W ostatnich latach wypłynęło ich kilka, lecz okazuje się, że to wciąż nie koniec. Takie znaleziska wciąż spoczywają w polskich garażach i stodołach. Przechowywane od lat, nieczęsto pojawiają się na rynku. Ten Polski Fiat 126p ma na liczniku ledwie 78 km i jest to odległość, jaką samochód pokonał z salonu wprost do garażu pierwszego właściciela. Później, od 1983 roku, już nie jeździł. We wnętrzu w wielu miejscach zachowała się jeszcze fabryczna folia. Aby samochód mógł zachwycać nie tylko wnętrzem, ale i swoją zewnętrzną prezencją, właściciel zadał sobie ten trud, by auto polakierować od nowa. Dzięki temu maluszek jest dziś okazem mogącym zdobić każdy salon.
Czytaj dalej Polski Fiat 126p 1983 – 75000 PLN – Nowy Sącz
Adept Cars
Adept Cars to pasja i sposób na życie.
Mamy pragnienie podzielić się z Wami projektami motoryzacyjnymi oraz pokazać piękno i nienaganny stan zachowania Naszych samochodów.
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 916 1998 – 85000 PLN – Nowy Sącz
Alfa Romeo Spider Typ 916 zastępowała klasyczny kabriolet, którego konstrukcja pamiętała lata 60. Konstruktorzy przemyśleli wszystko na nowa i zaproponowali prawdziwie przełomowy projekt. Nowa Alfa dostała napęd na przód, zdecydowanie bardziej sztywne nadwozie i zawieszenie oraz o wiele więcej mocy niż poprzedniczka. Designer nowej serii GTV/Spider, Enrico Fumia, z zadania wywiązał się fenomenalnie. Stworzył parę samochodów (coupe i roadster, GTV i Spider), które stylistycznie są całkowicie odmienne od wszystkiego, co królowało na drogach w latach 90. Ta sylwetka nawet dziś zdaje się być wciąż nowoczesna. W drugim etapie produkcji, od 1996 do 2002 roku, samochód otrzymał drobne zmiany stylistyczne i większe we wnętrzu. To co jednak było najwspanialsze, to jednostki V6 Busso. W tym egzemplarzu 3-litrówka w wersji 12-zaworowej zdolna była wykrzesać 192 KM. W tak małym nadwoziu jest to naprawdę wystarczająco, by zapewnić szeroki uśmiech na twarzy, zarówno podczas krótkiej przejażdżki, jak i autostradowej podróży. Prezentowane auto z pewnością zachęca doskonałym stanem i wspaniałą konfiguracją kolorystyczną.
Czytaj dalej Alfa Romeo Spider 3.0 V6 916 1998 – 85000 PLN – Nowy Sącz
Toyota Land Cruiser 50th Anniversary J95 2001 – 125000 PLN – Nowy Sącz
Toyota Land Cruiser 50th Anniversary to specjalna edycja kultowego modelu J95, zaoferowana w 2001 roku wyłącznie w Europie z okazji 50. rocznicy produkcji terenowego modelu Land Cruiser. W momencie wejścia na rynek, producent chwalił się sprzedaniem 3,7 miliona egzemplarzy modelu, czyli ponad 3-krotnie więcej, niż od swojego debiutu zdołał wyprodukować Land Rover. Wyposażenie specjalne rocznicowego Land Cruisera obejmowało między innymi skórzane wnętrze w kolorze kości słoniowej z emblematami „50th Anniversary”, specjalnie dobrane drewniane wykończenia wnętrza, odtwarzacz CD ze zmieniarką na 6 płyt, 7-calowy, wielofunkcyjny, kolorowy ekran na szczycie konsoli, haftowane dywaniki podłogowe oraz metalowe emblematy „50th Anniversary” na karoserii. Wszystkich wyprodukowanych 50th Anniversary było podobno 530 sztuk. Ta prezentowana przez Adept Cars wyprodukowana została na rynek hiszpański, czemu może zawdzięczać dziś świetny, wolny od korozji stan.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser 50th Anniversary J95 2001 – 125000 PLN – Nowy Sącz
Mercedes 200D W110 1966 – 115000 PLN – Nowy Sącz
Mercedes 200D W110 znany u nas był jako „skrzydlak”, a za naszą zachodnią granicą jako „Heckflosse”. Zapewniał komfortowe warunki podróży i sporą przestrzeń w kabinie, a do jego napędu wykorzystano jednostkę wysokoprężną. Silnik otrzymał wał korbowy podparty na pięciu łożyskach, w zestawieniu z poprzednikiem uzyskano zdecydowanie zmniejszony hałas oraz drgania. 200D zastępował wcześniejszy model 190D (w tym samym nadwoziu) i oferowany był w latach 1965–68. Wyprodukowano 161618 sztuk, lecz z pewnością rzadko która prezentuje się dziś tak, jak egzemplarz z ogłoszenia. Kompleksowo i starannie odnowiony egzemplarz ma piękny szary kolor i obłędne, czerwone wnętrze. Również pod jego maską możemy zobaczyć, że nie było tu żadnych dróg na skróty. Aż chciałoby się posłuchać, jak pracuje jego silnik…
Czytaj dalej Mercedes 200D W110 1966 – 115000 PLN – Nowy Sącz
Mercedes 190 W201 1987 – 50000 PLN – Nowy Sącz
Klasyczny „Baby-Benz” z pierwszej serii produkcyjnej, z tzw. „wąską listwą” i przebiegiem jedynie 39 tys. km to rzecz dziś niemal nie do znalezienia. Radości może dać mnóstwo, bo dokładnie pokazuje, dlaczego ten samochód tak został pokochany przez użytkowników. Niewielkie wymiary z zewnątrz, doskonała zwrotność, szerokie możliwości ustawienia fotela kierowcy – tak, aby mógł w nim znaleźć miejsce dla siebie zarówno dwumetrowiec, jak i filigranowa blondynka. Do tego aerodynamiczna sylwetka, ale z zachowaniem choć jednego tradycyjnego, dużego, chromowanego elementu z w postaci atrapy chłodnicy. Tak na początku lat 80-tych Mercedes wyobrażał sobie auto uniwersalne, które doskonale może sprawdzić się zarówno w mieście, jak i poza nim. Dziś to doskonały łącznik między motoryzacją klasyczną, a współczesną. Gdyby ktoś tego zapragnął, taki samochód rewelacyjnie sprawdzić może się i dziś, choć z racji stanu zachowania i ceny, ten egzemplarz zapewne będzie już traktowany głównie kolekcjonersko.
Czytaj dalej Mercedes 190 W201 1987 – 50000 PLN – Nowy Sącz
Porsche 944 S2 Cabriolet 1991 – 150000 PLN – Nowy Sącz
Porsche 944 było rozwinięciem modelu 924, lecz otrzymało znacznie bardziej sportową stylistykę. Co więcej, 944 było wyposażone w nowy silnik opracowany przez Porsche. To sprawiło, że 944 w oczach klientów stało się „prawdziwym” Porsche. W roku 1989 model S2 zastąpił 944 S. Czterocylindrowy silnik 944 S2 o pojemności 3 litrów zapewniał moc 211 KM i pod względem osiągów zbliżał S2 do wariantu Turbo. Od premiery 944 S2 było również dostępne w wersji Cabriolet. Prezentowany w ogłoszeniu przedstawiciel ery transaxle to jedna z jedynie 5656 wyprodukowanych sztuk. Rzadkość występowania, świetne prowadzenie, marka Porsche. To zapewne wystarczające argumenty, żeby drożało w najbliższych latach, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu zachowanym w doskonałym stanie.
Czytaj dalej Porsche 944 S2 Cabriolet 1991 – 150000 PLN – Nowy Sącz
BMW 320Ci Cabriolet E46 2004 – 58900 PLN – Nowy Sącz
Rodzina E46 zdawała się obejmować wszystko. Od prostych sedanów, przez rodzinne kombi po szalone M3. Wśród nich z pewnością wyróżnia się wprowadzona w roku modelowym 2000 roku linia „Ci”, czyli samochodów z nadwoziem coupe oraz cabrio. Oferowane było głównie z sześciocylindrowymi jednostkami. Taki właśnie posiadało BMW 320Ci E46, w poliftowej wersji zasilane 170-konnym silnikiem o pojemności 2,2 l. Tego egzemplarz ma dodatkowo manualną skrzynię biegów, co w zestawieniu z tylnym napędem i odpowiednim znaczkiem na masce zawsze gwarantuje pyszną zabawę.
Czytaj dalej BMW 320Ci Cabriolet E46 2004 – 58900 PLN – Nowy Sącz
Alfa Romeo 166 2.5 V6 1998 – 30000 PLN – Nowy Sącz
Motore vi sei e cambio manuale, czyli silnik V6 i manualna skrzynia. To dwa elementy, dzięki którym życie jest słodsze, a jazdą Alfą Romeo fascynująca. Silnik V6 konstrukcji Giuseppe Busso nie tylko pięknie wygląda, ale i zapewnia wspaniałe brzmienie oraz odpowiedni zapas mocy. Miękkie zawieszenie doskonale tłumi wszelkie nierówności drogi, ale też zapewnia doskonałe wyczucie nawierzchni. To bardzo udany kompromis pomiędzy sportem a turystyką. Tutto bene. Jeżeli lubisz jeździć szybko, tu każda podróż będzie przyjemnością.
Czytaj dalej Alfa Romeo 166 2.5 V6 1998 – 30000 PLN – Nowy Sącz
Mercedes E 320 T 4Matic S210 2001 – 50000 PLN – Nowy Sącz
Przepastne kombi z solidnym, sześciocylindrowym silnikiem, napęd na cztery koła, komfortowe zawieszenie, bogate wyposażenie i gwiazda na masce. To wygląda jak przepis na idealne daily, i jeżeli tylko nie macie uprzedzeń do „okularów”, zadbany egzemplarz sprawdzić się może w tej roli znakomicie. Ten egzemplarz sprowadzony został z Japonii, ma tylko 123 tys. km przebiegu i według zapewnień sprzedającego absolutnie nie ma korozji. Pozostało odpowiednio zabezpieczyć i jeździć do końca świata i o jeden dzień dłużej.
Czytaj dalej Mercedes E 320 T 4Matic S210 2001 – 50000 PLN – Nowy Sącz
Lexus GS 300 1997 – SPRZEDANY
Lexus GS 300 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji GS 300 pod jego maską pracuje legendarny silnik 2JZ-GE, czyli „silnik Supry”. Uznawany za jednostkę z największym potencjałem do tuningu w historii, w seryjnej wersji czaruje aksamitnym sposobem pracy i wysoką trwałością. To na pewno lepszy i bardziej dalekowzroczny wybór niż turbo o pojemności o połowę mniejszej, jakimi raczą nas dziś sprzedawcy w salonach. Klasa, czysta klasa i piękno japońskiej technologii, tu w bardzo rzadkiej konfiguracji ze świetną, welurową tapicerką.
Czytaj dalej Lexus GS 300 1997 – SPRZEDANY