Archiwum kategorii: Toyota

Toyota Land Cruiser FJ40 1978 – 235000 PLN – Trzcianka

Toyota Land Cruiser FJ40 jest przedstawicielem trzeciej serii Toyoty, którego produkcja rozpoczęła się w 1960 roku. Do dziś nie ma bardziej kultowego modelu Toyota Land Cruiser niż seria FJ40. Auto mimo militarnych korzeni i typowych cech samochodu terenowego było wyjątkowo nowoczesne i przyjazne w codziennym użytkowaniu. Toyota była oferowana w bardzo wielu wersjach nadwozi od lekkiego samochodu terenowego z zdejmowanym dachem brezentowym, przez wersje z dachem typ Hardtop, dachem stalowym, pickup półciężarówki w nadwoziu krótkim, długim, typu kombi, aż po półciężarówki z oddzielna skrzynia ładunkową. Wszystkie wersje nadwoziowe zachowały przy tym wręcz legendarną niezawodność, nieprzeciętne właściwości terenowe, a w szczególności niesamowitą łatwość adaptacji do różnych warunków eksploatacji.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser FJ40 1978 – 235000 PLN – Trzcianka

Toyota Celica GT4 ST205 1996 – 105000 PLN – Warszawa

Toyota Celica GT4 ST205 w wersji europejskiej z kierownicą po lewej stronie to prawdziwy rarytas, który praktycznie nie występuje na rynku. Ta rajdowa ikona to ostatnia, najbardziej dopracowana odmiana modelu. Ukazała się pod koniec 1994 roku, będąc oficjalnym samochodem zespołu rajdowego Toyota Team Europe w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 1995 roku. W Rajdowych Mistrzostwach Europy z kolei samochód osiągnął największy sukces, sięgając po tytuł mistrzowski wraz z Arminem Schwartzem w 1996 roku. TTE miała duży wpływ na ewolucję samochodu. Celica GT4 napędzana jest 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem, który w cywilnej wersji przekazuje napęd na 4 koła, generując przy tym 242 konie mechaniczne.
Czytaj dalej Toyota Celica GT4 ST205 1996 – 105000 PLN – Warszawa

Toyota Supra Turbo Mk3 1992 – 59900 PLN – Szczecin

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Mocne silniki, piękne, modne kształty, otwierane reflektory i tylny napęd. Dodatkowo można było zamówić również silnik z turbosprężarką i nadwozie z otwieranym dachem typu targa, i takie właśnie wersje są dziś najbardziej poszukiwane. Ta ma na pokładzie nie tylko turbo i targę, lecz również poszukiwaną, manualną skrzynię. Do tego świetny, czerwony kolor wciąż oryginalnego lakieru i doskonała prezencja. Czy można pragnąć czegoś więcej?
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Mk3 1992 – 59900 PLN – Szczecin

Toyota Corolla Liftback E50 1979 – 51700 PLN – Lubawa

11 generacji w 50 lat. Tak pokrótce można opisać ten popularny do dziś na całym świecie model. Pewnie niewielu z Was wie, że słowo „corolla” odnosi się do pierścienia z płatków wokół centralnej części kwiatu, zwanej koroną. Tak jak dzięki „Corolli” kwiat nie byłby sobą, tak i gama modeli Toyoty jest trudna do wyobrażenia bez tego kultowego modelu. Corolla E50 pochodzi z trzeciej i ostatniej tak klasycznie stylizowanej generacji popularnego modelu. To wówczas gama nadwozi Corolli uzupełniona została o 3-drzwiowego liftbacka. 3. generacja to także większe nadwozie spełniające przepisy dotyczące bezpieczeństwa podczas kolizji i niższej emisji spalin, którą spełniono bez wykorzystywania katalizatorów dzięki autorskiemu systemowi Toyoty TTC (Toyota Total Clean System) oraz zastosowaniu wtrysku sterowanego elektronicznie. Niebieski Liftback z ogłoszenia zachowany jest w mocno oryginalnym stanie, prezentuje się naprawdę nieźle i stanowi okazję do nabycia niebanalnego i uniwersalnego samochodu klasycznego na każdą okazję.
Czytaj dalej Toyota Corolla Liftback E50 1979 – 51700 PLN – Lubawa

Toyota Land Cruiser 50th Anniversary J95 2001 – SPRZEDANA

Od swoich skromnych początków w 1951 roku, Land Cruiser stał się prawdziwym hitem i legendą, przebijając sprzedaż Land Rovera o ponad milion sztuk. Aby uczcić 50-tą rocznicę wytwarzania modelu, w 2001 roku firma stworzyła limitowaną do 1000 egzemplarzy edycję Toyota Land Cruiser 50th Anniversary. Wszystkie samochody otrzymały długi rozstaw osi i bazowały na bogato wyposażonej wersji GLX, którą wyposażono w dodatkowe atrakcje. Odnajdziemy tu 3 rzędy foteli, podłokietnik dla pasażerów drugiego rzędu czy odtwarzacz CD ze zmieniarką na 6 płyt. Do tego stały napęd na 4 koła z centralną blokadą mechanizmu różnicowego, tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i wiele więcej. Silnik był jeden z dwóch do wyboru – tu mamy 163-konnego turbo diesla. Pięknie zachowany i wolny od korozji egzemplarz to nie tylko kolekcjonerska ciekawostka, ale i solidny samochód do pracy.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser 50th Anniversary J95 2001 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser J90 1996 – SPRZEDANA

Jak Japończycy się za coś wezmą, to nie odpuszczają. Land Cruiser to model stale rozwijany od 1954 roku, od zawsze słynący z offroadowej dzielności, z latami, kolejnymi generacjami i postępującymi możliwościami technologicznymi, oferujący również coraz więcej komfortu na asfalcie. W debiutującej w 1996 roku generacji J90 Land Cruiser otrzymał niezależne zawieszenie przednich kół i nową ramę. Do tego oczywiście stały napęd na cztery koła, blokada centralnego dyferencjału i czasami dodatkowo – jak w tym egzemplarzu – również blokada tylnego mostu. Taki samochód sprawdzi się w każdej podróży, czy to po bezdrożach, czy po utwardzonej drodze. Do 2000 roku najmocniejszą wysokoprężną jednostką był tu turbodoładowany, 3-litrowy silnik 1KZ-TE – godny polecenia, niezawodny i bardziej oszczędny niż benzynowe jednostki.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J90 1996 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser BJ40 1979 – 68000 PLN – Starachowice

Proste i trwałe rozwiązania mechaniczne, napęd na cztery koła i szereg dostępnych wersji nadwoziowych pozwoliły Japończykom zdobyć nieśmiertelność, a zarazem stworzyć mocną konkurencję dla Jeep’a i Land Rover’a. Terenowe Land Cruisery powstawały od 1951 roku, a najbardziej znana seria J40 to lata 1960-1984, choć auta te powstawały również w Brazylii jako Toyota Bandeirante aż do 2001 roku. Tu jednak mamy japoński oryginał. Toyota Land Cruiser BJ40 to wersja z krótkim rozstawem osi i silnikiem wysokoprężnym. W tej wersji z 3-litrowym, czterocylindrowym silnikiem oferowana była od 1974 roku. Ten egzemplarz posiada nadwozie typu hardtop z dwuskrzydłowymi tylnymi drzwiami. Auto zostało sprawdzone z Włoch i mimo, że nadaje się do renowacji, to wciąż kompletny i działający wóz.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser BJ40 1979 – 68000 PLN – Starachowice

Toyota Land Cruiser J90 1999 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser J90 to szóste wydanie japońskiej legendy. Symbol niezłomności, trwałości i niezawodności. Model stale rozwijany od 1954 roku do dziś. Zdobywca pustyni, jak i lasów deszczowych, który bez problemu odnajduje się również w miejskiej dżungli. W debiutującej w 1996 roku generacji J90 Land Cruiser otrzymał niezależne zawieszenie przednich kół i nową ramę, tworzono trzydrzwiowe i pięciodrzwiowe wersje, oferując silniki benzynowe (2,7 / 3,4 / 4,7 l), jak i na olej napędowy (3,0 l w wersji wolnossącej i turbodoładowanej). Jeżeli uda Wam się upolować ładnie utrzymany egzemplarz, kupujcie bez wahania, na tym modelu nie można się zawieść.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J90 1999 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser J95 2000 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser J95 to wprowadzony w 1996 roku, pięciodrzwiowy następca dość surowej serii 70. To model, który zachował wspaniałą uniwersalność i wytrzymałość poprzednika, oferując dodatkowo o wiele więcej komfortu i wyposażenia. Niezależne zawieszenie przedniej osi, dwie poduszki powietrzne, klimatyzacja, pełna elektryka. Do tego stały napęd na cztery koła, blokada centralnego dyferencjału i czasami dodatkowo – jak w tym egzemplarzu – blokada tylnego mostu. W 2000 model przeszedł lifting, a prezentowany egzemplarz to model już po zmianach, co najłatwiej rozpoznać po dużych światłach halogenowych wmontowanych w przedni zderzak. Pod maską 163-konny silnik 3.0 D-4D Diesel – nowa, mocna, nowoczesna jednostka, z bezpośrednim wtryskiem common rail, czterema zaworami na cylinder i dwoma wałkami rozrządu w głowicy. Ta Toyota to typowy wół roboczy. Sprawdzi się w każdej podróży, niezależnie czy mamy do pokonania setki kilometrów po asfalcie, czy po bezdrożach.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J95 2000 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser J90 1998 – 84000 PLN – Starachowice

Toyota Land Cruiser J90 jest to dobra na wszystko. To konstrukcja opracowana tak, by przetrwać w każdej szerokości geograficznej, w możliwie ciężkich warunkach. Sprawdza się dobrze zarówno na szosie, jak i w terenie, oferując odpowiedni kompromis międzi komfortem, a możliwościami terenowymi. Ta Toyota napędzana jest silnikiem spalinowym o pojemności 3,4 l o mocy 178 KM, zestawionym ze skrzynią manualną. Napęd oczywiście przenoszony jest na 4 koła, a kierowca dodatkowo ma do dyspozycji blokadę międzyosiową, a także klimatyzację i szyberdach. Nadzwyczaj dobrze wygląda podwozie tego pojazdu, skrupulatnie oczyszczone i zabezpieczone woskową powłoką antykorozyjną.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J90 1998 – 84000 PLN – Starachowice