RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

BMW M3 Coupe E36 1995 – 115000 PLN – Stary Dzierzgoń

Brak wyścigowych sukcesów na miarę tych z epoki DTM, brak charakterystycznych poszerzeń nadwozia i wyrazistego stylu – to były argumenty, którymi długo operowali przeciwnicy tej generacji M3, zestawiając BMW E36 z jego poprzednikiem, modelem E30. Faktem jest, że przewaga dwóch cylindrów i udoskonalone zawieszenie sprawiały, że lekkość prowadzenia i frajda z jazdy BMW M3 Coupe E36 zawsze były pierwszorzędne. Przyszedł też czas, że ceny wystrzeliły, i dziś już kupno rozsądnego egzemplarza poniżej granicznej ceny 100 tys. zł jest raczej niemożliwe i to nawet, gdy mówimy o autach z rynku amerykańskiego, które cechowała inna, słabsza jednostka napędowa. BMW S50B30US to silnik o pojemności 3 l i mocy 240 koni mechanicznych. Silnik ten jest bardziej zbliżony do standardowego silnika M50 i ma taki sam stopień sprężania jak M50B25TU, ale wykorzystuje inne wałki rozrządu, wał korbowy, korbowody i tłoki. Nie ma tak wyścigowej charakterystyki, jak europejska specyfikacja, ale z pewnością wigoru nie można mu odmówić.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E36 1995 – 115000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 560 SL to finalna wersja generacji R107. W roku 1987 był to już klasyk, choć wciąż można było go zamówić w salonie. Od zaprezentowanego w 1971 roku modelu 350 SL/450 SL nie różnił się ani jednym elementem karoserii, będąc wówczas najdłużej produkowanym Mercedesem w historii. Czym się wyróżnia? Ma większy silnik od poprzedników, ma poduszkę powietrzną kierowcy, ma felgi o średnicy o cal większej i ma wzmocnione hamulce z systemem ABS. Co oferuje? Pewne prowadzenie bez rezygnacji z komfortu, piękne brzmienie mocnej V8-mki i otwarty dach nad głową. No i w przypadku prezentowanego egzemplarza, niewątpliwie atutem jest kolorystyka. Lakier Signal rot i wnętrze Palomino to prawdziwa klasyka gatunku. Piękna sprawa.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 500 SE W140 1993 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

Jeżeli lubicie spore gabaryty, klasyczne kształty Mercedesa, wysoki komfort jazdy i silniki V8, Mercedes 500 SE W140 to auto dla Was. Z pewnością wiele jego elementów jest kompletnie ponadczasowych. Design. Jakość wykonania. Użyte materiały. To wszystko robi wrażenie nawet po 3 dekadach. Z niskim przebiegiem robi szczególne wrażenie, przenosząc niczym kapsuła czasu w lata 90-te. Ten egzemplarz ma na liczniku jedynie 46 tys. km i przybył do Polski z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes 500 SE W140 1993 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 600 SL R129 1992 – 149000 PLN – Stary Dzierzgoń

Genewski Salon Samochodowy w marcu 1989 roku stał się sceną tryumfu marki Mercedes-Benz. Firma zaprezentowała nową generację SL z serii R129. Reakcja rynku była natychmiastowa – ​​planowana roczna zdolność produkcyjna okazała się być niewystarczająca dla zaspokojenia popytu. Każdy, kto chciał zamówić R129, musiał zaakceptować nawet kilkuletni okres oczekiwania. Najwyższą konfiguracją modelu R129 był 600 SL z silnikiem V12 o mocy 394 KM, wprowadzony na rynek w październiku 1992 roku. Najmocniejszy silnik w ofercie Mercedesa zapewniał doskonałe osiągi i był uosobieniem płynności dostarczania mocy. Klienci docenili też stabilne prowadzenie przy wysokich prędkościach oraz imponujący i jednocześnie wyrafinowany sposób przyspieszania. Jeżeli więc chciałbyś odczuć to na własnej skórze, właśnie nadarza się ku temu okazja. On wciąż, nawet po 3 dekadach, robi fantastyczne wrażenie.
Czytaj dalej Mercedes 600 SL R129 1992 – 149000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo 965 1991 – SPRZEDANE

Porsche 911 Turbo zawsze budziło emocje. Najmocniejsza z wersji 911 pożądana była przez ludzi lubiących prowadzić samochód. 911 Turbo 964 miało szersze nadwozie ze znacznie bardziej wydatnymi nadkolami w porównaniu do modelu Carrera. Skrzydło w dużej mierze przejęte z G modelu Turbo 3.3 oraz dwie owalne końcówki rur wydechowych podkreślały moc pojazdu. W latach 1991-92 model 911 Turbo był napędzany turbodoładowanym silnikiem o pojemności 3,3 litra i mocy 320 KM. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż zachował się w oryginalnym stanie i posiada historię serwisów przeprowadzanych w naszym kraju. Wyposażony jest w manualną skrzynię, a jego san zachwyci pewnie niejednego zainteresowanego zakupem.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 965 1991 – SPRZEDANE

Mercedes SL 500 R230 2007 – 125000 PLN – Stary Dzierzgoń

Nie możemy mieć najmniejszych wątpliwości co do tego, że Mercedes SL 500 R230 jest przyszłym klasykiem. Choć to auto nowoczesne, nie to sprawi, że zapisze się w pamięci. Z pewnością najbardziej fascynująca i ponadczasowa jest jego stylistyka – we wcięciach na błotnikach i masce pobrzmiewa echo pierwszego Gullwinga. Również pod jego maską pracuje sprawdzona technika. Wolnossąca jednostka V8 w zaktualizowanej w 2006 roku wersji z pojemności 5,5 litra generuje 387 koni mechanicznych, zapewniające przyjemną jazdę. To pierwszy SL, w którym producent zdecydował się na zastosowanie sztywnego, składanego dachu. Dzięki temu nawet gdy zdecydujemy się na podróż z dużymi prędkościami, nie opuści nas wrażenie pełnego komfortu.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2007 – 125000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 996 2001 – 165000 PLN – Stary Dzierzgoń

Rozpoznawalna natychmiast kultowa sylwetka nadwozia, komfort, elegancja i sportowe geny. Porsche 911 Carrera to samochód dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą od auta i ludzi, którzy pragną odczuwać emocje podczas jazdy. Porsche 911 generacji 996 debiutowało w 1998 roku otwierając w dziejach marki nowy rozdział. W porównaniu do poprzednika bardziej cywilizowane, z większą ilością miejsca we wnętrzu, o wiele lepiej sprawowało się w dłuższych trasach. Dobrze zachowany egzemplarz, taki jak ten prezentowany w ogłoszeniu, będzie nie tylko przyciągać wzrok przechodniów dzięki stylizacji na model GT2, ale i cieszyć kierowcę swoimi właściwościami jezdnymi przez szereg lat. Ten egzemplarz to polifotwa wersja z silnikiem 3,6 l, zestawionym z zawsze mile widzianą w Porsche manualną skrzynią biegów.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 2001 – 165000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes A35 AMG W177 2019 – 174900 PLN – Stary Dzierzgoń

Czasy, kiedy producenci prześcigali się w pojemności jednostek napędowych już niestety minęły. Silniki V12, V10, V8 czy nawet V6… wszystkie po kolei odchodzą w zapomnienie, szczególnie w niewielkich, choćby i szybkich sportowych samochodach. Teraz optymalne zdają się turbodoładowane jednostki czterocylindrowe, choć niewykluczone, że wkrótce trzeba się będzie pożegnać i z nimi. Póki co, ofertę działu sportowego Mercedes-AMG reprezentuje model A35 AMG. To oczywiście nie 3,5 litra, lecz turbodoładowane dwa litry. Do tego dwusprzęgłowy, szybki automat i 306 koni mechanicznych. To brzmi już zdecydowanie lepiej i zapewnia fantastyczne osiągi. Pierwsza setka w 4,7 s. Rakieta i to jeszcze w kolorze, który przykuje uwagę każdego.
Czytaj dalej Mercedes A35 AMG W177 2019 – 174900 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 550 C216 2008 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

W temacie piękna produkowanej w latach 2006–2014 generacji C216 Mercedesa napisano już wiele, i zazwyczaj są to słowa pochwały. S klasa coupe zaprojektowana przez Gordena Wagener’a i Petera Pfeiffer’a zawiera w sobie znakomitą równowagę, jest piękna, elegancka i ponadczasowa. Świetnie wygląda z opcjonalnym pakietem AMG, czego doskonały przykład możecie zobaczyć na tym przykładzie. Czarny lakier i 19-calowe felgi też tu siadły znakomicie. We wnętrzu również robi wrażenie, zwłaszcza, gdy skóra to opcjonalna Nappa, jak w tym przypadku. A co pod maską? Mercedes CL 550 to wersja odpowiadająca CL 500 z rynku europejskiego. Napędza go silnik wolnossący o pojemności 5,5 l i mocy 387 KM.
Czytaj dalej Mercedes CL 550 C216 2008 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 600 L V221 2007 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Rozmach zarówno stylistyczny, jak i technologiczny. Jakiej miary by nie przykładać, Mercedes S 600 L V221 robi kolosalne wrażenie. Produkowany od 2005 roku Mercedes klasy S generacji W221/V221 otrzymał zupełnie inną stylizację od poprzednika, a potężne łuki jego błotników świetnie wyglądają do dziś. Szczególnie, gdy mówimy o wersji z długim nadwoziem, z elementami pakietu AMG i w białym kolorze. Sztos. Pod jego maską pracuje 12 cylindrów i dwie turbosprężarki. Kierowca ma do dyspozycji 517 KM i mówimy tu o wersji, która wcale nie miała ambicji sportowych ani oznaczenia AMG w nazwie. Tu na pierwszym miejscu stał komfort, o co dbało dostępne już w standardzie zwieszenie Active Body Control.
Czytaj dalej Mercedes S 600 L V221 2007 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń