DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

Porsche 911 Turbo 996 2002 – 299900 PLN – Radlin

Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne bioderka, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, chodź gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2002 – 299900 PLN – Radlin

Mercedes 420 SEL W126 1987 – 89000 PLN – Radlin

Mercedes 420 SEL W126 to rozwiązanie dla tych, którzy chcą w jednym samochodzie podziwiać klasyczne linie stworzone przez Bruno Sacco, gładkie brzmienie silnika V8 i nadzwyczajny komfort jazdy. W tym egzemplarzu przedłużona ilość miejsca na nogi dla pasażerów tylnych siedzeń tworzą idealny klimat do podróży. Dla tych, którzy kochają stare Mercedesy nic więcej do szczęścia nie potrzeba. W126 z silnikiem V8 to najprawdopodobniej najlepsze połączenie uroku klasycznych Mercedesów i doskonałej jakości wykonania z satysfakcjonującą mocą i aksamitną miękkością jazdy, jakiej wręcz próżno szukać we współczesnej motoryzacji.
Czytaj dalej Mercedes 420 SEL W126 1987 – 89000 PLN – Radlin

Mercedes G 500 W463 2017 – 486000 PLN – Radlin

Mercedes G 500 W463 z 2017 roku to klasyczna karoseria G Wagen i nowoczesny silnik V8 biturbo pod maską. Z pojemności 4 litrów udało się tu uzyskać 422 KM, co skutkuje pierwszą setką dostępną już po 5,9 s i prędkością maksymalną ograniczoną elektronicznie do 210 km/h. Przy masie 2,5 tony i aerodynamice kiosku Ruchu – takie wartości z pewnością muszą robić wrażenie. Wrażenie z pewnością może również zrobić zdolnością do utrzymania wartości. Cóż – to tylko podkreśla, jak doskonałym i ponadczasowym projektem było W463. W połowie 2018 roku zadebiutowała kolejna generacja, ale według wielu miłośników serii G – to już nie to samo. Ten egzemplarz ma poniżej 10 tys. km i jest niemal jak nowy.
Czytaj dalej Mercedes G 500 W463 2017 – 486000 PLN – Radlin

Volvo 850 1993 – 49000 PLN – Radlin

Volvo 850 było jednocześnie tradycyjnie konserwatywne i nowoczesne. To ostatni projekt, który wyszedł spod ręki Janaa Wilsgaarda, designera pracującego dla Volvo od 1950 roku. Było tworzone z uwzględnieniem najbardziej wyśrubowanych norm bezpieczeństwa, miało przepastny bagażnik, ale też jednocześnie było pierwszym samochodem szwedzki z pięciocylindrowym silnikiem umieszczonym poprzecznie i napędzającym przednie koła. Podczas opracowywania modelu samochodu wiele czasu poświęcono szczegółom, takim jak choćby charakterystyczny dźwięk silnika czy zamykanie drzwi. W efekcie powstał wóz o dużo bardziej sportowym i luksusowym charakterze, niż poprzednicy. Ten egzemplarz ma tylko 87 tys. km przebiegu i przybył 5 lat temu do Polski ze Szwajcarii.
Czytaj dalej Volvo 850 1993 – 49000 PLN – Radlin

Renault Clio V6 Phase 1 2002 – 216000 PLN – Radlin

Renault Clio V6 to owoc szalonego pomysłu i zarazem nawiązanie do kultowego Renault 5 Turbo. Podobnie jak jego protoplasta, powstało z połączenia niewielkiego hatchbacka z mocną jednostką napędową, którą zamontowano za plecami kierowcy i zespolono z układem napędowym kierującym moc na tylną oś. Tym razem nie była to jednostka turbodoładowana, a wolnossące, niespełna 3-litrowe V6. Nadwozie zostało poszerzone i wykonane z kompozytu i trzeba przyznać, że wyjątkowo przykuwa dziś uwagę. Model pierwszej serii powstawał w latach 2000-2002 i taki właśnie egzemplarz, sprowadzony z Japonii, oferuje DMClassic. Jest to jedna z zaledwie 1631 wyprodukowanych sztuk.
Czytaj dalej Renault Clio V6 Phase 1 2002 – 216000 PLN – Radlin

Mercedes E 500 T S212 2010 – 114000 PLN – Radlin

Gdy szukacie idealnego, sprawiającego przyjemność daily, zazwyczaj założenia są proste. V8 pod maską, nie SUV, nie Van, a właściwie czemu by nie kombi? To rodzaj nadwozia, który w ostatnich latach odszedł nieco w zapomnienie, a przecież w razie potrzeby pozwala przewieźć więcej towaru niż każda pseudoterenówka, a przede wszystkim daje większą przyjemność z szybkiej jazdy po winklach. Niższy środek ciężkości to zawsze możliwość szybszego przejechania zakrętu, a niższe nadwozie to też mniejsze opory aerodynamiczne i ciche podróżowanie również w tempie autostradowym. Z punktu widzenia ludzi nie zjeżdżających z asfaltu SUVy to wymysł szatana, podobnie jak eliminacja dużych silników o znacznych pojemnościach. A przecież jeszcze 15 lat temu 5,5-litrowe V8 bez hybrydy nikogo w aucie klasy średniej-wyższej nie dziwiło. Dobrze, że te auta wciąż działają. Ba, taki Mercedes E 500 T S212 wciąż może dać ogromną ilość satysfakcji, jeżeli tylko utrzymany jest w pięknym stanie. Ten okaz sprowadzony z Japonii ma aktualnie tylko 94 tys. km przebiegu i zaspokoić może nawet najbardziej wymagających kierowców… i ich rodziny.
Czytaj dalej Mercedes E 500 T S212 2010 – 114000 PLN – Radlin

Mercedes SL 500 R230 2002 -128000 PLN – Radlin

Mercedes SL 500 generacji R230 przez wielu miłośników jest uważany za najpiękniejszego SL w historii Mercedesa. Doskonałe proporcje, świetnie zarysowana linia świateł, odpowiednio uwypuklona gwiazda na atrapie chłodnicy. Za design odpowiadał legendarny Bruno Sacco i jak widać, był wówczas w doskonałej formie. Świetna jest również jego jednostka napędowa o układzie widlastym ośmiu cylindrów, generująca z pięciu litrów pojemności 306 koni mechanicznych. Ten egzemplarz z pewnością może walczyć o palmę pierwszeństwa, jeżeli szukacie auta zachowanego we wzorowym stanie, bez przeróbek i w klasycznym zestawieniu srebrnego lakieru z czarnym wnętrzem. Auto sprowadzone zostało z Japonii i przejechało dotąd jedynie 42 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2002 -128000 PLN – Radlin

Rolls Royce Phantom 2005 – 469000 PLN – Radlin

Rolls Royce Phantom debiutował w 2003 roku, przywracając nazwę znaną niemal o początku XX wieku. Powstał po przejęciu marki przez BMW, był całkowicie nową konstrukcją i całkowicie zrywał z konserwatywną stylistyką marki. Był nowoczesny, choć jego ogromna atrapa chłodnicy wyraźnie nawiązywała do najsłynniejszych przodków. Karoserie spawano w Niemczech, po czym były one transportowane do Wielkiej Brytanii, do Goodwood, gdzie były one kilkukrotnie lakierowane i trafiały na końcowy montaż, w którym wszystko wykańczano w tradycyjny, rzemieślniczy sposób. Łączny proces produkcji jednego egzemplarza zajmował około 450 godzin i wciąż widać, że jest to luksus najwyższych lotów. Do napędu użyto V12 o pojemności 6,75 litra i mocy 453 KM, czyli jak to zawsze w RR – wystarczającej.
Czytaj dalej Rolls Royce Phantom 2005 – 469000 PLN – Radlin

BMW 525i E39 2002 – 74900 PLN – Radlin

BMW serii 5 (E39) jest uważane przez wielu za jeden z najładniejszych sedanów w dziejach motoryzacji. Poprzez proste linie i klasycznie zaprojektowane nadwozie skutecznie opiera się upływowi lat. Tak samo jak w momencie prezentacji tego modelu, jak i teraz, jest kwintesencją elegancji. Niewątpliwie dodatkowego pazura daje mu stylistyczny M pakiet i felgi Styling 66. Prezentowany egzemplarz sprowadzony został z Japonii. W gamie silnikowej serii 5 model o oznaczeniu 525i to rzędowy, 6–cylindrowy motor o pojemności 2,5 litra i mocy 192 KM. Kombinacja tylnego napędu wraz z wolnossącym silnikiem to połączenie wówczas charakterystyczne dla marki BMW, a współcześnie coraz rzadziej stosowane, choć zawsze było lubiane i poszukiwane. Samochód jest w bardzo dobrym stanie, z przebiegiem niespełna 75 tys. km.
Czytaj dalej BMW 525i E39 2002 – 74900 PLN – Radlin

BMW 530i E60 2007 – 97000 PLN – Radlin

Nie trzeba mieć V10 pod maską, by odwracać głowy na ulicach. To BMW 530i E60 w konfiguracji lakieru „Carbonschwarz Metallic” z pakietem stylistycznym M-technik z pewnością wyróżnia się wśród innych. Szokować osiągami nie będzie, ale jednostka N52B30 to bardzo udana konstrukcja, trwała, mocna, o wysokiej kulturze pracy i przyjemnym brzmieniu. Jeżeli lubicie troszczyć się o samochody, i nie ma dla Was nic lepszego niż tylny napęd i śmigło na masce, możecie z powodzeniem używać takiego egzemplarza nawet na co dzień, jak również schować w garażu, nie jeździć za wiele i cieszyć się jego stanem. Ma tylko 41 tysięcy kilometrów przebiegu i prezentuje się niezwykle smakowicie.
Czytaj dalej BMW 530i E60 2007 – 97000 PLN – Radlin