Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

BMW 645Ci E63 2004 – 79900 PLN – Radlin

Seria 6 to był powrót po latach. BMW E63 debiutowało w 2003 roku, w 14 lat po zakończeniu sprzedaży serii 6. generacji E24 i w 4 lata po ostatnim coupe bawarskiej marki, czyli serii 8. generacji E31. Technologicznie była to zupełnie nowa epoka, a stylistycznie Chris Bungle spróbował zupełnie na nowo zinterpretować sylwetkę rekina. O ile stylistyczna rewolucja była kontrowersyjna, zalety samochodu są niepodważalne. Lekka karoseria zbudowana w dużej mierze z aluminium i tworzyw, adaptacyjne zawieszenie, tylny napęd i potężne silniki R6 i V8. BMW 645Ci E63 to wersja z 333-konną V-ósemką. To rasowe gran turismo, dające wiele radości zarówno na autostradzie, jak i na krętej drodze. Ten egzemplarz ma przebieg jedynie 37 tys. km i świetne zestawienie kolorystyczne.
Czytaj dalej BMW 645Ci E63 2004 – 79900 PLN – Radlin

BMW 740i E65 2005 – 41900 PLN – Radlin

BMW 740i E65 to nowość w 2005 roku. Model, który zastąpił 735i, otrzymując jednostkę V8 o pojemności dokładnie 4 litrów. Ponieważ pierwszą odmianę siódemki uznano za zbyt odważną stylistycznie, auto przeszło również znaczące zmiany stylistyczne. Przód zaokrąglono powiększając grill, reflektory zmieniono na biksenonowe i bardziej płaskie, z tyłu zniknął płaskowyż bagażnika, lampy zmieniono na szersze i LEDowe i pojawiła się dodatkowa, chromowana listwa. Poprawiono i uproszczono obsługę iDrive. Samochód pozostał równie luksusowy, ale stał się również mniej kontrowersyjny stylistycznie i według użytkowników – lepiej znosił trudy codziennej eksploatacji. Jeżeli zamierzacie używać takie auto na co dzień i nie jesteście zafiksowani wyłącznie na puncie benzyny, ucieszyć może Was instalacja LPG, która została zamontowana w tym egzemplarzu.
Czytaj dalej BMW 740i E65 2005 – 41900 PLN – Radlin

BMW 530i E39 2003 – SPRZEDANE

Czarny lakier, M Aerodynamikpaket, Shadow-Line, sportowe fotele, antracytowa podsufitka. Czytanie listy wyposażenia tego BMW 530i E39 dla niejednego miłośnika będzie jak baśń. Tu wszystko wyszło z fabryki tak, by dobrze ze sobą zagrało i wciąż gra wyśmienicie, a to, jak się prezentuje ten samochód to tylko część tej opowieści. Druga strona medalu to oczywiście sposób, w jaki ten samochód jeździ, a jest to sama przyjemność. 3-litrowa, sześciocylindrowa jednostka rozwija moc płynnie i wystarczającej ilości, by zapewnić odpowiednie przyspieszenie, piękne doznania dźwiękowe i odczucie, że napęd idzie na jedyną właściwą oś. Do tego dochodzi przeświadczenie, że wszystko wokół jest świetnie wykonane, pasuje do siebie i podporządkowane jest wyłącznie wygodzie kierowcy i pasażerów. To doskonałe narzędzie do jazdy, nie przeładowane elektroniką i w odczuciu bardzo mechaniczne. Przesiadając się z tego samochodu do generację młodszego E60… niejeden będzie chciał zatrzymać czas i powiedzieć „kiedyś to były czasy”.
Czytaj dalej BMW 530i E39 2003 – SPRZEDANE

BMW 740i E65 2008 – 69000 PLN – Radlin

BMW 740i E65 to nowość w 2005 roku. Model, który zastąpił 735i, otrzymując jednostkę V8 o pojemności dokładnie 4 litrów. Ponieważ pierwszą odmianę siódemki uznano za zbyt odważną stylistycznie, auto przeszło również znaczące zmiany stylistyczne. Przód zaokrąglono powiększając grill, reflektory zmieniono na biksenonowe i bardziej płaskie, z tyłu zniknął płaskowyż bagażnika, lampy zmieniono na szersze i LEDowe i pojawiła się dodatkowa, chromowana listwa. Poprawiono i uproszczono obsługę iDrive. Samochód pozostał równie luksusowy, ale stał się również mniej kontrowersyjny stylistycznie i według użytkowników – lepiej znosił trudy codziennej eksploatacji. Jeżeli poszukujecie takiego auta zachowanego w możliwie oryginalnym stanie, powinniście wybrać się do Radlina.
Czytaj dalej BMW 740i E65 2008 – 69000 PLN – Radlin

Brabus B11 4Matic W220 2004 – 125000 PLN – Radlin

Dla firmy Brabus zawsze ważne było, by z każdego silnika wykorzystać maksimum potencjału. Brabus B11 W220 to pierwszy etap tuningu 5-litrowej jednostki V8 modelu S 500, oferujący moc maksymalną 333 KM. Prezentowany egzemplarz otrzymał również układ wydechowy Brabus, pakiet stylistyczny, podświetlane listwy progowe i oznaczenia na masce oraz klapie bagażnika, felgi Brabus Monoblock i zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 320 km/h. Tak przygotowane w Niemczech auto zostało wyeksportowane do Japonii, by po latach wrócić do Polski. Jest luksusowo, ale i z nutą sportu. Ciekawie.
Czytaj dalej Brabus B11 4Matic W220 2004 – 125000 PLN – Radlin

Mercedes CL 500 C140 1998 – SPRZEDANY

Coupe klasy S typoszeregu W140 zmieniało swoje oznaczenie dwukrotnie. W 1992 narodziło się jako Mercedes 500/600 SEC, od połowy ’93 dostępne były modele S 500 i S 600 (od ’94 również S 420 Coupe), ostatecznie całą gamę przemianowano na CL 420/CL 500/CL 600 w 1996 roku. Więcej konsekwencji niż w nazewnictwie wykazano w projektowaniu, gdyż tej ultra trwałej i luksusowej konstrukcji ciężko cokolwiek zarzucić. To prawdziwa oaza luksusu na kołach, ponad 5 metrów długości i dwie tony masy w dwudrzwiowym, eleganckim nadwoziu. W ogłoszeniu przedstawiciel z ostatniego etapu produkcji, zachowany w bardzo dobrym stanie. Mercedes 500 SEC C140 z silnikiem V8 to optymalny wybór – moc jest wystarczająca, a serwisowanie zdecydowanie mniej kosztowne, niż w topowym modelu z silnikiem V12.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C140 1998 – SPRZEDANY

BMW 528i E39 1999 – 65000 PLN – Radlin

Tylny napęd i wolnossące sześć cylindrów to układ, który powoli odchodzi dziś w zapomnienie, a wrażenia zza kierownicy zapewnia pierwszorzędne. BMW 528i E39 to wóz dla osób kochających motoryzację, a nie jedynie szukających narzędzia do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. To ma 2,8-litrowy silnik M52B28TU pod maską, automatyczną skrzynię i wyposażenie takie, jak przystało na auto klasy średniej-wyższej przełomu wieków. Można jeździć choćby na co dzień, choć też schować w garażu i podziwiać stan zachowania też można. Ten egzemplarz to propozycja dla tych, którzy szukają możliwie pięknego egzemplarza, z możliwie niskim przebiegiem.
Czytaj dalej BMW 528i E39 1999 – 65000 PLN – Radlin

Mercedes E 500 T S212 2010 – 123000 PLN – Radlin

E klasa czwartej generacji debiutowała w 2009 roku jako następca modelu W211. Jej stylistyka nawiązywała do ówczesnej C klasy, S klasy i modelu CLS. W projekcie pojawiło się wiele kantów, a sylwetka nabrała agresji, zwłaszcza w stylizacji AMG. Poszerzenia nadkoli wyglądały bojowa zwłaszcza z dużymi felgami, co dobrze widać na prezentowanym egzemplarzu wyposażonym w „osiemnastki”. Mercedes E 500 T S212 to najwyższa wersja przed modelem AMG. Jego jednostka V8 to wolnossący silnik o pojemności – bagatela – 5,5 l i mocy 388 KM. Pierwsza setka? Już po 5,2 s. I to w dużym, rodzinnym kombi.
Czytaj dalej Mercedes E 500 T S212 2010 – 123000 PLN – Radlin

Mercedes S 500 W221 2007 – SPRZEDANY

Każda kolejna generacja klasy S to popis stylu i technologii, świetne wykonanie i ponadczasowa stylistyka. Nie inaczej było z modelem generacji W221, debiutującym jesienią 2005 roku. W zestawieniu z poprzednikiem urósł w każdym rozmiarze, otrzymał również o wiele bardziej dynamiczną sylwetkę. Łącznie wyprodukowano 537519 sztuk, a skorygowane o czynnik inflacji ceny startowały od około 400 tysięcy złotych. W tym kontekście cena tego Mercedesa S 500 W221 brzmi jak promocja. Auto ma jedynie 18 tysięcy kilometrów przebiegu i niemal w każdym aspekcie wygląda jak nowe. Można śmiało postawić tezę, że jeżeli zachowalibyśmy taki stan samochodu, jego cena spadać już nie będzie. W końcu tak wspaniałych i napędzanych co najmniej 5,5 litrową jednostką V8 samochodów we współczesnym świecie jest już coraz mniej.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W221 2007 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 L W220 2004 – SPRZEDANY

Linie jego są gładkie, a rozmiary rozłożyste. O ile stylistyka poprzednika często była nazywana przyciężką, nowa generacja W220 była zdecydowanym krokiem w nowoczesność i ukłonem w stronę młodszej klienteli. To były czasy, kiedy do takiej limuzyny nie wypadało montować jednostek czterocylindrowych, a do wyboru były silniki sześcio-, ośmio- lub dwunastocylindrowe. Dziś luksusowe auto z początku XXI wieku może być już traktowane jako youngtimer, właśnie ze względu na silnik, choćby taki jak w prezentowanym samochodzie. Mercedes S 500 L W220 to wersja zasilana 306-konnym, 5-litrowym V8. Auto sprowadzone zostało z Japonii, jest to poliftowa wersja z długim rozstawem osi i ma przebieg jedynie 79 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W220 2004 – SPRZEDANY