Mercedes E 320 W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Wygładzony aerodynamicznie, unowocześniony, lepiej zabezpieczony antykorozyjnie, był kolejnym hitem niemieckiej marki. Cztery lata prac rozwojowych i ponad dwa miliardy euro zainwestowane w rozwój modelu nie poszły na marne. Już w pierwszym roku sprzedano 242 tysiące sztuk, a do 2008 roku włącznie było to już 1,75 miliona egzemplarzy. Najpopularniejszym wyborem było kolor srebrny w poziomie wykończenia Avantgarde, czyli taki, jak prezentowany przez Nowex Cars. Często się dziś nie zdarza jedynie taki stopień zachowania – 118 tys. km przebiegu, karoseria bez śladów korozji, skrzynia i silnik pracują bardzo dobrze.
Czytaj dalej Mercedes E 320 W211 2002 – 44500 PLN – Skrzyszów
Archiwum kategorii: Nowex Cars
Sprowadzamy samochody z rynku japońskiego, uchodzącego za najlepsze źródło luksusowych samochodów używanych z lat 90. i dwutysięcznych. Nasza oferta udowadnia, że można znaleźć i sprowadzić stamtąd doskonałe samochody w rozsądnej cenie, ze zdecydowanie niższymi przebiegami niż ich odpowiednicy eksploatowani w Europie. Oferujemy szeroki wybór samochodów przygotowanych do rejestracji, po opłatach celno-akcyzowych. Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Mercedes E 500 W211 2003 – 55400 PLN – Skrzyszów
Mercedes E 500 W211 jest o krok przed wersją AMG. Przyspieszenia nie są może aż tak atomowe, jednak mocy jest tu naprawdę pod dostatkiem, brzmienie silnika V8 jest mięsiste, a komfort zawieszenia pozostaje wyższy. Ten egzemplarz ma nie tylko świetny silnik pod maską, ale i zawsze modne i eleganckie zestawienie czarnego lakieru z czarnym wnętrzem. To samochód, który wydaje się być super mocny, nowoczesny i komfortowy, dodatkowo ma atuty nawet w bezpośrednim zestawieniu ze współczesną motoryzacją. W czasach, gdy wszędzie wokół słyszymy o zmniejszaniu pojemności i ilości cylindrów w silnikach, to jest warta rozważenia propozycja dla wszystkich, którzy uważają, że motoryzacja w XXI wieku nie idzie we właściwą stronę.
Czytaj dalej Mercedes E 500 W211 2003 – 55400 PLN – Skrzyszów
Mercedes S 320 W140 1993 – 68900 PLN – Skrzyszów
Podróżowanie Mercedesem S klasy generacji W140 gwarantowało zupełnie nowe, nieznane wcześniej doznania. Perfekcyjnie wyciszona kabina, będące wówczas nowością w klasie podwójne szyby i gładko pracujący sześciocylindrowy silnik sprawdzają się tu wyśmienicie. To był zdecydowany krok do przodu w zestawieniu z poprzednikiem, modelem W126, co zapewniło popularnej „loszce” trwałe miejsce w historii motoryzacji. Dlatego warto schować taki samochód zachowany w bardzo dobrym stanie, z niskim przebiegiem, we własnym garażu. Zawsze bedzie co podziwiać, a każdy wyjazd będzie przyjemnością.
Czytaj dalej Mercedes S 320 W140 1993 – 68900 PLN – Skrzyszów
Mercedes 500 SEL W140 1991 – 84900 PLN – Skrzyszów
W marcu 1991 roku podczas Salonu Samochodowego w Genewie zadebiutowała nowa generacja Klasy S, seria W140. 10 lat i miliard dolarów – tyle kosztował Mercedesa nowy projekt. Po latach wszyscy wiemy, że było warto. Komfort jazdy S-Klasą został po raz kolejny poprawiony w serii W140. Wszelki hałas i wibracje przenoszone do kabiny pasażerskiej zostały zredukowane, ruch kołysania podczas ruszania i hamowania został zminimalizowany, ruch nadwozia na nierównej nawierzchni został zredukowany, a układ kierowniczy stał się praktycznie niewrażliwy na wstrząsy przenoszone z drogi. Nowa konstrukcja nadwozia zapewniała jeszcze większe niż do tej pory bezpieczeństwo we wszystkich rodzajach wypadków. Prezentowany Mercedes 500 SEL W140 to egzemplarz z samego początku produkcji, wyposażony w silnik V8, długie nadwozie i świetną, welurową tapicerkę.
Czytaj dalej Mercedes 500 SEL W140 1991 – 84900 PLN – Skrzyszów
Mercedes S 600 L W220 2003 – 79800 PLN – Skrzyszów
Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu we wrześniu 1998 roku publiczność zapoznała się z sześcioma limuzynami klasy S W220, która po siedmiu i pół roku zastąpiła serię W140. Nowa klasa S zaprezentowała ponad 30 technicznych innowacji, jak zwykle wyznaczając wzór dla konkurencji. W 1999 roku zaprezentowano dwunastocylindrową limuzynę S 600, która w 2002 toku przeszła znaczącą modyfikację. Jej silnik zmniejszył swoją pojemność z 5,8 do 5,5 l, ale w zamian otrzymał dwie turbosprężarki. Moc maksymalna wzrosła z 386 KM do 500 KM, moment obrotowy z 530 Nm do 800 Nm, a z przyspieszenia do setki udało się urwać całe 1,5 s. 4,8 s to był wynik, którego spodziewalibyśmy się raczej po samochodzie sportowym, a trzeba pamiętać, że to pełnoprawna limuzyna. Zresztą, w odróżnieniu od poprzednika, S 600 był dostępny tylko w wersji z długim rozstawem osi. Lata mijają, ale pięknie utrzymana biała limuzyna z ciemnym wnętrzem na pewno zrobi wrażenie na ulicach tak samo, jak w dniu premiery.
Czytaj dalej Mercedes S 600 L W220 2003 – 79800 PLN – Skrzyszów