Fiat 125p R32 Coupe 1986 – SPRZEDANY

Fiat 125p R32 Coupe to prawdziwy projekt marzeń. Sen na jawie, który dzięki włożonej pieczołowicie pracy stał się tym, o czym zawsze marzyli Polacy, lecz nie pozwoliła na to nigdy wcześniej szara rzeczywistość PRLu. Sylwetka dużego Fiata z pewnością była jedną z najbardziej proporcjonalnych linii przełomu lat 60-tych i 70-tych. Zabieg polegający na stworzeniu wersji dwudrzwiowej sprawdził się tu znakomicie. Samochód wygląda o wiele efektowniej, niż zaprojektowany we Włoszech i wytwarzany niskoseryjnie dla notabli Polonez Coupe. Zwraca uwagę wykończenie detali, jakich mógłby pozazdrościć każdy Fiat z seryjnej produkcji. Jeździ i brzmi również znakomicie – ponad 250-konna jednostka VR6 z Volkswagena Golfa R32, wzmocnione nadwozie, dopracowane zawieszenie i hamulce, a na deser od nowa wykończone wnętrze i rozbudowany sprzęt audio.

Fiat 125p R32 Coupe
Rocznik: 1986
Przebieg: 10 000 km
Pojemność: 3200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 253.1 KM

Fiat 125p R32. Auto budowane od podstaw proszę o zapoznanie się z linkiem do forum poniżej.
Silnik z VW R32.
Przeniesienie napędu BMW.
Zawieszenie gwintowane H&R.
Felgi BBS RS.
Dużo custom’owych dodatków.
Audio:
Wzmacniacz 4 kanałowy DLS, subwoofer DLS 25 cm, głośniki przód DLS, wygłuszenie podwójna warstwa matami STP.

Opis budowy auta w linku poniżej:
http://www.fiat125p.com/viewtopic.php?f=29&t=297&sid=de2d12de0803ccacce307f317076d287

82 myśli nt. „Fiat 125p R32 Coupe 1986 – SPRZEDANY”

  1. Nie chcę się wymądrzać ale to żaden klasyk. Jest to custom, pięknie zrobiony i być może fantastycznie jeździ ale to ile zostało włożone w jego budowę nie ma realnie żadnego wpływu na to ile jest wart niestety. Nie można go traktować jako lokaty kapitału bo to nie klasyk tylko sam. W tej cenie można kupić m3 lub 911 lub 100 innych zacnych klasyków. Oczywiście jeśli się ze mną nie zgadzacie możecie wyłożyć tą 100 kę i udowodnić mi że się mylę. Na koniec podkreślę jeszcze raz, że uważam na podstawie zdjęć że to fantastyczny projekt, świetnie zrobiony ale jego realna wartość nijak się ma do zainwestowanych pieniędzy

    1. To nie jest oferta dla kogoś kto M3 lub 911 uważa za największe motoryzacyjne marzenie. To zabawka dla kogoś kto smak popularnych legend zna i ma ochotę na coś więcej. Ten projekt robi takie ‚wow’ na ulicy, że ciężko to porównać z czymkolwiek. To nie tyle klasyk, co ucieleśnienie dawnych Polaków marzeń… kto kupi, temu pogratuluję.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.