Archiwum kategorii: Porsche

Porsche 911 Turbo S 991 2017 – 769000 PLN – Stary Dzierzgoń

Jest niewątpliwie szybkie, mocne, potężne. Porsche 911 Turbo S to topowa, najmocniejsza odmiana kultowej 911 w generacji oznaczonej fabrycznym typem 991. Dwie turbosprężarki pozwalają na osiągnięcie z pojemności 3,8 l imponującej mocy 581 KM, przenoszonej na 4 koła. Pierwsza setka jest tu według producenta w zasięgu 2,9 sekundy, choć dziennikarze meldowali, że byli w stanie to zrobić już w 2,6 s. To w tej generacji 911 debiutowały takie innowacje techniczne, jak aktywna aerodynamika i skrętna oś tylna. Stan, konfiguracja i stylizacja tego egzemplarza z pewnością zasługują na uwagę. Porsche jest wspaniałe, pochodzi z polskiego salonu i przejechało dotąd jedynie 24 tys. km, bez wypadku i bez kolizji.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo S 991 2017 – 769000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo 997 2008 – 469000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche, 911 i Turbo – zlepek tych dwóch słów u wielu budzi gęsią skórkę, a w umyśle od razu rodzi się wizja ciekawej trasy po górach z wieloma zakrętami i wieloma tunelami, w których można przycisnąć pedał gazu. Z drugiej strony są i tacy, którzy chcieliby tylko postawić je w garażu i na nie patrzeć. Nie ważne w której grupie jesteś, to Porsche 911 Turbo 997 może być spełnieniem Twoich marzeń. Ma piękną konfigurację kolorystyczną, jest po gruntownym serwisie i zostało z gustem zmodyfikowane. Felgi BBS Motorsport o rozmiarze 20 cali z pewnością dodają mu uroku, a napęd na 4 koła i moc 480 KM łączą się tu z wyjątkową trakcją.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 997 2008 – 469000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 996 2000 – 165000 PLN – Wrocław

Rozpoznawalna natychmiast kultowa sylwetka nadwozia, komfort, elegancja i sportowe geny. Porsche 911 Carrera to samochód dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą od auta i ludzi, którzy pragną odczuwać emocje podczas jazdy. Porsche 911 generacji 996 debiutowało w 1997 roku otwierając w dziejach marki nowy rozdział. W porównaniu do poprzednika bardziej cywilizowane, z większą ilością miejsca we wnętrzu, o wiele lepiej sprawowało się w dłuższych trasach. 996 tworzone było według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga, od której nie było odwrotu.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 2000 – 165000 PLN – Wrocław

Porsche 911 Carrera S 997 2006 – 249000 PLN – Dębe Wielkie

Idąc za ciosem i chcąc powtórzyć sprzedażowy sukces modelu Carrera S i Carrera 4S w modelu 996, również w jego następcy zaproponowano wersję o stopień mocniejszą. S generacji 997 wprowadzono w 2005 roku, podnosząc moc o 29 KM w porównaniu do bazowej Carrery. Zwiększono również pojemność silnika (3,8 l vs 3,6 l), zastosowano obniżone zawieszenie z PASM (Porsche Active Suspension Management, czyli regulowane amortyzatory), 19-calowe koła, zmodyfikowany układ hamulcowy, sportowy wydech i dodano aluminiowe wykończenie we wnętrzu. To legendarny samochód sportowy, którym z powodzeniem można się wybrać również w dłuższą trasę.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera S 997 2006 – 249000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 SWB 1966 – 99000 EUR – Sosnowiec

Porsche 911 debiutowało we wrześniu 1964 roku, zastępując model 356 i będąc sporym technologicznym krokiem naprzód. Od poprzednika był większy, bardziej komfortowy, a w bagażniku można było zmieścić zestaw kijów golfowych. Silnik pozostał umieszczony za tylną osią, ale zamiast czterech, miał już sześć cylindrów. Nowa sylwetka stała się kultowa i nieodłącznie związana z modelem. Oryginalny, klasyczny model był produkowany do połowy 1973 roku, a jego pierwsza seria (SWB, czyli z krótszym rozstawem osi) to okres do 1968 roku. Ten egzemplarz z 1966 roku został gruntownie odrestaurowany, a podczas remontu otrzymał najmocniejszą z ówczesnej gamy jednostkę o pojemności 2,2 l, czyli taką, jak montowano w 911 S. Dzięki tej zmianie, do dyspozycji jest tu 160 KM, zamiast seryjnych 130 KM. Konfiguracja kolorystyczna jest wyjątkowo urokliwa – kolor lakieru irish green, a we wnętrzu tapicerka z pepitą. Zielone zegary charakterystyczne dla wczesnych roczników (1964-67) również pasują tu znakomicie.
Czytaj dalej Porsche 911 SWB 1966 – 99000 EUR – Sosnowiec

Porsche 911 Carrera 2.7 1975 – 255000 PLN – Kraków

Jeżeli myślisz o klasycznym samochodzie sportowym – z pewnością przychodzi Ci do głowy Porsche 911. Porsche 911 Carrera 2.7 z 1975 to jeden z pierwszych modeli serii G-body, czyli drugiej generacji modelu. Mimo, że nadwozie i zawieszenie nie przeszło wielkich zmian, to silnik został udoskonalony na podstawie lekcji z budowy modelu 911 RS. Auto oferowano w trzech wariantach, ale wszystkie zostały zbudowane na jednostce o pojemności 2.7 l. Zmiany obejmowały m.in. lepszy wentylator chłodzący (pięciołopatkowy) i większą pompę oleju. Prezentowany egzemplarz został przygotowany do sportu i z pewnością sprawi wiele frajdy każdemu, kto zapragnie nim jeździć nie tylko po ulicach, ale i okazjonalnie w zawodach sportowych.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 2.7 1975 – 255000 PLN – Kraków

Porsche 911 Turbo 996 2003 – 259000 PLN – Nowy Sącz

Porsche 911 Turbo 996 to wspaniałe osiągi, napęd na cztery koła i legendarny silnik bazujący na bloku Mezgera. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, choć gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne biodra, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła zapewniają większe możliwości, ale też bezpieczeństwo. Jest to na wskroś poszukiwany model, od lat będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2003 – 259000 PLN – Nowy Sącz

Porsche 911 Targa 1976 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

Połowa lat 70. to okres w historii Porsche 911 nieco zapomniany. Rytm rozwoju wyznaczały wówczas przepisy na rynku północnoamerykańskim, będącym wówczas głównym rynkiem zbytu niemieckiej marki. Zderzaki mogące znieść zderzenie z prędkością 5 mil na godzinę bez odkształceń, stale zaostrzające się przepisy ekologiczne zmniejszające moc silników – to były przepisy, które oszpeciły wiele samochodów, choć Porsche zestawiając z konkurencją i tak wyszło obronną ręką. Dodatkowo od 1976 roku wszystkie nadwozia zanurzane były w kąpieli galwanicznej, co pozwoliło je o wiele lepiej zabezpieczyć przed korozją. Taki właśnie projekt, wymagający skompletowania o układ napędowy, oferuje BRP.
Czytaj dalej Porsche 911 Targa 1976 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 Turbo S 997.2 2010 – 449999 PLN – Raszyn

Porsche 911 Turbo S po lifting generacji 997 ukazało się w 2010 roku. Jego silnik osiągał moc 530 KM i wyposażony jest w dwusprzęgłową skrzynią biegów PDK. Pierwsza setka jest tu w zasięgu już 3,3 sekundy. Opcjonalnie dostępne były koła z centralną śrubą, podobne do tych z modelu 997 GT3/RS 3.8, i są one również na wyposażeniu prezentowanego egzemplarza. Zaciski hamulcowe mają kolor żółty – a to w Porsche oznacza najbardziej wydajną ceramikę. Ten egzemplarz był kupiony jako nowy w Porsche Centrum Warszawa i jest zarejestrowany od nowości w Polsce. Zawsze skrupulatnie serwisowany, z pewnością jest interesującą propozycją.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo S 997.2 2010 – 449999 PLN – Raszyn

Porsche 911 Carrera 993 1996 – 499000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 993 jest wewnętrznym oznaczeniem dla generacji Porsche 911 produkowanej i sprzedawanej w okresie od stycznia 1994 do 1998 jako zastępca modelu 964. Porsche 911 Carrera 993 było znacznie ulepszone względem swojego poprzednika. Według Porsche każda część samochodu została zaprojektowana od podstaw, łącznie z silnikiem i tylko 20% jego części zostało przeniesionych z poprzedniej generacji. Porsche określa 993 jako „znaczący postęp, nie tylko z technicznego, ale także wizualnego punktu widzenia”. Inżynierowie Porsche opracowali nową ramę pomocniczą ze stopu metali lekkich z zawieszeniem wielowahaczowym, eliminując zjawisko nadsterowności, tworząc bardziej cywilizowany samochód, zapewniający lepsze wrażenia z jazdy. Dziś jest to – jako ostatni z rodu chłodzonych powietrzem – wyjątkowo ceniony i lubiany model. Prezentowany egzemplarz wyposażony jest w pakiet RS Clubsport, dający mu jeszcze więcej sportowego sznytu.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 993 1996 – 499000 PLN – Dębe Wielkie