Peugeot 306 w wersji Cabriolet został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie jesienią 1993 roku a w sprzedaży pojawił się na początku 1994 roku. Ładny kształt oraz dobry projekt zawdzięcza słynnemu włoskiemu konstruktorowi nadwozi, studio Pininfarina. Zdecydowana większość egzemplarzy była montowana w fabrykach Pininfariny w Cambiano. 306 bez dachu zdobył tytuł najpiękniejszego kabrioletu roku w 1994 roku, a na Salonie Samochodowym w Genewie w 1998 roku nagrodę za Kabrioletu Roku. Peugeot 306 w wersji cabrio dostępny był z silnikiem o pojemności: 1,6 l, 1,8 l oraz 2,0. 8-zaworowy silnik o pojemności 1,8 l generujący 103 KM znajdziemy w samochodzie z ogłoszenia. Zadbany egzemplarz w przystępnej cenie na pewno da wiele radości z jazdy w ciepłe letnie dni.
Czytaj dalej Peugeot 306 Cabriolet 1995 – 14900 PLN – Łódź
Peugeot
Peugeot 605 1996 – SPRZEDANY
Peugeot 605 to flagowa limuzyna francuskiego koncernu, stworzona do wygodnego przemierzania wielkich odległości. Za projekt jego sylwetki i wnętrza odpowiadało włoskie studio Pininfarina. Efekt mimo upływu 34 lat od rozpoczęcia produkcji wciąż zadziwia swoją klasyczną elegancją i doskonałymi proporcjami, bez zbędnych ozdobników. Ten samochód nie jest propozycją dla osób szukających mocnych wrażeń związanych z wielkim silnikiem i najwyższą opcją wyposażenia. Tu akceptując skromną wersję, otrzymujemy coś więcej, samochód z niezwykle niskim przebiegiem, który wynosi aktualnie jedynie 53 tys. km. Ten Peugeot jest jak kapsuła czasu, która spokojnie i komfortowo sunąc po drodze, przenosi nas w dekadę lat 90.
Czytaj dalej Peugeot 605 1996 – SPRZEDANY
Peugeot 505 1982 – 39000 PLN – Łódź
Niezwykle wytrzymały i ponadczasowo elegancki. Jego wygląd zewnętrzny jest dziełem Pininfariny, a projekt wnętrza to dzieło Paula Bracqa. Peugeot 505 budowany był w latach 1979-1992 i był to ostatni sedan marki napędzany na tylne koła. Prezentowany egzemplarz pochodzi z pierwszej serii produkcyjnej i wyposażony jest w silnik XM7, znany jeszcze z poprzednika, modelu 504. To prawdziwy król niezawodności. Samochody te niejednokrotnie osiągały przebiegi rzędu 500 tys. km, a rekordziści nawet powyżej miliona. Ten egzemplarz ma jednak za sobą dopiero 100 tys. km i według zapewnień sprzedającego, jest idealny.
Czytaj dalej Peugeot 505 1982 – 39000 PLN – Łódź
Peugeot 306 Roland Garros 1994 – 13000 PLN – Tomaszów Mazowiecki
Roland Garros Paris to oznaczenie, które wyróżniało wersje limitowane modeli Peugeota. Mogliśmy odnaleźć je m.in. na modelach 205, 106 czy właśnie 306, zarówno hatchback, jak i cabrio. Nawiązanie do słynnego wielkoszlemowego turnieju tenisowego zobowiązywało i dlatego auta tej serii zawsze otrzymywały charakterystyczną, elegancką zieleń lakieru. Również wnętrze jest tu niepowszednie. Łączona jasna skóra z zieleną materiałową tapicerką zdecydowanie może się podobać, a pozostałe elementy wyposażenia również są tu zdecydowanie ponad ówczesne standardy. Na pokładzie odnajdziemy klimatyzację, poduszkę powietrzną kierowcy, przyciemniane szyby, sportowy przedni zderzak ze światłami przeciwmgielnymi, sportową skórzaną kierownicę, tylną kanapę składaną i dzieloną w stosunku 70/30 oraz aluminiowe felgi,
Czytaj dalej Peugeot 306 Roland Garros 1994 – 13000 PLN – Tomaszów Mazowiecki
Peugeot 405 GL 1993 – REZERWACJA
Ten Peugeot 405 GL z 1993 roku przestał 28 lat nieużywany w zapomnianym salonie Peugeota na włoskiej prowincji. Na jego liczniku widnieje tylko 2,700 km przebiegu. Listwy zderzaków i zamki zabezpieczone jeszcze fabryczną folią. W 2022 został uruchomiony i przeprowadzono pełny serwis: nowe opony, rozrząd, świece, olej, filtry, akumulator. Czy znajdą się chętni, aby przenieść się w czasie i zakupić „nowego”, 30-letniego Peugeota?
Czytaj dalej Peugeot 405 GL 1993 – REZERWACJA
Peugeot 5 CV Typ 190 S 1930 – SPRZEDANY
Peugeot 5 CV Typ 190 S debiutował w 1928 roku na Salonie Samochodowym w Paryżu. Był jednym z najbardziej ekonomicznych samochodów swoich czasów, znajdując się w klasie fiskalnej 4 CV, posiadając silnik o pojemności 0,7 l rozwijający moc 14 KM. Był ostatnim Peugeotem wykorzystującym drewno w konstrukcji karoserii i jednocześnie ostatnim, który nie używał jeszcze nomenklatury trzycyfrowej z zerem w środku. Wóz wyróżniał się zastosowaniem hamulców przy wszystkich kołach, co sprawiło, że był chętnie wykorzystywany podczas wyścigów Tour de France Automobile. W 1929 Mme Leblanc wygrała nawet w nim swoją kategorię. Dostępny w różnych wersjach nadwoziowych, powstał w sumie w liczbie 33677 egzemplarzy. Ten prezentowany to w pełni odrestaurowany, otwarty Spider i choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że jest dwuosobowy, dodatkowe dwie osoby mogą zająć w nim miejsce na siedzeniu teściowej.
Czytaj dalej Peugeot 5 CV Typ 190 S 1930 – SPRZEDANY
Peugeot 305 GL 1986 – 18900 PLN – Warszawa
Francuzy mają w sobie to coś. Jeżeli jeszcze nigdy nie spróbowaliście się o tym przekonać na własnej skórze, to czas najwyższy. Peugeot 305 to rodzinny sedan średniej klasy, w gamie francuskiej marki następca modelu 304 i poprzednik 405-tki. Model występował w ofercie od 1977 do 1988 roku, przechodząc lifting w 1982 roku. Chociaż jego produkcja była masowa, ciężko dziś o zadbany egzemplarz. Rodzynek z ogłoszenia to nie typowy odrapany Francuz, tylko zadbany, oryginalny egzemplarz, który ucieszy niejednego fana motoryzacji lat 80.
Czytaj dalej Peugeot 305 GL 1986 – 18900 PLN – Warszawa
Peugeot 406 Taxi 1997 – 25000 PLN – Leszno
Francuski film Taxi zawładnął wyobraźnią wszystkich w roku 1998. W filmie Luca Bessona Peugeot 406 był najszybszą taksówką na świecie – dawał radę sobie ze wszystkimi, był szybszy niż Mercedesy 500E i Mitsubishi Lancer Evo. Sam samochód stał się ikoną, a jego ospojlerowanie do dziś budzi szacunek. Oryginalnie do filmu Taxi 1 podobno powstało pięć egzemplarzy. Jeden trafił do Musée de l’Aventure Peugeot, pozostałe rozdysponowała firma, która przygotowała auta do filmu. Ten, kto chciał mieć taki samochód, musiał sobie odpowiedni zbudować. Teraz replikę tego samochodu możecie zakupić w Lesznie. Co ciekawe, właściciel nie poprzestał na obudowaniu samochodu body kitem, założeniu odpowiednich felg i koguta. Nawet kierownica jest tu taka jak we filmie, a dodatkowo pod maską wylądowała turbosprężarka, aby i na ulicy samochód mógł kogoś znów zaskoczyć.
Czytaj dalej Peugeot 406 Taxi 1997 – 25000 PLN – Leszno
Peugeot 205 Gentry 1993 – SPRZEDANY
Peugeot 205 Gentry to luksusowa odmiana francuskiego hot hatcha, która swoją nazwę zawdzięcza angielskiemu określeniu szlachty. To najlepiej wyposażona wersja w całej gamie, zaoferowana w odpowiedzi na model Renault Clio Baccara i dostępna jedynie w latach 1991-94. Produkowana tylko w trzydrzwiowym nadwoziu w kolorach Sorento Green i Aztec Gold, otrzymała delikatnie odprężoną jednostkę z modelu 205 GTI i zewnętrzne listwy optycznie poszerzające nadwozie – analogiczne, jak w GTI, choć w wykończone srebrnymi listwami, zamiast czerwonych. Na wyposażeniu odnajdziemy tu skórzane, kubełkowe fotele, klimatyzację, automatyczną skrzynię biegów, elektrycznie otwierane przednie szyby i uchylne tylne (wszystkie barwione w odcień sepii), drewno na drzwiach, grubą wykładzinę, centralny zamek i dzieloną, składaną tylną kanapę. Nasz egzemplarz jest zarejestrowany w Polsce, ma udokumentowany przebieg i nową powłokę lakierniczą. Ciemna, głęboka zieleń jego karoserii pięknie kontrastuje z kremowym wnętrzem, a wrażenia elegancji dopełniają zaprojektowane dla tej wersji specjalnej 14-calowe felgi. To wyjątkowe połączenie sportowych osiągów, komfortu i francuskiego stylu, które doskonale sprawdzi się w codziennym, miejskim ruchu i stanowi interesującą alternatywę dla modelu 205 GTI.
Czytaj dalej Peugeot 205 Gentry 1993 – SPRZEDANY
Peugeot 406 Coupe 2001 – SPRZEDANY
Połączenie francuskiego uwielbienia dla komfortu i włoskiej stylistyki od studio Pininfarina to przepis na super wrażenia z jazdy i smakowite doznania estetyczne. Peugeot 406 Coupe to jedno z najciekawszych coupe lat 90-tych. Pomyślane jako sprawdzające się w dalekich trasach gran turismo, projektowane i produkowane we Włoszech, stylistycznie nie miało żadnych elementów wspólnych z sedanem. Szybko stało się ulubieńcem dziennikarzy, którzy wielokrotnie określali je jednym z największych osiągnięć Pininfariny. Auto ma piękne proporcje i wiele stylistycznych smaczków. Jest ponadczasowe, nie ginie wśród współczesnych samochodów, ani nie zginie wśród aut klasycznych. W każdym garażu będzie wyglądać dobrze, zwłaszcza w kolorze Jaune Louxor, czyli żółtym. Najlepiej smakuje z najmocniejszym V6 pod maską i według nas – z czarującą francuską miękkością welurową tapicerką – i właśnie taki egzemplarz zdecydowaliśmy się przyjąć do naszej kolekcji i chcielibyśmy Państwu zaoferować. Pochodzi ze Szwajcarii, miał tam tylko jednego, pedantycznego właściciela i wciąż wygląda wspaniale.
Czytaj dalej Peugeot 406 Coupe 2001 – SPRZEDANY