Mercedes 200 GE W463 1992 – 189000 PLN – Łodygowice

Jeżeli G klasa w odmianie W463 kojarzy Wam się z potężnymi jednostkami napędowymi, ta wersja stanowi wyjątek. Mercedes 200 GE W463 napędzany był raptem dwulitrowym, 113-konnym silnikiem. Wersja produkowana była w latach 1990-2001, w dużej mierze na rynek włoski, gdzie był szczególnie atrakcyjny omijając restrykcje podatkowe przewidziane przy sprzedaży aut z silnikami o większych pojemnościach. W odróżnieniu od równolegle produkowanego W461, tu nie wychodził na pierwszy plan charakter użytkowy Gelendy. W przeciwieństwie do modeli W460/W461, które były tylnonapędowe z dołączanym napędem przednim i manualnie blokowanymi dyferencjałami, to auto zostało wyposażone w stały napęd na cztery koła z elektronicznie blokowanymi wszystkimi dyferencjałami (przednim, centralnym i tylnym). W463 były bogato wyposażone, a drewno i skórzana tapicerka są tu naturalnymi elementami wyposażenia.

Mercedes-Benz 200 GE W463
Rocznik: 1992
Przebieg: 324672 km
Pojemność: 1996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 113 KM

Cena: 189000 PLN

Wyposażenie:
klimatyzacja, centralny zamek, alarm, szyberdach, hak, elektryczne szyby, boczne szyby uchylne, stały napęd 4×4, aluminiowe felgi, dwa komplety opon Nokian letnie i zimowe (oba po jednym sezonie)

Auto zostało sprowadzone z Włoch. Od października 2018 roku jestem jego drugim właścicielem w Polsce. Samochód był regularnie użytkowany w warunkach miejskich – nie jeżdżony w terenie.

Najważniejsze informacje o stanie technicznym i wizualnym:

W 2019 roku został położony nowy lakier w oryginalnym odcieniu.
Rok później wymieniona została tapicerka ze względu na zły stan oryginalnej – fotele i tylna kanapa zostały obszyte skórą, pozostałe elementy wykonano ze skaju.
Nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej.
Układ wtryskowy K-Jetronic został zastąpiony wtryskiwaczami (oryginalny system posiadam – dodaję do auta).
Alternator po pełnej regeneracji.
Rozrusznik wymieniony – oryginał również dołączam.
Wymienione zostały amortyzatory i sprężyny, co znacząco poprawiło komfort jazdy.
W 2025 roku wymieniono tarcze i klocki hamulcowe z przodu.

Auto nie jest z salonu, tylko z życia – i jak na swój wiek oraz codzienne użytkowanie, trzyma się bardzo dobrze. Oczywiście, ma swoje drobne wady, szczególnie lakiernicze. Mechanicznie auto sprawne i doinwestowane.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielę telefonicznie.

Telefon: +48 604 424 683
Miejscowość: Łodygowice