Połowa lat 70. to okres w historii Porsche 911 nieco zapomniany. Rytm rozwoju wyznaczały wówczas przepisy na rynku północnoamerykańskim, będącym wówczas głównym rynkiem zbytu niemieckiej marki. Zderzaki mogące znieść zderzenie z prędkością 5 mil na godzinę bez odkształceń, stale zaostrzające się przepisy ekologiczne zmniejszające moc silników – to były przepisy, które oszpeciły wiele samochodów, choć Porsche zestawiając z konkurencją i tak wyszło obronną ręką. Dodatkowo od 1976 roku wszystkie nadwozia zanurzane były w kąpieli galwanicznej, co pozwoliło je o wiele lepiej zabezpieczyć przed korozją. Taki właśnie projekt, wymagający skompletowania o układ napędowy, oferuje BRP.
Czytaj dalej Porsche 911 Targa 1976 – 149000 PLN – Dębe Wielkie
Archiwum kategorii: Bracia Goźlińscy, Gozlinscy Brothers
Bracia Goźlińscy (Gozlinscy Brothers)
Od ponad 15 lat specjalizujemy się w imporcie samochodów na zlecenie oraz w skupie i sprzedaży pojazdów klasycznych. Sprowadzamy auta z Japonii, USA, Kanady, Bliskiego Wschodu i całej Europy – zarówno do naszej oferty, jak i na indywidualne zamówienia klientów.
Wspieramy budowę prywatnych kolekcji i garaży inwestycyjnych, a także pomagamy w sprzedaży powierzonych nam aut. Trudno policzyć, ile samochodów sprowadziliśmy przez te lata – ale właśnie dzięki temu doświadczeniu możemy doradzać i skutecznie wyszukiwać dla Państwa najlepsze pojazdy.
Dysponujemy własnym serwisem oraz pełnym dostępem do wszystkich domów aukcyjnych w Japonii. Dzięki temu możemy dla Państwa sprawdzić wybrane samochody, przeprowadzić licytację i sprowadzić je do kraju.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://gozlinscy.com/
oraz do zapoznania się z platformą aukcyjną:
http://kurumatrader.com/
Mercedes CL 500 C215 2003 – 159000 PLN – Dębe Wielkie
Duże Coupe od Mercedesa zawsze przenosi w inny świat. Niezależnie od generacji, zabiera w podróż pełną komfortu, gładkiej pracy zawieszenia i silnika, oraz świetnie wykonanego wnętrza. CL 500 generacji C215 to samochód po raz pierwszy zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 1999 roku. Napędzany jest V8-ką o pojemności 5 l i mocy 306 KM. Nowoczesna technologia pozwalająca na łączenie lekkich materiałów w konstrukcji, takich jak aluminium, magnez i tworzywa sztuczne, znacznie przyczyniła się do zmniejszenia masy samochodu. Wprost trudno w to uwierzyć, ale zestawiając z poprzednikiem, samochód zrzucił aż 340 kilogramów nadwagi. Lekka konstrukcja i wzorowa wydajność aerodynamiczna (Cx = 0,28), w połączeniu z nowoczesnymi technologiami, zapewniły komfort i osiągi. Podróżuje się nim fantastycznie.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2003 – 159000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche 911 Carrera 993 1996 – 499000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche 993 jest wewnętrznym oznaczeniem dla generacji Porsche 911 produkowanej i sprzedawanej w okresie od stycznia 1994 do 1998 jako zastępca modelu 964. Porsche 911 Carrera 993 było znacznie ulepszone względem swojego poprzednika. Według Porsche każda część samochodu została zaprojektowana od podstaw, łącznie z silnikiem i tylko 20% jego części zostało przeniesionych z poprzedniej generacji. Porsche określa 993 jako „znaczący postęp, nie tylko z technicznego, ale także wizualnego punktu widzenia”. Inżynierowie Porsche opracowali nową ramę pomocniczą ze stopu metali lekkich z zawieszeniem wielowahaczowym, eliminując zjawisko nadsterowności, tworząc bardziej cywilizowany samochód, zapewniający lepsze wrażenia z jazdy. Dziś jest to – jako ostatni z rodu chłodzonych powietrzem – wyjątkowo ceniony i lubiany model. Prezentowany egzemplarz wyposażony jest w pakiet RS Clubsport, dający mu jeszcze więcej sportowego sznytu.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 993 1996 – 499000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes S 400 Hybrid W221 2009 – 125000 PLN – Dębe Wielkie
Wprowadzony do produkcji w 2009 roku Mercedes S 400 Hybrid W221 otworzył nowy rozdział w historii marki. To pierwsza seryjnie produkowana S klasa z napędem hybrydowym. Wolnossąca jednostka benzynowa o pojemności 3,5 l i oznaczeniu fabrycznym M 272 KE 35 generuje 279 KM i sprzężona jest z motorem elektrycznym dającym dodatkowy zastrzyk 20 KM. Jednostka spełnia normę Euro 5 i pozwoliła na zmniejszenie średniego spalania względem wersji S 350 o około 2 l /100 km. Jak to uzyskano? Elektryczny silnik służy jako rozrusznik i alternator, ma funkcję Start-Stop i jest umieszczony bezpośrednio przy siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów. Kiedy pojazd zwalnia, silnik elektryczny działa jak generator i odzyskuje energię kinetyczną poprzez rekuperację. Uzyskana w ten sposób energia jest magazynowana w litowo-jonowych akumulatorach i udostępniana w razie potrzeby. Taki układ nazywa się dziś miękką hybrydą i jest stosowany w wielu autach, ale w owym czasie był rozwiązaniem pionierskim.
Czytaj dalej Mercedes S 400 Hybrid W221 2009 – 125000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 400E W124 1992 – 119000 PLN – Dębe Wielkie
Niepozorny i zaskakujący, taki właśnie jest Mercedes 400E W124. Pod grzeczną i z pewnością elegancką karoserią skrywa się ponad czterolitrowe V8, które generuje aż 279 KM. W zestawieniu z kultową 500-tką, jest zdecydowanie bardziej skromny i mniej rzucający się w oczy. Tu zdecydowano się pozostawić wąskie błotniki… i tak właśnie powstał „sleeper” idealny. Można jeździć w pełnym komforcie, przy pięknym akompaniamencie brzmienia silnika V8, a mocy po nogą nigdy nie brakuje. Auto ma niewielki przebieg 123 tys. km i sprowadzone zostało z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes 400E W124 1992 – 119000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 280E W123 1985 – 119000 PLN – Dębe Wielkie
Charakterystyczne kształty Mercedesa klasy W123 rozpoznaje każdy miłośnik klasycznej motoryzacji, jednak w takiej wersji jak ta samochód zdolny jest jeździć całkowicie inaczej niż samochody, które niegdyś pamiętaliśmy z naszych ulic. W latach 80. popularne „beczki” z naszych dróg zawsze miały silnik Diesla pod maską, więc rozróżnianie ich kończyło się na wersjach 200D, 240D i 300D. Tymczasem Mercedes 280E W123 ma pod maską wspaniały, dwuwałkowy, sześciocylindrowy silnik, który zasilany układem wtryskowym potrafił wykrzesać maksymalnie 185 KM. To bagatela, ponad trzykrotnie więcej mocy niż w poczciwym 200D, co pozwala jeździć ze sportową wręcz werwą. Ten egzemplarz z samego końca produkcji wyróżnia się bogatym wyposażeniem, obejmującym klimatyzację i 4 elektryczne szyby.
Czytaj dalej Mercedes 280E W123 1985 – 119000 PLN – Dębe Wielkie
Rolls Royce Silver Spur III 1996 – 249000 PLN – Dębe Wielkie
Rolls Royce Silver Spur III to model dostępny wyłącznie w latach produkcyjnych 1994 i 1995, zbudowano ich tylko 465 sztuk, przyczym z kierownicą po lewej stronie mowa o jednym z jedynie 289 egzemplarzy. Jest to następca modelu Silver Spur II, wyróżniający się dwiema poduszkami powietrznymi i charakterystycznymi felgami z malowanymi pierścieniami. To niemal 2,5 tony obłędnego brytyjskiego luksusu, ręcznie wykonane z najlepszych materiałów wnętrze oraz jednostka V8 o pojemności 6,75 l i mocy 304 koni mechanicznych. Ten egzemplarz przejechał dotąd zaledwie 15 tys. km i prezentuje się niemal tak, jak prawie 3 dekady temu, kiedy wyjeżdżał z fabryki.
Czytaj dalej Rolls Royce Silver Spur III 1996 – 249000 PLN – Dębe Wielkie
BMW 535i E28 1985 – SPRZEDANE
Jeżeli mielibyśmy wskazać najpopularniejsze w Europie auto klasy średniej w połowie lat 80., zapewne byłby to Mercedes W124. Z kolej „piątka” od BMW to był jego największy konkurent. To, co je łączyło, to jakość wykonania, to co je różniło – to temperament. O ile Mercedes w erze przed 500E postrzegane były jako auta ludzi statecznych, to BMW były dla tych, którzy kochali szybko jeździć. Emocje rosły wraz z oznaczeniami wersji. Już 528i potrafiło wzburzyć krew, ale oprócz niego były również 533i, 535i, M535i i w końcu M5, a także pozafabryczne propozycje chociażby od Alpiny, która z 210-konnej 535i potrafiła wykrzesać 260 KM w wersji B9 3.5. Ta BMW Alpiną nie jest, choć została tak zewnętrznie wystylizowana. Jest za to bazą do renowacji, która pod maską skrywa nie byle co, czyli właśnie 3,5-litrową jednostkę M30, czyli tak zwaną „dużą szóstkę”.
Czytaj dalej BMW 535i E28 1985 – SPRZEDANE
Mercedes CLK 500 Armani Edition Cabriolet A209 2005 – 249000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes CLK 500 Armani Edition zadebiutował na targach w Paryżu w 2004 roku. Szereg spersonalizowanych zmian to dzieło znanego włoskiego projektanta mody, Giorgio Armaniego. Jego unikalne cechy to lakier w kolorze piaskowym, będący znakiem firmowym Armaniego oraz absolutnie fantastyczne, oryginalne wnętrze. Limitowana seria zamknęła się w produkcji jedynie 100 sztuk. Pomysł na współpracę między Mercedes-Benz, a mediolańskim projektantem mody zrodził się po sponsorowaniu przez producenta samochodów wystawy Salomon R. Guggenheim 'Giorgio Armani: Retrospective’. Następnie opracowano samochód pokazowy Mercedes-Benz CLK Design, który zaprezentowano podczas Milan Fashion Week jesienią 2003 roku. Zachęcony pozytywnym odzewem na samochód pokazowy, Mercedes-Benz zdecydował się wprowadzić na rynek wersję limitowaną w ramach swojej ekskluzywnej gamy designo. I o to on, jeden ze 100 wyprodukowanych i pięknie zachowany.
Czytaj dalej Mercedes CLK 500 Armani Edition Cabriolet A209 2005 – 249000 PLN – Dębe Wielkie
BMW 3.0 CSA E9 1974 – 159000 PLN – Dębe Wielkie
BMW E9 to sportowe coupe z lat 1968 – 1975, które ma niepowtarzalny styl, klasę i starzeje się w przepiękny sposób. Budowane było ręcznie w zakładach Karmanna w Rheine. Opracowane zostało na bazie modelu 2000 CS, które dostosowano do użycia silników sześciocylindrowych serii M30 pochodzących z dużego sedana, modelu E3. Prezentowane BMW 3.0 CSA to model po zmianach liftingowych z kwietnia 1971 roku. Zasilane podwójnymi gaźnikami, zdolne jest rozwinąć moc 180 KM. Ten egzemplarz pochodzi z japońskiego rynku i ma na pokładzie rzadko spotykany w tych autach automat. Zbudowano ich w tej konfiguracji tylko 3667 sztuk.
Czytaj dalej BMW 3.0 CSA E9 1974 – 159000 PLN – Dębe Wielkie