Archiwum kategorii: Suzuki

Suzuki Samurai 1991 – 59000 PLN – Jarocin

Niewielkie nadwozie osadzone na ramie, krótki rozstaw osi, minimalne zwisy i zawieszenie na resorach piórowych. To wszystko brzmi może archaicznie, ale gwarantowało niezrównaną dzielność w terenie. Suzuki Samurai zdolne było dojechać tam, gdzie nie były radę wspiąć się i zmieścić o wiele większe potwory. To samochód, który zyskał miano kultowego i zapisał się w pamięci wielu miłośników off-roadu. Pozostał sentyment, ale i pewnie niejednokrotnie chęć powrotu do tamtych czasów. U każdego, kto kochał te samochody przyspieszone bicie serca może wywołać pojazd zbudowany przez miłośnika z Jarocina. Tu nie było taryfy ulgowej. Auto zostało gruntownie odrestaurowane i w kilku miejscach unowocześnione, dzięki czemu wygląda dziś jak klasa G w miniaturze albo auto, które zwiało z planu Mad Maxa.
Czytaj dalej Suzuki Samurai 1991 – 59000 PLN – Jarocin

Suzuki Vitara 1991 – 21000 PLN – Skórzewo

Suzuki Vitara debiutowała w 1988 roku i oferowana była równolegle do modelu SJ 413 / Samurai. To pełnokrwista terenówka, z dołączanym napędem na obie osie, krótkimi zwisami i konstrukcją ramową. Nie boi się prawdziwego terenu, choć jego zgrabne kształty i ciekawie zaprojektowane wnętrze sprawiły, że samochód wielokrotnie kupowany był jako gadżet, podobnie jak dziś wielu kupuje Suzuki Jimny. Vitara produkowana była w wersji trzy- i pięciodrzwiowej, choć najciekawsze dziś i najbardziej wyróżniające się na drodze jest dwudrzwiowe cabrio. Prezentowane egzemplarz ma po 29 latach jedynie 105 tysięcy kilometrów przebiegu i wciąż oryginalną powłokę lakierniczą. W aucie tego typu jest to rzadkość.
Czytaj dalej Suzuki Vitara 1991 – 21000 PLN – Skórzewo

Suzuki RF600R 1996 – SPRZEDANE

Suzuki RF600R powstało z inspiracji Ferrari Testarossa, ma podobne boczne wloty powietrza, lakier naśladujący Ferrari Scuderia Rosso i design czystych lat 90-tych. Choć to już youngtimer, dzięki futurystycznym kształtom wciąż prezentuje się świeżo, nie odstając od współczesnych maszyn. Przebija natomiast współczesne motocykle pod względem wykonania i użytych materiałów: jakość lakieru, rolgaz, przełączniki, gruba szyba, sety, praca podzespołów – to wszystko sprawia, że czujemy, iż to prawdziwa maszyna wyścigowa, dająca ogromną przyjemność z jazdy. Model zasłynął z charakterystycznego, szerokiego, tylnego światła, dzięki któremu otrzymał miano „Enterprise”. Nawet dzisiaj robi wrażenie. Wypełnienia owiewek (z zamykanym schowkiem), tylny szeroki „zadupek” czy przednia szyba bez widocznych śrub mocujących, to detale, które świadczą o tym, że ten motocykl wykonany został z wielkim pietyzmem. Można powiedzieć, że za 1/30 ceny Ferrari, możemy mieć jego przedsmak w swoim garażu. Prezentujemy model poliftowy, w najbardziej pożądanej wersji kolorystycznej – czerwień Ferrari z ramą w czarnym metalliku, w najmocniejszej wersji silnika. Motocykl utrzymany jest w doskonałym stanie, a co ciekawe, sprzedający dodaje Ducati gratis (przeczytajcie opis).
Czytaj dalej Suzuki RF600R 1996 – SPRZEDANE

Suzuki GS 850 1979 – 9700 PLN – Toruń

Jak sprawić, by napędzany wałkiem silnik o pojemności 850 cm³ jeździł jak „tysiąc” i prowadził się dobrze pomimo 272 kilogramów masy? To były dylematy prasy na przełomie lat 70-tych i 80-tych, i według ówczesnych dziennikarzy, Suzuki poznało idealną odpowiedź na to pytanie. Suzuki GS 850 jest wyjątkowo przyjemne w jeździe. Duże, masywne, elastyczne, jest prawdziwym krążownikiem. Czterocylindrowy silnik GS-ów wzorowany był na Kawasaki Z1-900 i stał się podstawą projektową wszystkich chłodzonych powietrzem czterosuwowych czwórek Suzuki, aż do wprowadzenia chłodzonego cieczą GSX-R. Jedno jest pewne, motocykl ten ma swój styl i charakter, które mijający czas tylko podkreśla. Okaz z ogłoszenia wyposażony jest w owiewkę stylizowaną na sportową, z ładnymi szparunkami. Płaskie siedzisko zachowane w oryginale i lśniące chromy mówią o tym, że utrzymywany jest do dziś w świetnej kondycji.
Czytaj dalej Suzuki GS 850 1979 – 9700 PLN – Toruń

Suzuki GS 750 1978 – 9700 PLN – Toruń

Suzuki GS 750 zapoczątkowało w 1976 roku udaną serię motocykli sportowo-turystycznych z czterocylindrowym silnikiem. Jego silnik był wzorowany na Kawasaki Z1-900 i stał się podstawą projektową wszystkich chłodzonych powietrzem czterosuwowych czwórek Suzuki, aż do wypuszczenia GSX-R z chłodzeniem olejowo-powietrznym. Komfortu dodawały podwójne tylne amortyzatory, a przedni hamulec tarczowy dbał o dobre hamowanie. Suzuki GS 750 było w momencie wypuszczenia na rynek bardzo chwalone za sposób prowadzenia. Był on zdecydowanym postępem w stosunku ówczesnych japońskich motocykli: starszej Hondy CB750, napędzanej wałkiem Yamahy XS750 czy mocniejszego, ale chimerycznego w jeździe Kawasaki 900. Dziś prezentujemy świetnie zachowany okaz Suzuki GS 750 w pięknych barwach, który zachwyci nie tylko wizualnie.
Czytaj dalej Suzuki GS 750 1978 – 9700 PLN – Toruń

Suzuki SJ 413 1987 – 21500 PLN – Września

Suzuki SJ 413, czyli następca modelu LJ i poprzednik popularnego Samuraia, trafił do sprzedaży w 1984 roku. To miniaturowa, rasowa terenówka, w której odnajdziemy ramową konstrukcję, sztywne mosty i napęd 4×4 ze skrzynią redukcyjną i możliwością odłączenia napędu przednich kół. Silnik o pojemności 1,3 l i mocy 64 KM dzięki niewielkiej masie zapewnia mu możliwości terenowe, jakich pozazdrościć mu mogli (i wciąż mogą) więksi i mocniejsi konkurenci. Dzięki swoim naturalnym zdolnościom większość z tych samochodów była zaprzęgana do ciężkiej i wytężonej pracy, w efekcie znalezienie dziś idealnie zachowanego oryginału nie jest łatwe. Ten zielony okaz z zamkniętym nadwoziem uchował się wyśmienicie. Przeszedł w ostatnim czasie szeroko zakrojone prace serwisowe, dzięki którym z pewnością zapewni wiele radości w plenerze.
Czytaj dalej Suzuki SJ 413 1987 – 21500 PLN – Września