Mini to coś więcej niż samochód, to prawdziwy pomnik brytyjskiej motoryzacji i ikona stylu. Pojazd, który zmotoryzował Wielką Brytanię i przez dziesięciolecia zdobył swoich fanów na całym świecie. Genialny projekt Aleca Issigonisa produkowany był przez British Motor Corporation (BMC) i jej następców od 1959 aż do 2000 roku. W ogłoszeniu przedstawiciel siódmej, ostatniej klasycznej generacji kultowego modelu, oferowany w latach 1997–2000. Auto ma świetną konfigurację kolorystyczną i jest w pięknym stanie. Pod maską skrywa 63-konną jednostkę 1,3 l, która dzięki piórkowej masie zapewnia mu fantastycznie sportowe osiągi.
Czytaj dalej Rover Mini 1300 1997 – 52000 PLN – Warszawa
Mini
Innocenti Mini 1972 – 42500 PLN – Warszawa
Innocenti Mini to licencyjny wyrób bazujący na Austinie Mini. To z tej fabryki wyjeżdżały pełne stylu skutery Lambretta i Włosi nie byli by sobą, gdyby nie dodali szczypty włoskiego smaku do wyrobu British Motor Corporation. We wnętrzu ma inne boczki (z kieszeniami!) i wskaźniki Veglia-Bolretti. Inna jest tylna klapa, a maskę otwiera się z wnętrza auta. Zmienione są również elementy dekoracyjne, w tym przedni grill, obwódki świateł. Ten egzemplarz fabrykę opuścił jako Mini 1000, ale na pewnym etapie otrzymał silnik z wersji 1300S, dzięki czemu z pewnością zadziwić może osiągami.
Czytaj dalej Innocenti Mini 1972 – 42500 PLN – Warszawa
Innocenti Mini 850 1970 – 69500 PLN – Warszawa
Innocenti Mini to licencyjny wyrób bazujący na Austinie Mini. To z tej fabryki wyjeżdżały pełne stylu skutery Lambretta i Włosi nie byli by sobą, gdyby nie dodali szczypty włoskiego smaku do wyrobu British Motor Corporation. We wnętrzu ma inne boczki (z kieszeniami!) i zestaw wskaźników Veglia-Bolretti z prędkościomierzem, obrotomierzem, wskaźnikiem temperatury oleju i cieczy chłodzącej oraz wskaźnikiem paliwa. Inna jest tylna klapa, a maskę otwiera się z wnętrza auta. Zmienione są również elementy dekoracyjne, w tym przedni grill, obwódki świateł. Ten egzemplarz to Innocenti Mini 850 po całkowitym remoncie.
Czytaj dalej Innocenti Mini 850 1970 – 69500 PLN – Warszawa
Morris Mini Cooper S Mk1 1965 – 135900 PLN – Dębe Wielkie
Mini Mk1 uznawane jest za kamień milowy w historii motoryzacji. Często stanowi część kolekcji z najbardziej egzotycznymi samochodami sportowymi. Można nim jeździć w rajdach samochodów historycznych, można go używać do klasycznych wycieczek, albo po prostu zaparkować w salonie jako dekorację. Ci, którzy zdecydują się nim jeździć szybko, będą najbardziej szczęśliwi – to niewielkie auto prowadzi się jak mały gokart. To niezwykle urocza, ale i poważna maszyna. Fabryczna rajdówka była wystarczającą bronią, by wygrać Rajd Monte Carlo… i to trzykrotnie, w 1964, 1965 i w 1967 roku, pokonując znacznie większe i mocniejsze Porsche, Lancie i Saaby. Morris Mini Cooper S Mk1 to dziś już auto o charakterze kolekcjonerskim. Ten egzemplarz wyróżniają ważne szczegóły, jak na przykład dwa baki paliwa – rzecz zarezerwowana wyłącznie dla najmocniejszej ówcześnie wersji „Cooper S”.
Czytaj dalej Morris Mini Cooper S Mk1 1965 – 135900 PLN – Dębe Wielkie
Mini Classic 1300 1997 – 59000 PLN – Poznań
Mini to coś więcej niż samochód, to prawdziwy pomnik brytyjskiej motoryzacji i ikona stylu. Pojazd, który zmotoryzował Wielką Brytanię i przez dziesięciolecia zdobył swoich fanów na całym świecie. Genialny projekt Aleca Issigonisa produkowany był przez British Motor Corporation (BMC) i jej następców od 1959 aż do 2000 roku. W ogłoszeniu przedstawiciel siódmej, ostatniej klasycznej generacji kultowego modelu, oferowany w latach 1997–2000. Auto ma świetną konfigurację kolorystyczną i jest po pełnej renowacji blacharsko-lakierniczej. Pod maską skrywa 63-konną jednostkę 1,3 l, która dzięki piórkowej masie zapewnia mu fantastycznie sportowe osiągi.
Czytaj dalej Mini Classic 1300 1997 – 59000 PLN – Poznań
Austin Mini 25th Anniversary 1985 – SPRZEDANE
Austin Mini 25th Anniversary to wersja specjalna, wydana z okazji 25-lecia produkcji samochodu będącego niegdyś prawdziwym postrachem tras rajdowych. To jedna z zaledwie 620 sztuk sprzedanych w oficjalnej dystrybucji w Niemczech (ma numer 386). Pod maską ma serce o pojemności 1 litra, co w tym przypadku zapewnia mu 41 KM i naprawdę sportowe wrażenia z jazdy. Powiedzenie „mały może więcej” w tym przypadku sprawdza się znakomicie.
Czytaj dalej Austin Mini 25th Anniversary 1985 – SPRZEDANE
Austin Mini 1974 – 47900 PLN – Zgierz
Mini to coś więcej niż samochód, to prawdziwy pomnik brytyjskiej motoryzacji i ikona stylu. Pojazd, który zmotoryzował Wielką Brytanię i przez dziesięciolecia zdobył swoich fanów na całym świecie. Genialny projekt Aleca Issigonisa produkowany był przez British Motor Corporation (BMC) i jej następców od 1959 aż do 2000 roku. W ogłoszeniu ciekawy przedstawiciel trzeciej generacji kultowego modelu, oferowany w latach 1969–1976. Ten samochód jest w Polsce od wielu lat, dzięki czemu zachował czarne tablice rejestracyjne. Jest po renowacji, a jego karoseria, wnętrze i silnik wskazują, że jest to replika wersji Cooper z lat późniejszych (1991-1996).
Czytaj dalej Austin Mini 1974 – 47900 PLN – Zgierz
Austin Mini 1980 – SPRZEDANY
Ciekawe klasyki mają to do siebie, że odwracają głowę bardziej, niż kilkukrotnie droższe nowe samochody. Ten Miniak dodatkowo dostarcza takiej porcji adrenaliny, że po godzinnej przejażdżce można być grzecznym przez cały tydzień. Co tu tak ekscytuje? Z pewnością wygląd, ale i fakt, jak jeździ. Wzmocniony silnik, dziki gwizd skrzyni na prostych zębach, perfekcyjna przyczepność i doskonałe hamulce. To gokart. Ten Austin Mini jest zmodyfikowany, poszerzony i obniżony. Choć pochodzi z 1980 roku, wystylizowany został na wersję o kilkanaście lat starszą. 10-calowe felgi, klasyczny kształt atrapy chłodnicy i małe tylne lampy zdecydowanie dodają mu uroku, podobnie jak idealnie tu pasujący kolor british racing green. Aby wszystko było z jednej bajki, popracowaliśmy nad wnętrzem. Centralne zegary wraz z dodanym obrotomierzem są tu wisienką na torcie.
Czytaj dalej Austin Mini 1980 – SPRZEDANY