RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 560 SL to finalna wersja generacji R107. W roku 1987 był to już klasyk, choć wciąż można było go zamówić w salonie. Od zaprezentowanego w 1971 roku modelu 350 SL/450 SL nie różnił się ani jednym elementem karoserii, będąc wówczas najdłużej produkowanym Mercedesem w historii. Czym się wyróżnia? Ma większy silnik od poprzedników, ma poduszkę powietrzną kierowcy, ma felgi o średnicy o cal większej i ma wzmocnione hamulce z systemem ABS. Co oferuje? Pewne prowadzenie bez rezygnacji z komfortu, piękne brzmienie mocnej V8-mki i otwarty dach nad głową. No i w przypadku prezentowanego egzemplarza, niewątpliwie atutem jest kolorystyka. Lakier Blue-Black i świetne czerwone wnętrze to konfiguracja spotykana nieczęto, a bardzo urodziwa. Piękna sprawa.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 L W140 1995 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

Nie sposób przejść obok obojętnie. Mercedes S 500 L W140 miał powalać konkurencję na kolana i wyznaczać nowe trendy na rynku… i zrobił to wyśmienicie. Szczególnie w wersji z wydłużonym rozstawem osi imponował rozmiarami, komfortem, świetnym wyciszeniem kabiny i jakością wykonania. Wrażenie robi również po latach. Nikt nie ma wątpliwosci, że zachowany w pięknym stanie egzemplarz to dziś już pełnoprawny klasyk. Ten przybył do Polski z Japonii i ma jedynie 97 tysięcy kilometrów przebiegu.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1995 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 115000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 Coupe C140 to S klasa, w której najważniejszy jest kierowca i jego pasażer. Tu nie ma potrzeby używania dodatkowych drzwi dla drugiego rzędu foteli, tam też są miejsca, ale najważniejsi siedzą z przodu. Tu uzyskanie zgrabnej sylwetki typu hardtop z bezramkowymi drzwiami, pozwalającymi na pozostawienie otwartej bocznej przestrzeni było ważniejsze i nawiązujące do realizowanej już od lat 60-tych koncepcji znanej z modeli W111 Coupe i W114 Coupe. Mercedes S 500 Coupe C140 to wersja ze środkowego etapu, która już nie była określana fabrycznie jako SEC, ale jeszcze nie była CL-em. Pod maską znany i lubiany silnik V8 o pojemności 5 litrów, a na liczniku przebiegu jedyne 80 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 115000 PLN – Stary Dzierzgoń

Audi RS7 2015 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń

Pierwszy w klasie był Mercedes CLS, ale Audi postarało się, by dołączyć do segmentu. A7 Sportback debiutowało w 2010 roku, oferując sportową sylwetkę z nisko poprowadzoną linią dachu, luksusowe wyposażenie oraz cztery drzwi i miejsce dla czterech pasażerów. W ofercie nie mogło zabraknąć mocnych jednostek napędowych, w 2012 do oferty dołączył model S7, a w kolejnym roku będące ukoronowaniem serii RS7. Od strony technicznej Audi RS7 było bliźniakiem modelu RS6. Pod maską obu pracował silnik V8 o słusznej pojemności 4 l i mocy 560 KM, zestawiony z 7-stopniową skrzynią automatyczną S tronic i napędem quattro. Choć dziś można powiedzieć, że to wciąż typowe i popularne auto segmentu aut luksusowych, egzemplarz taki jak ten spokojnie można już traktować jak auto kolekcjonerskie.
Czytaj dalej Audi RS7 2015 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes SL 55 AMG R230 2005 – 195000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes SL 55 AMG R230 był topową wersją imponującą nie tylko muskularną sylwetką, lecz i osiągami. Silnik M113 o pojemności 5,5 l ma osiem cylindrów i sprężarkę Roots’a. Generuje 500 KM i dźwięk, który powoduje gęsią skórkę. Na dodatek auto prowadzi się jak po sznurku. To zasługa aktywnego zawieszenia hydraulicznego Active Body Control, zdolnego dynamicznie utwardzać zawieszenie poszczególnych kół w celu niwelowania przechyłów podczas gwałtownych manewrów. Po raz pierwszy zastosowano w tej generacji również system automatycznego składania sztywnego dachu, który uczynił z niego coupe zmieniające się w cabrio po naciśnięciu jednego przycisku. Gdy był nowy, robił wrażenie w każdym miejscu na świecie. Po dwudziestu latach wciąż może zachwycić, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu zachowanym w bardzo dobrym stanie.
Czytaj dalej Mercedes SL 55 AMG R230 2005 – 195000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes E55 AMG W211 2004 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes E55 AMG W211 ma tylny napęd, ręcznie składany silnik V8 i charakter leniwego kota, który lubi snuć się po zapiecku, lecz gdy zajdzie taka potrzeba, potrafi rzucić się do skoku w tempie, o które żadna mysz go nie podejrzewa. W końcu to drapieżca, supersedan należący dwie dekady temu do ligi najszybszych czteromiejscowych limuzyn na świecie. To samochód do którego można wskoczyć, przekręcić kluczyk w stacyjce i w mgnieniu oka przejechać przez pół Europy… a brzmi do tego tak, jak każdy duży Mercedes powinien. Właściwie utrzymywany może być wciąż w pełnej sprawności mechanicznej i w każdej podróży będzie zachwycać.
Czytaj dalej Mercedes E55 AMG W211 2004 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo 997 2008 – 499000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche, 911 i Turbo – zlepek tych dwóch słów u wielu budzi gęsią skórkę, a w umyśle od razu rodzi się wizja ciekawej trasy po górach z wieloma zakrętami i wieloma tunelami, w których można przycisnąć pedał gazu. Z drugiej strony są i tacy, którzy chcieliby tylko postawić je w garażu i na nie patrzeć. Nie ważne w której grupie jesteś, to Porsche 911 Turbo 997 może być spełnieniem Twoich marzeń. Ma piękną konfigurację kolorystyczną, jest po gruntownym serwisie i zostało z gustem zmodyfikowane. Felgi BBS Motorsport o rozmiarze 20 cali z pewnością dodają mu uroku, a napęd na 4 koła i moc 480 KM łączą się tu z wyjątkową trakcją.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 997 2008 – 499000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 850i Cabrio G14 2019 – 299000 PLN – Stary Dzierzgoń

To historia, która w BMW wydarzyła się już po raz drugi. Seria 8 zastąpiła serię 6. Auto luksusowe zostało zastąpione przez auto jeszcze bardziej luksusowe. Duch sportu pozostał, podobnie jak potężne jednostki pod maską. W wersji 850 i jest to V8 biturbo o fabrycznym oznaczeniu N63B44 i mocy 530 KM. Osiągi są kosmiczne, bo nawet wersja bez dachu pierwszą setkę osiąga w czasie poniżej 4 sekund, w czym pomaga napęd X drive. G14, czyli Cabrio, zaprezentowano publicznie po raz pierwszy na salonie samochodowym w Los Angeles w 2018 r. Sprzedaż rozpoczęła się w marcu 2019, i z tego właśnie roku pochodzi prezentowany egzemplarz.
Czytaj dalej BMW 850i Cabrio G14 2019 – 299000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 750i E38 1995 – 69000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 750i E38 jakością wykończenia i komfortem przebija wiele nowszych modeli. Ma też coś, o czym właściciele najnowszych samochodów bawarskiej marki mogą już tylko pomarzyć – silnik w królewskim układzie V12, a także wysokiej jakości skórę, którą obleczono nie tylko tapicerkę, ale też środkową konsolę, kokpit i „strach łapki”. Do tego niezwykle elegancka stylistyka. To był samochód projektowany tak, by spełnić wszystkie kanony designu. Nie miał szokować, a jedynie dyskretnie podkreślać status właściciela. I doskonale to robił. Taki samochód utrzymany w bardzo dobrym stanie wciąż imponuje, i imponować będzie. Tak właśnie wygląda ponadczasowość w motoryzacji.
Czytaj dalej BMW 750i E38 1995 – 69000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 645Ci E63 2003 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

Seria 6 to był powrót po latach. BMW E63 debiutowało w 2003 roku, w 14 lat po zakończeniu sprzedaży serii 6. generacji E24 i w 4 lata po ostatnim coupe bawarskiej marki, czyli serii 8. generacji E31. Technologicznie była to zupełnie nowa epoka, a stylistycznie Chris Bangle spróbował zupełnie na nowo zinterpretować sylwetkę rekina. O ile stylistyczna rewolucja była kontrowersyjna, zalety samochodu są niepodważalne. Lekka karoseria zbudowana w dużej mierze z aluminium i tworzyw, adaptacyjne zawieszenie, tylny napęd i potężne silniki R6 i V8. BMW 645Ci E63 to wersja z 333-konną V-ósemką. To rasowe gran turismo, dające wiele radości zarówno na autostradzie, jak i na krętej drodze. Ten egzemplarz ma przebieg jedynie 44 tys. km i sprowadzony został z Japonii.
Czytaj dalej BMW 645Ci E63 2003 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń