Potocznie uważa się, że pierwszym popularnym, włoskim, powojennym samochodem jest Fiat 500, lecz nie jest to zgodne z prawdą. To przed nim pojawiło się popularne Seicento, czyli Fiat 600. Niezwykle popularny, w latach 1955-1969 w fabryce Mirafiori w Turynie powstał w ilości 2,6 miliona sztuk. Poza tym doczekał się również wersji licencyjnych, powstając również w Jugosławii, Argentynie, Chile, Kolumbii, Niemczech i w Hiszpanii, gdzie stał się symbolem cudu gospodarczego. To właśnie stamtąd pochodzi Seat 600 E, prezentowany w ogłoszeniu. Jego wyższości nad popularną „pięćsetką” nie trzeba długo dowodzić. Chłodzony cieczą, czterocylindrowy silnik, nadwozie mogące bez problemu pomieścić 4 osoby i bagaż, prędkość maksymalna sięgająca 110 km/h. Jego racjonalność, solidność, niezawodność i zarazem skromność sprawiają, że model jest uznawany za jeden z najlepszych włoskich projektów XX wieku. Do tego stylistyka, zdecydowanie pozwalająca wyróżnić się na ulicy. Model swoich fanów na całym świecie ma do dziś. Ten prezentowany ma lekka, pastelową kolorystykę. Podczas renowacji chromowana galanteria została polakierowana na kremowo i choć jest to pewne odejście od oryginału, z pewnością rekompensuje je bardzo atrakcyjna cena.
Seat 600E
Rocznik: 1970
Przebieg: 80700 km
Pojemność: 761 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 26 KM
Samochód sprowadzony z Niemiec, opłacony, po pierwszym przeglądzie technicznym.
Przygotowany do rejestracji.