Archiwum kategorii: RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

Mercedes CL 63 AMG C216 2007 – 189000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 63 AMG C216 to połączenie najwyższej klasy luksusu i fenomenalnych osiągów. Do panteonu motoryzacyjnych legend przenosi je legendarny silnik M156 – widlasty, wolnossący, uwielbiający wchodzić na wysokie obroty jednostka o pojemności – bagatela – 6,2 l, wielokrotny laureat nagrody „Engine of the year”. Moc rozwija harmonijnie, liniowo, jednocześnie nigdy nie daje poczucia, że mocy tu jest za mało. Ten silnik to zresztą jedyny „old school” w tym pojeździe. Pod względem wyposażenia – samochód jest po sam dach wyładowany nowoczesnymi technologiami, więc kto to lubi, nie będzie zawiedziony. Reflektory doświetlają zakręty, samochód ostrzega przed przypadkowym zjechaniem z pasa ruchu, automatycznie utrzymuje odstęp od poprzedzającego pojazdu i, jeśli to konieczne, inicjuje hamowanie awaryjne. Wstrząsa kierowcą, jeżeli wykazuje oznaki zmęczenia i monitoruje martwy punkt, a dzięki noktowizorowi pozwoli dojrzeć nawet najciemniejsze zakamarki. Szybko nikt się nim nie znudzi.
Czytaj dalej Mercedes CL 63 AMG C216 2007 – 189000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 740i E38 1994 – 54900 PLN – Stary Dzierzgoń

Szyk samochodów BMW z lat 90-tych jest nie do pobicia. W swojej linii stylistycznej są charakterystyczne, ale jednocześnie stonowane. Nie są wyzywające, ale mają klasę. Był tworzone według utrwalonych przez lata kanonów elegancji, miały być do użytkownika dobrze dopasowane, jak zegarek, koszula i dobrze skrojona marynarka. Nie walczą o atencję ogromnymi rozmiarami plastikowego grilla ani groźnym spojrzeniem reflektorów. Klasyczna podwójna lampa to jest to, również jak jest schowana za szybą, jak właśnie w E38, E39 czy w E36. BMW 740i E38 w produkcji znajdowało się w latach 1994-2001. Z silnikiem V8 pod maską zdaje się stanowić doskonały monolit. Brzmi przyjemnie, fajnie przyspiesza, jest dobrym towarzyszem w podróży.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1994 – 54900 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 944 1983 – 49000 PLN – Stary Dzierzgoń

Dzięki umieszczeniu skrzyni biegów przy tylnej osi jest doskonale wyważone i fantastycznie się prowadzi. Debiutowało w 1982 roku wypełniając lukę pomiędzy modelami 924 a 911 SC. Przypominało nieco model 924, jednak przedni spojler w kolorze nadwozia oraz znacznie szersze, kanciaste skrzydło na tylnej klapie, dały mu więcej sportowego charakteru. Zdecydowanie mocniejszy był za to silnik. Tym razem od początku przygotowany przez Porsche, 2,5-litrowy, czterocylindrowy, w europejskiej specyfikacji osiągający 163 KM. Wisienką na torcie pozostają tu chowane światła, tak bardzo przypominające klimat lat 80-tych. Porsche 944 to fantastyczny youngtimer, z mocnym silnikiem i dopracowaną mechaniką. W tym budżecie – doskonały wybór.
Czytaj dalej Porsche 944 1983 – 49000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 740iL E38 2001 – 63900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW w pierwszej połowie lat 90-tych wypracowało język stylistyki, który uczynił je z jednej strony charakterystycznymi, a z drugiej strony pełnymi elegancji, a także sportowego stylu. Schowanie podwójnych okrągłych świateł za wspólnym kloszem i charakterystyczny grill nie pozostawiały wątpliwości, że mamy do czynienia z autem bawarskiej marki. A to kojarzyło się tylko dobrze. Było obietnicą mocnego silnika pod maską, tylnego napędu i świetnego posłuszeństwa na drodze. Niezależnie od rozmiarów, dawało radość kierowcy. BMW miały klasę. A największą – te największe w rozmiarach, czyli oznaczone jako seria 7. BMW 740iL E38 w produkcji znajdowało się w latach 1994-2001. Kiedy zaprezentowano jego następcę, gwałtownie zwiększyło się zainteresowanie tym modelem. Gdy teraz patrzymy na tak pięknie zachowaną „siódemkę”, wciąż rodzi się uśmiech. Wspominać można z rozrzewnieniem, ale i nie są to samochody dla motoryzacyjnych snujów. Tu pod prawą nogą czeka chętne do pracy 286 koni mechanicznych, więc nie ma miękkiej gry, a jest piękne brzmienie. Takie auto zawsze będzie dawać radość, o ile zachowane jest w tak pięknym stanie.
Czytaj dalej BMW 740iL E38 2001 – 63900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 760Li E66 2003 – 75900 PLN – Stary Dzierzgoń

Poza futurystycznym kształtem karoserii oferuje niezwykle komfortowe warunki podroży oraz piękną kulturę pracy silnika w królewskim układzie V12. BMW 760Li E66 to wydłużone o 140 mm nadwozie oraz silnik N73B60 o pojemności 6 l i mocy 445 KM. Ten egzemplarz jest ze wszech miar imponujący. To model przedliftowy, sprowadzony z rynku japońskiego, z długą listę dodatków i przebiegiem jedynie 41 tys. km. Samochód prezentuje się doskonale i służyć może wciąż do tego, do czego został stworzony – do sprawiania wielkiej przyjemności kierowcy oraz pasażerom oraz do robienia świetnego wrażenia na ulicy.
Czytaj dalej BMW 760Li E66 2003 – 75900 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 944 Turbo 1986 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

Era transaxle dla Porsche to jeden z najciekawszych etapów rozwoju marki. Spytacie dlaczego? To moment, w którym dążenie do perfekcji stawia pod ścianą, a jedyną szansą aby pójść o krok dalej są radykalne zmiany. Na przełomie lat 70 i 80-tych tak właśnie stało się z Porsche. Z ówcześnie dostępną techniką i technologiami, nie mogli wykrzesać nic więcej z tylnosilnikowej ikony 911, dlatego spróbowano radykalnej zmiany. Porsche 944 jest tego doskonałym przykładem. Dzięki umiejscowieniu silnika z przodu pojazdu, a skrzyni biegów przy tylnej osi, jest doskonale wyważone i fantastycznie się prowadzi. Porsche 944 Turbo zaprezentowane po raz pierwszy w 1985 roku było zdawało się być szczytem możliwości modelu.
Czytaj dalej Porsche 944 Turbo 1986 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 635 CSiA E24 1981 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 635 CSiA E24 z pewnością należy już do klasyki światowej motoryzacji. Za młodu konkurował z takimi samochodami, jak Porsche 928 czy Mercedes-Benz 450 SLC 5.0, po latach – w dalszym ciągu niczym im nie ustępuje. To piękny, stylowy i szybki samochód, który piorunujące wrażenie może zrobić w szczególnie ciekawym kolorze. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku niemieckiego, przejechał dotąd 152 tys. km i w czerwony kolorze wygląda doskonale. Odstępstwem od fabrycznego wyglądu są piękne felgi BBS RS. To kultowe koło debiutowało w 1983 roku, jaka pierwsza 3-częściowa felga firmy BBS dedykowana do samochodów produkcyjnych.
Czytaj dalej BMW 635 CSiA E24 1981 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes E 220 Sportline Cabriolet A124 1994 – 79900 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes E 220 Cabriolet A124 debiutował w 1993 roku, dwa lata po prezentacji pierwszego kabrioletu serii 124. Razem z liftingiem na E klasę otrzymał zmienioną atrapę chłodnicy, inne zderzaki i tylne światła. To było tchnięcie wizualnej świeżości, co razem z nową paletą silników pozwoliło stworzyć samochód, który służyć może za wzór idealnego auta weekendowego przez całe dziesięciolecia. Ten egzemplarz ma pod maską nowoczesną, 16-zaworową jednostkę o pojemności 2,2 l i mocy 150 KM. Ma również pakiet wyposażenia Sportline, obejmujący delikatnie obniżone i usztywnione zawieszenie, a także pakiet oznaczeń na błotnikach i gałce zmiany biegów. Na pokładzie ma również automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę, elektrycznie regulowane fotele, a także wycieraczki przednich reflektorów. Jest również windshott, chroniący pasażerów przed zawirowaniami powietrza podczas szybkiej jazdy bez dachu.
Czytaj dalej Mercedes E 220 Sportline Cabriolet A124 1994 – 79900 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 4 996 1999 – 179000 PLN – Stary Dzierzgoń

Kolor samochodu zawsze robi różnicę. Żółty lakier to jeden z najlepszych wyborów, by Porsche 911 Carrera generacji 996 wyglądało jak milion dolarów. Temu egzemplarzowi z pewnością pomaga również pakiet spojlerów a’la GT3. Choć z 300-konnym silnikiem 3,4 l i skrzynią Tiptronic nie jest to konfiguracja do wygrywania wyścigów spod świateł, zdecydowanie nie o to w tym samochodzie chodzi. To pierwsze chłodzone cieczą 911 jest dziś już traktowane jako pełnoprawny youngtimer, a ceny stale rosną.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 996 1999 – 179000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 500 C215 2000 – 64900 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 500 C215 ma moc 306 KM, moment obrotowy na poziomie 460 Nm i przyspieszenie do setki w 6,3 s. Takie osiągi powinny w zupełności wystarczyć do sprawnego przemieszczania się w każdych warunkach, jednak seryjny wygląd i prezencja nie każdemu będą odpowiadać. Brabus postarał się, by luksusowe coupe Mercedesa nie wyglądało jak auto klienta w średnim wieku, do którego wsiadać trzeba zawsze w garniturze. To auto, które lubi zwracać na siebie uwagę, ale poza tym potrafi oczarować wszystkim, co daje podczas jazdy. Przyjemne brzmienie silnika V8 podbite sportowym wydechem, skórzane fotele z wentylacja i masażami, gwarantowana przestrzeń i komfort. Elegancki lecz drapieżny pakiet aerodynamiczny, większe felgi i zmodyfikowany układ wydechowy robią mocne wrażenie, a i na osiągi nie powinien tu nikt narzekać.

Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2000 – 64900 PLN – Stary Dzierzgoń