Archiwum kategorii: Lexus

Lexus ES 300 1992 – 21500 PLN – Wrocław

Lexus ES 300 generacji XV10 to model, który może na naszych ulicach budzić zaskoczenie. Nie był nigdy oferowany w Europie, a w Japonii można było go spotkać pod nazwą Toyota Windom. Konstrukcyjnie wiele wspólnego ma z Toyotą Camry V30, a różnice sprowadzały się do przeprojektowanego zawieszenia, dodatkowych wygłuszeń w kabinie, bogatszego wyposażenia i całkowicie odmienionej stylistyki, która przywoływać miała flagowy model LS. Ten egzemplarz pochodzi oryginalnie z tynku amerykańskiego, choć od 1993 roku użytkowany był w Szwajcarii. Pod jego maską odnajdziemy silnik 3VZ-FE, czyli trzylitrowe, 24-zaworowe V6, gwarantujące długą i bezproblemową eksploatację.
Czytaj dalej Lexus ES 300 1992 – 21500 PLN – Wrocław

Lexus LS 400 1996 – 66500 PLN – Wrocław

Lexus LS 400 powstał w japońskiej kulturze dążenia do perfekcji, z wykorzystaniem najlepszych wzorców i technologii. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, potrafiące pogodzić ogień z wodą, czyli świetne osiągi z gładką i równą pracą oraz niskim spalaniem paliwa. Od 1983 roku nad tym projektem pracowało aż 3900 osób, zbudowano 450 prototypów nadwozia i 900 prototypów silników. Efekt nie przypominał ani Mercedesa, ani BMW, lecz natychmiastowo stał się godnym konkurentem dla całego segmentu F. Jest elegancki, komfortowy i niezawodny, a jeżeli uda nam się znaleźć niewyeksploatowany egzemplarz z niskim przebiegiem, przyjemność jest gwarantowana. Ten egzemplarz przyjechał do Polski ze Szwajcarii, kraju, gdzie na eksploatacji takich samochodów nikt nie oszczędza.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1996 – 66500 PLN – Wrocław

Lexus GS 430 2002 – 51900 PLN – Wrocław

Lexus GS 430 to samochód klasy wyższej, świetnie wyciszony oraz wykonany, gwarantujący pierwszorzędne wrażenia z jazdy. Stanowi kwintesencję japońskiej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Ta prawdziwa oaza spokoju zapewnia komfort podróżowania na najwyższym poziomie, a zadowoleni z niej będą miłośnicy komfortu i luksusowych przestrzeni. Okaz wystawiony na sprzedaż ma obecnie jedynie 97 tysięcy kilometrów przebiegu. Przez większość swojego życia używany był “przysłowiowego”, szwajcarskiego dziadka, który pomimo swoich 96 wiosen na karku zdołał zachować samochód w nienaruszonym stanie. Dopiero w ostatnim czasie Lexus trafił w młodsze ręce, i przy okazji otrzymał obniżone zawieszenie Tein oraz 17-calowe felgi Japan Racing. Z automatyczną skrzynią biegów i 4,3 litrowym silnikiem V8 generującym 286 KM przyjemność może sprawić obecnie każdemu, niezależnie od wieku.
Czytaj dalej Lexus GS 430 2002 – 51900 PLN – Wrocław

Lexus IS 200 2000 – 29999 PLN – Nowy Sącz

Lexus IS 200 był jednym z prekursorów klasy. To niewielki sedan, w którym ogromny nacisk położono na jak najlepszą jakość wykonania. Klasa wyższa, ale w miniaturowej formie i zawsze modnym nadwoziu typu sedan, oferowana była od 1999 do 2005 roku. Jest świetnie wygłuszony, doskonale się prowadzi i nawet po 20 latach wciąż może działać znakomicie. Zwłaszcza, gdy mówimy o egzemplarzu, który przejechał do dziś jedynie 41 tys. km. Niewielki, dwulitrowy silnik gwarantuje niemało, bo 155 KM, a brzmi ładnie dzięki układowi R6. Zamiast C klasy, zamiast BMW 3 – to ciekawa propozycje dla wszystkich, którzy lubią japońską filozofię budowania samochodów.
Czytaj dalej Lexus IS 200 2000 – 29999 PLN – Nowy Sącz

Lexus LS 430 President 2005 – 57000 PLN – Starachowice

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Lexus LS 430 President oferuje jeszcze więcej, by zaspokoić najbardziej wybrednych. Odnajdziemy tu osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz z przebiegiem zaledwie około 160 tysięcy kilometrów, w pięknie zachowanym stanie, po prostu imponuje.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2005 – 57000 PLN – Starachowice

Lexus LS 400 1995 – 39900 PLN – Starachowice

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego Lexus LS400 jest do dziś tak cenionym samochodem… odpowiedź nie jest trudna. Nad jego powstaniem pracowało 60 projektantów, 1400 konstruktorów, 2300 techników i 200 pracowników pomocniczych… i byli oni Japończykami. Zbudowali oni 450 prototypów nadwozia, prawie 900 prototypów silników i ponad 400 prototypowych pojazdów. Kierowcy testowi przejechali Lexusami 2,7 miliona kilometrów w skrajnych warunkach, od zimowej Europy aż po pustynie Arizony, Australii czy Arabii Saudyjskiej. To nie był przypadek, jego powstanie zostało okupione masą pracy i pieniędzy na badania i rozwój. Czy było warto tworzyć konkurencję dla Mercedesa, BMW czy Jaguara? My sądzimy, że tak. Dzięki temu dziś możemy się cieszyć tak niezwykłymi okazami, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1995 – 39900 PLN – Starachowice

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 President 2005 – SPRZEDANY

Piękne brzmienie V8, pojemność 4,3 l i niemal 300 koni mechanicznych. Tutaj opakowane zostało w doskonale wyciszoną kabinę, pięknie wyściełaną skórą i drewnem, wyposażoną w doskonały sprzęt audio. Lexus LS 430 President oferuje jeszcze więcej, by zaspokoić najbardziej wybrednych. Odnajdziemy tu osobno regulowane, indywidualne fotele z masażami dla pasażerów tylnego rzędu, podłokietnik tylny z panelem sterującym oddzielnymi strefami klimatyzacji i systemem audio oraz małą lodóweczkę. W rezultacie powstała absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Poliftowy egzemplarz utrzymany w niezłym stanie z pewnością może zaimponować.
Czytaj dalej Lexus LS 430 President 2005 – SPRZEDANY

Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 to uczta dla zmysłów. Pięknie wyściełana skórą i drewnem kapsuła, która zdaje się płynąć ponad szosą. To absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Zadbany egzemplarz to zakup na długie lata. Komfort Trans wyspecjalizował się w ich sprowadzaniu. Ta sztuka to już 66-ty Lexus przez nich zaoferowany.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus SC 400 1995 – SPRZEDANY

Lexus SC 400 na rynku obecny był w latach 1994-2001, jak na japoński cykl produkcyjny niezwykle długo, zwłaszcza, że auto nie przechodziło zmian liftingowych. Dobrych rzeczy wszak zmieniać nie warto, a ten projekt sprawdził się znakomicie. To dzieło kalifornijskiego oddziału projektowego Toyoty, Calty Design Research, działającego od lat 70-tych i odpowiedzialnego za wiele świeżych i odmiennych dla marki projektów, jak choćby model Celica drugiej generacji czy późniejszy minivan Previa. Głównym zadaniem studia projektowego było zaspokojenie oczekiwań amerykańskiego odbiorcy. W przypadku nowo powstającej, luksusowej marki Lexus, modelowym odbiorcą miał być 43-letni, biały mężczyzna, zarabiający 100000 USD rocznie. Zerwano całkowicie z jeszcze przed chwilą modnymi kantami, dość powiedzieć, że szukając kształtu samochodu jego wstępną formę tworzono ugniatając wypełniony elastycznym gipsem balon. Sportowe kształty modelu spowodowały rozłam w kierownictwie marki. Ostatecznie czterodrzwiowy LS dostał rozwinięty w bardziej konserwatywnym kierunku schlebiającym gustom japońskich menadżerów, a coupe wyglądało tak, jak oczekiwano tego w Kalifornii. Od strony mechanicznej to oczywiście wyśmienity samochód, dopracowany w fenomenalnym stopniu. Dość powiedzieć, że w ówczesnym teście magazyn “Car & Driver” napisał, że jest sfrustrowany, nie mogąc znaleźć rzeczy, którą w coupe Lexusa można by zrobić lepiej.
Czytaj dalej Lexus SC 400 1995 – SPRZEDANY