Archiwum kategorii: Volvo

Volvo C70 Cabrio 2002 – 29500 PLN – Wrocław

Volvo C70 Cabrio to szykowny, czteroosobowy kabriolet słusznych rozmiarów, zbudowany na platformie Volvo 850. Między 1997 a 2005 rokiem zbudowano ich około 50 tysięcy sztuk. Dziś już w ofercie szwedzkiej marki takiego samochodu nie znajdziemy. Oferuje nie tylko otwarty dach nad głową, ale też komfort, wysoką trwałość i bogate wyposażenie dodatkowe. Na pokładzie jest między innymi podgrzewana tylna szyba, awaryjnie wysuwany w razie dachowania pałąk bezpieczeństwa oraz automatycznie składany, materiałowy dach. Prezentowany egzemplarz wyposażony jest w doskonały, wzmocniony niskociśnieniową turbosprężarką pięciocylindrowy silnik, automatyczną skrzynię biegów, skórzaną tapicerkę i dwustrefową klimatyzację. Zachowane jest w pięknym stanie i ma fenomenalną kolorystykę. Przykuje na ulicy każde spojrzenie.
Czytaj dalej Volvo C70 Cabrio 2002 – 29500 PLN – Wrocław

Volvo 740 GL 1988 – 35000 PLN – Warszawa

Kształt Volvo 740 to jeden z najbardziej charakterystycznych, jakie możemy spotkać na drogach. Niepowtarzalny, pudełkowaty, kanciasty, podkreślający całą klasę tego auta, na zawsze będzie już wpisany w historię motoryzacji. Najlepiej o tym świadczy fakt, iż wystąpił w niezliczonych amerykańskich filmach schyłku poprzedniego stulecia, a jedynym jego konkurentem w tym zakresie jest jego starszy brat, Volvo serii 200. Dziś najbardziej cenione egzemplarze to te, które pod maską mają słynącego z trwałości, pięknie mruczącego „red blocka”. Ten egzemplarz nie dość, że ma pod maską właśnie tę, najlepszą jednostkę, to może poszczycić się przebiegiem zapewne o połowę niższym od przeciętnego egzemplarza na rynku. Co warte uwagi, od ćwierćwiecza jest w rękach jednego właściciela, co dokumentują czarne tablice rejestracyjne. Widać, że to zadbany egzemplarz, a samo Volvo serii 700 to nie tylko zwykłe auto, to styl życia.
Czytaj dalej Volvo 740 GL 1988 – 35000 PLN – Warszawa

Volvo 480 Turbo 1990 – REZERWACJA

Volvo 480 było nowatorskie pod każdym względem: stylistyka z kosmosu, chowane reflektory, napęd na przednią oś. Fachowcy z Volvo pracowali nad nim 8 lat. Jego skrzynia biegów oraz czterocylindrowy silnik pochodziły z Renault i zostały dopracowywane przez Porsche. Grupą docelową tego Volvo mieli być młodzi Amerykanie, ale nigdy go niestety nie zobaczyli. W Europie model zdobył wiernych fanów, choć hitem sprzedaży nigdy nie był. Totalnie niepraktyczny samochód lubiany jest dziś za swoją odmienność, nieszablonowy wygląd i… bezramkową szybę bagażnika, rozwiązanie nawiązujące do modelu P 1800 ES z lat 70-tych. Okaz z ogłoszenia to Volvo 480 Turbo, które przez 28 lat przejechało jedynie 6300 kilometrów. Jego historia jest wyjątkowa, a prezencja sensacyjna. Niemal jak z fabryki! Łatwo się w nim zakochać bez pamięci 🙂
Czytaj dalej Volvo 480 Turbo 1990 – REZERWACJA

Volvo 960 1995 – SPRZEDANE

Szwedzka wizja samochodu luksusowego zawsze była inna, niż niemiecka myśl czy włoska. Tu użyteczność na pierwszym planie jest, a samochód zaprojektowany musi być tak, by po kilku latach nie zestarzał się, nie znudził, służył wiernie i był bezpieczny. Volvo 960 spełniało te zalecenia wyśmienicie. To następca modelu Volvo 760, od bazowej 940-tki z zewnątrz różniący się jedynie detalami, lecz bardziej dopracowany technicznie i gwarantujący wyższy komfort. Wyposażone zostało w wielowahaczowe tylne zawieszeniu oraz nowy, w pełni aluminiowym, 24-zaworowy silnik rzędowy sześciocylindrowy. Odnajdziemy tu też automatyczną skrzynię biegów, tempomat, klimatyzację, szyberdach oraz jedyne szaleństwo w postaci beżowej, skórzanej tapicerki, pięknie kontrastującej z ciemnozielonym lakierem.
Czytaj dalej Volvo 960 1995 – SPRZEDANE

Volvo V70 AWD 1998 – 17000 PLN – Kraków

Napęd na cztery koła i świetna, pięciocylindrowa jednostka napędowa czynią z niego zdecydowanie coś więcej, niż zwykłe, rodzinne kombi. Volvo V70 AWD jest funkcjonalne, przyjemne w prowadzeniu i bezpieczne. Produkowane było w latach 1996–2000, powstało w oparciu o model 850, który wyposażono w bardziej aerodynamiczne nadwozie. Wśród wielu zmian był całkowicie zmieniony przód, w pełni lakierowane zderzaki i boczne listwy oraz przezroczyste kierunkowskazy. Wnętrze zostało przeprojektowane, z nowymi siedzeniami, panelami drzwi i deską rozdzielczą. Wzbogacono wyposażenie, wzbogacając samochód między innymi o 4 poduszki powietrzne. Ten egzemplarz ma piękny kolor lakieru i stan, który obiecuje jeszcze długą i bezproblemową jazdę.
Czytaj dalej Volvo V70 AWD 1998 – 17000 PLN – Kraków

Volvo V70 R 2004 – 38000 PLN – Warszawa

Szwedzkie kombi w większości wersji można traktować jako stateczny samochód rodzinny, choć wersje Turbo, a w szczególności modele R, znacząco odbiegają od tego schematu. Napęd na cztery koła i kultowy, pięciocylindrowy, turbodoładowany silnik robią z tego rodzinnego kombi prawdziwą rakietę na drodze. Z zewnątrz Volvo V70 R różni się od zwyczajnego kombi wydłużonym spojlerem i powiększonym wlotem powietrza. Skromnie i elegancko, aby nie rzucać się niepotrzebnie w oczy. Prowadzenie należy do przyjemności, bo mamy tu do dyspozycji 300 koni mechanicznych ale też bezpieczeństwo, komfort i najwyższej klasy ergonomię.
Czytaj dalej Volvo V70 R 2004 – 38000 PLN – Warszawa

Volvo 343 DL C 1979 – 13000 PLN – Świnoujście

Miał narodzić się jako DAF 77, lecz dział samochodów osobowych holenderskiego przedsiębiorstwa wykupiony został przez szwedzkiego producenta, i w ten sposób światło dzienne w 1976 roku ujrzało Volvo 343. Było niezwykłe, gdyż mimo stosunkowo niewielkich rozmiarów otrzymało tylny napęd, na dodatek z idealnym dla odpowiedniego rozkładu masy układem tranaxle, ze skrzynią biegów umieszczoną przy tylnej osi. Co jeszcze ciekawsze – samochód ten początkowo nie był dostępny ze standardową manualną skrzynią biegów, a jedynie z bezstopniową przekładnią Variomatic, i takie właśnie auto z pierwszego okresu produkcji prezentowane jest w tym ogłoszeniu. Wyróżnia się ciekawym kolorem, fabrycznymi naklejkami i pięknym, oryginalnym stanem zachowania, będącym następstwem przebiegu jedynie 45000 kilometrów. Aktualny właściciel zakupił auto rok temu i postarał się zrobić wszystko, by auto wyglądało i jeździło jak nowe.
Czytaj dalej Volvo 343 DL C 1979 – 13000 PLN – Świnoujście

Volvo 740 1987 – 23000 PLN – Skorochów

Volvo 740 GL to pojazd dla tych, którzy chcą kontestować nowoczesny sposób życia. Jego cięta ostrymi ciosami karoseria już w momencie debiutu w 1982 roku nazywana była konserwatywną, jednak dziś dodaje to Szwedowi indywidualnego stylu i smaku. To youngtimer dla tych, którzy lubią duże i wygodne wozy oraz nie lubią, gdy samochód często się psuje. Nawet po ponad 30 latach Volvo może uchodzić za wzór niezawodności, a jego benzynowy silnik, tzw. „red block”, uchodzi za jedną z najtrwalszych jednostek w historii. Zapewnia gładkie brzmienie i absolutnie wystarczającą dynamikę, a automatyczna skrzynia biegów świetnie pasuje do dość leniwego i relaksującego charakteru samochodu. Ten egzemplarz pochodzi z 1987 roku, który był pierwszym, w którym wprowadzono w tych autach technologię cynkowania blachy. Jak widać na zdjęciach, zdecydowanie mu to służyło, jego karoseria wciąż prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Volvo 740 1987 – 23000 PLN – Skorochów

Volvo 1800 S 1968 – 45000 PLN – Mścice

Volvo 1800 S zawsze otoczone było odpowiednią charyzmą i estymą. To nigdy nie był tani samochód, od ponad pół wieku wzbudzał wzbudzał respekt i szacunek. Można zaryzykować stwierdzenie, że nigdy żaden inny szwedzki samochód nie miał więcej smaku i klasy. W latach 60-tych rozpoczął swoją karierę wraz z brytyjskim serialem „Święty”, gdzie wraz z Simonem Templarem (granym przez Rogera Moore’a) grał absolutnie pierwszoplanową rolę. Zakochali się w nim widzowie, jak i sam aktor, który kupił takie Volvo do prywatnego użytku. W ogłoszeniu – marzenia w zasięgu ręki, czyli zachowany w stanie oryginalnym egzemplarz do renowacji.
Czytaj dalej Volvo 1800 S 1968 – 45000 PLN – Mścice

Volvo 960 1990 – SPRZEDANE

Luksusowe Volvo 960 pojawiło się na rynku w 1990 roku, zastępując model 760. Było pierwszym, nieśmiałym jeszcze krokiem brytyjskiego designera Petera Horbury, który zapoczątkował odejście od pudełkowatych kształtów, tak bardzo charakterystycznych przez szereg lat dla marki. Od strony technicznej był właściwie delikatnie poprawioną siedemsetką, przejmując po niej m.in. zawieszenie i całą gamę silników, w tym nieśmiertelną, wysokoprężną, sześciocylindrową jednostkę D24TIC, zakupioną od Volkswagena. W wersji z turbosprężarką i intercoolerem osiągał 122 KM, co zapewniało zdecydowanie lepsze wrażenia niż w VW LT, w którym silnik ten debiutował 12 lat wcześniej. Z bogatym wyposażeniem i komfortowym wnętrzem to wciąż doskonały wóz do krótszych i dłuższych podróży.
Czytaj dalej Volvo 960 1990 – SPRZEDANE