Mercedes S 500 Coupe C140 to S klasa, w której najważniejszy jest kierowca i jego pasażer. Tu nie ma potrzeby używania dodatkowych drzwi dla drugiego rzędu foteli, tam też są miejsca, ale najważniejsi siedzą z przodu. Tu uzyskanie zgrabnej sylwetki typu hardtop z bezramkowymi drzwiami, pozwalającymi na pozostawienie otwartej bocznej przestrzeni było ważniejsze i nawiązujące do realizowanej już od lat 60-tych koncepcji znanej z modeli W111 Coupe i W114 Coupe. Mercedes S 500 Coupe C140 to wersja ze środkowego etapu, która już nie była określana fabrycznie jako SEC, ale jeszcze nie była CL-em. Pod maską znany i lubiany silnik V8 o pojemności 5 litrów, a na liczniku przebiegu jedyne 80 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń
Archiwum kategorii: RT Classic Garage
RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.
Mercedes S 63 L AMG V221 2009 – 179000 PLN – Stary Dzierzgoń
Owszem, jego masa przekracza dwie tony, lecz pierwszą setkę można tu osiągnąć w 4,6 s, a to wszystko przy wykorzystaniu imponującej, wolnossącej jednostki o pojemności 6,2 l. Mercedes S 63 L AMG V221 to prawdziwy symbol odchodzącej epoki, w której moc uzyskiwano z pojemności, a nie turbosprężarek i silników elektrycznych. W ofercie znajdował się jedynie w latach 2006-2010, by ustąpić miejsca biturbo. Ten w ogłoszeniu to model poliftowy, dostępny z tym silnikiem jedynie przez rok (2009-2010). V221 to fabryczne oznaczenie wersji o przedłużonym rozstawie osi, oferującej prawdziwie królewskie warunki podróży. A z zewnątrz? Piękna i dopracowana sylwetka, przez wielu uważana za najwspanialszą limuzynę w historii.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2009 – 179000 PLN – Stary Dzierzgoń
Porsche 911 Carrera 996 1998 – 189000 PLN – Stary Dzierzgoń
Porsche 911 typ 996 sam producent nazwał zupełnie nową dziewięćset jedenastką. Po 34 latach produkcji producent całkowicie odnowił swoją ikonę. Klasyczne w liniach nadwozie stało się większe, podwozie ulepszone, a pod tylną pokrywą zagościł nowy, sześciocylindrowy, chłodzony cieczą silnik. To już młody klasyk, który z powodzeniem sprawdzi się także na dłuższej trasie, choć może również służyć jedynie do oczekiwania w garażu na dalszy wzrost wartości. Legenda marki Porsche to pewniak, zwłaszcza w przypadku tak kultowego modelu, jak 911. Warto zauważyć, że w ostatnim roku model odnotował jeden z największych wzrostów w swoim przedziale cenowym. Ten egzemplarz pochodzi z pierwszego roku produkcji i przykuwa uwagę świetnym, czerwonym kolorem oraz bardzo niskim przebiegiem.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 1998 – 189000 PLN – Stary Dzierzgoń
BMW 750i E38 1995 – 70000 PLN – Stary Dzierzgoń
BMW 750i E38 jakością wykończenia i komfortem przebija wiele nowszych modeli. Ma też coś, o czym właściciele najnowszych samochodów bawarskiej marki mogą już tylko pomarzyć – silnik w królewskim układzie V12, a także wysokiej jakości skórę, którą obleczono nie tylko tapicerkę, ale też środkową konsolę, kokpit i „strach łapki”. Do tego niezwykle elegancka stylistyka. To był samochód projektowany tak, by spełnić wszystkie kanony designu. Nie miał szokować, a jedynie dyskretnie podkreślać status właściciela. I doskonale to robił. Taki samochód utrzymany w bardzo dobrym stanie wciąż imponuje, i imponować będzie. Tak właśnie wygląda ponadczasowość w motoryzacji.
Czytaj dalej BMW 750i E38 1995 – 70000 PLN – Stary Dzierzgoń
BMW 320i E30 1984 – 52900 PLN – Stary Dzierzgoń
BMW 320i E30 to samochód z pewnością tworzony z myślą o kierowcy. Zwarty, zwrotny, idący za ręką i myślą prowadzącego. Debiutowało w 1982 roku, wyprzedzając konkurencję pod wieloma względami. To może być zaskakujące, że dziś kompaktowa E30 często kosztuje więcej, niż flagowe w owym czasie E23, czyli seria 7. Sześć cylindrów, manualna skrzynia biegów i tylny napęd to zawsze będzie coś, co daje radość kierowcy, a skromny i prosty design jest ponadczasowy. Ten egzemplarz pochodzi z poszukiwanej i zawsze bardziej cenionej pierwszej serii produkcyjnej, czyli jest to tak zwana „wąska lampa”, z chromowanymi wstawkami na zderzakach.
Czytaj dalej BMW 320i E30 1984 – 52900 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes CLS 500 C219 2006 – 94900 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes nazwał go „czterodrzwiowym coupe” nie bez powodu. W momencie wprowadzenia na rynek, w 2004 roku, był zdecydowanie inny niż cała konkurencja. Łączył komfort i praktyczność sedana z charyzmą i stylem coupe. To połączenie działało na wyobraźnię. Dla wielu stworzone przez Michaela Finka nadwozie na długie lata stało się prawdziwym marzeniem i wzorem, a szczególnie drapieżnie wyglądała ubrana w pakiet stylistyczny AMG, tak jak w tym egzemplarzu. Pod maską też tu pracowały zawsze słuszne jednostki. Mercedes CLS 500 C219 z lat 2004-2006 to wersja zasilana 5-litrową jednostką V8 o mocy 306 koni mechanicznych.
Czytaj dalej Mercedes CLS 500 C219 2006 – 94900 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes 600 SEL W140 1991 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń
Miał być większy, mocniejszy, doskonalszy, bardziej dopracowany i luksusowy od wszystkiego, co proponowała konkurencja… i taki właśnie był. Mercedes 600 SEL W140 to prawdziwy król lat 90-tych, wyposażony w nadwozie o przedłużonym rozstawie osi i królewski silnik V12, który tylko na początku produkcji osiągał moc przekraczającą 400 koni mechanicznych. Do tego niepowtarzalne rozwiązanie w postaci środkowego lusterka sterowanego elektrycznie i drugie, w postaci wysuwanych antenek z tyłu samochodu, które ten egzemplarz akurat stracił podczas upodobnienia do wersji poliftowej. Auto przybyło do Polski z Japonii i ma niewysoki przebieg 110 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes 600 SEL W140 1991 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń
Volkswagen Garbus Oval 1956 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń
Piękna klasyczna deska rozdzielcza, kierunkowskazy w postaci semaforów, owalna tylna szyba – to wszystko są smaczki, jakimi można się cieszyć posiadając tylko tak wczesny egzemplarz. Choć Garbus opracowany był w latach 30., jego produkcja masowa ruszyła po 1945 roku. Oval otrzymał swoją nazwę ze względu na kształt tylnej szyby i był modelem dostępnym w latach 1953-1957. Od 1954 roku montowano silnik typu 122 z otworem cylindra 77 mm, którego pojemność skokowa wynosiła wzrosła do 1192 cm³ zamiast dotychczasowych 1131 cm³. Powiększony silnik dostarczał teraz 22 kW (30 KM), o 4 kW (5 KM) więcej niż stary silnik. Ten pięknie odrestaurowany egzemplarz nie posiada jeszcze prawego lusterka, co było cechą aut produkowanych przed listopadem 1956.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus Oval 1956 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń
Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń
Generacja 996 długo była najbardziej niedocenianą, lecz aktualny trend mówi dosadanie, że czasy te już się skończyły. Pierwsze Porsche 911 Carrera wyposażone w silnik chłodzony cieczą już nie jest ubogim krewnym swoich braci, zwłaszcza w wersji takiej jak ta. Porsche 911 Carrera 4S ma wizualne cechy wersji Turbo, a nawet coś więcej. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, sportowe zawieszenie M030 i także charakterystyczną wyłącznie dla wersji 4S tylną blendę między światłami. Do tego 320-konny, wolnossący silnik M96/03, napęd na 4 koła i przepis na ponadczasowe auto gotowy.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes CLS 550 C219 2007 – 135000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes nazwał go „czterodrzwiowym coupe” nie bez powodu. W momencie wprowadzenia na rynek, w 2004 roku, był zdecydowanie inny niż cała konkurencja. Łączył komfort i praktyczność sedana z charyzmą i stylem coupe. To połączenie działało na wyobraźnię. Dla wielu stworzone przez Michaela Finka nadwozie na długie lata stało się prawdziwym marzeniem i wzorem. Pod maską też tu pracowały zawsze słuszne jednostki. Mercedes CLS 550 C219 to wersja z japońskiego rynku, w latach 2006-2010 zasilana powiększoną do 5,5-litra jednostką V8 o mocy 388 koni mechanicznych. Ledwie 5,4 s do setki i prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 250 km/h. To nawet dziś robi wrażenie, szczególnie w egzemplarzu, który dotąd przebył jedynie 26000 km.
Czytaj dalej Mercedes CLS 550 C219 2007 – 135000 PLN – Stary Dzierzgoń