Archiwum kategorii: Toyota

Toyota Celica 2000 GT RA29 1977 – 99000 PLN – Chełm

Toyota Celica 2000 GT RA29 to liftback z silnikiem 2,2-litra o kodzie 20R, który powstawał w rocznikach 1976 i 1977 na rynek amerykański. Jego cechami charakterystycznymi są maska z “płaskim nosem”, brak słupka B oraz małe szyby boczne w miejscu słupka B, które nie posiadały możliwości opuszczania. Nazywany japońskim Mustangiem samochód przypominający ówczesne pony cars, posiadał żaluzje w słupku C i pionowe tylne światła nawiązujące do stylistyki Mustanga. Egzemplarz z ogłoszenia pochodzi z Kalifornii, jest w doskonałym stanie, kompletny i oryginalny. Świetnie zachowane wnętrze i karoseria, przykuwająca uwagę stylistyka i unikatowość tego klasyka powodują, że warto przyjrzeć się bliżej ofercie.
Czytaj dalej Toyota Celica 2000 GT RA29 1977 – 99000 PLN – Chełm

Toyota Corolla E9 1991 – 17500 PLN – Wrocław

Toyota Corolla E9, czyli szóstej generacji, dla wielu pozostała do dziś wzorem japońskiej niezawodności. Produkowana od 1987 do 1992 roku, zgodnie z modą wyróżniała się bardziej aerodynamiczną sylwetką od swojej poprzedniczki. Już w wersji z najmniejszym silnikiem 1,3 l (oznaczonym kodem 2E) legitymowała się mocą 75 KM i niezłymi osiągami. Było to zasługą zastosowania techniki trzech zaworów na cylinder oraz niskiej masy własnej samochodu. Oferowany egzemplarz sprowadzony został z Francji, ma niewielki przebieg 55 tysięcy kilometrów, pełną dokumentację serwisową i rzadko spotykaną w tych autach skrzynię automatyczną. Ekonomiczna, nowoczesna, doskonale wykonana, do miasta jest jak znalazł. Z pewnością przejeździ jeszcze więcej, niż większość współczesnych samochodów.
Czytaj dalej Toyota Corolla E9 1991 – 17500 PLN – Wrocław

Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – 66000 PLN – Dębe Wielkie

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Mocne silniki, piękne, modne kształty, otwierane reflektory i tylny napęd. Dodatkowo można było zamówić również silnik z turbosprężarką i nadwozie z otwieranym dachem typu targa, i takie właśnie wersje są dziś najbardziej poszukiwane. Ta ma na pokładzie nie tylko turbo i targę, lecz również poszukiwaną, manualną skrzynię. Jej właściciel włożył mnóstwo pracy, by Toyota mogła cieszyć jak nowa. Prezentuje się przepięknie i gotowa jest dostarczyć wiele przyjemności nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – 66000 PLN – Dębe Wielkie

Toyota Corolla E10 1993 – 22000 PLN – Lublin

Do 2016 roku stworzono ich 44 miliony i ciągle powstają nowe, lecz to siódma generacja modelu była tą, która doszła do szczytu niezawodności. Toyota Corolla E10 to samochód, który utrwalił legendę bezawaryjności japońskich samochodów, o której kolejne generacje modelu mogły tylko pomarzyć. Okaz z przebiegiem 22 tys. km to propozycja dla tych, którzy tęsknią do lat 90-tych i do tamtych samochodów. Oprócz solidnej konstrukcji otrzymujemy tu niemal fabryczną prezencję, łącznie z charakterystycznymi oryginalnymi dekorami zdobiącymi karoserię. Ten egzemplarz trzy lata temu trafił w ręce nowego właściciela. Po niezbędnych pracach serwisowych, był traktowany jako auto hobbistyczne, przejeżdżając kolejne 2000 kilometrów.
Czytaj dalej Toyota Corolla E10 1993 – 22000 PLN – Lublin

Toyota Supra MkIV 2002 – 135000 PLN – Poznań

Toyota Supra MkIV z silnikiem 2JZ-GTE to prawdziwa ikona japońskiej motoryzacji. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku japońskiego, z ostatniego roku produkcji tego modelu (2002). Co dla miłośników niezwykle ważne, różni się w istotny sposób od modeli Supry oferowanych na rynki poza Japonią w latach 1993-1997. Od roku modelowego 1998 Toyota utrzymała produkcję MkIV wyłącznie na potrzeby rodzimego rynku. Od tego momentu wprowadzone zostały dwie istotne zmiany, silnik wyposażony został w układ zmiennych faz rozrządu (VVT-i), a automatyczna skrzynia biegów uzyskała funkcjonalność manualnej zmiany przełożeń za pomocą przycisków na kierownicy (tiptronic). Dodatkowo wszystkie egzemplarze Supry MKIV twin-turbo produkowane na rynek japoński wyposażane były w turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami. Zaletą tych sprężarek jest błyskawiczne budowanie doładowania, przez co auto pozbawione jest turbo dziury, rozpędza się bardzo płynnie nawet przy niskich obrotach silnika. Samochód oficjalnie legitymuje się mocą maksymalną 280 koni mechanicznych (jak większość japońskich aut z lat 90. ubiegłego stulecia). W rzeczywistości mocy jest znacznie więcej, a stosunkowo wysoki moment obrotowy 460 Nm, którego większość dostępna jest już poniżej 2000 obr./min, sprawia, że auto ma olbrzymią ochotę jechać.
Czytaj dalej Toyota Supra MkIV 2002 – 135000 PLN – Poznań

Toyota Camry Kombi 1989 – SPRZEDANA

To prawda, Toyota Camry znów jest w salonach, ale ta, do której wzdychają wszyscy, produkowana była trzy dekady temu. Generacja V20 powstawała w latach 1986–1992. Była wykonana ze świetnych materiałów, wyróżniała się dbałością o szczegóły i wysoką dokładnością wykonania oraz trwałością. Była drugą generacją modelu, lecz zarazem pierwszą zaoferowaną jako Kombi. To byłą mocna konkurencja dla każdej, renomowanej marki. Dziś nie są częstym widokiem na ulicach, lecz zadbany egzemplarz u wielu wzbudzi przyspieszone bicie serca. Ten ma jedynie 103 tysiące kilometrów przebiegu, jest wolny od korozji, a na wyposażeniu jest nawe klimatyzacja. Wspaniale!
Czytaj dalej Toyota Camry Kombi 1989 – SPRZEDANA

Toyota Celica ST162 1987 – SPRZEDANA

Toyota Celica od samego początku była budowana jako coś więcej niż środek transportu – to zawsze było auto dla ludzi, którzy kochali jeździć. Jej czwarta generacja była pierwszą przednionapędową, to tu po raz pierwszy pojawiła się sylwetka w kształcie klina i chowane reflektory. Egzemplarz w ogłoszeniu wyposażony jest w świetny, dwuwałkowy, wolnossący, dwulitrowy silnik. Ma niewysoki przebieg, piękny kolor i prawdziwie sportowy charakter.
Czytaj dalej Toyota Celica ST162 1987 – SPRZEDANA

Toyota Sera 1991 – SPRZEDANA

Toyota wyprodukowała ich niecałe 16000 egzemplarzy, technicznie opierając konstrukcję ma modelu Starlet. Był to eksperyment stylistyczny, kierowany na wewnętrzny, japoński rynek. Ciekawostką jest, ze Toyota Sera wpadła w oko w Wielkiej Brytanii nie komu innemu, jak Gordonowi Murray’owi, konstruktorowi McLarena F1. W jednym z wywiadów przyznał, że mijał ten model na ulicy codziennie, aż zdecydował się pożyczyć go i przyjrzeć konstrukcji drzwi. Były one otwierane do góry i obracane wokół dwóch punktów. Dokładnie takie rozwiązanie zawitało do modelu F1, a później i do innych supersamochodów. Trzeba przyznać, że niewiele jest samochodów kompaktowych, które stałyby się taką inspiracją dla supercarów… Ten egzemplarz wystawiony na aukcji przez Bonhamsa licytowany był bez ceny minimalnej i sprzedany został za 3937 funtów, czyli około 19,5 tysiąca złotych.
Czytaj dalej Toyota Sera 1991 – SPRZEDANA

Toyota Land Cruiser J121 2003 – SPRZEDANA

Dzielona pionowymi żebrami osłona chłodnicy i mocno zachodzące na pokrywę silnika światła. To były cechy charakterystyczne nowej generacji modelu Land Cruiser, wprowadzonego na rynek w 2002 roku. Podwozie zachowało tradycyjny układ z ramą, w zawieszeniu ponownie zastosowano sprężyny śrubowe, a z tyłu nadal był sztywny most. Dopracowano trwałość i wytrzymałość modelu, dzięki czemu pokochano go na całym świecie, od Azji, przez Afrykę, do Europy. Toyota Land Cruiser J121 to odmiana 5-drzwiowa, z 7-osobowym wnętrzem. Ten egzemplarz napędza silnik wysokoprężny 3.0 D4D o mocy 163 KM, rozdzielanej pomiędzy obie osie. To twarde auto do ciężkiej pracy, co wcale nie znaczy, że po blisko dwóch dekadach każdy egzemplarz będzie wyeksploatowany. Ten od nowości jest w jednych rękach, pochodzi z polskiego salonu i prezentuje się świetnie.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J121 2003 – SPRZEDANA

Toyota Corolla KE70 1980 – 42500 PLN – Elbląg

Toyota Corolla KE70 produkowana była od 1979 do 1984 roku. Była czwartą generacją “Corollki” i zarazem pierwszą, którą w 1980 roku zaoferowano na polskim rynku. Było to wówczas dla większości nieosiągalne marzenie. Dość powiedzieć, że za kosztujący wówczas 5000 dolarów samochód można było wówczas kupić trzy mieszkania w dużym mieście. Rzadko kto mógł sobie na nie pozwolić. Pewnie stąd wziął się sentyment do tych samochodów, które w ciągu kilkunastu kolejnych lat dorobiły się opinii jednych z najbardziej niezawodnych samochodów na rynku. Dziś amatorzy tego modelu mają wyjątkowo trudne zadanie. Praktycznie nie ma ich na rynku, i to nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Tylny napęd po latach stał się ich przekleństwem – auta trafiały do rąk młodszych właścicieli, tuningowane, kończyły marnie. Ta Toyota jednak wciąż piękna jest, że aż strach. Zachowana jest w fantastycznym, oryginalnym stanie i jest to rzadka wersja nadwoziowa – trzydrzwiowy liftback, z ciekawą, akcesoryjną żaluzją na tylnej szybie.
Czytaj dalej Toyota Corolla KE70 1980 – 42500 PLN – Elbląg