Archiwum kategorii: Nissan

Nissan 300ZX Z31 1984 – 59900 PLN – Gorzów Wielkopolski

Nissan 300ZX Z31 należy do trzeciej generacji kultowej serii Fairlady Z. Jest doskonale zakotwiczony w modzie lat 80-tych. Ostre kształty, duża powierzchnia przeszklona i charakterystyczne, podnoszone reflektory. W zestawieniu z poprzednikiem poprawiono aerodynamikę, zastosowano mocniejsze silniki oraz wciąż tradycyjny, tylny napęd. Ten Nissan 300ZX Z31 pochodzi z pierwszego roku produkcji generacjii zachowany jest w bardzo dobrym stanie, z przebiegiem jedynie 72800 km. Ma na wyposażeniu skrzynię automatyczną oraz poszukiwaną opcję w postaci składanego dach typu T-Top, czyniące z niego idealnego cruisera na letni czas.
Czytaj dalej Nissan 300ZX Z31 1984 – 59900 PLN – Gorzów Wielkopolski

Nissan Pao 1989 – SPRZEDANY

Nissan Pao nie jest sportowy, ma ledwie 50 KM, ale jest egzotyczny i unikatowy, i w tym jest jego moc i siła. Opracowany specjalnie na rynek japoński, ma świetną stylistykę retro, a technicznie bazuje na popularnym modelu Micra K10. To wóz, który z zewnątrz wygląda jak kombi, które nie zdążyło urosnąć, ale we wnętrzu może zaskoczyć przestronnością i oryginalnością detali. Z pewnością jeżdżąc nim wszędzie zobaczycie podniesione kciuki i usłyszycie szereg pytań, co to za auto. Świat zobaczył go w 1987 roku podczas Tokyo Motor Show, gdzie debiutowały cztery modele koncepcyjne – Be-1, Figaro, S-Cargo i Pao. Zainteresowanie było tak duże, że zdecydowano się na seryjną produkcję. W latach 1989-1991 zbudowano 31352 sztuki Nissana Pao, a teraz egzemplarz numer 5348 zakupić możecie w Krakowie.
Czytaj dalej Nissan Pao 1989 – SPRZEDANY

Nissan Cima 30LV 1997 – 45900 PLN – Gniezno

Nissan Cima to luksusowy sedan produkowany wyłącznie na japoński rynek. To tradycyjny rywal Toyoty Crown, budowany według analogicznej filozofii. Prawdziwe, lakierowane drewno we wnętrzu, skóra Connolly albo jedwabista wełna na tapicerce. Do tego królewskie rozmiary, zupełnie nie przypominające większości pojazdów poruszających się po zatłoczonych centrach japońskich miast. Prezentowany egzemplarz to przedstawiciel trzeciej generacji modelu o fabrycznym oznaczeniu Y33. Stylistycznie nieco przypomina Skyline’a, co uczyniło z niego czasem lubianą bazę do optycznego tuningu. Jako jednostki napędowe stosowano 4,1 l V8 albo 3 l V6 wzmocnione turbosprężarką, jak w prezentowanym, pięknie zachowanym egzemplarzu.
Czytaj dalej Nissan Cima 30LV 1997 – 45900 PLN – Gniezno

Nissan Pao 1990 – SPRZEDANY

Nissan Pao nie jest sportowy, ma ledwie 50 KM, ale jest egzotyczny i unikatowy, i w tym jest jego moc i siła. Opracowany specjalnie na rynek japoński, ma świetną stylistykę retro, a technicznie bazuje na popularnym modelu Micra K10. To wóz, który z zewnątrz wygląda jak kombi, które nie zdążyło urosnąć, ale we wnętrzu może zaskoczyć przestronnością i oryginalnością detali. Z pewnością jeżdżąc nim wszędzie zobaczycie podniesione kciuki i usłyszycie szereg pytań, co to za auto. Świat zobaczył go w 1987 roku podczas Tokyo Motor Show, gdzie debiutowały cztery modele koncepcyjne – Be-1, Figaro, S-Cargo i Pao. Zainteresowanie było tak duże, że zdecydowano się na seryjną produkcję. W latach 1989-1991 zbudowano 31352 sztuki Nissana Pao, a teraz jedną z nich zakupić możecie w Krakowie.
Czytaj dalej Nissan Pao 1990 – SPRZEDANY

Nissan Pulsar NX 1987 – SPRZEDANY

W Japonii występował pod nazwą Nissan EXA, w Ameryce Północnej jako Nissan Pulsar NX. Produkcja trwała od 1986 do 1990 roku, a jego najbardziej charakterystycznym elementem było nadwozie coupe z dachem typu T-Top, które można było za pomocą odpowiedniej nakładki przekształcić w… kombi (shooting brake). Tą operację wykonywało się zastępując tylną klapę odpowiednią nadbudówką, nazwaną „Sportbak”. Za ten niecodzienny pomysł odpowiadało studio projektowe Nissana w San Diego (USA). Jeżeli pamiętacie analogiczny, trójkątny kształt bocznej szyby z Nissana Terrano generacji WD21, to nie jest przypadek. Ten samochód (zwany w USA Pathfinder) to dzieło tego samego studia. Mamy tu w stylistyce dużo kantów i hit lat 80-tych – chowane reflektory. Technicznie Pulsar NX spokrewniony jest z Nissanem Sunny, a to gwarantuje doznania zgoła odmienne od aut zza Oceanu. Zza kierownicy to auto czysto japońskie. Zwarte, zwrotne, nisko osadzone, zachęcające do szybkiego pokonywania zakrętów. Jako, że samochód nigdy nie był oficjalnie sprzedawany w Europie, na naszych drogach jest to ogromna rzadkość, zdecydowanie przykuwająca uwagę na ulicy.
Czytaj dalej Nissan Pulsar NX 1987 – SPRZEDANY

Nissan Sunny GTI-R 1992 – 193000 PLN – Swięcice

Nissan Sunny GTI-R to jedna z legend japońskich lat 90-tych. Turbodoładowany, czteronapędowy, przygotowany specjalnie z myślą o rajdowej grupie A Rajdowych Mistrzostw Świata, w której zespół fabryczny Nissana uczestniczył w 1991 i 1992 roku. Choć był zbudowany na bazie popularnego hatchbacka serii N14, z zewnątrz rozpoznawalny jest natychmiastowo dzięki ogromnemu tylnemu spojlerowi i potężnym wlotom na masce. Posiada turbodoładowany 2-litrowy silnik SR20DET o seryjnej mocy 220 KM, którą w wersjach rajdowych podnoszono do 300 KM, a gdy nie trzeba było korzystać z regulaminowych zwężek… „only sky is the limit”. Ten mały, niepozorny samochód otrzymał przydomek „baby godzilla” i miał ku temu solidne podstawy. Przykładowo ten egzemplarz legitymuje się mocą 528 koni mechanicznych zmierzonych na kołach. To szczególne połączenie maszyny o wspaniałych osiągach, z dużym potencjałem kolekcjonerskim. Najwięcej powstało ich w specyfikacji z kierownicą po prawej stronie, pod nazwą Pulsar GTI-R. W Europie Sunny GTI-R oferowany był wyłącznie od lutego 1992 do października 1993, z kierownicą po lewej stronie zbudowano zaledwie 668 sztuk, czyli o wiele mniej od wymaganego homologacyjnego minimum 5000 sztuk, które uzyskał Pulsar. To jeden z tych 668, i jest wyjątkowy.
Czytaj dalej Nissan Sunny GTI-R 1992 – 193000 PLN – Swięcice

Nissan 300ZX 50th Anniversary Z31 1984 – 115000 PLN – Gdańsk

Nissan 300ZX Z31 należy do trzeciej generacji kultowej serii Fairlady Z. Jest doskonale zakotwiczony w modzie lat 80-tych. Ostre kształty, duża powierzchnia przeszklona i charakterystyczne, podnoszone reflektory. Do tego nowe, mocniejsze silniki oraz tradycyjny, tylny napęd. Nissan 300ZX 50th Anniversary Z31 to model z pierwszego roku produkcji, posiadający jako pierwszy masowo produkowany samochód na świecie turbosprężarkę z ceramicznym wirnikiem, zapewniającym mniejszą bezwładność, większe przyspieszenie i tym samym zmniejszony efekt „turbo dziury”. Zastosowano w nim szereg nowinek technicznych, jak choćby amortyzatory o regulowanej sile tłumienia, głośniki zamontowane w fotelach czy cyfrowe wskaźniki na desce. Ten egzemplarz posiada najbardziej poszukiwane w tym modelu opcje – składany dach typu T-Top oraz najmocniejszą, turbodoładowaną jednostkę 3.0 V6. Taki samochód zachowany w oryginalnym stanie, z niskim przebiegiem, to prawdziwy skarb.
Czytaj dalej Nissan 300ZX 50th Anniversary Z31 1984 – 115000 PLN – Gdańsk

Nissan 300ZX Z32 1990 – SPRZEDANY

Japońska motoryzacja przełomu lat 80-tych i 90-tych zdecydowanie może zauroczyć, zwłaszcza w sportowym wydaniu. Nissan 300ZX Z32 to druga generacja modelu, produkowana w latach 1989-1996. Z32 znacznie różnił się stylistycznie od poprzednika, otrzymał zdecydowanie szersze i bardziej opływowe, zaokrąglone nadwozie. Wyposażony był w silnik V6 o pojemności 3 litrów w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu, w wersji wolnossącej lub z podwójnym turbodoładowaniem. Nawet w skromniejszym wydaniu uzupełnionym o skrzynię automatyczną wigoru mu nie brakowało. Samochód występował w nadwoziu zamkniętym lub ze ściąganymi panelami dachu (targa), w wersji dwuosobowej lub 2+2. W tym możemy złapać więcej wiatru we włosy mogą dwie osoby. Egzemplarz pochodzi z USA, posiada wolnossącą jednostkę, jest zadbany i oryginalny, z pięknie zachowaną skórzaną tapicerką. Prezentuje się pięknie i będzie cieszyć nie tylko stanem, ale i przyjemnością z jazdy.
Czytaj dalej Nissan 300ZX Z32 1990 – SPRZEDANY

Nissan 200SX S13 1993 – 49900 PLN – Gdańsk

Nissan 200SX S13 debiutował w 1988 roku, lecz po 32 latach jego smukła sylwetka wciąż prezentuje się doskonale. Wyprodukowano ich 35 tysięcy, lecz oryginalnych egzemplarzy można już ze świecą szukać. Tylny napęd i turbodoładowany silnik pozwalający na podniesienie mocy zrobiły swoje. Większość dziś zniknęła już z dróg, kończąc jako driftingowe projekty lub na przydrożnych drzewach. Tak samo minęła już chwila, gdy można takie auto zachowane w doskonałym stanie kupić tanio. Ich ceny nie są już niskie, ale osiągi gwarantowane przez turbodoładowany silnik CA18DET – wciąż są znakomite. Radość z jady – gwarantowana.
Czytaj dalej Nissan 200SX S13 1993 – 49900 PLN – Gdańsk

Nissan Maxima 1991 – SPRZEDANY

Nissan Maxima trzeciej generacji był pierwszym japońskim samochodem, który przekroczył lokalny limit szerokości wynoszący 67 cali. Choć był za duży na wewnętrzny rynek, mógł za to podbijać świat. Komfortowa przestrzeń dla pasażerów i silnik V6 pod maską stanowiły mocne argumenty w segmencie samochodów E (executive cars), znanym u nas klasą wyższą-średnią. Zastosowana jednostka napędowa to silnik znany również ze sportowego modelu 300 ZX, który tutaj umieszczony został poprzecznie i napędzał przednie koła. Ten wyposażony w automatyczną skrzynię biegów egzemplarz zachowany jest w bardzo dobrym stanie, z przebiegiem 159 tys. km.
Czytaj dalej Nissan Maxima 1991 – SPRZEDANY