZEDANY

Chociaż jego debiut miał miejsce ponad 40 lat temu, jego popularność nie zmalała, a ponadczasowa linia wciąż wzbudza zachwyt. Mercedes 280 CE C123 był propozycją dla ludzi, którzy oprócz luksusu i komfortu podróży oczekiwali od samochodu również stylowego, sportowego wyglądu. Dziś jest to auto dla indywidualistów. Tym bardziej przykuwa uwagę z jasnym, przyjemnym i zadbanym wnętrzem Dattel i niesamowitym kolorem nadwozia Englischrot. Zasilany wtryskiem, dwuwałkowy silnik o pojemności 2,8 l oraz automatyczna skrzynia biegów, zapewnią zawsze satysfakcjonującą dynamikę, a otwarcie wszystkich okien w letnie dni doznania prawie jak z cabrio, z tą zaletą, że słońce nie pali w głowę.
Czytaj dalej Mercedes 280 CE C123 1980 – SPRZEDANY

Seat 600 D 1966 – 19000 PLN – Obrowiec

Seat 600 to niewielki, dwudrzwiowy fastback, produkowany od maja 1957 roku do sierpnia 1973 roku na licencji Fiata. Samochód, który był częścią cudu gospodarczego w powojennej Hiszpanii, walnie przyłożył się do zmotoryzowania Półwyspu Iberyjskiego, podobnie, jak u nas Fiat 126p, choć tam wszystko zaczęło się prawie dwie dekady wcześniej i mogło zaoferować więcej tak pod względem przestrzeni w kabinie, jak i osiągów. Seat 600 ważył jedynie 580 kg, ale za to mógł wygodnie pomieścić 4 osoby. Napędzany był silnikiem umieszczonym z tyłu i napędzającym koła tylne, w odróżnieniu jednak od mniejszego Fiata 500, tu jednostka mimo niewielkiej pojemności miała już 4 cylindry i była chłodzona cieczą. Seat 600 D to druga seria produkcyjna tego modelu, oferowana w lata 1963-70, ostatnia, w której odnaleźć można drzwi otwierane pod wiatr, czyli tzw. „kurołapki”. Dysponuje silnikiem powiększonym do pojemności 767 cm³ o mocy zwiększonej do 25 KM. W Hiszpanii wszyscy nazywali te samochody „ombligo” (pępek), ponieważ wszyscy je mieli 🙂 W Polsce bardziej znana była inna licencyjna odmiana 600tki, czyli Zastava 750, choć co ciekawe, w tamtych latach również partia Seatów trafiła na polski rynek.
Czytaj dalej Seat 600 D 1966 – 19000 PLN – Obrowiec

Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Renault 5 było projektowane jako popularny, miejski samochód. Choć mechanicznie wykorzystywało w dużej mierze układ poprzednika, Renault 4, z przednim napędem i nietypowo umieszczoną skrzynią biegów przed silnikiem, w momencie debiutu w 1972 roku było niezwykle nowoczesne i fascynujące. Sylwetka Michela Boué była spójna i stylowa, przestrzeń w kabinie większa niż u konkurencji, a nadwozie hatchback po raz pierwszy uzyskało tylną klapę takiej wielkości, sięgającą aż do zderzaka (po raz pierwszy we francuskim samochodzie – wykonanym z tworzywa, a nie ze stali). To był bardzo zmyślnie zaprojektowany samochód. Jego koło zapasowe zmieszczono z przodu pod maską, nie ograniczając tym samym przestrzeni w kabinie. Przestrzeń bagażowa wynosząca 370 litrów, którą po złożeniu tylnej kanapy można było powiększyć do 900 l? Wow, to nawet dziś robi wrażenie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej korzystać z niego w miejskim ruchu. Miękkością swoich foteli i zawieszenia urzeka. To praktyczny, niewielki samochód, który utrzymany we właściwym stanie przykuwa niemałą uwagę na ulicy, pozostając przy tym niedrogim w eksploatacji. Ten egzemplarz ma nie tylko świetnie zachowaną blachę i lakier, ale również wnętrze, a na jego pokładzie odnajdziemy nawet skrzynię automatyczną. Bajka!
Czytaj dalej Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 400 L 1998 – 290000 PLN – Obrowiec

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 290000 PLN – Obrowiec

Morris Mini 850 1974 – SPRZEDANE

Mini to coś więcej niż samochód, to prawdziwy pomnik brytyjskiej motoryzacji i ikona stylu. Pojazd, który zmotoryzował Wielką Brytanię i przez dziesięciolecia zdobył swoich fanów na całym świecie. Genialny projekt Aleca Issigonisa produkowany był przez British Motor Corporation (BMC) i jej następców od 1959 aż do 2000 roku. Ten egzemplarz ze słonecznej Hiszpanii wyprodukowany został w 1974 roku. To przedstawiciel trzeciej serii produkcyjnej, wyróżniającej się zamaskowanymi zawiasami drzwi, powiększone tylne klosze i większą tylną szybę. Wciąż odnajdziemy w nim prędkościomierz umieszczony na środku deski rozdzielczej i malutkie, 10-calowe koła. Choć sprzedający zastrzega, że auto nie jest idealne, samochód bez wątpienia urzeka swoją patyną, świetnym odcieniem lakieru i pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej Morris Mini 850 1974 – SPRZEDANE

Mercedes 230 W123 1979 – SPRZEDANY

Mercedes 230 W123 serwuje nam klasyczną niemiecką motoryzację w świetnym wydaniu. Czterocylindrowy silnik 2,3 l zasilany gaźnikiem Stromberg’a w ofercie był w latach 1976-80, czyli głównie w pierwszej serii produkcyjnej, z której pochodzi prezentowany egzemplarz. Wyróżniki pierwszej serii to m.in. tapicerka z materiałem ze wzorem warkocza, większa kierownica i większe zagłówki. Ten egzemplarz ma na pokładzie automatyczną skrzynię biegów, szyberdach, ma też wzorową powierzchnię lakierniczą, pięknie zachowane wnętrze i wzorowy porządek pod maską. Taki samochód to pewny zakup na długie lata, który odpowiednio utrzymywany tracić na wartości z pewnością nie będzie.
Czytaj dalej Mercedes 230 W123 1979 – SPRZEDANY

MG MGB GT 1979 – SPRZEDANE

MG MGB GT powstało na bazie popularnej wersji roadster. Sportowy hatchback w układzie miejsc 2+2 debiutował w 3 lata po otwartej wersji, w 1965 roku, a za zgrabny projekt jego nadwozia odpowiadało włoskie studio Pininfarina. Dzięki dużej, podnoszonej tylnej klapie w genialny sposób połączyło sportowy styl z uniwersalnością godną małego kombi. Niska masa, lekkie nadwozie i tylny napęd sprawiły, że prowadzenie tego Brytyjczyka to sama radość. Ten egzemplarz pochodzi z przedostatniego roku produkcji modelu i ma ślady patyny adekwatne do wieku. Doskonała cena z pewnością powinna zrekompensować jego mankamenty.
Czytaj dalej MG MGB GT 1979 – SPRZEDANE

Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces

Historia wielu fascynatów motoryzacji zaczyna się podobnie, czyli od pierwszego skromnego samochodu, który wymarzyli sobie, uzbierali na niego pieniądze albo otrzymali w prezencie. Pod tym względem historia naszego bohatera wpisuje się w kanon, lecz jej rozwój prezentuje się nad wyraz imponująco. Poznajcie Tomka, właściciela Komfort Trans.
Czytaj dalej Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces