Maserati 3200 GT to włoskie coupe z podwójnie doładowaną V8-ką i napędem na tylną oś. Jego linię zewnętrzną zaprojektował Giorgio Giugiaro, a deska rozdzielcza i wnętrze to dzieło Enrico Fumia, ówczesnego dyrektora centrum stylistycznego Lancii. Fakt połączenia 370-konnej jednostki z ekstrawaganckim włoskim designem nadwozia sprawia, że na myśl przychodzi elegancja i sportowe osiągi. Taki właśnie był zamysł konstruktorów. Stworzenie samochodu, który będzie przykuwał wzrok i przysparzał mnóstwo adrenaliny kierującemu. Niespotykane lampy tylne w kształcie bumerangów każdemu fanowi motoryzacji kojarzą się tylko z Maserati. Od 1998 do do 2002 roku wyprodukowano ich 4795 sztuk, z czego egzemplarzy ze skrzynią automatyczną – jak prezentowane – powstało jedynie 2106. Swoją drogą – był to ostatni model marki z silnikiem stworzonym samodzielnie przez Maserati i już tylko to sprawia, że sercach miłośników marki jest to model szczególny.
Czytaj dalej Maserati 3200 GT 2001 – 118000 PLN – Dębe Wielkie
Archiwum kategorii: Bracia Goźlińscy, Gozlinscy Brothers
Bracia Goźlińscy (Gozlinscy Brothers)
Od ponad 15 lat specjalizujemy się w imporcie samochodów na zlecenie oraz w skupie i sprzedaży pojazdów klasycznych. Sprowadzamy auta z Japonii, USA, Kanady, Bliskiego Wschodu i całej Europy – zarówno do naszej oferty, jak i na indywidualne zamówienia klientów.
Wspieramy budowę prywatnych kolekcji i garaży inwestycyjnych, a także pomagamy w sprzedaży powierzonych nam aut. Trudno policzyć, ile samochodów sprowadziliśmy przez te lata – ale właśnie dzięki temu doświadczeniu możemy doradzać i skutecznie wyszukiwać dla Państwa najlepsze pojazdy.
Dysponujemy własnym serwisem oraz pełnym dostępem do wszystkich domów aukcyjnych w Japonii. Dzięki temu możemy dla Państwa sprawdzić wybrane samochody, przeprowadzić licytację i sprowadzić je do kraju.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://gozlinscy.com/
oraz do zapoznania się z platformą aukcyjną:
http://kurumatrader.com/
Cadillac Eldorado Convertible 1973 – 89000 PLN – Dębe Wielkie
Dziewiąta generacja Cadillaka Eldorado, zaprezentowana po raz pierwszy w 1971 roku, została zbudowana na bazie platformy E-body wraz z bliźniaczymi modelami Buick Riviera i Oldsmobile Toronado. Samochód zyskał ewolucyjne zmiany w stylistyce, z masywniejszym nadwoziem i charakterystycznie zabudowanym do połowy tylnym nadkolem. Cabriolet z silnikiem V8 o pojemności 8,3 l pod maską robił wrażenie za młodu, robi wrażenie i dziś. To prawdziwy jacht lądowy, zapewniający wspaniały komfort. Prezentowane Eldorado to rocznik 1973, model sprzedany w imponującej liczbie 51451 egzemplarzy, z czego 9315 sztuk to kabriolety. Ten egzemplarz z pewnością ma ciekawą i oryginalną kolorystykę.
Czytaj dalej Cadillac Eldorado Convertible 1973 – 89000 PLN – Dębe Wielkie
Ferrari 360 Spider 2001 – 559000 PLN – Dębe Wielkie
Ferrari 360 Spider jest powszechnie uznawane za nowoczesną klasykę, łączącą surowy urok wolnossącego silnika V8 Ferrari z nowoczesną technologią i designem. Aluminiowa rama przestrzenna zapewnia niską masę i wysoką sztywność, co czyni jazdę czystą przyjemnością, niezależnie od tego, czy pokonujesz górskie drogi, czy relaksujesz się jadąc z otwartym dachem. Tym, co sprawia, że ten konkretny egzemplarz jest wyjątkowy, jest świetna kombinacja kolorystyczna, rzadka opcja w postaci foteli w stylu Enzo i niski przebieg, który wynosi jedynie 17800 km.
Czytaj dalej Ferrari 360 Spider 2001 – 559000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes C55 AMG W203 2004 – 135000 PLN – Dębe Wielkie
Małe nadwozie. Silnik z większych modeli, 5,5 l w układzie V8. Brak kompresora. Stylizacja AMG i zmodyfikowany przód pojazdu. Inspiracja wyścigami DTM. Rzadkość i limitowana produkcja. To w telegraficznym skrócie największe zalety Mercedesa C55 AMG W203. Ten egzemplarz w niemetalicznym kolorze Alabaster White ma jedynie 42 tys. km przebiegu, jest po serwisie i przybył do Polski z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes C55 AMG W203 2004 – 135000 PLN – Dębe Wielkie
Ferrari 400i 1982 – 289000 PLN – Dębe Wielkie
Ferrari 400i to wyjątkowy rozdział w historii włoskiej motoryzacji. Zaprezentowany w 1976 roku model był następcą 365 GT4 2+2, jednym z pierwszych Ferrari dostępnych ze skrzynią automatyczną, co było ukłonem w stronę klientów poszukujących komfortu. Pod maską skrywa klasyczny, wolnossący silnik V12 o pojemności 4,8 litra, który generuje doskonałe osiągi i niepowtarzalny dźwięk. Elegancka sylwetka projektu Pininfariny sprawia, że do dziś pozostaje jednym z najbardziej dystyngowanych grand tourerów swojej epoki.
Czytaj dalej Ferrari 400i 1982 – 289000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 250 SL Automatic W113 Pagoda 1967 – 565000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes SL od dawna reprezentuje wyrafinowany symbol dwumiejscowej motoryzacji wysokiej klasy z otwartym dachem. Drogi, ekskluzywny i stylistycznie wysmakowany, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych klasyków na świecie. Mercedes 250 SL W113 wychodził z fabryki od grudnia 1966 do stycznia 1968 roku, czyli tylko nieco ponad rok. W rezultacie wyprodukowano tylko 5196 sztuk, co czyni z 250-tki zdecydowanie najrzadszą wersję z trzech serii produkcyjnych modelu Pagoda. Zmiany w stosunku do 230 SL obejmowały zwiększenie skoku tłoka o 6 mm, zmianę z czterech na siedem łożysk głównych, sztywniejsze zawieszenie oraz zastosowanie tylnych hamulców tarczowych i ulepszonych pasów bezpieczeństwa. Moc pozostała taka sama, ale moment obrotowy wzrósł o prawie 15 lbs-ft. Ten egzemplarz został gruntownie odrestaurowany, by mógł cieszyć jak nowy.
Czytaj dalej Mercedes 250 SL Automatic W113 Pagoda 1967 – 565000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche 911 Turbo 996 2001 – 329000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne bioderka, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, chodź gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2001 – 329000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes SL 320 R129 1997 – 169000 PLN – Dębe Wielkie
Sformułowanie stan kolekcjonerski często pojawia się w opisach ogłoszeń, i choć tu go nie odnajdziemy, nie ma wątpliwości, że właśnie taki okaz w pełni na ten tytuł zasługuje. Ten Mercedes SL 320 R129 ma 24 lata i zaledwie 29038 km potwierdzonego przebiegu. Każdy element zgodny jest ze specyfikacją fabryczną i prezentuje się wyśmienicie. To niewątpliwie gratka dla każdego miłośnika marki.
Czytaj dalej Mercedes SL 320 R129 1997 – 169000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 560 SEL W126 1987 – 79900 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 560 SEL W126 bez wątpienia jest ikoną lat 80-tych. Obłędnie luksusowy i bogato wyposażony, był prawdziwą dumą niemieckiej marki. Do dziś uznaje się go za szczytowe osiągnięcie epoki i doskonałe połączenie jakości wykonania i komfortu. Z największym silnikiem o pojemności 5,6 l oferowany był jedynie w drugiej serii produkcyjnej. Ten egzemplarz ma na pokładzie między innymi regulowaną elektrycznie tylną kanapę, tempomat, automatyczną klimatyzację i podgrzewane fotele. Ma też świetną welurową tapicerkę, co dla wielu będzie wyborem lepszym od skóry. Samochód sprowadzony został z Japonii i do dziś przejechał jedynie 71378 kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 1987 – 79900 PLN – Dębe Wielkie
Fiat 1800 B 1964 – SPRZEDANY
Sześć cylindrów pod maską w latach 60-tych to było coś. Wyróżnik, świadczący o tym, że mamy do czynienia z samochodem ponadprzeciętnym, służącym nie tylko do przemieszczania się z punktu A do punktu B, ale i zapewniającym komfort i relaks, i podkreślającym wysoki status społeczny właściciela. W tej lidze grał wówczas także włoski Fiat 1800 B, dostępny w tej wersji (wzbogaconej o wzmocniony silnik i 4 hamulce tarczowe) od 1961 roku czterodrzwiowy sedan. Stylistyka? Ostre linie, tylne płetwy, duża ilość chromu. Wygląda nieco jak Peugeot 404 czy Austin A99, co spowodowane było tym, że wszystkie trzy modele wyszły ze studio Pininfarina z Turynu. Łączną produkcję modeli 1800/2100 Fiata szacuje się na około 150000 sztuk.
Czytaj dalej Fiat 1800 B 1964 – SPRZEDANY