Archiwum kategorii: BMW

BMW 523i E39 1996 – 8700 PLN – Halinów

Tylny napęd i wolnossące sześć cylindrów to układ, który powoli odchodzi dziś w zapomnienie, a wrażenia zza kierownicy zapewnia pierwszorzędne. To BMW 523i E39 ma 2,5-litrowy silnik pod maską, manualną skrzynię biegów i taki przebieg, że nie będzie żal patrzeć na przybywające kolejne kilometry. To wóz dla osób kochających motoryzację, a nie jedynie szukających narzędzia do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. Jeżeli auto nie ma stać pod kocem w kolekcji, a dawać frajdę, to właśnie taki wybór będzie najlepszy – auto w stałej eksploatacji, serwisowane, ale też czyste i zadbane, zarówno z zewnątrz, jak i w środku. A przy okazji będzie kosztować o wiele mniej, niż kolekcjonerski egzemplarz z przebiegiem 10-krotnie mniejszym.
Czytaj dalej BMW 523i E39 1996 – 8700 PLN – Halinów

BMW 735i E32 1991 – 49000 PLN – Wrocław

BMW 735i E32 to reprezentacyjna limuzyna, świetnie zaprojektowana i zamknięta w proporcjonalnych i eleganckich liniach narysowanych przez Włocha, Ercole Spada. To samochód uwielbiany za świetną jakość wykonania, gładką pracą silnika, automatycznej skrzyni biegów i zawieszenia. Model 735i z silnikiem M30B35 był najmocniejszym wśród wersji z wąską nerką na atrapie chłodnicy. Egzemplarz zaprezentowany w ogłoszeniu przekonuje świetnym stanem zachowania. To egzemplarz z ciemnym wykończeniem Shadowline i jasną skórą, z klimatyzacją i czujnikami parkowania, kupiony z pierwszej ręki, z niewysokim przebiegiem 122 tys. km.
Czytaj dalej BMW 735i E32 1991 – 49000 PLN – Wrocław

BMW 750i E32 1990 – 47000 PLN – Wrocław

BMW 750i E32 było wyzwaniem rzuconym Mercedesowi, limuzyną, która rozpieszczając pasażerów nie przebierała w środkach. Pod maską schowano aksamitnie brzmiący 12-cylindrowy silnik, dający możliwość sprawnego i cichego przyspieszania, niezależnie od obrotów, na których akurat pracuje silnik. W swoich czasach była to ultranowoczesna limuzyna – naszpikowana elektroniką w stopniu nieporównywalnym z żadnym wcześniejszym BMW. To bardzo drogi w odbudowie samochód, stąd tak ważne jest, by kupując taki samochód wybrać możliwie dobrze utrzymany i właściwie serwisowany egzemplarz. Historia tego BMW jest wzorowa, a dodatkowo przekonuje piękne zestawienie kolorystyczne nadwozia i wnętrza oraz doskonały stan zachowania.
Czytaj dalej BMW 750i E32 1990 – 47000 PLN – Wrocław

BMW M3 Coupe E36 1994 – 129000 PLN netto – Poznań

Są samochody tworzone do celów niskich, do przemieszczania się z punktu A do punktu B, w mniejszym lub większym komforcie, z mniejszą lub większą grupą osób, tańsze i droższe, trwalsze lub badziewne. Po prostu – przedmioty użytkowe. Są również takie, które tworzono z myślą o czymś więcej. Z myślą, by robić to w wyjątkowy sposób, z myślą o przyjemności płynącej z szybkiej jazdy, wywodzące się ze świata motorsportu, sprawiające, że w żyłach szybciej płynie krew. Takie było zawsze BMW M3. Nieodłącznie związane ze światem sportu, pozwalało dostarczyć wyjątkowej przyjemności nie tylko na torze wyścigowym, ale i na zwykłych drogach. BMW M3 Coupe E36 debiutowało latem 1992 roku, po raz pierwszy zostało wyposażone w silnik sześciocylindrowy. Było surowe, tylnonapędowe, wysokoobrotowe, początkowo oferowane wyłącznie z manualna skrzynią, nie miało nawet kontroli trakcji. Czyste 286-konne szaleństwo w lekkim nadwoziu, z wolnossącym silnikiem uzyskującym 95 KM z każdego litra, co było wówczas jednym z najlepszych wyników na świecie. Jeżeli takie auto zdołało przetrwać ćwierć wieku w jednych rękach w nienaruszonym stanie, z wciąż oryginalną i pięknie utrzymaną powłoką lakierniczą, zawsze obdarzone odpowiednią troską techniczną, możemy mieć pewność, że mówimy o egzemplarzu o statusie kolekcjonerskim.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E36 1994 – 129000 PLN netto – Poznań

BMW 323Ci E46 1999 – 31000 PLN – Wrocław

BMW 323Ci E46 to propozycja dla ludzi lubiących bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. To czwarta generacja serii trzeciej z lat 1999-2006. Be wątpienia odziedziczyła po przodkach najlepsze geny BMW. Wygładzone w porównaniu do poprzedników nadwozie jest spójne stylistycznie, narysowane łagodnie, ale zachowujące charakter monachijskiej marki. Pod maską pracuje tu lubiana, sześciocylindrowa jednostka M52TUB25 o pojemności 2,5 l i mocy 170 KM. Cieszyć może ciekawa konfiguracja kolorystyczna, nienaganny stan techniczny oraz wizualny.
Czytaj dalej BMW 323Ci E46 1999 – 31000 PLN – Wrocław

BMW X5 4.8is E53 2006 – 79900 PLN – Poznań

Produkcja BMW X5 ruszyła w 1999 roku. SUV był objawieniem na rynku, gdyż jako pierwszy udowodnił, że może się dobrze prowadzić na asfaltowych trasach. Na mocniejsze wersje przyszło jednak wszystkim poczekać. Najpierw w 2002 roku do salonów trafiło 4.6is z opracowaną przez Alpinę 340-konną jednostką M62 4.4 V8, a w kwietniu 2004 roku, po modernizacji całej serii, światło dzienne ujrzał flagowy model serii, BMW X5 4.8is E53. Jego serce to silnik V8 N62 o pojemności 4,8 litra i mocy 360 KM. Wnętrze zostało odświeżone, a dodatkowym atutem stała się sześciostopniowa skrzynia automatyczna ZF 6HP oraz elektronicznie sterowany napęd xDrive. Choć w produkcji generacji E53 nigdy nie znalazło się X5 M, tak właśnie wygląda jego namiastka. Sportowa stylizacja karoserii, 20-calowe felgi i zegary z szarym tłem i czerwonymi wskazówkami zdecydowanie robią robotę, szczególnie w tak dziewiczym egzemplarzu, jak ten prezentowany w ogłoszeniu.
Czytaj dalej BMW X5 4.8is E53 2006 – 79900 PLN – Poznań

BMW 525e E28 1985 – 59000 PLN – Poznań

Dla obniżenia deklarowanego zużycia paliwa producenci stosują dziś coraz mniejsze jednostki napędowe, co sprawdza się niestety jedynie w laboratorium. W BMW 525e E28 zastosowano metodę dokładnie odwrotną. Silnik ETA miał 6 cylindrów i aż 2,7 l pojemności, w zamian popracowano nad sprawnością silnika, podniesiono moment obrotowy i obniżono maksymalne obroty, co przyniosło oczekiwane efekty. Kultura pracy stoi na najwyższym poziomie, 7-8 l/100 km w trasie robi wrażenie nawet dziś, a wówczas – było na poziomie najmniejszych 4-cylindrowych silników BMW. Co więcej? W tym egzemplarzu najlepsze kolory lat 80-tych, przepięknie utrzymane wnętrze, automatyczna skrzynia biegów, tylny napęd, szyberdach, kojąco miękkie zawieszenie i dwie pary drzwi – wszystko co trzeba, by w ładną pogodę zabrać rodzinę lub przyjaciół w relaksującą podróż w lata 80-te. Ten egzemplarz ma nieco ponad 150 tysięcy przebiegu i był zawsze w rękach jednego, szwajcarskiego właściciela. Prezentuje się wspaniale i jeździ wyśmienicie.
Czytaj dalej BMW 525e E28 1985 – 59000 PLN – Poznań

BMW 730i E38 1995 – 74500 PLN – Wrocław

Jest mocne, komfortowe, ma pięknie brzmiące V8 pod maską i coraz rzadziej widuje się je pięknym stanie na drodze. Łączy sport i elegancję, przez wielu nazywane jest “ostatnią prawdziwą siódemką” i ma w sobie urok, który działał zarówno 25 lat temu, i działa nadal dziś. To BMW 730i E38 ma uniwersalny szary kolor i wnętrze, które na pewno będzie miało tyle samo zwolenników, co przeciwników. Wszak niebieski welur to sprawa wyjątkowo przyjemna w dotyku, ale i wymagająca wyrafinowanego gustu. To nie jest czarna skóra, która statystycznie może i zebrałaby więcej miłośników, ale nie ma w sobie tej wyjątkowości rzadkiej specyfikacji. Nie podlega natomiast dyskusji, że sam stan egzemplarza musi budzić zachwyt. Wszak oryginalny przebieg rzędu 35 tysięcy kilometrów w aucie o europejskim pochodzeniu, mającym wiek uprawniający go do ubiegania się o żółte blachy, to rzecz niebywała.
Czytaj dalej BMW 730i E38 1995 – 74500 PLN – Wrocław

BMW 325td E36 1994 – 25500 PLN – Poznań

“Ładne auto / żony / domyślam się, że nie z pensji psa”. Ten kultowy dialog z Psów Pasikowskiego dotyczył dokładnie takiego auta. Franz jeździł w filmie BMW 325td E36 w takim samym kolorze i wersji silnikowej. Początek lat 90-tych, czas przemian. Wtedy to był coś. Samochód, który zdecydowanie wyróżniał się ponad przeciętność. Trzeba przyznać, że po blisko trzech dekadach koło się zamyka. Doskonale zachowane BMW z tamtych lat znów zwraca uwagę na ulicy, a dodatkowo zadziwić może kompetencją, z jaką jeździ. Zawieszenie pracuje doskonale, tylny napęd zwiększa pewność kierowcy, a wyciszenie kabiny jest wzorowe. Sześciocylindrowy turbodiesel to nie tylko wzór trwałości, zaskoczyć może również rasowym brzmieniem na wysokich obrotach, jak i skromnym spalaniem. Po pierwszych kilometrach wiemy, że w trasie jest nawet bardziej przyjazny niż nasze M3… w końcu trzymając 2500 obr./min zamiast 4500 przy tej samej prędkości, w kabinie jest zdecydowanie ciszej. Wisienka na torcie to oczywiście wnętrze tego egzemplarza – ciepłe, welurowe, przyjazne i doskonale zachowane.
Czytaj dalej BMW 325td E36 1994 – 25500 PLN – Poznań

BMW 730i E38 1994 – SPRZEDANE

Jest mocne, komfortowe, ma pięknie brzmiące V8 pod maską i coraz rzadziej widuje się je pięknym stanie na drodze. Łączy sport i elegancję, przez wielu nazywane jest “ostatnią prawdziwą siódemką” i ma w sobie urok, który działał zarówno 26 lat temu, i działa nadal dziś. To BMW 730i E38 ma piękny kolor i wnętrze, które na pewno będzie miało swoich zwolenników. Wszak welur to sprawa wyjątkowo przyjemna w dotyku. To nie jest czarna skóra, która statystycznie może i zebrałaby więcej miłośników, ale nie ma w sobie tej wyjątkowości rzadkiej specyfikacji. Nie podlega też dyskusji, że sam stan egzemplarza wygląda korzystnie, zestawiony z ceną. Wszak oryginalny przebieg rzędu 122 tysięcy kilometrów w aucie tej klasy, wykończonym świetnymi materiałami, ma swoją wartość.
Czytaj dalej BMW 730i E38 1994 – SPRZEDANE