Bentley Arnage T Mulliner to prawdziwa twierdza na kołach. Dwuipółtonowy kolos, który zapewnia wspaniale luksusowe warunki podróży i komfort najwyższej klasy. Co może zaskakiwać, jego rozwiązania mechaniczne są ewolucją tych opracowanych już w latach 50, co pokazuje jakimi wizjonerami okazali się być wówczas brytyjscy inżynierowie. Model Arnege produkowany był od 1998 do 2010, ze stałymi zmianami. W 2007 zastąpiono turbosprężarki Garretta konstrukcjami Mitsubishi, co pozwoliło podnieść podnieść moc w zakresie niższych prędkości obrotowych. Korzystając z maksimum możliwości, można być zaszokowanym. 507 KM, pierwsza setka w 5,5 s, a to wszystko w atmosferze wyrafinowanego luksusu i najwyższej jakości materiałów.
Czytaj dalej Bentley Arnage T Mulliner 2007 – 329000 PLN – Radlin
Bentley
Bentley Turbo RL 1996 – 149000 PLN – Radlin
Bentley Turbo R LWB to następca modelu Mulsanne Turbo. R w jego nazwie to skrót od “Roadholding” co oznacza obietnicę, że nie wylecisz z zakrętu. LWB z kolei to oznaczenie długiej wersji nadwozia, zamawianej zdecydowanie rzadziej niż wersja krótka. Z 4458 egzemplarzy zbudowanych w latach 1985-97, jedynie 823 powstało w takiej specyfikacji. Warto zaznaczyć, że tylko około połowa Bentleyów Turbo R posiadała kierownicę z naszej, lewej strony, a produkcja w roku 1996 zamknęła się w liczbie zaledwie 112 egzemplarzy (ostatni rok 1997 – to jedynie symboliczne 4 sztuki). Ten Turbo R z końca produkcji wyróżnia się szeregiem modyfikacji, wśród których najważniejszą jest nowy silnik – wzmocnione do 360 KM V8 o pojemności 6,75 l.
Czytaj dalej Bentley Turbo RL 1996 – 149000 PLN – Radlin
Bentley Continental Flying Spur 2005 – SPRZEDANY
Bentley Continental Flying Spur to luksusowa limuzyna o wysokich osiągach, produkowana przez firmę Bentley Motors Limited od 2005 roku. Wytwarzany ręcznie w fabryce Bentleya w Crewe w Anglii, Flying Spur pierwszej generacji został oficjalnie zaprezentowany na 75. Salonie Samochodowym w Genewie w marcu 2005 roku. Samochód wyposażony w silnik W12 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności 5998 cm³ i mocy 560 KM posiada napęd na wszystkie koła oparty na technologii Torsen. Ta potęga na kołach rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 314 km/h. Wygodę jazdy i ciągłą kontrolą tłumienia zapewnia adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne. Podczas pierwszej całorocznej sprzedaży Flying Spur liczba dostaw przekroczyła 4000 sztuk. Jeżeli chcecie spróbować angielskiego luksusu z groźnym dźwiękiem W12 w tle, oferta może być dla Was.
Czytaj dalej Bentley Continental Flying Spur 2005 – SPRZEDANY
Bentley Continental GT 2004 – SPRZEDANY
Bentley Continental GT to wspaniały, brytyjski styl, który ubogacony został w 2003 roku niemiecką techniką najwyższej klasy. Nobliwy, stanowczy i głęboki w brzmieniu. Taki jest jego silnik o konstrukcji W12, z czterema rzędami cylindrów i dwiema turbosprężarkami. Rozwija 560 koni mechanicznych, moc przenosi ma 4 koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni automatycznej i pozwala rozpędzić się do 314 km/h, a pierwsza setka jest tu w zasięgu już po 4,8 s. Sylwetka? Nawiązuje do wspaniałych tradycji marki Bentley. Cztery okrągłe światła, ogromny, siatkowy grill i linie, które dzięki swoim obłością zdają się zmniejszać jego ogromne wymiary. Wnętrze luksusowe, ze wspaniałą skórą, pięknym drewnem orzechowym, detalami z polerowanego metalu i królującym na desce zegarkiem Breitling. Ten egzemplarz pochodzi z amerykańskiego rynku, skąd został wyeksportowany jako niemal nowe auto, z czystym title’m. Przez wiele lat jeździł po Paryżu, ostatnie lata spędził na ulicach Moskwy. Sprowadzony do Polski, został tu opłacony i przygotowany do rejestracji.
Czytaj dalej Bentley Continental GT 2004 – SPRZEDANY