E70 było czwartą generacją samochodów sprzedawanych przez Toyotę pod nazwą Corolla. Produkowana od 1979 do 1983 roku generacja była ostatnią tylnonapędową Corollą. Wprowadzona w marcu 1979 roku Corolla była oferowana w niezliczonych wersjach nadwozia: dwudrzwiowy sedan, czterodrzwiowy sedan, dwudrzwiowy hardtop coupe, trzydrzwiowe coupe oraz trzydrzwiowy liftback coupe. Większość Corolli z serii E70 sprzedawanych w Europie była wyposażona w 1,3-litrowy silnik 4K, tak jak prezentowany sedan sprowadzony ze Szwecji. Auto na zdjęciach prezentuje się fantastycznie, a jego przebieg to jedynie 22 tysiące kilometrów. Jeżeli szukacie klasyki lat 80., to może być ciekawa oferta.
Czytaj dalej Toyota Corolla KE70 1983 – 48900 PLN – Sosnowiec
Toyota
Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – 29500 PLN – Wrocław
Toyota Corolla generacji E9 produkowana była w latach 1987-1992. Według wielu jest to najzgrabniejsza z 12 odsłon modelu, zwłaszcza w pięciodrzwiowej wersji liftback, takiej jak prezentowana w ogłoszeniu. Ten egzemplarz przybył do Polski ze Szwajcarii i pochodzi z krótkiej, liczącej 50 sztuk serii „Olympia Gold”, przygotowanej z okazji sponsorowania przez Toyotę reprezentacji Szwajcarii na igrzyskach olimpijskich. Auto jest bogato wyposażone – posiada automatyczną skrzynię biegów, szyberdach, elektryczne szyby i 105-konną jednostkę 1,6 pod maską. Niebywały jest stan zachowania i niski przebieg, wynoszący ledwie 74 tys. km. Takim samochodem można z przyjemnością jeździć na co dzień lub od święta.
Czytaj dalej Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – 29500 PLN – Wrocław
Toyota Land Cruiser 100 1998 – 79000 PLN – Zjednoczone Emiraty Arabskie
Toyota Land Cruiser 100 w najwyższej specyfikacji VX-R Limited to klasyczna terenówka w najbardziej luksusowym wydaniu. Model z lat 1997-2007 należy dziś do najbardziej poszukiwanych i pożądanych, ze względu na doskonałą jakość wykonania i trwałość. To pierwszy Land Cruiser, w którym zamówić można było jednostki V8 – w wydaniu wysokoprężnym albo benzynowym, z czego skwapliwie skorzystał zamawiający ten egzemplarz. Oferowana Toyota jest wyjątkowa ze względu na specyfikację – VX-R Limited, posiada najmocniejszą benzynową jednostkę napędową o pojemności 4,7 litra o mocy 235 KM, 2 fabryczne blokady dyferencjałów (tylna + centralna), 8 miejsc, skórzaną tapicerkę, szyberdach, pełną elektrykę, pełen pakiet stylistyczny VX-R i oświetlenie tylne w technologii LED.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser 100 1998 – 79000 PLN – Zjednoczone Emiraty Arabskie
Toyota Celica Cabriolet 1988 – 53700 PLN – Radom
Toyota Celica Cabriolet czwartej generacji ST162 to wyjątkowo rzadko spotykany okaz. Te auta nie powstawały w Japonii, lecz w Niemczech, na zlecenie Toyota Deutschland GmbH. Konwersję wykonywała firma Voll w Würzburgu, a samochody oferowano w sieci dealerskiej Toyoty w całej Europie, od 1987 do 1990 roku. Według nieoficjalnych szacunków, w Würzburgu wyprodukowano kilkaset sztuk kabrioletów. Najważniejszą cechą auta poza ciekawą bryłą (kształt klina) i podnoszonymi przednimi lampami, jest napęd na przednie koła z poprzecznie montowanym czterocylindrowym silnikiem (3S-GE) o mocy 140 KM. Silnik 2,0 l pozwala na osiągnięcie prędkości 211 km/h, a podczas normalnej eksploatacji zużywa około 8 l / 100 km. Prezentowane auto jest ciekawą ofertą dla miłośnika kabrioletów i motoryzacji z lat 80.
Czytaj dalej Toyota Celica Cabriolet 1988 – 53700 PLN – Radom
Toyota Corolla E70 1980 – 35000 PLN – Elbląg
12 generacji w 57 lat. Tak pokrótce można opisać ten popularny do dziś na całym świecie model. Pewnie niewielu z Was wie, że słowo „corolla” odnosi się do pierścienia z płatków wokół centralnej części kwiatu, zwanej koroną. Tak jak dzięki Corolli kwiat nie byłby sobą, tak i gama modeli Toyoty jest trudna do wyobrażenia bez tego kultowego modelu. Corolla E70 to czwarta generacja popularnego modelu i jednocześnie ostatnia, w której mogliśmy odnaleźć tylny napęd. Debiutowała w 1979 roku i dostępna była w pięciu wersjach nadwoziowych, w tym jako trzydrzwiowy liftback, taki jak prezentowany w ogłoszeniu. Auto ma już prostokątne reflektory, co jest oznaką, że jest to już rok modelowy 1981. Niebieski Liftback zachowany jest w oryginalnym stanie, prezentuje się pięknie i stanowi okazję do nabycia niebanalnego i uniwersalnego samochodu klasycznego na każdą okazję.
Czytaj dalej Toyota Corolla E70 1980 – 35000 PLN – Elbląg
Toyota Land Cruiser FZJ80 1997 – 80000 PLN – Zjednoczone Emiraty Arabskie
Toyota Land Cruiser to symbol niezłomności, trwałości i niezawodności. Model stale rozwijany od 1954 roku do dziś, z czasem podzielony został na dwie serie – pierwszą bardziej kompaktową, i drugą – potężną rozmiarami i pojemnościami silników, zdolną choćby do zdobywania pustyni, świetnie sprawdzającą się w Zatoce Perskiej. Toyota Land Cruiser FZJ80 to poprzednik serii 100 i 200, oferowanej z jednostkami V8. W owym czasie V8 nie było, choć nie było tu również silników o pojemności poniżej 4 litrów. Wśród dwóch benzyniaków i dwóch diesli najmocniejsza jednostka 1FZ-FE miała pojemność 4,5 l, 6 cylindrów i 215 KM – i taka właśnie pracuje w prezentowanym egzemplarzu. Tak skonfigurowanego Land Cruiera wówczas nawet nie zaoferowano w Europie, a szkoda. 4500 zapewnia cichą i gładką pracę, wytrzymałość i solidny moment obrotowy. To czy taki samochód należy zaprząc do ciężkiej pracy czy po prostu traktować kolekcjonersko, to już wybór nowego właściciela.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser FZJ80 1997 – 80000 PLN – Zjednoczone Emiraty Arabskie
Toyota Hilux N20 1978 – 65000 PLN – Zjednoczone Emiraty Arabskie
Toyota Hilux to auto dostawcze z nadwoziem typu pickup, produkowane w Japonii od 1968 roku. Egzemplarz z 1978 roku to wersja drugiej generacji modelu. W Japonii zwnana była jako „Rokehai”, co było odpowiednikiem angielskiego „Hi Lux” (high luxury) – wysokiego luksusu, jaki samochód gwarantował, przynajmniej w zestawieniu z innymi autami użytkowymi. Konstrukcyjnie to przepis, który realizowany był przez szereg lat – konstrukcja ramowa z przednim zawieszeniem z podwójnymi wahaczami i sprężynami śrubowymi oraz sztywną, napędzaną tylną osią i tylnym zawieszeniem na resorach piórowych. Kabina jest trzyosobowa, a ładowność to 1 tona.
Czytaj dalej Toyota Hilux N20 1978 – 65000 PLN – Zjednoczone Emiraty Arabskie
Toyota Land Cruiser FJ60 1985 – 122000 PLN – Kalisz
Słowo „legendarny” często bywa nadużywane, ale w tym przypadku jest w pełni uzasadnione. Toyota Land Cruiser HDFJ62 przynależy do serii FJ60 z lat 1981-87. Są miejsca na świecie, gdzie uznaje się ją za szanowany pojazd klasyczny, ale są też takie, gdzie jest to model do wszystkiego, zdolny dotrzeć w każde miejsce, niezwykle niezawodny i wytrzymały. To samochód terenowy w najlepszym stylu. Jego 4-litrowy silnik zapewnia zawsze wystarczającą dawkę mocy, w zawieszeniu wciąż odnajdziemy resory piórowe, na wyposażeniu manualną skrzynię biegów, a także reduktor i możliwość ręcznego blokowania dyferencjałów. Auto przyjechało do Polski ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, ma na pokładzie wydajną klimatyzację, jest po serwsie i według zapewnień sprzedającego nie ma korozji. To wóz na długie lata, niezależnie od tego, jak mocno będzie eksploatowany, bo przecież Land Cruiser się trudów nie boi.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser FJ60 1985 – 122000 PLN – Kalisz
Toyota Land Cruiser J200 2008 – 153750 PLN – Nowy Sącz
Toyota Land Cruiser J200, najczęściej zwana jako Toyota Land Cruiser V8, to flagowy model w gamie samochodów terenowych japońskiego producenta. Debiutowała w 2007 roku na salonie samochodowym w Tokio, zastępując model J100. Mimo zachowania konstrukcji ramowej ze sztywnym tylnym mostem, jest to bez wątpienia samochód luksusowy, świetnie wyposażony i komfortowy. Pod maską do wyboru były trzy silniki. Ten prezentowany ma jedyną dostępną jednostkę wysokoprężną o oznaczeniu fabrycznym 1VD. Z pojemności 4,5 l dzięki pomocy 32 zaworów, technologii common rail i dwóch turbosprężarek o zmiennej geometrii zdolny wykrzesać jest aż 282 KM.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J200 2008 – 153750 PLN – Nowy Sącz
Toyota Celica GT-Four ST165 1988 – SPRZEDANA
Celica GT-Four ST165 to pierwszy rajdowy pojazd Toyoty z napędem na cztery koła i turbodoładowaniem, wyprodukowany w ilości zaledwie 5000 sztuk. Znalezienie egzemplarza drugiego jak ten wymagałoby nie lada wysiłku. Większość z nich stała się bazą do budowy samochodów rajdowych, wiele zostało zniszczone przez młodocianych rajdowców i miłośników tuningu. Tymczasem tu mamy sztukę, która przez większość życia była w jednych rękach, zawsze traktowana z należytym szacunkiem. Fantastyczny lakier Super Red ll, przebieg jedynie 75000 km i doskonale zachowane, welurowe wnętrze. To piękne zachowanie zestawienie charakterystycznej dla ówczesnych samochodów marki wysokiej jakości wykonania i komfortu z możliwościami drogowymi, które nawet po ponad 30 latach nadal potrafią zaskoczyć.
Czytaj dalej Toyota Celica GT-Four ST165 1988 – SPRZEDANA