Rok 1988 to schyłek epoki PRL i starego układu. Choć reformy były już o krok, zdobycie zachodniego albo dalekowschodniego samochodu wciąż wymagało wyjątkowych układów i poświęceń. Toyota Corolla Diesel była wówczas marzeniem wielu, ale na taki samochód nowy i nieużywany pozwolić mogli sobie tylko nieliczni. Ten egzemplarz od nowości jeździ po polskich drogach i nawet dziś widać, że otoczony był wyjątkową troską. Jego pierwszą i wieloletnią właścicielką była małżonka generała, a samochód pozostał w jednej rodzinie do 2022 roku. Jego przebieg dziś to tylko 127 tys. km, a stan jest nadzwyczajny.
Toyota Corolla E9 1.8D XL Diesel
Rok produkcji: 1988
Przebieg: 127,353 km
Pojemność: 1839 cm³
Skrzynia biegów: manual 5-biegowy
Moc: 64 KM / 47 kW 
Przedmiotem sprzedaży jest Toyota Corolla z kultowym silnikiem diesla w kolorze czerwonym z szarą materiałową tapicerką. Kupiona w 1988 roku nowa w salonie Toyoty w Warszawie. Właścicielką była małżonka generała PRL, samochód był w jednej rodzinie do 2022 roku. Kompletna dokumentacja, w tym wydruk potwierdzający produkcję auta na rynek polski oraz książki serwisowe i obsługi na rynek PRL. Teczka rachunków za serwisy sprzed lat. Samochód ma 37 lat, mimo to jest zachowany w bardzo dobrym stanie z drobnymi śladami użytkowania oraz upływu czasu. Był garażowany i użytkowany sporadycznie, stąd jego nadzwyczajny stan ogólny. Potwierdzony, oryginalny przebieg 127 tysięcy kilometrów.
Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie. Brak widocznych jakichkolwiek śladów korozji czy większych mankamentów. Widoczne jedynie małe ślady użytkowania. Reflektory przednie i tylne stan idealny. Wszystkie detale oryginalne. Listwy i emblematy jak nowe. Spód zachowany w stanie bardzo dobrym. Lakier jest jeszcze fabryczny. Zderzaki bez otarć. Stan porównywalny do auta kilkuletniego. Fabryczna konserwacja wykonana w salonie Toyoty.
Wnętrze jest kompletne, zachowane w idealnym dobrym stanie. Materiałowa tapicerka jest bardzo ładna, świeża, nie ma żadnych uszkodzeń czy wytarć. Żadne elementy nie były obszywane czy poddawane regeneracji. Kierownica i wybierak biegów nie wytarte. Plastiki matowe bez rys czy pęknięć. Podsufitka jak nowa. Deska bez pęknięć. Wykładzina czysta jak nowa. Komplet dywaników gumowych PRL.
Oryginalne koła stalowe z kapslami. Opony letnie Uniroyal.
Technicznie samochód jest w pełni sprawny, nie wymaga żadnych napraw. Był regularnie serwisowany.
Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.
		
















































































































