Archiwum kategorii: Lexus

Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Z samochodami to jest tak, że można szukać ideału albo pogodzić się z tym, że samochód używany mankamenty ma i cieszyć się tylko jego dobrymi stronami. A taki Lexus LS 430 z pewnością zachował ich jeszcze wiele. Pod maską ma jeden z najdoskonalszych silników V8 na świecie, luksus gwarantueje fantastyczny, a tego egzemplarza z pewnością nie można nazwać zastanym. Auto było serwisowane, w ciągu dwóch ostatnich lat przejechało ok. 36 tys. km i dzięki zasilaniu LPG nie było to przeżycie rujnujące portfel. Do poprawki coś znajdzie się tu i tam… ale czy to trzeba poprawiać? Nie każdy jest perfekcjonistą i nie każdy musi mieć auto takie, który aż strach wyjechać między inne auta.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 400 1990 – 65900 PLN – Lublin

Toyota tworząc nową luksusową markę poszła drogą klasycznej elegancji, nie szokując designem, lecz starając się oczarować maksymalnym dopracowaniem technicznym. Lexus LS400 UCF10 na rynku pojawił się w 1989 roku, na zawsze odmieniając układ sił w branży. Montowano w nim tylko jeden silnik, ale za to jaki! 1UZ-FE debiutował wraz z samochodem, miał 4 litry pojemności, 8 cylindrów w układzie widlastym, 32 zawory. To silnik mocny, niezawodny, o fantastycznej kulturze pracy, a jednocześnie ekonomiczny. W reklamie z 1989 roku na masce Lexusa ułożono piramidę z kieliszków, a wibracje mimo rozpędzenia silnika do prędkości maksymalnej były tak znikome, że nic z maski mu spadło. Ówczesny prezes Mercedesa, Werner Niefer, stwierdził, że bardziej boi się konkurencji ze strony Lexusa, niż BMW z silnikami V12. Czas pokazał, że obawy były słuszne, i nawet po 3 dekadach LS400 to samochód, który doskonałością projektu i wykonania wciąż imponuje. Ten egzemplarz ma jedynie 166 tysięcy kilometrów przebiegu i rzadko spotykaną welurowa tapicerkę – to wybór, który po latach często poszukiwany jest bardziej, niż skóra. W nowych samochodach już takiej tapicerki nie znajdziecie…
Czytaj dalej Lexus LS 400 1990 – 65900 PLN – Lublin

Lexus LS600h L Wellness 2008 – 129000 PLN – Obrowiec

Rodzina modeli LS rozpoczęła się od modelu LS400, który trafił na rynek w 1989 roku. Zaczynając od amerykańskiego rynku, w ciągu kilku lat marka zdobyła zasięg globalny, stając się synonimem luksusu, innowacyjnych rozwiązań i technologii z najwyższej półki. Lexus LS600h L to długa wersja debiutującej w 2007 roku limuzyny czwartej generacji, napędzanej jednostką V8 sprzężoną z silnikiem elektrycznym. Wykorzystując technologię nazwaną Lexus Hybrid Drive, oferuje połączenie świetnych osiągów z niską emisją. Pakiet Wellness to obietnica własnego SPA w samochodzie – system indywidualnych, rozkładanych czterech foteli z funkcją masażu, podgrzewania i wentylacji.
Czytaj dalej Lexus LS600h L Wellness 2008 – 129000 PLN – Obrowiec

Lexus GS 300 2001 – SPRZEDANY

Historia modelu GS zaczęła się w 1991 roku, kiedy macierzysta Toyota przedstawiła model Aristo. Auto tworzono na nowej, wysoce zautomatyzowanej linii produkcyjnej wraz z modelem Crown Majesta, debiutującym w tym samym czasie. O ile Crown miał być bardziej nowoczesną alternatywą dla luksusowego modelu Century, mniejsza forma w postaci modelu Aristo była wycelowana w średnią kategorię i europejskiego odbiorcę, co potwierdzało zamówienie projektu nadwozia we włoskim studio Italdesign, pod kierownictwem mistrza Giorgetto Giugiaro. Model wprowadzono do Europy w 1993 roku pod nazwą Lexus GS 300, a już cztery lata później ukazała się jego druga generacja. GS w nazwie było skrótem od „Grand sedan”, a w założeniu model miał mieć bardziej sportowy i responsywny charakter niż flagowy LS. Prezentowany model z 2001 roku to już druga generacja po liftingu. Pod maską pracuje tu legendarna jednostka JZ, wyposażona już w układ zmiennych faz rozrządu VVT-i i połączona z pięciostopniowym automatem.
Czytaj dalej Lexus GS 300 2001 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 2000 – 49500 PLN – Starachowice

Lexus GS 300 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji GS 300 pod jego maską pracuje legendarny silnik 2JZ, czyli „silnik Supry”. Uznawany za jednostkę z największym potencjałem do tuningu w historii, w seryjnej wersji czaruje aksamitnym sposobem pracy i wysoką trwałością. To na pewno lepszy i bardziej dalekowzroczny wybór niż turbo o pojemności o połowę mniejszej, jakimi raczą nas dziś sprzedawcy w salonach. A stan tego egzemplarza jest iście salonowy…
Czytaj dalej Lexus GS 300 2000 – 49500 PLN – Starachowice

Lexus LS400 1990 – 49900 PLN – Warszawa

Toyota tworząc nową luksusową markę poszła drogą klasycznej elegancji, nie szokując designem, lecz starając się oczarować maksymalnym dopracowaniem technicznym. Lexus LS400 UCF10 na rynku pojawił się w 1989 roku, na zawsze odmieniając układ sił w branży. Montowano w nim tylko jeden silnik, ale za to jaki! 1UZ-FE debiutował wraz z samochodem, miał 4 litry pojemności, 8 cylindrów w układzie widlastym, 32 zawory. To silnik mocny, niezawodny, o fantastycznej kulturze pracy, a jednocześnie ekonomiczny. W reklamie z 1989 roku na masce Lexusa ułożono piramidę z kieliszków, a wibracje mimo rozpędzenia silnika do prędkości maksymalnej były tak znikome, że nic z maski mu spadło. Ówczesny prezes Mercedesa, Werner Niefer, stwierdził, że bardziej boi się konkurencji ze strony Lexusa, niż BMW z silnikami V12. Czas pokazał, że obawy były słuszne, i nawet po 3 dekadach LS400 to samochód, który doskonałością projektu i wykonania wciąż imponuje. Ten egzemplarz w specyfikacji na rynek amerykański zachowany jest w bardzo dobrym stanie.
Czytaj dalej Lexus LS400 1990 – 49900 PLN – Warszawa

Lexus IS 200 2002 – SPRZEDANY

Lexus IS 200 debiutował w Europie we wiosnę 1999 roku. Debiutujący rok wcześniej jako Toyota Altezza, pod ekskluzywną marką miał pomóc zawalczyć o klientów młodszych, niż Ci, którzy dotąd kupowali modele serii LS i ES. Tutaj w niewielkim, niemal kompaktowym nadwoziu otrzymywali sześciocylindrowy silnik napędzający tylne koła, doskonałe prowadzenie i świetne wyciszenie kabiny. Wszystko to, co było potrzebne aby podebrać klientów kupujących BMW serii 3 i Mercedesy klasy C. Mimo bogatego wyposażenia standardowego IS nie odniósł wielkiego sukcesu w tym segmencie rynku, choć nadal pozostaje ciekawą propozycją. Nawet świetny egzemplarz majątku dziś nie kosztuje.
Czytaj dalej Lexus IS 200 2002 – SPRZEDANY

Lexus GS 430 2003 – SPRZEDANY

Lexus GS 430 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji z silnikiem V8 mocy jest zawsze pod dostatkiem, a zużycie paliwa wręcz przyjemnie może zaskoczyć. Okaz wystawiony na sprzedaż pochodzi z Hiszpanii, a na pokładzie ma nagłośnienie Mark Levinson Premium Sound System – w opinii melomanów najlepsze seryjnie montowane audio w historii.
Czytaj dalej Lexus GS 430 2003 – SPRZEDANY

Lexus SC430 2002 – 149000 PLN – Barczewo

Historia motoryzacji to od zawsze historia wielkich odchodzących po latach w niepamięć. Prawdziwych gigantów, którzy ze szczytu popadają w niebyt. Mistrzów, których podziwia cały świat, by później o nich zapomnieć. Zapewne tęsknota, prawdziwy Weltschmerz popycha czasem konstruktorów do tworzenia hydry takiej jak ta. Oto Lexus, który otrzymał front od Studebakera Commandora z roku 1950. Modelu firmy, której historia sięgała roku 1736, i która od 1902 produkowała samochody, by w latach 60-tych XX wieku zniknąć z rynku. Dlaczego Lexus? Nie wiem, ale to baza, która zapewnia mu na pewno świetne właściwości jezdne i komfort na drodze.
Czytaj dalej Lexus SC430 2002 – 149000 PLN – Barczewo

Lexus GS 300 1994 – 39900 PLN – Wrocław

Po ogromnym sukcesie modelu flagowej limuzyny LS, koncern Toyoty postanowił pójść za ciosem. Lexus GS 300 pierwszej generacji to wyważony i elegancki projekt Italdesign Giugiaro, stworzony jako konkurencja dla Mercedesa E-klasy, Audi A6 i BMW serii 5. Wyróżniający się doskonałą jakością wykonania i trwałością, trwale podbił serca użytkowników za oceanem, w Europie pozostając w cieniu marek tradycyjnie postrzeganych jako premium. Dziś Lexus GS 300 może nas mocno i mile zaskoczyć, szczególnie jeżeli mówimy o tak pieczołowicie zadbanym egzemplarzu z minimalnym przebiegiem, jak w ogłoszeniu. Znakomite wyciszenie jego kabiny i fantastyczny sprzęt audio potrafią stworzyć atmosferę wspaniałego komfortu i absolutnie wyjątkowej podróży.
Czytaj dalej Lexus GS 300 1994 – 39900 PLN – Wrocław