G klasa rodziła się jako lekki i wytrzymały samochód, który miał sprawdzić się w armii. Gelenda powstała we współpracy z austriacką firmą Steyr-Daimler-Puch i okazała się być tak doskonałym produktem, że po ewolucji produkowana jest do dziś. Największe zmiany w projekcie przyniósł początek lat 90. wraz z generacją W463. Przeprojektowano wówczas wnętrze, dodając między innymi dekory z forniru, zastosowano zmodernizowane silniki, system ABS oraz stały napęd na cztery koła z elektronicznie blokowanymi dyferencjałami. Tak uformowane auto było już gotowe nie tylko taplać się w błocie, lecz również zadawać szyku, darząc pasażerów większym komfortem. Przedstawiony Mercedes G 500 W463 to wersja długa, napędzana 5,5-litrowym silnikiem V8 o mocy 387 KM. Takie połączenie można kochać albo nienawidzić, ale nie sposób przejść obok niego obojętnie.
Mercedes-Benz G 500 W463
Rocznik: 2012
Przebieg: 98080 km
Pojemność: 5461 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 387 KM
Cena: 269000 PLN
Wyposażenie:
– elektryczne fotele przód
– podgrzewane fotele przód i tył
– pakiet pamięci przód (fotel kierowcy, kolumna kierownicy, lusterka)
– kierownica wielofunkcyjna skóra/drewno
– skórzana tapicerka w kolorze czarnym
– klimatyzacja automatyczna
– drewno orzechowe
– zmieniarka CD/DVD
– tempomat
– nagłośnienie Premium HARMAN/KARDON
– listwy progowe podświetlane
– komand/DVD
– el. szyberdach
– reflektory biksenon
– podsufitka w kolorze szarym
– automatyczna skrzynia biegów 7 G tronic plus
– distronic/ aktywny asystent odległości
– sensor ciśnienia w oponach
– felgi aluminiowe 18’
– pakiet oświetlenia wnętrza
– pakiet chromów
– system alarmu EDW
– isofix
– dywaniki podłogowe welur
– progi zewnętrzne
– spryskiwacze reflektorów
– czujniki parkowania przód i tył
– kamera cofania
– poduszki przód/tył/kolan/miednicy
– książki z instrukcją
– 1 klucz
– ESP
– V8 Ottomotor M273 – rok modelowy 2013
Mercedes Benz G500L W463 sprowadzony z Japonii od pierwszego właściciela.
Po wszystkich opłatach celno-akcyzowych.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie, z udokumentowanym przebiegiem 98080 km.
Skórzana tapicerka jest bez większych śladów zużycia.
Drewno bez pęknięć.
Na całej karoserii znajduje się fabryczny lakier.
Kolor Calcitweiß – Unilack
Spód oraz komora silnika są zachowane w stanie wzorowym.
Nie posiada żadnych śladów korozji.
Silnik i skrzynia pracują prawidłowo.
Samochód jest przygotowany do rejestracji.
Telefon: +48 608 424 491
Miejscowość: Radlin