BRP – Bracia Goźlińscy

Nissan Patrol GR Y60 1996 – SPRZEDANY

Debiutujący w 1987 roku Nissan Patrol GR o fabrycznym oznaczeniu Y60 to prawdziwa legenda wśród off-roadowej braci. Samochód o fenomenalnej wytrzymałości podzespołów układu jezdnego powszechnie jest uznawany za najlepszą bazę do budowy potworów do rajdów przeprawowych. 35-calowe koła i krótki rozstaw osi to wspaniałe połączenie, choć nie szczęśliwie nie każde auto na rynku musi nosić ślady walki w terenie. Egzemplarz oferowany przez braci Goźlińskich zbudowany został jako show car i patrząc na zdjęcia można mieć wątpliwości, czy został chociaż raz przyzwoicie utopiony. To co go wyróżnia to schludna prezencja i… jednostka napędowa. Oryginalnie Nissana Patrola Y60 napędzały wyłącznie sześciocylindrówki o pojemności 4,2 l (plus dodatkowo na europejskim rynku 2.8 TD) – do wyboru, spalinowe albo wysokoprężne, z turbodoładowaniem lub bez. Moc? Od 125 do 175 KM i jeżeli ktokolwiek stwierdzi, że to mało, w sukurs przychodzi samochód z tego ogłoszenia. Co ma pod maską? Silnik M57TUD30 produkcji BMW to 3-litrowy turbodiesel o mocy 230 koni mechanicznych. Połączenie idealne? Wiele osób z pewnością powie, że tak.

Nissan Patrol GR Y60
Rocznik: 1996
Przebieg: 276682 km
Pojemność: 2993 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 230 KM

Nissan Patrol GR Y60 z silnikiem 3.0 litra po wymianie z BMW E46 M57TUD30.
Samochód jest już zarejestrowany w Polsce.
Po wymianie silnika przejechaliśmy około 5 000 km.
Wszystko działa dobrze.

Możemy wysłać więcej zdjęć na Twój adres e-mail.
Więcej informacji telefonicznie, mówię po angielsku, rosyjsku. (WhatsApp, Viber, Signal)

Skrzynia biegów z Y61 3.0d.
Nowe sprzęgło + jednomasowe koło zamachowe.
Zdemontowano zbędne elementy elektroniczne, usunięto miernik przepływu powietrza – samodzielny system sterowania ECU.
Podwyższenie o 4 cale marki Dobinson (sprężyny + amortyzatory) + amortyzator kierownicy Dobinsons prosto z Australii.
Belki Panharda, skrzynie przekładniowe i drążki z pełnymi regulacjami od CYBUL Radical Solutions.
Przednia oś zregenerowana z nowymi przegubami kulowymi.
Koła 35 cali z oponami Federal 35×12.50 R 15 LT.
Zamontowano wciągarkę Superwinch.
Nowe hamulce (4 zregenerowane zaciski).
Zderzak ochronny.
Bagażnik dachowy (nie pokazany na zdjęciach).
Aftermarketowa, większa chłodnica i intercooler.
Sprzęgła AVM.
Samochód jest pokryty matową zieloną farbą RAPTOR – bardzo dobrej jakości.