Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

Ford Escort 1991 – 12900 PLN – Radlin

Ford Escort V generacji to nowy model, zaprezentowany po raz pierwszy w 1990 roku. Był znacznie większy i bardziej opływowy od poprzednika, zgodnie z modą i duchem czasu. Silniki początkowo odpowiadały tym z poprzednika, również jednostka 1.3 60 KM, taka jak w prezentowanym egzemplarzu. Model przechodził dwie zmiany liftingowe i produkowany był do roku 2000, ale W Radlinie oferowana jest jego pierwotna forma, z lat 1990-92. Wyposażenie? Welurowa tapicerka, odsuwany szyberdach i szyby opuszczane korbką. W tamtych czasach do szczęścia nic więcej potrzebne nie było.
Czytaj dalej Ford Escort 1991 – 12900 PLN – Radlin

Mercedes S 500 W220 2002 – 49800 PLN – Radlin

Linie jego są gładkie, a rozmiary rozłożyste. O ile stylistyka poprzednika często była nazywana przyciężką, nowa generacja W220 była zdecydowanym krokiem w nowoczesność i ukłonem w stronę młodszej klienteli. To były czasy, kiedy do takiej limuzyny nie wypadało montować jednostek czterocylindrowych, a do wyboru były silniki sześcio-, ośmio- lub dwunastocylindrowe. Dziś luksusowe auto z początku XXI wieku może być już traktowane jako youngtimer, właśnie ze względu na silnik, choćby taki jak w prezentowanym samochodzie. Mercedes S 500 W220 to wersja zasilana 306-konnym, 5-litrowym V8. Auto sprowadzone zostało z Japonii i ma przebieg jedynie 58902 km.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W220 2002 – 49800 PLN – Radlin

BMW 523i E39 1999 – 48000 PLN – Radlin

Tylny napęd i wolnossące sześć cylindrów to układ, który powoli odchodzi dziś w zapomnienie, a wrażenia zza kierownicy zapewnia pierwszorzędne. BMW 523i E39 to wóz dla osób kochających motoryzację, a nie jedynie szukających narzędzia do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. To ma 2,5-litrowy silnik M52B25TU pod maską, automatyczną skrzynię i wyposażenie takie, jak przystało na auto klasy średniej-wyższej przełomu wieków. Można jeździć, choćby na co dzień. Ten egzemplarz to propozycja dla tych, którzy szukają możliwie pięknego egzemplarza, z niskim przebiegiem.
Czytaj dalej BMW 523i E39 1999 – 48000 PLN – Radlin

Renault 19 Chamade 1992 – 10000 PLN – Radlin

Renault 19 to samochód klasy kompaktowej, który odmienił pozycję francuskiej marki na europejskim rynku. Wspólny projekt Roberta Oprona z Service Style Automobile Renault oraz włoskiego designera, Giorgio Giugiaro, był nowoczesny, aerodynamiczny i wykonany zdecydowanie lepiej od poprzednika, modelu 9/11. Oficjalna premiera odbyła się we wrześniu 1989, a w czerwcu 1989 roku gamę uzupełnił sedan o nazwie Chamade, taki właśnie, jak oferowany w ogłoszeniu. Jego długość wzrosła do 4266 mm, a oparcie tylnej kanapy jest składane i dzielone w proporcjach 40/60. Bagażnik to 463 do 1352 litrów. Pod maską tego egzemplarza nieśmiertelny silnik z rodziny Cleon o pojemności 1,4 l. Stan? Dokładnie taki, jaki chcielibyśmy oczekiwać po egzemplarzu z przebiegiem poniżej 100 tys. km.
Czytaj dalej Renault 19 Chamade 1992 – 10000 PLN – Radlin

BMW 645Ci E63 2004 – 79900 PLN – Radlin

Seria 6 to był powrót po latach. BMW E63 debiutowało w 2003 roku, w 14 lat po zakończeniu sprzedaży serii 6. generacji E24 i w 4 lata po ostatnim coupe bawarskiej marki, czyli serii 8. generacji E31. Technologicznie była to zupełnie nowa epoka, a stylistycznie Chris Bungle spróbował zupełnie na nowo zinterpretować sylwetkę rekina. O ile stylistyczna rewolucja była kontrowersyjna, zalety samochodu są niepodważalne. Lekka karoseria zbudowana w dużej mierze z aluminium i tworzyw, adaptacyjne zawieszenie, tylny napęd i potężne silniki R6 i V8. BMW 645Ci E63 to wersja z 333-konną V-ósemką. To rasowe gran turismo, dające wiele radości zarówno na autostradzie, jak i na krętej drodze. Ten egzemplarz ma przebieg jedynie 37 tys. km i świetne zestawienie kolorystyczne.
Czytaj dalej BMW 645Ci E63 2004 – 79900 PLN – Radlin

BMW 740i E65 2005 – 41900 PLN – Radlin

BMW 740i E65 to nowość w 2005 roku. Model, który zastąpił 735i, otrzymując jednostkę V8 o pojemności dokładnie 4 litrów. Ponieważ pierwszą odmianę siódemki uznano za zbyt odważną stylistycznie, auto przeszło również znaczące zmiany stylistyczne. Przód zaokrąglono powiększając grill, reflektory zmieniono na biksenonowe i bardziej płaskie, z tyłu zniknął płaskowyż bagażnika, lampy zmieniono na szersze i LEDowe i pojawiła się dodatkowa, chromowana listwa. Poprawiono i uproszczono obsługę iDrive. Samochód pozostał równie luksusowy, ale stał się również mniej kontrowersyjny stylistycznie i według użytkowników – lepiej znosił trudy codziennej eksploatacji. Jeżeli zamierzacie używać takie auto na co dzień i nie jesteście zafiksowani wyłącznie na puncie benzyny, ucieszyć może Was instalacja LPG, która została zamontowana w tym egzemplarzu.
Czytaj dalej BMW 740i E65 2005 – 41900 PLN – Radlin

Brabus B11 W220 2004 – 100000 PLN – Radlin

Dla firmy Brabus zawsze ważne było, by z każdego silnika wykorzystać maksimum potencjału. Brabus B11 W220 to pierwszy etap tuningu 5-litrowej jednostki V8 modelu S 500, oferujący moc maksymalną 333 KM. Prezentowany egzemplarz otrzymał również układ wydechowy Brabus, pakiet stylistyczny, podświetlane listwy progowe i oznaczenia na masce oraz klapie bagażnika, felgi Brabus Monoblock i zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 320 km/h. Tak przygotowane w Niemczech auto zostało wyeksportowane do Japonii, by po latach wrócić do Polski. Jest luksusowo, ale i z nutą sportu. Ciekawie.
Czytaj dalej Brabus B11 W220 2004 – 100000 PLN – Radlin

Mercedes C 180 W202 1998 – SPRZEDANY

Mercedes C 180 W202 to debiutujący w 1993 roku następca „Baby-Benza”. Wystylizowany w klasyczny sposób, trafiał w gusta tych, którzy kochali „stare, dobre Mercedesy”. Ten egzemplarz ma już 23 lata, ale prezentuje się tak, jakby z salonu wyjechał góra rok temu. To efekt zadziwiająco niskiego przebiegu, który wynosi jedynie 7455 km. Czy jeździć nim na co dzień, czy postawić jako obiekt w kolekcji, to już wybór i decyzja nowego właściciela. Ten poliftowy egzemplarz ma niewielki silnik, ale już całkiem niezłe wyposażenie, i bez wątpienia może pełnić obie funkcje.
Czytaj dalej Mercedes C 180 W202 1998 – SPRZEDANY

Alfa Romeo Spider 1993 – SPRZEDANA

Klasyczna Alfa Romeo Spider była najdłużej produkowanym modelem marki w historii. Produkowana od 1966 roku, dotrwała w ofercie aż do 1994 roku. Zielona sztuka od DMClassic to przedstawiciel czwartej i ostatniej serii, z przedostatniego roku produkcji, sprrowadzony z rynku japońskiego. Na jej pokładzie odnajdziemy wyposażenie, o jakim tylko pomarzyć mogli nabywcy w latach 60-tych. Auto wyposażone jest w silnik z wtryskiem paliwa, automatyczną skrzynię biegów, ma na pokładzie klimatyzację i skórzaną tapicerkę. Te drobne atrybuty nowoczesności nie przyćmiły jednak jej klasycznej sylwetki i włoskiego stylu. To kultowy kabriolet, „la dolce vita” w najlepszym, włoskim wydaniu.
Czytaj dalej Alfa Romeo Spider 1993 – SPRZEDANA

BMW 525i E39 2003 – SPRZEDANE

Ma sportowy charakter, jest lekkie optyczne, sprawia wrażenie smukłego, zwinnego i gotowego do skoku. BMW 525i E39 w białym kolorze, w poliftowej wersji, wyposażone w opcjonalny M Pakiet, składający się ze zmodyfikowanych zderzaków, spojlera na tylne klapie i 17-calowych felg oraz usportowionego stylu wnętrza, nawet po kilkunastu latach wygląda wciąż świeżo i zachęcająco. Szczególnie, gdy mówimy o egzemplarzu zachowanym w doskonałym, oryginalnym stanie, z przebiegiem zaledwie 78 tys. km. To nawet dziś świetne narzędzie podróży, w którym każda przejażdżka będzie przyjemnością, a ten egzemplarz prezentuje się świetnie.
Czytaj dalej BMW 525i E39 2003 – SPRZEDANE