Archiwum kategorii: RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

BMW M6 E24 1988 – 219000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW M6, z liniami zaprojektowanymi przez genialnego stylistę Paula Bracqa, budowane były na specjalnej linii w fabryce Karmann w Osnabrück, a ostateczny montaż modelu odbywał się w centrali BMW w Dingolfing. Na rynek północnoamerykański zbudowano 1767 sztuk. M6 napędzane jest 24-zaworową rzędową szóstką, opartą na sercu BMW M1, która generuje 256 KM przy 6500 obr./min. Wersja ta jest nieco słabsza niż występująca w konfiguracji na Europę 635 CSi, ale i tak robi wrażenie, pozwalając na osiągnięcie zawrotnej prędkości maksymalnej 254 km/h. To właśnie te osiągi uplasowały M6 na drugim miejscu wśród najszybszych drogowych samochodów w USA, zaraz po BMW M1. Potężne hamulce tarczowe samochodu schowane były za trzyczęściowymi, skręcanymi, 16-calowymi BBS-ami. Dodatkowo BMW wyposażone zostało w spojler na klapie bagażnika, zwiększający docisk samochodu do podłoża przy większych prędkościach.
Czytaj dalej BMW M6 E24 1988 – 219000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 4 996 1999 – 179000 PLN – Stary Dzierzgoń

Kolor samochodu zawsze robi różnicę. Żółty lakier to jeden z najlepszych wyborów, by Porsche 911 Carrera generacji 996 wyglądało jak milion dolarów. Temu egzemplarzowi z pewnością pomaga również pakiet spojlerów a’la GT3. Choć z 300-konnym silnikiem 3,4 l i skrzynią Tiptronic nie jest to konfiguracja do wygrywania wyścigów spod świateł, zdecydowanie nie o to w tym samochodzie chodzi. To pierwsze chłodzone cieczą 911 jest dziś już traktowane jako pełnoprawny youngtimer, a ceny stale rosną.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 996 1999 – 179000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 500 C215 2000 – 64900 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 500 C215 ma moc 306 KM, moment obrotowy na poziomie 460 Nm i przyspieszenie do setki w 6,3 s. Takie osiągi powinny w zupełności wystarczyć do sprawnego przemieszczania się w każdych warunkach, jednak seryjny wygląd i prezencja nie każdemu będą odpowiadać. Brabus postarał się, by luksusowe coupe Mercedesa nie wyglądało jak auto klienta w średnim wieku, do którego wsiadać trzeba zawsze w garniturze. To auto, które lubi zwracać na siebie uwagę, ale poza tym potrafi oczarować wszystkim, co daje podczas jazdy. Przyjemne brzmienie silnika V8 podbite sportowym wydechem, skórzane fotele z wentylacja i masażami, gwarantowana przestrzeń i komfort. Elegancki lecz drapieżny pakiet aerodynamiczny, większe felgi i zmodyfikowany układ wydechowy robią mocne wrażenie, a i na osiągi nie powinien tu nikt narzekać.

Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2000 – 64900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW Z4 M Roadster E85 2006 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW Z4 M Roadster E85 to wyjątkowa wersja świetnego, sportowego samochodu. Już jego baza, zwykłe Z4, potrafiło oczarować. To czystej krwi samochód sportowy, łączący dynamiczną sylwetkę z długą maską i nisko osadzonymi fotelami z pięknym designem. Był to wprowadzony w 2002 roku nowy model, który zapowiadał całkowicie nowy język stylistyki, tworzony przez Chrisa Bangle’a. I o ile dla serii 7, 5 i 3 design nie był tak przekonujący, Z4 przebojem podbiło serca. Napięcie stopniowano, a ukoronowanie była najmocniejsza wersja, czyli wprowadzone w 2006 roku Z4 M. Pod jego maską odnajdziemy silnik S54B32, czyli rozwijaną od czasów E36 doskonałą sześciocylindrową, wolnossącą jednostkę, która w tej wersji osiąga ponad 100 KM z litra pojemności. 343 KM przy masie poniżej 1500 kg gwarantuje fenomenalną zabawę, a niski nakład produkcji (5070 sztuk) obiecuje wzrost wartości już w najbliższym czasie.
Czytaj dalej BMW Z4 M Roadster E85 2006 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 840i E31 1994 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Niska, sportowa sylwetka w kształcie klina, świetnie wyciszone i doskonale wykonane wnętrze, do wyboru potężne silniki wyłącznie w układzie V8 albo V12. Tak wyglądał niemiecki przepis na ultra luksusowe auto do przemierzania dalekich dystansów z wysokimi prędkościami. BMW E31 debiutowało w 1989 roku i kosztowało w podstawowej wersji 129 tys. DM, czyli o 30% więcej, niż seria 7, na bazie której powstało. Dziś różnica w cenie jest już trzykrotna, i wcale nie powinno to dziwić. BMW 840i E31 jest o wiele rzadsze od swojego czterodrzwiowego pierwowzoru, ma o wiele ciekawszą sylwetkę i zdecydowanie bardziej przykuwa uwagę na ulicy. Potwierdza regułę, że nadwozia typu coupe i cabrio są najlepszym wyborem pod kątem inwestycyjnym. Ten egzemplarz wyróżnia się felgami i pakietem stylistycznym MK Motorsport. Jego przebieg to 119000 km i podobnie jak wiele innych egzemplarzy z niskim przebiegiem, przybył do Polski z Japonii.
Czytaj dalej BMW 840i E31 1994 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Ford Sierra Xr4i 1983 – 59000 PLN – Stary Dzierzgoń

Najbardziej znana i pożądana wersja Sierry to oczywiście RS Cosworth, lecz zanim wersja zadebiutowała w 1985 roku, wcale nie brakowało w ofercie różnorodności. Już w 1982 roku oferowano dwie wersje nadwoziowe, sześć silników i trzy poziomy wyposażenia. Na Salonie Samochodowym w Genewie w marcu 1983 roku Ford zaprezentował nową, sportową i wyłącznie trzydrzwiową wersję. Tak narodził się Sierra XR4i. Czarne listwy, podwójny spojler, głębiej profilowane fotele, silnik 2,8 V6 z wtryskiem generujący moc, która ponoć była wyższa, niż oficjalne, potrzebne do zdobycia niższej składki ubezpieczeniowej w Niemczech 150 KM. I dziś jest to żwawy i żywy samochód, z charakterem i tylnym napędem.
Czytaj dalej Ford Sierra Xr4i 1983 – 59000 PLN – Stary Dzierzgoń

Polski Fiat 126p 1984 – 34900 PLN – Stary Dzierzgoń

Ma silnik umieszczony z tyłu, jest chłodzony powietrzem, mieści cztery osoby, choć nie zapewnia im zbyt dużo miejsca. Jeżeli myślicie, że piszemy o Porsche 911, jesteście całkiem blisko. Oto Polski Fiat 126p, czyli polski bolid, maszyna na miarę naszych możliwości. Oczywiście nie ma sensu tu pisać o osiągach, bo przecież nieistotne jest, ile ma do setki ani ile pali. Ważne, że wiąże się z naszą historią, dzieciństwem, i że jest w świetnym stanie. 650ES to według dawnej instrukcji, „wykonanie specjal”. Co w nim specjalnego? Włącznik zapłonu z blokadą, trzypołożeniowy przełącznik wycieraczek, regulator pracy wycieraczek, ogrzewana tylna szyba, przednia szyba warstwowa – klejona, odchylany szkielet przedniego siedzenia. Z takim wyposażeniem można poczuć się naprawdę luksusowo.
Czytaj dalej Polski Fiat 126p 1984 – 34900 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo 996 2002 – 249000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne błotniki, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, chodź gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2002 – 249000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 944 Turbo 1987 – 95900 PLN – Stary Dzierzgoń

Nowy model w gamie transaxle Porsche, czyli 944, miał za zadnie wypełnić lukę cenową i wydajnościową między 924 a 911 SC. Chociaż baza 944 była oparta na 924, auto otrzymało znacznie bardziej wyraziste kontury. 944 posiadał 2,5-litrowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik opracowany przez Porsche, był zatem postrzegany w oczach klientów jako „prawdziwe” Porsche. W styczniu 1985 roku wprowadzono na rynek 944 Turbo – topowy model w linii 944. Porsche 944 Turbo miało aerodynamiczny przedni zderzak ze zintegrowanymi światłami przeciwmgielnymi i drogowymi, a poniżej tylnego zderzaka znajdował się dyfuzor pomalowany na kolor nadwozia. 2,5-litrowy, turbodoładowany silnik generował 220 KM. Samochód przedstawiony w ogłoszeniu zachowany jest w świetnym stanie mechanicznym, pochodzi z USA i wedle zapewnień sprzedającego nie wymaga wkładu finansowego. Jeżeli szukasz niecodziennego klasyka o rosnącym na rynku znaczeniu, warto przyjrzeć się temu okazowi.
Czytaj dalej Porsche 944 Turbo 1987 – 95900 PLN – Stary Dzierzgoń

Fiat 131 Mirafiori 1981 – 79000 PLN – Stary Dzierzgoń

Fiat 131 Mirafiori to z jednej strony niezwykle udane auto rodzinne, a z drugiej legenda motorsportu. Oryginalne wersje Abarth z historią rajdową to samochody o wartości dochodzącej do miliona złotych i to one pociągnęły za sobą wzrost wersji Abarth, Racing, Mirafiori Sport, a następnie wszystkich, które z fabryki wyjechały wyposażone w dwudrzwiowe nadwozie. Te ostatnie najczęściej trafiały na rynki północnej Europy, skąd pochodzi prezentowany egzemplarz. Oznaczenie Mirafiori CL wskazuje na drugą serię produkcyjną i drugi poziom wyposażenia, z nowo opracowanym wnętrzem, pięciostopniową skrzynią i mocniejszym z dwóch początkowo stosowanych silników w dwudrzwiowej wersji, czyli jednostką 1,6 o mocy 75 KM. Wygląda świetnie i dzięki sportowej stylizacji (felgi, naklejki, dodatkowe światła) kojarzy się rajdowo, i choć mógłby mieć mocniejszy silnik… i tak jest wspaniały!
Czytaj dalej Fiat 131 Mirafiori 1981 – 79000 PLN – Stary Dzierzgoń