OldCustomGarage

Firma OldCustomGarage to Pasja do motoryzacji w nowoczesnej odsłonie.
Specjalizujemy się w serwisie i renowacji samochodów oldtimer, youngtimer i klasy premium.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie i oryginalne części, aby Twój samochód zawsze prezentował się doskonale.

Wybrane egzemplarze pojazdów naszych klientów trafiają do oferty sprzedażowej.
Każdy samochód jest gruntownie sprawdzony, klient otrzymuje szczegółowy raport stanu pojazdu wraz jego historią serwisową.

Po godzinach również uwielbiamy klasyczną motoryzację!

Aktywnie uczestniczymy w prestiżowych targach i zlotach, celebrując motoryzacyjne arcydzieła.
Zapewniamy naszym klientom ekskluzywne zaproszenia oraz pomoc w prezentacji ich pojazdów.
Organizujemy warsztaty, dzielimy wiedzę i doświadczenia, tworząc wyjątkową społeczność miłośników motoryzacji.

Zapraszamy do kontaktu +48 600 900 383.

Porsche 911 Carrera 4S 991 2013 – 365000 PLN – Kalisz

W 2011 roku debiutowała siódma generacja Porsche 911, bez wątpienia najsłynniejszego samochodu sportowego świata, stale rozwijanego o 1963 roku. Mimo zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu, po raz pierwszy udało się wówczas zbić masę względem poprzednika, co było zasługą zastosowania po raz pierwszy w 911 mieszanej konstrukcji aluminium i stali. 911 Carrera 4S to odmiana z napędem na 4 koła i mocniejszym wśród dwóch podstawowych silnikiem typu bokser, który z pojemności 3,8 l zdolny jest wykrzesać 400 KM bez pomocy turbosprężarek. Skrzynia biegów jest super szybka, dwusprzęgłowa PDK. Prędkość maksymalna to 297 km/h, a pierwsza setka jest w zasięgu już po 4,3 s. To co jednak w tym Porsche jest najwspanialsze, to sposób w jaki potrafi połączyć wysokie osiągi z codzienną użytecznością. Nic nie stoi na przeszkodzie, by jeździć nim naprawę dużo, gdyż jest to przyjemnością.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 991 2013 – 365000 PLN – Kalisz

Porsche 911 EV – Kalisz

Porsche 911 to ikona. Dlatego myśląc o połączeniu klasycznej motoryzacji z nowoczesnym i ekologicznym napędem elektrycznym, zdaje się to być połączenie naturalne. Z zewnątrz zachowany jest tu absolutnie klasyczny wygląd. Pod skórą – prawdziwy hi-tech zapewniający osiągi niedostępne dla tradycyjnych silników spalinowych. Moc 1/3 megawata dostępna zawsze, bez czekania na odpowiednie obroty, bez strzelania ze sprzęgła i bez potrzeby zmiany biegów. Realizując swój projekt firma OldCustomGarage wybrała solidnego partnera – rozwiązania od Fellten znane są już na rynku od kilku lat, są stale rozwijane i gwarantują, że finalny efekt po prostu zwala z nóg swoimi możliwościami.
Czytaj dalej Porsche 911 EV – Kalisz

Range Rover Autobiography L405 2013 – 179457 PLN – Kalisz

Range Rover serii L405 to trzecia generacja Range Rovera z lat 2012-2022. Jest to pierwszy Range, który wykorzystuje aluminiową konstrukcję nadwozia, co pozwoliło zrzucić mu masę o… bagatela, 420 kilogramów. Samochód ma stały napęd na cztery koła z podziałem momentu obrotowego 50/50 i dwubiegową skrzynię rozdzielczą umożliwiającą wybór między wysokim i niskim zakresem przełożeń. Oferuje świetny komfort i co charakterystyczne dla wszystkich Range Roverów – imponujące jak na takiego kolosa możliwości poruszania się w terenie. System Terrain Response 2 zapewnia ustawienia dla trawy, żwiru, śniegu, błota, piasku i pełzania po skałach, konfigurując odpowiednio ustawienia skrzyni biegów, zawieszenia i trakcji. W egzemplarzu prezentowanym przez OldCustomGarage pracuje większy z dwóch dostępnych silników wysokoprężnych – jednostka V8 4,4 l o mocy 330 KM.
Czytaj dalej Range Rover Autobiography L405 2013 – 179457 PLN – Kalisz

OldCustomGarage – polecamy warsztat

Zaufany warsztat to Skarb. Dlaczego? Niby rzecz jest prosta. Oddajesz ukochane auto i oczekujesz, że odbierzesz je w lepszym stanie. Przeserwisowane lub naprawione, ze skorygowanymi niedostatkami, które znasz, albo i dodatkowo innymi, które zauważą i naprawią specjaliści. Tyle w teorii. A w praktyce? Dużo trafnych diagnoz, wiele przeprowadzonych skutecznie napraw, tysiące przejechanych bezproblemowo kilometrów. To na plus. A z drugiej strony? Wiele tygodni na serwisie, nowe uszkodzenia, zabrudzenia, niezdolność wykrycia powodów usterek, nieskuteczna diagnoza i brak umiejętności przyznania się do własnych błędów. To codzienność, z którą mierzy bądź mierzył się każdy pragnący używać wiekowe samochody. Niestety, w zestawieniu ze zwykłą serwisową obsługą zwykłych samochodów, utrzymanie nieszablonowego klasyka to dramat. Trzeba czytać stare manuale serwisowe, trzeba myśleć nad każdym ruchem jak saper, trzeba być też jak lekarz, aby postawić właściwą diagnozę i być skutecznym w poszukiwaniu czasami trudno dostępnych części bądź regeneracji starych. Gehenna. Dlatego warto szanować wszystkich, którzy mają odpowiednie serse do starych samochodów, nie boją się nimi zajmować i wiedzą, jak do nich podchodzić.
Czytaj dalej OldCustomGarage – polecamy warsztat