Peugeot 605 to flagowa limuzyna francuskiego koncernu, stworzona do wygodnego przemierzania wielkich odległości. Za projekt jego sylwetki i wnętrza odpowiadało włoskie studio Pininfarina. Efekt mimo upływu 27 lat od rozpoczęcia produkcji wciąż zadziwia swoją klasyczną elegancją i doskonałymi proporcjami, bez zbędnych ozdobników. Ten egzemplarz miałem przyjemność osobiście fotografować i należy on do grupy najbardziej przeze mnie lubianych, świetnie zachowanych samochodów z niskim przebiegiem. Przez 25 lat jeździł jedynie tyle, ile trzeba by zachować pełną sprawność techniczną. Nie jest to propozycja dla osób szukających mocnych wrażeń związanych z wielkim silnikiem i najwyższą opcją wyposażenia. Tu akceptując skromną wersję, otrzymujemy coś więcej, samochód we wręcz wymarzonym, dziewiczym stanie, przypominającym fabryczny. Ten Peugeot jest jak kapsuła czasu, która spokojnie i komfortowo sunąc po drodze, przenosi nas w przełom lat 80-tych i 90-tych. To świetnie zachowany oryginał, w którym do pełnego efektu „wow” wystarczy jedynie delikatna kosmetyka lakieru.
Peugeot 605
Rocznik: 1991
Przebieg: 47000 km
Pojemność: 1998 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 128 KM
Wyposażenie:
– elektrycznie odsuwany i uchylany szyberdach
– centralny zamek sterowany pilotem IR
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– elektryczne szyby przód
– alufelgi
– wspomaganie kierownicy
– welurowa tapicerka
– prawdziwe drewniane wstawki we wnętrzu
– radioodtwarzacz
– elektryczna antena radiowa
Mam 44 lata.
Mam własną firmę informatyczną, ale moją pasją od dziecka jest motoryzacja.
Ze względu na ograniczoną powierzchnię, sprzedaję jeden z cukierków.
Peugeot 605 2.0i 128 KM automat.
Rok produkcji 1991, data pierwszej rejestracji w Belgii 26-11-1991, a w Polsce 13-06-2005.
Silnik 2.0i 8V 128 KM z elektronicznym wtryskiem wielopunktowym (kod silnika R6A), napęd przedni, skrzynia automatyczna (solidny) ZF 4-biegowy.
Stan kolekcjonerski – auto pachnie nowością.
Jest bardzo, bardzo zadbane.
Auto kupione 11 lat temu w Belgii dla spełnienia hobbystycznych marzeń i tak traktowane.
Auto posiada dwa oryginalne klucze i komplet dokumentów, w tym dokumenty potwierdzające przebieg pojazdu.
Nadwozie bezwypadkowe (na całym nadwoziu oryginalna grubość powłoki lakierniczej), środek czyściuteńki, mechanika w doskonałym stanie, bez jakichkolwiek wypocin.
Auto solidnie wykonane, komfortowe, eleganckie, przewidywalne, ślicznie się prezentuje.
Auto w idealnym stanie. Jak nowe.
Solidne, komfortowe, eleganckie, o przyzwoitej dynamice, dość ekonomiczne, śliczne, reprezentacyjne, z duszą.
Lakier zadbany, auto ocynkowane, nadwozie równe, stan techniczny doskonały.
Wady:
– kilka drobnych wad lakierniczych na nadwoziu (naprawdę niewidoczne – wyprawione sztyftem zaprawkowym)
Inne informacje:
Zaznaczam, że auto używane było wyłącznie dla zrealizowania mojej pasji, jest cały czas garażowane, używane z umiarem ale systematycznie, właściwie wyłącznie w ruchu pozamiejskim, co czuć – wnętrze pachnie nowością, co w przypadku takiego przebiegu jest raczej rzadkością.
Auto nie było przygotowywane do sprzedaży, nadwozie nie było polerowane, wnętrze nie było prane, a komora silnikowa jest zwyczajnie okurzona wieloletnią eksploatacją.
Gwarantuję, że jeżeli szukasz porządnego samochodu i przyjedziesz do mnie obejrzeć moje auto, na 100% je kupisz.
Zgadzam się na sprawdzenie mojego pojazdu w jakimkolwiek porządnym serwisie.
Mam więcej zdjęć, zainteresowanym mogę wysłać dalsze.
Auto jest bezawaryjne i bezpieczne, w moim posiadaniu samochód nadal utrzymywany jest w świetnym stanie.
Dodatkowo przed tą zimą wykonany był rozległy przegląd auta (usługa wykonana w serwisie ASO Volkswagen, do którego mam zaufanie):
– opony Vredestein Quatrac 5 (stare oryginalne opony z 1991 roku mam zachowane),
– kompletny rozrząd, pompa wody, paski osprzętu,
– termostat,
– wszystkie filtry,
– olej silnikowy,
– płyn chłodzący,
– płyn hamulcowy,
– płyn w układzie wspomagania,
– świece,
– wycieraczki,
– dywaniki,
– akumulator,
– żarówki świateł mijania i drogowych,
– górne gniazda amortyzatorów przednich z łożyskami,
– geometria
Następny przegląd serwisowy za 1,5 roku lub 7.000 km.
Następny przegląd techniczny 02.2017.
Ubezpieczenie OC Allianz 06.2016.
Stan auta adekwatny do ceny, proszę zrozumieć, że to auto jest w stanie jak nowe, cenę urealniłem do rzeczywistości.
Oświadczam, że treść ogłoszenia jest zgodna ze stanem faktycznym i że ponoszę pełną odpowiedzialność prawną za jego treść.