BMW 328iA Coupé E36 1995 – SPRZEDANE

Czas biegnie naprzód, zmieniają się samochody, i zmienia się również sposób ich postrzegania. Zdecydowanie minęły już czasy, gdy BMW typoszeregu E36 kojarzyło się z typami pod ciemnej gwiazdy, i dzięki temu możemy na nowo przeżywać klasyczne kształty usportowionej tylnonapędówki z Bawarii. Dziś już niemal nikt nie pożąda w tych samochodach M pakietu, czarnego lakieru i czarnej skóry, i dzięki temu drugą młodość przeżywać mogą takie egzemplarze jak ten. BMW 328iA Coupé E36 było o krok w cenniku od wersji M3, lecz dzięki skonfigurowaniu ze skrzynią automatyczną jest to po prostu dynamiczne coupe, które wspaniale sprawdzi się zarówno w trasie, jak i w mieście. Niezwykle ciekawa jest kolorystyka tego egzemplarza. Błękity, turkusy, a do tego seryjne felgi Styling 13, brak obniżonego zawieszenia, brak jakichkolwiek dokładanych spojlerów, a jedyną modyfikacją zdaje się być zamina radia na model wyższej klasy, BMW Business CD. Wzorowa jest historia serwisowa samochodu i niezwykle niski przebieg, wynoszący dziś 55 tys. km. Auto można polecić do kolekcji każdemu miłośnikowi marki. Już dziś znalezienie takiego auta na rynku jest niezwykle trudne, a za kilka lat będzie po prostu niemożliwe.

BMW 328iA Coupé E36
Rocznik: 1995
Przebieg: 55000 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 193 KM

Wyposażenie:
S240A Skórzana kierownica z poduszką powietrznà
S243A poduszka powietrzna dla przedniego pasażera
S305A centralny zamek
S320A brak oznakowania modelu
S423A dywaniki welurowe
S428A trójkąt ostrzegawczy
S473A podłokietnik przód
S488A podparcie lędźwi kierowca i pasażer elektryczne
S498A tylne zagłówki mechaniczne
S508A czujniki parkowania tył (PDC)
S510A sterowanie zasięgiem reflektorów
S530A klimatyzacja
S556A wyświetlacz temperatury zewnętrznej
S651A radio BMW reverse RDS
L801A Wersja krajowa Niemcy

Kolor: Moreagruen Metallic (288)
Wnętrze: Stoff klee/tuerkis (D6TK)

BMW E 36 pierwsze 20 lat spędziła w zagłębiu Ruhry gdzie miała dwóch właścicieli.
Następnie w roku 2015 auto przeszło duży serwis w serwisie BMW w Essen (koszt 2538 euro) i trafiła do mnie. Auto kupiłem z przebiegiem 41 tys km.
Samochod jest bezwypadkowy i posiada oryginalna powłokę lekierniczą oraz wszystkie oryginalne szyby.
Od tego czasu auto jest w Polsce, w trakcie okresu auto było serwisowane w ASO BMW Pawelec lub z użyciem oryginalnych części (faktury na 13 tys. zł).
Samochód posiada historię serwisów w BMW w Niemczech (historia jak i wszystkie faktury zostaną przekazane nowemu właścicielowi) oraz w Polsce. Dodatkowo od 2015 roku przebieg samochodu jest ewidencjonowany przy okazji corocznych przeglądów.
Samochód jest zgodny z fabryczną specyfikacją (nie ma żadnych modyfikacji). Wraz z autem przekazuję drugi komplet praktycznie nowych felg aluminiowych (4 felgi).
Samochód jest świeżo po wykonaniu serwisu olejowego marzec 2023 (olej oryginalny BMW OLL 5W-30) i jest gotowy do dalszej eksploatacji.