Toyota Celica czwartej generacji to samochód, którzy miłośnicy rajdów pamiętają z tras Rajdowych Mistrzostw Świata, w których model walczył od 1988 roku. Ten prezentowany to co prawda skromna przednionapędówka, ale z dwulitrową jednostką o mocy 150 KM jest to samochód, któremu nie można odmówić sportowego wigoru. Wystarczy zająć miejsce za jej kierownicą, by zrozumieć, że połączenie sportowego charakteru i doskonałej jakości wykonania było znakiem rozpoznawczym japońskiej marki w latach 80. Mnóstwo uroku ma również jej kanciate nadwozie z chowanymi reflektorami. Oklejenie tego egzemplarza to nawiązanie do historycznej rajdówki Toyota Fina Team, w barwach której walczył belgijski kierowca Marc Duez w 1991 roku.
Czytaj dalej Toyota Celica 1988 – 52000 PLN – Wrocław
Toyota
Toyota Camry Kombi 1995 – 49000 PLN – Warszawa
Rzecz nie polega dyskusji. Toyota Camry jest jedną z najbardziej udanych konstrukcji tamtych lat. W połowie lat 90. nikt już nie kwestionował jakości japońskich samochodów, a topowy w Europie model Toyoty był marzeniem wielu, zwłaszcza w wersji z 3-litrową jednostką V6 pod maską. Ten model w czterodrzwiowej wersji często pełnił funkcję reprezentacyjną, ale japoński producent pokusił się wówczas o coś, co w Europie w wyższej klasy średniej popularne nie było – o stworzenie wersji kombi. Bagażnik jest tu przepastny, a welurowe wnętrze – wspaniałe. Jest też ciekawostka, zwróćcie uwagę na tylną szybę z dwiema wycieraczkami. To do dziś absolutnie wyjątkowa sprawa.
Czytaj dalej Toyota Camry Kombi 1995 – 49000 PLN – Warszawa
Toyota Corolla E9 1991 – 29500 PLN – Wrocław
Toyota Corolla generacji E9 produkowana była w latach 1987-1992. Według wielu jest to najzgrabniejsza z 12 odsłon modelu, zwłaszcza w pięciodrzwiowej wersji liftback, takiej jak prezentowana w ogłoszeniu. Ten egzemplarz przybył do Polski ze Szwajcarii i jest w wersji specjalnej „Brillant”, która charakteryzowała się silnikiem 16V, welurową tapicerką, elektryką szyb, elektrycznym szyberdachem czy skrzynią automatyczną. 105-konną jednostkę 1,6 pod maską. Niebywały jest stan zachowania i niski przebieg, wynoszący ledwie 61 tys. km. Takim samochodem można z przyjemnością jeździć na co dzień lub od święta.
Czytaj dalej Toyota Corolla E9 1991 – 29500 PLN – Wrocław
Toyota Land Cruiser J95 1998 – 52900 PLN – Nowy Sącz
Toyota Land Cruiser J95 debiutowała w 1996 roku. Podobnie jak poprzedniczki, zabudowano ją na ramie, ukłonem zaś w stronę użytkowników spędzających większość czasu na szosie było niezależne zawieszenie wszystkich kół. Ten egzemplarz napędza bodaj najpopularniejszy wysokoprężny silnik w tych autach – 3-litrowa jednostka 1KZ-TE – stosunkowo prosta konstrukcja z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową, wstępną komorą wirową i dwoma wałkami wyrównoważającymi. Cechuje się wysoką kulturą pracy i rozwija moc równą 130 KM. Mimo upływu czasu, wciąż jest to jedno z najbardziej pożądanych aut terenowych na rynku wtórnym.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser J95 1998 – 52900 PLN – Nowy Sącz
Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – SPRZEDANA
Toyota Corolla generacji E9 produkowana była w latach 1987-1992. Według wielu jest to najzgrabniejsza z 12 odsłon modelu, zwłaszcza w pięciodrzwiowej wersji liftback, takiej jak prezentowana w ogłoszeniu. Ten egzemplarz przybył do Polski ze Szwajcarii i pochodzi z krótkiej, liczącej 50 sztuk serii „Olympia Gold”, przygotowanej z okazji sponsorowania przez Toyotę reprezentacji Szwajcarii na igrzyskach olimpijskich. Auto jest bogato wyposażone – posiada automatyczną skrzynię biegów, szyberdach, elektryczne szyby i 105-konną jednostkę 1,6 pod maską. Niebywały jest stan zachowania i niski przebieg, wynoszący ledwie 74 tys. km. Takim samochodem można z przyjemnością jeździć na co dzień lub od święta.
Czytaj dalej Toyota Corolla Olympia Gold Liftback E9 1991 – SPRZEDANA
Toyota Previa 1991 – 59000 PLN – Jabłonna
Kiedy myślimy o tylnonapędowych samochodach z silnikiem umieszczonym centralnie, zapewne rzadko mamy na myśli minivana, a właśnie na taki pomyśl wpadli konstruktorzy Toyoty. Debiutująca w 1990 roku Previa wyróżniała się niezwykle futurystyczną sylwetką i przesuwnymi drzwiami zamontowanymi tylko z prawej strony. Jej wzdłużnie zamontowany silnik ukryty został pod przednimi fotelami i była to czterocylindrowa jednostka DOHC o pojemności 2,4 l i mocy 132 KM. Ciekawostką jest, że cały osprzęt silnika – alternator, pompa olejowa układu wspomagania kierownicy i sprężarka klimatyzacji oraz wentylator chłodnicy napędzane były przez wał odbioru mocy i umieszczone z przodu, z dostępem przez przednią maskę. Zaletą było świetne, przestronne wnętrze, w którym wygodnie zasiąść mogło 7 albo 8 osób. Auto odniosło sukces na całym świecie, również w USA, gdzie Previa ceniona była za wysoką niezawodność i doskonałą jakość wykonania, zdecydowanie lepszą od amerykańskiej konkurencji. Ten egzemplarz do Polski trafił ze Szwecji, a to co go wyróżnia, to doskonały stan zachowania i niezwykle niski przebieg, wynoszący aktualnie zaledwie 20 tys. km.
Czytaj dalej Toyota Previa 1991 – 59000 PLN – Jabłonna
Toyota Starlet 1993 – SPRZEDANA
Kariera tego małego, japońskiego samochodu rozpoczęła się już 1973 roku. Pojazd miał silnik umieszczony z przodu, napęd na tylną oś i cieszył się dużą popularnością, nie tylko przez gabaryty, prostotę i łatwość obsługi. Przez 5 generacji podstawowe założenia Starleta nie zmieniły się, jedynie po roku 1984 japoński producent zmienił napęd na przedni. Prosta konstrukcja, która podczas eksploatacji nie przysparzała dużych kłopotów, stała się mocną stroną tego auta. Toyota Starlet to samochód, o którym bardzo dobrze wypowiadają się użytkownicy i niechętnie się z nim rozstają. Tak też było z egzemplarzem prezentowanym w ogłoszeniu. Właściciel, rocznik 1935, posiadał ją praktycznie od nowości, a postanowił sprzedać tylko z racji swojego wieku. Obecnie mały i zwrotny Starlet jest wręcz idealnym samochodem na start dla młodego kierowcy.
Czytaj dalej Toyota Starlet 1993 – SPRZEDANA
Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – SPRZEDANA
Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Mocne silniki, piękne, modne kształty, otwierane reflektory i tylny napęd. Dodatkowo można było zamówić również silnik z turbosprężarką i nadwozie z otwieranym dachem typu targa, i takie właśnie wersje są dziś najbardziej poszukiwane. Ta ma na pokładzie nie tylko turbo i targę, lecz również poszukiwaną, manualną skrzynię. Jej właściciel włożył mnóstwo pracy, by Toyota mogła cieszyć jak nowa. Prezentuje się przepięknie i gotowa jest dostarczyć wiele przyjemności nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej Toyota Supra Turbo Mk3 1990 – SPRZEDANA