Archiwum kategorii: Peugeot

Peugeot 406 3.0 V6 1999 – 20000 PLN – Wrocław

Peugeot 406 z jednostką 3.0 V6 w nadwoziu sedan to niezwykle rzadki gość na polskim rynku. W naszych salonach takich wersji właściwie nie sprzedawano, stąd to co czasami da się odnaleźć w ogłoszeniach to import z bogatych krajów, gdzie użytkownicy przywykli do jednostek o słusznej pojemności, jak USA czy Szwajcaria. Właśnie ze Szwajcarii pochodzi ten egzemplarz. Zachowany we wspaniałym stanie, wyposażony jest w materiałową tapicerkę, która wyśmienicie pasuje do jego francuskiej miękkości. Gdy dodamy do tego automatyczną skrzynię biegów, możemy mieć pewność, że każda podróż może być tu pełna relaksu.
Czytaj dalej Peugeot 406 3.0 V6 1999 – 20000 PLN – Wrocław

Peugeot 406 Coupe 2003 – REZERWACJA

Połączenie francuskiego uwielbienia dla komfortu i włoskiej stylistyki od studio Pininfarina to przepis na super wrażenia z jazdy i smakowite doznania estetyczne. Peugeot 406 Coupe to jedno z najciekawszych coupe lat 90-tych. Pomyślane jako sprawdzające się w dalekich trasach gran turismo, projektowane i produkowane we Włoszech, stylistycznie nie miało żadnych elementów wspólnych z sedanem. Szybko stało się ulubieńcem dziennikarzy, którzy wielokrotnie określali je jednym z największych osiągnięć Pininfariny. Auto ma piękne proporcje i wiele stylistycznych smaczków. Jest ponadczasowe, nie ginie wśród współczesnych samochodów, ani nie zginie wśród aut klasycznych. Orezentowany egzemplarz to model poliftowy, wyposażony w najmocniejszą, 207-konną jednostkę V6 i skrzynię automatyczną.
Czytaj dalej Peugeot 406 Coupe 2003 – REZERWACJA

Peugeot 406 Taxi 1997 – 35000 PLN – Leszno

Francuski film Taxi zawładnął wyobraźnią wszystkich w roku 1998. W filmie Luca Bessona Peugeot 406 był najszybszą taksówką na świecie – dawał radę sobie ze wszystkimi, był szybszy niż Mercedesy 500E i Mitsubishi Lancer Evo. Sam samochód stał się ikoną, a jego ospojlerowanie do dziś budzi szacunek. Oryginalnie do filmu Taxi 1 podobno powstało pięć egzemplarzy. Jeden trafił do Musée de l’Aventure Peugeot, pozostałe rozdysponowała firma, która przygotowała auta do filmu. Ten, kto chciał mieć taki samochód, musiał sobie odpowiedni zbudować. Teraz replikę tego samochodu możecie zakupić w Lesznie. Co ciekawe, właściciel nie poprzestał na obudowaniu samochodu body kitem, założeniu odpowiednich felg i koguta. Nawet kierownica jest tu taka jak we filmie, a dodatkowo pod maską wylądowała turbosprężarka, aby i na ulicy samochód mógł kogoś znów zaskoczyć.
Czytaj dalej Peugeot 406 Taxi 1997 – 35000 PLN – Leszno

Peugeot 402 Darl’mat Special 1938 – SPRZEDANY

Myśląc o francuskich samochodach z najwyższej półki czy o ich wyścigowych braciach z lat 30-tych, z reguły ograniczamy się do takich marek jak Bugatti, Delahaye, Delage i Talbot-Lago. Jednak we współpracy z jednym ze swoich głównych dealerów, producent masowych Peugeotów był w stanie na krótko wskoczyć do tej kategorii, produkując krótkie serie aerodynamicznych samochodów wyścigowych, które były równie piękne, co zdolne do wygrania wyścigów. Emile Darl’mat był entuzjastą prędkości. Po I wojnie światowej założył własny warsztat w Paryżu, gdzie tuningował silniki, ostatecznie stając się licencjonowanym dealerem Panhardów i Peugeotów. W okresie międzywojennym Darl’mat nawiązał współpracę z dwoma najbardziej szanowanymi nazwiskami w branży, konstruktorem nadwozi z Bougival Marcelem Pourtoutem i jego głównym stylistą, Georgesem Paulinem. Na Salonie Paryskim w 1927 roku Darl’mat zaprezentował pierwszy owoc tej współpracy, a na Światowych Targach w Chicago w 1933 roku pokazał Peugeota 301 z nowym, aerodynamicznym nadwoziem zaprojektowanym przez Paulina. W połowie lat 30-tych osiągnięcia Darl’mata zwróciły uwagę kadry kierowniczej Peugeota, która starała się nawiązać do dawnych sukcesów firmy w sportach motorowych. W 1936 roku Peugeot zaczął dostarczać Darl’matowi podwozia, a stawkę podwyższył w 1938 roku, dając Darl’matowi najnowszą wersję podwozia 402, 402 Légère.
Czytaj dalej Peugeot 402 Darl’mat Special 1938 – SPRZEDANY

Peugeot 406 Coupe 2000 – 25900 PLN – Wrocław

Połączenie francuskiego uwielbienia dla komfortu i włoskiej stylistyki od studio Pininfarina to przepis na super wrażenia z jazdy i smakowite doznania estetyczne. Peugeot 406 Coupe to jedno z najciekawszych coupe lat 90-tych. Pomyślane jako sprawdzające się w dalekich trasach gran turismo, projektowane i produkowane we Włoszech, stylistycznie nie miało żadnych elementów wspólnych z sedanem. Szybko stało się ulubieńcem dziennikarzy, którzy wielokrotnie określali je jednym z największych osiągnięć Pininfariny. Auto ma piękne proporcje i wiele stylistycznych smaczków. Jest ponadczasowe, nie ginie wśród współczesnych samochodów, ani nie zginie wśród aut klasycznych.
Czytaj dalej Peugeot 406 Coupe 2000 – 25900 PLN – Wrocław

Peugeot RCZ 2011 – 59900 PLN – Szczecin

Peugeot RCZ zaprezentowany został w 2007 podczas Frankfurt Auto Show jako concept car, gdzie uwiódł publiczność i zebrał doskonałe opinie. Jako samochód produkcyjny produkowany był od 2010 roku w Graz, w fabryce Magna Steyr. W designie sportowego coupé na szczególną uwagę zasługuje dach w stylu double-bubble, inspirowany projektami Zagato z przełomu lat 50- i 60-tych. Co ciekawe, RCZ to kilkukrotny zwycięzca w swojej kategorii w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring. RCZ bazuje na platformie z 308, ale przednie i tylne rozstawy kół zostały poszerzone, a środek ciężkości obniżony. Silnik RCZ powstał w wyniku współpracy między grupą PSA i BMW, i był na tyle dobry, by kilkukrotnie otrzymać tytuł „Międzynarodowy Silnik Roku”. Można zapytać, dlaczego pozostał tak niszowy, pomimo dobrego przyjęcia przez dziennikarzy i publikę? Carlos Tavares, ówczesny szef PSA, powiedział wprost, że modele sportowe są mniej ważne dla biznesu niż posiadanie rentownych, dochodowych modeli z głównego nurtu. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż posiada mocniejszy z silników benzynowych 1.6 THP o mocy 200 KM. Samochód w świetnej kondycji i w bardzo ładnej specyfikacji zasługuje na to, aby stać się typowym fun carem, niekoniecznie dla miłośnika bagietek. Ciekawy, nietuzinkowy, o rozpoznawalnym designie – nic tylko wsiadać i jechać.
Czytaj dalej Peugeot RCZ 2011 – 59900 PLN – Szczecin

Peugeot 405 1994 – 19900 PLN – Szczecin

Peugeot 405 to zwycięzca tytułu Samochód Roku 1988. Miał czym zachwycać. Klasycznie elegancka sylwetka sedan, zgodnie z 30-letnią tradycją, stworzona została przez biuro projektowe Pininfarina. Tapicerowane przyjemnym materiałem, obszerne wnętrze zapewniało świetny komfort. Do tego przedni napęd i prosta mechanika. Samochód, który dobrze wyglądał w eleganckich dzielnicach europejskich miast, ale sprawdzić się mógł nawet i w afrykańskim buszu, albo i w Polsce, w której zresztą uruchomiono montaż tych samochodów. Elegancko zachowany Lew to już dziś youngtimer. Ich ceny trzymają się na podobnym poziomie, jak choćby subkompaktowego modelu Peugeot 205, a warunki jazdy oferuje zgoła odmienne.
Czytaj dalej Peugeot 405 1994 – 19900 PLN – Szczecin

Peugeot 505 1982 – 29999 PLN – Łódź

Niezwykle wytrzymały i ponadczasowo elegancki. Jego wygląd zewnętrzny jest dziełem Pininfariny, a projekt wnętrza to dzieło Paula Bracqa. Peugeot 505 budowany był w latach 1979-1992 i był to ostatni sedan marki napędzany na tylne koła. Prezentowany egzemplarz pochodzi z pierwszej serii produkcyjnej i wyposażony jest w silnik XM7, znany jeszcze z poprzednika, modelu 504. To prawdziwy król niezawodności. Samochody te niejednokrotnie osiągały przebiegi rzędu 500 tys. km, a rekordziści nawet powyżej miliona. Ten egzemplarz ma jednak za sobą dopiero 100 tys. km i według zapewnień sprzedającego, jest idealny.
Czytaj dalej Peugeot 505 1982 – 29999 PLN – Łódź

Peugeot 205 1993 – 17000 PLN – Katowice

Przełomowy model Peugeota pojawił się na rynku w 1983 roku i wkrótce trwale odmienił obraz francuskich ulic. Zgrabna sylwetka i zwarta konstrukcja sprawiały, że auto było idealne do jazdy po zatłoczonych uliczkach np. Paryża. W produkcji utrzymał się przez 15 lat w liczbie ponad 5,3 miliona sztuk, do końca zachowując świeżą i atrakcyjną stylistykę. Ten egzemplarz z 1993 roku zachowany jest w bardzo dobrym stanie, wciąż w pierwszym lakierze, bez korozji. Pod maską ma doskonałą jednostkę wysokoprężną. Z tym silnikiem auto może się zaspokoić ledwie 4-5 l / 100 km, dodatkowo korzystne dla tańszej eksploatacji może być również zarejestrowanie na żółte tablice pojazdu zabytkowego – pozwala nabyć tańsze ubezpieczenie i nie ma już obowiązku okresowych badań technicznych.
Czytaj dalej Peugeot 205 1993 – 17000 PLN – Katowice

Peugeot 306 Roland Garros 1999 – SPRZEDANY

Roland Garros był francuskim lotnikiem z okresu I wojny światowej. Jego męstwo sprawiło, że w latach 30-tych ubiegłego wieku jego imieniem ochrzczono najbardziej znane korty tenisowe w Paryżu, na których do dzisiaj rozgrywane są zawody French Open, czyli jeden z czterech najważniejszych turniejów tenisowych na świecie. To nazwisko pojawiło się również na specjalnych wersjach Peugeotów, wyróżniających się charakterystycznym kolorem i wnętrzem. Peugeot 306 Roland Garros to wersja dostępna we wszystkich rodzajach nadwozi popularnego Lwa (hatchback – jak prezentowany, sedan, kombi oraz kabriolet), w pierwszej, drugiej i trzeciej fazie produkcyjnej tego modelu. Od 1995 roku jego kolor to Grand Slam Green M0QL. Początkowo samochody te miały tapicerkę półskórzaną, a w trzeciej fazie na wyposażeniu pojawiła się pełna, dwukolorowa, beżowo-zielona skóra, z wytłoczonym logo „Roland Garros”. Taki właśnie samochód prezentowany jest w ogłoszeniu. Egzemplarz przekonywać może nie tylko piękną kolorystyką, ale również niskim przebiegiem i bardzo dobrym, oryginalnym stanem zachowania.
Czytaj dalej Peugeot 306 Roland Garros 1999 – SPRZEDANY