W Japonii występował pod nazwą Nissan EXA, w Ameryce Północnej jako Nissan Pulsar NX. Produkcja trwała od 1986 do 1990 roku, a jego najbardziej charakterystycznym elementem było nadwozie coupe z dachem typu T-Top, które można było za pomocą odpowiedniej nakładki przekształcić w… kombi (shooting brake). Tą operację wykonywało się zastępując tylną klapę odpowiednią nadbudówką, nazwaną „Sportbak”. Za ten niecodzienny pomysł odpowiadało studio projektowe Nissana w San Diego (USA). Jeżeli pamiętacie analogiczny, trójkątny kształt bocznej szyby z Nissana Terrano generacji WD21, to nie jest przypadek. Ten samochód (zwany w USA Pathfinder) to dzieło tego samego studia. Mamy tu w stylistyce dużo kantów i hit lat 80-tych – chowane reflektory. Technicznie Pulsar NX spokrewniony jest z Nissanem Sunny, a to gwarantuje doznania zgoła odmienne od aut zza Oceanu. Zza kierownicy to auto czysto japońskie. Zwarte, zwrotne, nisko osadzone, zachęcające do szybkiego pokonywania zakrętów. Jako, że samochód nigdy nie był oficjalnie sprzedawany w Europie, na naszych drogach jest to ogromna rzadkość, zdecydowanie przykuwająca uwagę na ulicy.
Nissan Pulsar NX N13
Rocznik: 1987
Przebieg: 136800 mil
Pojemność: 1598 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 71 KM
Wyposażenie:
– dach typu T-Top,
– klimatyzacja manualna,
– elektryczne lusterka,
– alufelgi Ronal Turbo,
– sportowe fotele,
– oryginalne radio.
Samochód sprowadzony z USA w 1992 roku.
Auto zachowane w bardzo dobrym stanie, z normalnymi śladami użytkowania.
Nadwozie jest w bardzo dobrym stanie, nie posiada korozji.
Wnętrze jest kompletne, posiada jedynie drobne ślady użytkowania.
Wyposażenie bagażnika kompletne.
Nowe felgi Ronal Turbo, komplet opon zimowych.
Samochód kompletny, zachowany w oryginalnym stanie, bez przeróbek.
Samochód w pełni sprawny, zarejestrowany, ubezpieczony i gotowy do drogi.
Nissan jest własnością prowadzącego stronę gieldaklasykow.pl.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT marża, brak obowiązku opłaty podatku PCC po zakupie.