Peugeot

Peugeot 306 1994 – 6000 PLN – Wrocław

Mimo, że Peugeot 306 jest potomkiem modelu 309, to różni się od niego całkowicie stylem, mechaniką i podwoziem. Model 306 dziedziczy platformę i wiele komponentów Citroëna ZX. Oba samochody mają tą samą płytę podłogową i dużą część podzespołów. Prosta mechanika i dobre wykonanie sprawiły, że 306 był lubiany za swoją niezawodność i trwałość. Samochód jest wygodny i zapewnia sprawne poruszanie się zarówno w warunkach miejskich jak i na trasie. Mimo, iż wyprodukowano go w prawie 3 milionach egzemplarzy, rzadko już zdarza się znaleźć zadbany okaz. Peugeot 306 SR z ogłoszenia wciąż zarejestrowany jest na czarnych tablicach i zachowany jest w dobrym stanie, z normalnymi śladami użytkowania.
Czytaj dalej Peugeot 306 1994 – 6000 PLN – Wrocław

Peugeot 505 1983 – 17500 PLN – Zgierz

Niezwykle wytrzymały i ponadczasowo elegancki. Jego wygląd zewnętrzny jest dziełem Pininfariny, a projekt wnętrza to dzieło Paula Bracqa. Peugeot 505 budowany był w latach 1979-1992 i był to ostatni sedan marki napędzany na tylne koła. 505 jest znany ze swojej niezawodności i wytrzymałości, rekordowe egzemplarze przejechały ponad milion kilometrów. Prezentowany egzemplarz pochodzi z pierwszej serii produkcyjnej i wyposażony jest w silnik XN1 generujący 96 KM. Choć wymaga prac, według zapewnień sprzedającego nie potrzeba mu wiele.
Czytaj dalej Peugeot 505 1983 – 17500 PLN – Zgierz

Peugeot 205 GTI 1987 – Świdnica

1 marca 1984 roku Peugeot decyduje się wypuścić wersję GTI. Dostępny tylko w wersji trzydrzwiowej, od samego początku robił dobre wrażenie i szybko stał się konkurencją dla Golfa. Ten drugi przy 205 wyglądał jak ubogi i nudny krewny z prowincji. Symbole „1.6” i „GTI” na tylnych słupkach, standardowe 14-calowe, aluminiowe felgi, listwy i zderzaki z czerwoną obwódką, dodatkowe reflektory w osłonie przedniego zderzaka, wentylowane tarcze hamulcowe z przodu, szerokie bębny z tyłu, kubełkowe fotele, opcjonalne elektryczne szyby i charakterystyczna czerwona wykładzina szybko zdobyły serca kupujących. Dziś 205 GTI jest ikonicznym youngtimerem, czyli klasycznym samochodem, który bez trudu odnajdzie się w dzisiejszym ruchu ulicznym.
Czytaj dalej Peugeot 205 GTI 1987 – Świdnica

Peugeot 403 1962 – 24900 PLN – Zgierz

Eleganckie kształty w pontonowej modzie stworzone przez włoskie studio Pininfarina, wnętrze, które mogło pomieścić sześć osób albo służyć za łóżko po rozłożeniu kanap oraz szyberdach już w standardzie, by można poczuć powiew świeżego powietrza albo obserwować gwiazdy. Francuzi zawsze mieli wiele fantazji przy projektowaniu nawet zwykłych samochodów, a ten na dodatek zasłynął wręcz niezrównaną trwałością mechaniki oraz ponadprzeciętną jakością blach karoserii. Produkowany był w latach 1955-1966 jako sedan, kabriolet (Colombo!), kombi, van i pick-up. Jeżeli pominiemy wersję cabrio, jest to wciąż niedrogi sposób na wejście w świat klasycznej, francuskiej motoryzacji.
Czytaj dalej Peugeot 403 1962 – 24900 PLN – Zgierz

Peugeot 505 1982 – 39000 PLN – Łódź

Niezwykle wytrzymały i ponadczasowo elegancki. Jego wygląd zewnętrzny jest dziełem Pininfariny, a projekt wnętrza to dzieło Paula Bracqa. Peugeot 505 budowany był w latach 1979-1992 i był to ostatni sedan marki napędzany na tylne koła. Prezentowany egzemplarz pochodzi z pierwszej serii produkcyjnej i wyposażony jest w silnik XM7, znany jeszcze z poprzednika, modelu 504. To prawdziwy król niezawodności. Samochody te niejednokrotnie osiągały przebiegi rzędu 500 tys. km, a rekordziści nawet powyżej miliona. Ten egzemplarz ma jednak za sobą dopiero 100 tys. km i według zapewnień sprzedającego, jest idealny.
Czytaj dalej Peugeot 505 1982 – 39000 PLN – Łódź

Peugeot 5 CV Typ 190 S 1930 – SPRZEDANY

Peugeot 5 CV Typ 190 S debiutował w 1928 roku na Salonie Samochodowym w Paryżu. Był jednym z najbardziej ekonomicznych samochodów swoich czasów, znajdując się w klasie fiskalnej 4 CV, posiadając silnik o pojemności 0,7 l rozwijający moc 14 KM. Był ostatnim Peugeotem wykorzystującym drewno w konstrukcji karoserii i jednocześnie ostatnim, który nie używał jeszcze nomenklatury trzycyfrowej z zerem w środku. Wóz wyróżniał się zastosowaniem hamulców przy wszystkich kołach, co sprawiło, że był chętnie wykorzystywany podczas wyścigów Tour de France Automobile. W 1929 Mme Leblanc wygrała nawet w nim swoją kategorię. Dostępny w różnych wersjach nadwoziowych, powstał w sumie w liczbie 33677 egzemplarzy. Ten prezentowany to w pełni odrestaurowany, otwarty Spider i choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że jest dwuosobowy, dodatkowe dwie osoby mogą zająć w nim miejsce na siedzeniu teściowej.
Czytaj dalej Peugeot 5 CV Typ 190 S 1930 – SPRZEDANY

Peugeot 203A 1952 – SPRZEDANY

W odróżnieniu od większości producentów, Peugeot po drugiej wojnie światowej zdecydował sie na produkcję całkowicie nowego modelu, nie opierając konstrukcji na rozwiązaniach przedwojennych. Peugeot 203 ujrzał światło dzienne pod koniec 1948 roku, prezentując nowoczesny samochód o sylwetce nawiązującej do mody streamline, przypominającej amerykańskie Fordy z lat 40. Do 1954 roku model 203 był jedynym samochodem produkowanym przez firmę Peugeot, choć dla równowagi zaoferowano go w wielu różnych wersjach nadwoziowych – czterodrzwiony sedan, coupe, dwu i czterodrzwiowy kabriolet, kombi, pickup, furgonetki, karetki, a nawet luksusowe propozycje od Darl’mat i sportowe od Max Morand – te auta były obecne w niemal każdej dziedzinie życia, stając się symbolem powojennej Francji. Wyprodukowano ich niemal 700 tysięcy, choć w Polsce pozostają nieznane. Ten egzemplarz został odrestaurowany z ogromną pieczołowitością, a cena jego sprzedaży to mniej niż połowa aktualnych kosztów odrestaurowania auta na takim poziomie.
Czytaj dalej Peugeot 203A 1952 – SPRZEDANY

Peugeot 205 Gentry 1993 – SPRZEDANY

Peugeot 205 Gentry to luksusowa odmiana francuskiego hot hatcha, która swoją nazwę zawdzięcza angielskiemu określeniu szlachty. To najlepiej wyposażona wersja w całej gamie, zaoferowana w odpowiedzi na model Renault Clio Baccara i dostępna jedynie w latach 1991-94. Produkowana tylko w trzydrzwiowym nadwoziu w kolorach Sorento Green i Aztec Gold, otrzymała delikatnie odprężoną jednostkę z modelu 205 GTI i zewnętrzne listwy optycznie poszerzające nadwozie – analogiczne, jak w GTI, choć w wykończone srebrnymi listwami, zamiast czerwonych. Na wyposażeniu odnajdziemy tu skórzane, kubełkowe fotele, klimatyzację, automatyczną skrzynię biegów, elektrycznie otwierane przednie szyby i uchylne tylne (wszystkie barwione w odcień sepii), drewno na drzwiach, grubą wykładzinę, centralny zamek i dzieloną, składaną tylną kanapę. Nasz egzemplarz jest zarejestrowany w Polsce, ma udokumentowany przebieg i nową powłokę lakierniczą. Ciemna, głęboka zieleń jego karoserii pięknie kontrastuje z kremowym wnętrzem, a wrażenia elegancji dopełniają zaprojektowane dla tej wersji specjalnej 14-calowe felgi. To wyjątkowe połączenie sportowych osiągów, komfortu i francuskiego stylu, które doskonale sprawdzi się w codziennym, miejskim ruchu i stanowi interesującą alternatywę dla modelu 205 GTI.
Czytaj dalej Peugeot 205 Gentry 1993 – SPRZEDANY

Peugeot 406 Coupe 2001 – SPRZEDANY

Połączenie francuskiego uwielbienia dla komfortu i włoskiej stylistyki od studio Pininfarina to przepis na super wrażenia z jazdy i smakowite doznania estetyczne. Peugeot 406 Coupe to jedno z najciekawszych coupe lat 90-tych. Pomyślane jako sprawdzające się w dalekich trasach gran turismo, projektowane i produkowane we Włoszech, stylistycznie nie miało żadnych elementów wspólnych z sedanem. Szybko stało się ulubieńcem dziennikarzy, którzy wielokrotnie określali je jednym z największych osiągnięć Pininfariny. Auto ma piękne proporcje i wiele stylistycznych smaczków. Jest ponadczasowe, nie ginie wśród współczesnych samochodów, ani nie zginie wśród aut klasycznych. W każdym garażu będzie wyglądać dobrze, zwłaszcza w kolorze Jaune Louxor, czyli żółtym. Najlepiej smakuje z najmocniejszym V6 pod maską i według nas – z czarującą francuską miękkością welurową tapicerką – i właśnie taki egzemplarz zdecydowaliśmy się przyjąć do naszej kolekcji i chcielibyśmy Państwu zaoferować. Pochodzi ze Szwajcarii, miał tam tylko jednego, pedantycznego właściciela i wciąż wygląda wspaniale.
Czytaj dalej Peugeot 406 Coupe 2001 – SPRZEDANY

Peugeot Django 125 2016 – SPRZEDANY

W czasach, gdy strach przemieszczać się komunikacją miejską, do łask wracają środki indywidualnego transportu. A kiedy w dużych miastach podróż autem wymaga stania godzinami w korkach, tym bardziej łaskawym okiem patrzymy na taki wynalazek, jak skuter. Gdy te urocze i stylowe jednoślady przebojem podbijały rynek w latach 50-tych i 60-tych, kojarzone były z wolnością, swobodą i nieskrępowaną radością, a powiew wiosennego wiatru budził każdego do życia. Prym w produkcji tych jednośladów wiodła firma Piaggio z modelem Vespa, choć i inne firmy nie pozostawały jej dłużne. Peugeot S55 wszedł na rynek w roku 1955, a współcześnie Peugeot Django nawiązuje do jego stylu, będąc w pełni funkcjonalną i odpowiednio dynamiczną maszyną. To oczywiste nawiązanie do stylu retro, również w kolorystyce, możliwości indywidualizacji i choćby takich dodatków akcesoryjnych, jak chromowany przedni bagażnik. Oczywiście i dziś nie uniknie on porównań do włoskiej Vespy. W bezpośrednim porównaniu – Peugeot jest szybszy, ma bardziej wygodna kanapę, jest bardziej pewny w prowadzeniu i… tańszy.
Czytaj dalej Peugeot Django 125 2016 – SPRZEDANY