Mazda MX-5 Miracle 2000 – SPRZEDANA

Oto prawdziwy cud na kołach. Nie tylko z nazwy, lecz również z charakteru. Ten niezwykły japoński roadster uzyskał w jednym z plebiscytów miano najlepszego samochodu sportowego XX wieku, i w określeniu tym wcale nie było przesady. Grunt to bowiem nie tabuny koni mechanicznych, lecz niska masa, doskonałe wyważenie samochodu, perfekcyjne przekazywanie kierowcy odczuć z nawierzchni, a w tym mała Mazda nie ma równych. Poza tym jest zjawiskowo zgrabna i urocza, szczególnie w takiej limitowanej wersji. Mazda MX-5 Miracle powstała jedynie w około 2500 egzemplarzach, wyłącznie w 2000 roku. Wyróżniała ją jasna skórzana tapicerka i gustowne dodatki z drewna sygnowane marką Nardi. Zadbany egzemplarz to doskonały sposób, by wyróżnić się na drodze i… złapać trochę wiatru we włosy. Choć hardtop może przydać się w chłodniejszym sezonie, teraz z pewnością warto go porzucić w garażu i cieszyć się słońcem!

Mazda MX-5 Miracle NB
Rocznik: 2000
Przebieg: 155250 km
Pojemność: 1600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 110 KM

Wyposażenie:
– skórzana tapicerka,
– kierownica i dźwignia zmiany biegów Nardi, drewniane,
– system ABS,
– 2 poduszki powietrzne,
– wspomaganie kierownicy,
– elektryczne szyby,
– windschott,
– hardtop

Mazda MX-5 z limitowanej serii Miracle, dostępnej wyłącznie w 2000 roku.
Wyprodukowano ich jedynie ok. 2500 sztuk.
Dostępne były jedynie w trzech kolorach – zielonym, bordowym i czarnym.
Ta to – A3F – Brilliant Black.
Choć to opinia subiektywna, czarny najlepiej kontrastuje z jej jasnym, skórzanym wnętrzem i jest dla niej kolorem najlepszym, a zarazem też najrzadszym.

Limitowana seria Miracle wyróżniała się:
– jednym z trzech kolorów (18J – Emerald Mica, 23E – Mahogany Mica, A3F – Brilliant Black),
– beżową skórzaną tapicerką,
– dodatkami Nardi w postaci pięknej, drewnianej kierownicy i również drewnianej dźwigni zmiany biegów,
– uchwytem hamulca ręcznego z drewna, z chromowanym przyciskiem,
– drewnianą okleiną na konsoli środkowej,
– białymi tarczami zegarów z chromowanymi obwódkami,
– chromowanymi wykończeniami kierunkowskazów,
– klamkami w kolorze karoserii,
– fabrycznym windschottem,
– przednimi poduszkami powietrznymi,
– elektrycznie regulowanymi lusterkami,
– systemem ABS

Znalezienie takiego samochodu w rozsądnym stanie jest z każdym rokiem coraz trudniejsze, i z pewnością w kolejnych latach sytuacja się nie poprawi, a ceny będą rosnąć.

Ten egzemplarz jest w nienagannym stanie, choć wymaga dopieszczenia.
Ma ślady eksploatacji, ale rozsądnym kosztem można ją doprowadzić do perfekcji.
Zaletą jest niemal w całości oryginalna powłoka lakiernicza, jedynym elementem powtórnie lakierowanym jest tylna klapa.
Poprawiany był również próg, co zresztą jest typową przypadłością tego modelu.