Toyota

Toyota Camry Sportswagon 1987 – 40000 PLN – Wrocław

Oglądając to auto z każdej strony możesz pomyśleć, że jego barwy to wytwór fabryczny… przynajmniej póki nie dojrzysz lamparta na masce. Cała wizja grafiki na tym aucie jest tak spójna i zgodna z modą lat 80., że wręcz nie każdy uchwyci, że jest to wizja artysty, unikalna i nie do odnalezienia na żadnym innym egzemplarzu. Z pewnością może to być plus i dodatkowa wartość, jeżeli też planujesz przewozić samochodem rzeczy unikalne, a do tego lubisz klimat japońskich samochodów z tamtych lat, a bez wątpienia Toyota Camry jest jedną z najbardziej udanych konstrukcji tamtych lat. Bagażnik wersji Sporswagon jest przepastny, a welurowe wnętrze – wspamiałe.
Czytaj dalej Toyota Camry Sportswagon 1987 – 40000 PLN – Wrocław

Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – 25000 PLN – Wrocław

Toyota Corolla generacji E9 produkowana była w latach 1987-1992. Według wielu jest to najzgrabniejsza z 12 odsłon modelu, zwłaszcza w pięciodrzwiowej wersji liftback, takiej jak prezentowana w ogłoszeniu. Ten egzemplarz przybył do Polski ze Szwajcarii i pochodzi z krótkiej, liczącej 50 sztuk serii „Olympia Gold”, przygotowanej z okazji sponsorowania przez Toyotę reprezentacji Szwajcarii na igrzyskach olimpijskich. Auto jest bogato wyposażone – posiada automatyczną skrzynię biegów, szyberdach, elektryczne szyby i 105-konną jednostkę 1,6 pod maską. Niebywały jest stan zachowania i niski przebieg, wynoszący ledwie 74 tys. km. Takim samochodem można z przyjemnością jeździć na co dzień lub od święta.
Czytaj dalej Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – 25000 PLN – Wrocław

Toyota Hilux SR5 2005 – 117000 PLN – Legnica

Toyota Hilux szóstej generacji zamykała pewien etap w historii. Produkowana w latach 1997 – 2005, ze zmianami liftowymi wprowadzonymi w 2002 roku, była ostatnią generacją, którą produkowano w Japonii. Słynący z niezawodności pickup otrzymał tu po raz pierwszy niezależne przednie zawieszenie ze sprężynami śrubowymi, co pozwoliło znacząco podnieść kofort podróżowania. Większe i wygodniejsze były również fotele, a deska rozdzielcza stała się bardziej nowoczesna i przejrzysta. Prezentowany egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji i napędza go kolejna nowość z ostatnich lat produkcji – wysokoprężny silnik D-4D DOHC, generujący 102 KM. Samochód wyposażony jest w napęd na 4 koła i podwójną kabinę, pozwalającą swobodnie pomieścić 5 osób.
Czytaj dalej Toyota Hilux SR5 2005 – 117000 PLN – Legnica

Toyota Supra Turbo Mk3 1989 – 145000 PLN – Wrocław

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Piękne, modne kształty, podnoszone światła, tylny napęd i mocne silniki. Topowa wersja miała dodatkowo turbosprężarkę i taki, pięknie zachowany egzemplarz możecie nabyć we Wrocławiu. Z niewielkim przebiegiem, z manualną skrzynią biegów i w najszybszym, czerwonym kolorze, prezentuje się przepięknie i gotowa jest dostarczać przyjemności nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Mk3 1989 – 145000 PLN – Wrocław

Toyota Land Cruiser V8 J200 2008 – Warszawa

Toyota Land Cruiser J200, najczęściej zwana jako Toyota Land Cruiser V8, to flagowy model w gamie samochodów terenowych japońskiego producenta. Debiutowała w 2007 roku na salonie samochodowym w Tokio, zastępując model J100. Mimo zachowania konstrukcji ramowej ze sztywnym tylnym mostem, jest to bez wątpienia samochód luksusowy, świetnie wyposażony i komfortowy. Pod maską do wyboru były trzy silniki. Ten prezentowany ma jedyną dostępną jednostkę wysokoprężną o oznaczeniu fabrycznym 1VD. Z pojemności 4,5 l dzięki pomocy 32 zaworów, technologii common rail i dwóch turbosprężarek o zmiennej geometrii zdolny wykrzesać jest aż 282 KM.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser V8 J200 2008 – Warszawa

Toyota Supra Turbo Targa Mk3 1989 – SPRZEDANA

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Piękne, modne kształty, otwierane reflektory, tylny napęd i mocne silniki. Dodatkowo można było zamówić również silnik z turbosprężarką i nadwozie z otwieranym dachem typu targa, i takie właśnie wersje są dziś najbardziej poszukiwane. Ta ma nie tylko turbo i targę, lecz również manualną skrzynię i klimatyzację. Sztos.
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Targa Mk3 1989 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser LJ73 1993 – 64900 PLN – Gdańsk

Słowo „legendarny” często bywa nadużywane, ale w tym przypadku jest w pełni uzasadnione. Toyota Land Cruiser LJ73 przynależy do serii obecnej na rynku od blisko 40 lat i wciąż produkowanej. Są miejsca na świecie, gdzie uznaje się ją za szanowany pojazd klasyczny, ale są też takie, gdzie jest to model do wszystkiego, zdolny dotrzeć w każde miejsce, niezwykle niezawodny i wytrzymały. To samochód terenowy w najlepszym stylu. Toyota Land Cruiser to synonim niezawodności i trwałości, a ten model według sprzedającego jest solidny i gotowy do wielu lat służby. Wyposażony w napęd na cztery koła, blokadę mechanizmu różnicowego i wysoki prześwit, jest idealny do pokonywania trudnych terenów.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser LJ73 1993 – 64900 PLN – Gdańsk

Toyota Corolla E80 1986 – SPRZEDANA

Corolla E80 to piąta generacja małych samochodów produkowanych i sprzedawanych przez Toyotę od 1983 do 1987 roku. Trzy- i pięciodrzwiowe hatchbacki przypominały Corollę w wersji sedan, ale ze ściętym tyłem i bagażnikiem. Chociaż podstawowa Corolla istniała w wersji pięciodrzwiowego liftbacka, sprzedawano razem z nią krótszego hatchbacka FX. Podwozie na rynek europejski: AE80/EE80 wychodziło jako 4-drzwiowy sedan FWD, 5-drzwiowy liftback, 3/5-drzwiowy hatchback (silniki 2A, 2E). Egzemplarz z ogłoszenia to 5-drzwiowy hatchback wyposażony w silnik 2E o pojemności 1,3 l, 12-zaworowy SOHC, zasilany gaźnikiem, o mocy 75 KM. Biorąc pod uwagę niesamowity stan zachowania tej Toyoty i pełną dokumentację historii, auto nadawałoby się bardziej do postawienia w muzeum, niż jazdy. Ale jak to mówią: kto płaci ten wybiera.
Czytaj dalej Toyota Corolla E80 1986 – SPRZEDANA

Toyota Starlet 1993 – SPRZEDANA

Kariera tego małego, japońskiego samochodu rozpoczęła się już 1973 roku. Pojazd miał silnik umieszczony z przodu, napęd na tylną oś i cieszył się dużą popularnością, nie tylko przez gabaryty, prostotę i łatwość obsługi. Przez 5 generacji podstawowe założenia Starleta nie zmieniły się, jedynie po roku 1984 japoński producent zmienił napęd na przedni. Prosta konstrukcja, która podczas eksploatacji nie przysparzała dużych kłopotów, stała się mocną stroną tego auta. Toyota Starlet to samochód, o którym bardzo dobrze wypowiadają się użytkownicy i niechętnie się z nim rozstają. Tak też było z egzemplarzem prezentowanym w ogłoszeniu. Właściciel, rocznik 1935, posiadał ją praktycznie od nowości, a postanowił sprzedać tylko z racji swojego wieku. Obecnie mały i zwrotny Starlet jest wręcz idealnym samochodem na start dla młodego kierowcy.
Czytaj dalej Toyota Starlet 1993 – SPRZEDANA

Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – SPRZEDANA

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Mocne silniki, piękne, modne kształty, otwierane reflektory i tylny napęd. Dodatkowo można było zamówić również silnik z turbosprężarką i nadwozie z otwieranym dachem typu targa, i takie właśnie wersje są dziś najbardziej poszukiwane. Ta ma na pokładzie nie tylko turbo i targę, lecz również poszukiwaną, manualną skrzynię. Jej właściciel włożył mnóstwo pracy, by Toyota mogła cieszyć jak nowa. Prezentuje się przepięknie i gotowa jest dostarczyć wiele przyjemności nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – SPRZEDANA