Maybach 62 powstał w jednym celu. Miał być tak luksusowy, jak żadne inne auto na świecie. W jego nazwie zaszyta była długość nadwozia, a to oznacza, że prostsza wersja 57 miała 5,7 m długości, a prezentowany Maybach 62 – 6,2 m. Aby nim jeździć, potrzebujesz szofera, lecz aby od niego właściwie się odizolować – auto ma szybę oddzielającą przedział pasażerski. Ma też zegary pokazujące godzinę, temperaturę i prędkość pasażerom tylnego rzędu. Ilość i jakość skóry jest trudna do opisania, podobnie jak komfort gwarantowany przez fotele, dające się przekształcić w leżanki. Właściciwe czego byś tu nie wymyślił, jest tu na pokładzie. Gdy był nowy, był dostępny w polskich salonach i kosztował powyżej 2,5 miliona złotych. Dziś, uwzględniając inflację i wzrost cen nowych samochodów, byłoby to ponad 2 razy więcej… tymczasem pięknie zachowany egzemplarz kupić można za ledwie kilka procent tej kwoty.
Czytaj dalej Maybach 62 2006 – 399900 PLN – Gliwice
Maybach
Maybach 62 2004 – SPRZEDANY
Maybach 62 powstał w jednym celu. Miał być tak luksusowy, jak żadne inne auto na świecie. W jego nazwie zaszyta była długość nadwozia, a to oznacza, że prostsza wetsja 57 miała 5,7 m długości, a prezentowany Maybach 62 – 6,2 m. Aby nim jeździć, potrzebujesz szofera, lecz aby od niego właściwie się odizolować – auto ma szybę oddzielającą przedział pasażerski. Ma też zegary pokazujące godzinę, temperaturę i prędkość pasażerom tylnego rzędu. Ilość i jakość skóry jest trudna do opisania, podobnie jak komfort gwarantowany przez fotele, dające się przekształcić w leżanki. Właściciwe czego byś tu nie wymyślił, jest tu na pokładzie. Gdy był nowy, był dostępny w polskich salonach i kosztował powyżej 2,5 miliona złotych. Dziś, uwzględniając inflację i wzrost cen nowych samochodów, byłoby to ponad 2 razy więcej… tymczasem pięknie zachowany egzemplarz kupić można za ledwie kilka procent tej kwoty.
Czytaj dalej Maybach 62 2004 – SPRZEDANY