BRP – Bracia Goźlińscy

Porsche 911 SC 3.0 1979 – SPRZEDANE

Porsche 911 SC 3.0 debiutowało w 1977 roku, a wraz z nim zadebiutował również duży spojler w wersji wolnossącej, nie tylko w Turbo. Również tutaj użyto szerokie tylne błotniki, stosowane wcześniej w 911 Carrera. 3-litrowy bokser zaoferował tu 180 KM, przenoszonych tradycyjnie na tylne koła. Nie uświadczymy tu już chromu – zgodnie z nową modą od 1979 roku ramki okien były już czarne, a ramki reflektorów lakierowane w kolorze nadwozia. Tak ukształtowane 911 dotrwało w produkcji bez większych optycznych zmian aż do końca produkcji serii G, czyli do 1989 roku. To najprawdopodobniej najbardziej rozpoznawalny sportowy samochód na świecie całej dekady lat 80. XX wieku.

Porsche 911 SC 3.0
Rocznik: 1979
Przebieg: 99400 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 234 KM

Porsche 911 SC z 1979 roku (VIN: 9119309786), o którym mowa w ogłoszeniu, to wyjątkowy egzemplarz wyprodukowany na rynek niemiecki, a następnie wyeksportowany do Japonii. Auto ma obecnie przebieg 99 400 km i jest w bardzo dobrej kondycji, zarówno mechanicznie, jak i wizualnie.

Został sprowadzony z Japonii przez naszą firmę i jest gotowy do odbioru przez nowego właściciela już u nas w Polsce.

Auto w pełni opłacone, gotowe do rejestracji (wszystkie należności celno-podatkowe są opłacone), uregulowany podatek akcyzowy.

Ten model 911 został wyposażony w silnik o pojemności 3.0 L – jest to wersja SC – Super Carrera, wsparta manualną skrzynią 5-biegową, co zapewnia niesamowitą frajdę z jazdy.

Samochód posiada zdrową karoserię (brak korozji na elementach nadwozia i podwozia). Spód auta, wnęki kół i komora silnika w super stanie!

Brak śladów napraw blacharskich itp., jedynie częściowo odświeżony lakierem w Japonii (Nie jest to auto powypadkowe, polakierowane ze względów estetycznych).
Lakierowanie dotyczy tylnej części pojazdu oraz maski z przodu.
Typowo dla prac lakierniczych wykonanych w Japonii, warstwa lakieru nie jest idealnie położona, co dla najbardziej wymagających klientów może wymagać dopieszczenia. Całościowy wygląd pozostaje jednak bardzo dobry.

Wnętrze pojazdu jest w świetnym stanie i nie wymaga renowacji. Auto wyposażone jest w wyjątkowe, elektrycznie regulowane fotele Recaro, które dodają sportowego charakteru.