Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes-Benz E 250 W124 1994 – 45000 PLN – Gogolin

Mercedes E 250 Diesel W124 to ostatnie wydanie legendarnego „balerona”. Pod maską skrywa unowocześnioną, pięciocylindrową, 20-zaworową jednostkę wysokoprężną, zapewniającą gładkie brzmienie. Świetne zawieszenie, doskonałe wyciszenie kabiny i rewelacyjnie wygodne fotele pozwalają odpoczywać w podróży, a świadomość niskiego spalania może budzić uśmiech. Może trudno w to uwierzyć, ale ten niezwykle komfortowy statek w trasie zadowala się mniej niż 6 litrami oleju napędowego na każde 100 kilometrów. Czy używać tego Mercedesa jedynie do weekendowych przejażdżek, czy jeździć dużo i cieszyć się z jego wytrzymałości, zadecyduje już nowy właściciel.
Czytaj dalej Mercedes-Benz E 250 W124 1994 – 45000 PLN – Gogolin

Mercedes 230E W124 1991 – SPRZEDANY

Debiutował w 1984 roku, będąc następcą „beczki” i nową propozycją marki Mercedes w średniej klasie. Mimo, że był bardziej aerodynamiczny i lżejszy od poprzednika, znacznie dopracowano sztywność konstrukcji i bezpieczeństwo pojazdu. Od debiutującej dwa lata wcześniej 190-tki wykorzystano między innymi fantastyczną konstrukcję wielowahaczowego zawieszenia, co zapewniło mu pewne prowadzenie i wysoki komfort. Prezentowany egzemplarz to Mercedes 230E z drugiej serii produkcyjnej, czyli tak zwana szeroka listwa. Samochód ma atrakcyjną cenę, ale nie jest w idealnym stanie i posiada liczne wady.
Czytaj dalej Mercedes 230E W124 1991 – SPRZEDANY

BMW K1 1989 – 45000 PLN – Rydułtowy

BMW K1 to sportowy turystyk, który niegdyś rozgrzewał dusze młodocianych motofascynatów do czerwoności. Wszak to dla wielu najbardziej zapamiętany obrazek z kultowej gumy „Turbo”, którą zajadały się wszystkie dzieciaki na przełomie lat 80. i 90. 100 KM, 1000 cm³ i 237 km/h – te dane zapadły wielu w pamięci aż do dziś i choć czasy się zmieniły, chęć posiadania takiej maszyny niejednokrotnie nie osłabła. Co oferuje taka maszyna dziś? Legendarną trwałość mechaniczną BMW z tego okresu, wciąż dostępne części w serwisie, a przede wszystkim przyjemność z jazdy i podziwiania charakterystycznej, kultowej, wręcz komiksowej sylwetki z lat 80. we własnym garażu. Żadne wcześniejsze ani żadne późniejsze BMW nie wyglądało tak, jak to.
Czytaj dalej BMW K1 1989 – 45000 PLN – Rydułtowy

Mercedes E 320 CDI T S211 2004 – SPRZEDANY

Mercedes E 320 CDI T S211 to wersja, którą z pewnością można uznać za wyjątkowo atrakcyjną pod względem użytkowym. Przepastny bagażnik, mocny i ekonomiczny silnik, wysoki komfort w kabinie. To samochód, w którym z pewnością każdy może poczuć się komfortowo i ruszyć w podróż choćby na drugi koniec Europy. Komfort Trans zazwyczaj na Giełdzie klasyków prezentuje wyjątkowo zadbane i wypieszczone Mercedesy. Ten jednak jest nieco inny. Ma mankamenty, zadrapania, ślady korozji i dawnych napraw, ale też adekwatną cenę. Na zdjęciach prezentuje się bardzo atrakcyjnie, choć z pewnością jadąc po niego czy kupując w ciemno, nie można mieć oczekiwań, że będzie to nowy samochód.
Czytaj dalej Mercedes E 320 CDI T S211 2004 – SPRZEDANY

Lexus LS 430 2001 – 45000 PLN – Żywiec

Lexus LS 430 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego japońskiego modelu, oferowany w latach 2000-2006. Dopracowany w każdym szczególe i niezwykle trwały, świetne wrażenie robi nawet po dwóch dekadach. Co niezwykle ważne, jego eksploatacja to statystycznie niższy koszt niż jakiegokolwiek innego auta tej klasy z tego okresu. Koszt zakupu? Nawet w przypadku dobrze utrzymanego modelu będzie niższy, niż nowego najtańszego samochodu. Japończycy wykonali doskonałą robotę, auto praktycznie nie ma słabych punktów. Wyposażenie jest kompletne, jakość wykonania i materiały wykończeniowe pierwszorzędne, przyspieszenie wspaniałe, a kultura pracy jednostki V8 DOHC – wprost bajeczna.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 45000 PLN – Żywiec

Lexus LS 430 President 2001 – 119000 PLN – Koszalin

Trzecia generacja Lexusa LS to bez wątpienia jeden z najbardziej dopracowanych, luksusowych i niezawodnych aut w historii. Zachwycać się można jego trwałą i mocną jednostką napędową serii UZ, doskonałym komfortem pneumatycznego zawieszenia, jak i świetnie wyposażonym i wykonanym wnętrzem. Lexus LS 430 President to wersja dla pragnących skosztować najlepszych dodatków. Dźwięk systemu audio Mark & Levinson przez lata uchodził za najlepszy wzór w branży, a na pokładzie odnajdziemy nawet lodówkę. Fotele obszyte są świetnej jakości skórą, są elektrycznie regulowane, wentylowane, podgrzewane i mają funkcję masażu. Ktokolwiek pragnie odpoczywać w podróży, Lexus z przebiegiem zaledwie 42 tys. km nada się do tego znakomicie.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2001 – 119000 PLN – Koszalin

Mercedes E 500 W211 Avantgarde Designo W211 2006 – 79900 PLN – Gogolin

Mercedes zainwestował cztery lata rozwoju i ponad dwa miliardy euro w stworzenie serii W211. Generacja została zaprezentowana 15 stycznia 2002 roku podczas Salonu Samochodowego w Brukseli jako następca modelu W210. Sprzedaż sedana rozpoczęła się 16 marca. Linie wyposażenia samochodu były 3, z czego Avantgarde była najbardziej sportową stylistyką. Oprócz różnic wizualnych posiadła sztywniejsze zawieszenie, obniżone o 15 milimetrów. Wyposażona została w reflektory biksenonowe, światła stopu LED, lekko przyciemnione szyby, wnętrze z aluminiowymi aplikacjami, z drewna klonowego „ptasie oko” i siedzenia, których boki standardowo pokryte były skórą, a siedziska wykonane z tkaniny. Aby uczynić serię 211 jeszcze bardziej zindywidualizowaną, zaoferowano specjalne pakiety designo. Zawierały one gamę własnych kolorów nadwozia oraz specjalne rodzaje skóry i drewna we wnętrzu. Mercedes-Benz E 500 Avantgarde Designo, który trafił właśnie na sprzedaż, pochodzi z 2006 roku i ma bardzo ciekawy pakiet wyposażenia.

Czytaj dalej Mercedes E 500 W211 Avantgarde Designo W211 2006 – 79900 PLN – Gogolin

BMW 320i E36 1997 – 39000 PLN – Gogolin

Zaskakujące jest, jak bardzo może zmienić się postrzeganie modelu na przestrzeni lat. BMW E36 to przez szereg lat był sztandarowy model młodych gniewnych, a obładowane tunigiem auta były godnymi następcami samochodów pokroju Opla Calibry czy wcześniej Manty. Dziś jednak takich samochodów już nie ma. Kolejne pokolenie częściej wybiera Audi niż BMW, a klasyczne linie bawarskiego sedana zdecydowanie wracają do łask i mody. Stylistyka BMW z lat 90. z boczną linią z charakterystycznym podcięciem Hofmeister-Knick i niepowtarzalnymi podwójnymi okrągłymi przednimi światłami schowanymi za szybką jest ponadczasowa. Mam klasę i po latach wciąż budzi entuzjazm, jak przystało na dobry design. Takie BMW 320i E36 ma wszystko, aby zachwycić po latach. Sześć cylindrów pod maską, tylny napęd, manualna skrzynia i elementy z katalogu zamówień specjalnych BMW Indyvidual. Zachowane w świetnym, oryginalnym stanie, z nieprzecięctnie niskim przebiegiem, sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na trasie, dając przy tym wiele przyjemności z jazdy.
Czytaj dalej BMW 320i E36 1997 – 39000 PLN – Gogolin

Mercedes E 320 4Matic W211 2004 – 69000 PLN – Gogolin

Elegancka linia nadwozia, eleganckie wnętrze i nadwozie, które nie jest tak podatne na korozję jak u poprzednika. Tak wyglądał pomysł na przebój Mercedes w klasie średniej i w generecja W211 (2002-2009) zadziałał on znakomicie. Mercedes E 320 4Matic W211 to wersja z sześciocylindrowym silnikiem benzynowym i napędem na cztery koła. Oferuje wysoki komfort i fantastycznie sprawdzi się niezależnie od warunków drogowych. Ten egzemplarz ma przebieg jedynie 83 tysiące kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes E 320 4Matic W211 2004 – 69000 PLN – Gogolin

Opel Omega B Caravan 1997 – SPRZEDANY

Opel Omega B najrzewniej wspominany zawsze jest w wersji Caravan. To przepastne kombi było tą wersją nadwoziową, która pracowała najczęściej i najwięcej. Przez to dziś zachowany w bardzo dobrym stanie egzemplarz z niskim przebiegiem to ogromna rzadkość na rynku, a zdecydowanie jest to wóz, który może wiele zaoferować. Tylny napęd, przepastna ilość miejsca we wnętrzu, świetna welurowa tapicerka i najwyższej klasy komfort. To wszystko tworzy aurę i mieszankę, którą zdecydowanie można pokochać na lata. Ten egzemplarz ma jedynie 113 tys. km przebiegu, ma fabryczną powłokę lakierniczą i według zapewnień właściciela – nie ma korozji. Służyć może jeszcze długo, a cena jest przystępna.
Czytaj dalej Opel Omega B Caravan 1997 – SPRZEDANY