Archiwum kategorii: Audi

Audi S8 D3 2008 – 103320 PLN – Gdynia

Druga generacja modelu A8 oznaczona symbolem D3 produkowana była w latach 2002-2010. W 2005 i 2008 roku model był poddawany modernizacjom. Po zmianach limuzyna zyskała nową, większa atrapę chłodnicy, która swoim wyglądem nawiązywała do sportowych modeli z lat 30-tych. Prawdziwy “sport” pojawił się w ofercie tego modelu już w 2006 roku, wraz z debiutem Audi S8 D3. Do napędu użyto silnika V10 5.2 z wtryskiem FSI o mocy 450 KM, pochodzącego w linii prostej z Lamborghini Gallardo. To absolutnie wystarczająco, by w połączeniu z systemem quattro nigdy nie poczuć deficytu mocy.
Czytaj dalej Audi S8 D3 2008 – 103320 PLN – Gdynia

Audi 100 C3 1987 – SPRZEDANE

Świat miłośników cygar to świat, gdzie ceni się styl i klasę. Świat, gdzie szlachetny dym sprzyja interesom i kojarzy się z dobrze ubranymi gentlemanami. Jak to się przenosi na motoryzacyjny świat? Najbardziej znane “cygaro” to oczywiście Audi 100 C3, a w poszukiwaniu najbardziej szlachetnego egzemplarza na rynku zawędrować możemy do Wrocławia. Ten egzemplarz ma jedynie 68 tysięcy kilometrów przebiegu, udokumentowanego w książce serwisowej i szwajcarskich badaniach spalin Abgas. Ma pięć cylindrów pod maską, automatyczną skrzynię biegów, aktualny przegląd, wspaniale utrzymaną powłokę lakierniczą i wnętrze. Wygląda wręcz jak nowe. Każdy koneser cygar z pewnością będzie usatysfakcjonowany.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – SPRZEDANE

Audi A2 Color Storm 2004 – 17900 PLN – Poznań

Audi A2 Color Storm to próba odnalezienia finezji w nudnej i mocno przewidywalnej ofercie niemieckiego producenta. Oferowane w latach 1995-2005 było kompaktowym minivanem, konstruowanym odważnie i nowocześnie. A2 zbudowane zostało w technologii ASF (Audi Space Frame), czyli specjalnej, aluminiowej konstrukcji kabiny pasażerskiej, użytej po raz drugi w historii marki, zaraz po luksusowym A8. Wyróżniało się nie tylko awangardową stylistyką, ale też zdecydowanie niższą od konkurencji masą (poniżej 900 kg) i niskim oporem aerodynamicznym, co pozwalało uzyskać spalanie na poziomie 3-5 l/100 km. Skonstruowane zostało z użyciem wielu innowacyjnych rozwiązań, a w rezultacie – było drogie, droższe od konkurencji w klasie mini i choć oferowało wyższy komfort i więcej miejsca niż typowe auto miejskie, nigdy nie odniosło sprzedażowego sukcesu. Było propozycją kierowaną dla młodych, energicznych, z dużych ośrodków, zwłaszcza w ciekawej stylistycznie wersji specjalnej Color Storm, którą wspierała kampania promocyjna prowadzona w sercach największych, niemieckich miast. Taką właśnie wersję zobaczyć możemy w tym ogłoszeniu. Żywy lakier Imolagelb (jeden z czterech dostępnych w serii) mocno kontrastuje z czarnym i matowym dachem, lusterkami i listwami zewnętrznymi. We wnętrzu tapicerka nawiązująca kolorem do lakieru. Dziś to ciekawa propozycja. Model, który nigdy nie doczekał się następcy, ale po czasie może intrygować swoją odmiennością i praktycznymi zaletami. Co ciekawe, Audi klasyfikuje je już w dziale w dziale Audi Tradition, co daje dostęp do tańszych części zamiennych i akcesoriów.
Czytaj dalej Audi A2 Color Storm 2004 – 17900 PLN – Poznań

Audi A8 D2 2001 – SPRZEDANE

Audi A8 D2 to był samochód, którym niemiecki producent po raz pierwszy dopadł konkurencję w segmencie samochodów luksusowych. Nie tylko stworzył równie dobry wóz, ale i zaoferował coś więcej. Pierwsze rzecz – napęd quattro. Dziś obie osie napędzają wszyscy, ale w roku debiutu modelu A8 D2 – 1994 – nie oferowała tego ani S klasa Mercedesa, ani seria 7 od BMW. Druga sprawa – ASF – w pełni aluminiowa konstrukcja nadwozia, która sprawiła, że na masie oszczędzono kilkaset kilogramów. To były lata, kiedy Audi reklamowało hasło “Vorsprung durch Technik” – “przewaga dzięki technice”, a flagowy model bł prawdziwym popisem technologicznych możliwości. Po upływie dwóch dekad ten model wciąż może robić świetne wrażenie. Grunt, by był we właściwych rękach, bo inaczej będzie wyglądał egzemplarz od pierwszego czy drugiego właściciela ze Szwajcarii, a inaczej od wioskowego głupka. Zaniedbania serwisowe w przypadku takiej limuzyny droższe będą od ceny zakupu. Tutaj książka serwisowa wygląda wzorowo – regularnie wykonywane przebiegi i przeglądy od początku eksploatacji aż do zeszłego roku. To w przypadku takich aut aspekt ważny niemal równie mocno, co piękny stan utrzymania i ciekawa konfiguracja.
Czytaj dalej Audi A8 D2 2001 – SPRZEDANE

Audi V8 L D11 1991 – 130000 PLN – Warszawa

Produkowane w latach 1988-94 Audi V8 było pierwszym tak luksusowym samochodem w ofercie niemieckiego producenta i zarazem pierwszym przedstawicielem segmentu F w ogóle, w którym odnaleźć można było stały napęd na 4 koła w wyposażeniu standardowym. Zbudowano ich około 21 tysięcy sztuk, a zdecydowanie najciekawszą w ofercie była wersja przedłużona, budowana w Grazu w zakładach Steyr-Daimler-Puch. Audi V8 L (Lang) powstało w ilości zaledwie 271 egzemplarzy, a kosztowało o połowę więcej, niż wersja podstawowa. Co ciekawe, zamówić je można było również w wersji ze skrzynią manualną, co w zestawieniu z napędem quattro pozwalało szoferowi na wykazanie się umiejętnościami rajdowymi. Co ciekawe, ten egzemplarz jako nowy został zamówiony w polskim salonie. Zachowała się dokumentacja odbioru auta w salonie Kulczyk Tradex w Warszawie, a także książka serwisowa. To wyjątkowy okaz z czasów, gdy marka dopiero próbowała zawojować klasę, której stanowi dziś nierozłączną część.
Czytaj dalej Audi V8 L D11 1991 – 130000 PLN – Warszawa

Audi TT Quattro 8N 2001 – SPRZEDANE

Kompaktowe, niewielkie, z turbodoładowanym silnikiem i napędem na cztery koła, gotowe było wgryzać się w asfalt i zdobywać klientów, do których wcześniej marka nie docierała. Debiutowało w 1998 roku i było prawdziwie life style’owym autem. Choć na pierwszy rzut oka to trudne do rozpoznania, Audi TT o oznaczeniu kodowym 8N bazuje na mechanice Volkswagena Golfa. Dostępne było początkowo w dwóch wersjach, które łączyła pojemność silnika (1,8 l), a różniły rodzaj napędu, wielkość turbosprężarki i obecność intercoolera. Ta mocniejsza i bardziej dziś pożądana wersja to 225-konne Audi TT Quattro, takie jak w prezentowanym ogłoszeniu. Srebrny egzemplarz pochodzi ze Szwajcarii, zachowany jest w bardzo dobrym stanie, z pełną dokumentacją serwisową.
Czytaj dalej Audi TT Quattro 8N 2001 – SPRZEDANE

Audi 80 B4 1994 – SPRZEDANE

Oto samochód, który doskonale możemy pamiętać z ery początku lat 90-tych, gdy konkurował na rynku z Mercedesami 190E i BMW serii 3. Wówczas w naszej rzeczywistości to już była klasa premium, a kto miał taki samochód – miał szacunek i poważanie. Audi 80 B4 na rynku ukazało się w 1991 roku, będąc gruntownie zmodernizowanym modelem B3. Wydłużono w nim rozstaw osi, przeprojektowano zbiornik paliwa, aby umożliwić składanie tylnej kanapy, zastosowano o cal większe felgi, zmieniono materiały we wnętrzu, a także przeprojektowano maskę, grill i światła. Z racji wysokiej wytrzymałości, samochody te wciąż można spotkać na naszych ulicach, jednak egzemplarz taki jak ten to prawdziwy ewenement. Może wyposażenie ma skromne i silnik nie jest najmocniejszy, ale absolutnie urzeka jego stan. Przebieg jedynie 57 tysięcy kilometrów, pełna dokumentacja serwisowa, oryginalny lakier i wspaniale zachowane wnętrze. Cudo.
Czytaj dalej Audi 80 B4 1994 – SPRZEDANE

Audi 80 B3 1991 – 9000 PLN – Hadra

Audi 80 B3 może służyć długo i wiernie, to nie jest samochód z tych, które chce się szybko zmieniać. Aerodynamiczna sylwetka starzeje się powoli, a nad wyraz żywotna blacharka (dzięki zastosowaniu podwójnie ocynkowanej stali) dodatkowo sprawia, że te samochody nawet po latach potrafią wciąż wyglądać niemal tak, jakby dopiero co wyjechały z salonu. To ma mniej niż 200 tysięcy kilometrów przebiegu i według zapewnień sprzedającego jest w stanie idealnym. Nowemu właścicielowi z pewnością sprawi wiele radości.
Czytaj dalej Audi 80 B3 1991 – 9000 PLN – Hadra

Audi 80 Diesel B2 1985 – SPRZEDANE

KlasykaGatunku.pl zaprasza do podróży w czasie do roku 1985. Audi 80 Diesel B2 z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 l, osiągającym zawrotną moc 54 KM. Egzemplarz wyjątkowy na skalę europejską ze względu na perfekcyjny, muzealny stan zachowania. Pomimo upływu 33 lat od opuszczenia fabryki samochód nie posiada żadnych śladów użytkowania ani upływu czasu. Od nowości przejechał jedynie 14 tysięcy kilometrów, w tym 400 km pokonane po malowniczych szwajcarskich drogach tuż po zakupie. Pojazd przeznaczony dla bardzo wymagających odbiorców, będzie piękną ozdobą każdej kolekcji samochodów.
Czytaj dalej Audi 80 Diesel B2 1985 – SPRZEDANE

Audi S6 Avant C4 1995 – 39700 PLN – Nasielsk

Audi S6 Avant Quattro C4 oferuje naprawdę wiele. Przepastne kombi z napędem na cztery koła dysponuje silnikiem V8 o mocy 290 KM, co niejednego może zdziwić na światłach. Dodatkowo to niezwykle komfortowy wóz, który doskonale może sprawdzić się w dalekiej podróży. W prezentowanej ofercie cieszy zgodność wszystkich detali z rocznikiem, a dodatkowo miła jest świadomość, że to jeden z zaledwie 2475 wyprodukowanych egzemplarzy. Skrupulatny serwis i szeroko zakrojone zabiegi pielęgnacyjne sprawiają, że może to być bardzo udany zakup.
Czytaj dalej Audi S6 Avant C4 1995 – 39700 PLN – Nasielsk