BMW serii 5 (E39) jest uważane przez wielu za jeden z najładniejszych sedanów w dziejach motoryzacji. Poprzez proste linie i klasycznie zaprojektowane nadwozie skutecznie opiera się upływowi lat. Tak samo jak w momencie prezentacji tego modelu, jak i teraz, jest kwintesencją elegancji. Niewątpliwie dodatkowego pazura daje mu stylistyczny M pakiet i felgi Styling 66. Prezentowany egzemplarz sprowadzony został z Japonii. W gamie silnikowej serii 5 model o oznaczeniu 525i to rzędowy, 6–cylindrowy motor o pojemności 2,5 litra i mocy 192 KM. Kombinacja tylnego napędu wraz z wolnossącym silnikiem to połączenie wówczas charakterystyczne dla marki BMW, a współcześnie coraz rzadziej stosowane, choć zawsze było lubiane i poszukiwane. Samochód jest w bardzo dobrym stanie, z przebiegiem niespełna 75 tys. km.
BMW 525i E39
Rocznik: 2002
Przebieg: 74906 km
Pojemność: 2494 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 192 KM
Cena: 69900 PLN
Wyposażenie:
M sport pakiet – wielofunkcyjna kierownica M sport – zawieszenie M2 sport – Pakiet aerodynamiczny M – felgi aluminiowe M individual – Shadow-Line – el. ustawianie foteli z pamięcią przód – tkanina foteli oraz podsufitki w kolorze antracytowym – sportowe fotele – klimatyzacja automatyczna – el. ustawianie kierownicy – wykończenia wewnątrz z aluminium – automatyczna skrzynia biegów steptronic – el. szklany szyberdach – el. szyby przód i tył – el. lusterka – tempomat – lusterko wewn./zewn. ściemniane automatycznie – inst.czyszcz.reflektorów./czyszcz. intensywne – komputer pokładowy – monitor z funkcją TV – system głośników HiFi – podłokietnik przód i tył – zmieniarka na 6 CD – 2 klucze – światła ksenon – światła przeciwmgielne – poduszki przednie/przednie boczne/ tylne boczne – itd…
BMW 525I M PAKIET E39.
Sprowadzone z Japonii i już zarejestrowane w Polsce.
Po wszystkich opłatach celno-akcyzowych.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie, z przebiegiem 74906 km.
Przebieg jest udokumentowany książką serwisową.
Tkanina foteli jest bez większych śladów zużycia.
Na całej karoserii znajduje się fabryczny lakier.
Kolor TITAN SILBER – METALLICLACK.
Spód oraz komora silnika są zachowane w stanie wzorowym.
Nie posiada żadnych śladów korozji.
Silnik i skrzynia pracują prawidłowo.
Mankamentem jest małe wgniecenie/zadrapanie na przednim prawym błotniku.
Prace które zostały wykonane to:
1. Lampy przednie przerobione na wersje EU.
2. Wymiana oleju silnikowego wraz filtrem.
3. Wymiana filtra powietrza.
4. Wymiana filtra kabiny.
5. Wymiana podszybia.
Telefon: +48 608 424 491
Miejscowość: Radlin





































































