BRP – Bracia Goźlińscy

BMW 635 CSi E24 1988 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były nawet kręgi, w których samochód nazywano „bawarskim Ferrari” i nie było to określenie pozbawione podstaw. To wóz, który gwarantuje wspaniałe połączenie komfortu i pewnej, stabilnej jazdy. Ten egzemplarz zachowany został w niezwykle oryginalnym stanie. Sprowadzony z Japonii, z niskim przebiegiem, bezwypadkowy, bez napraw blacharskich. Czarny kolor nadwozia wraz z ciemną kolorystyką wnętrza komponują się bardzo elegancko, a wykonany serwis był obszerny. Z pewnością lepszy jest taki zakup, niż podobny wóz do remontu za pół ceny.

BMW 635 CSi E24 CS2
Rocznik: 1988
Przebieg: 102792 km
Pojemność: 3430 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna

Cena: 149000 PLN

BMW E24 635 CSi, które jest przedmiotem ogłoszenia, to egzemplarz wyprodukowany 27 lutego 1988 roku.
Po kilku miesiącach, pod koniec 1988 roku, zostało wyeksportowane i zarejestrowane w Japonii.
Auto zakupiliśmy bezpośrednio na aukcji w Tokio w październiku 2019 roku.

Jest to pojazd utrzymany w pedantycznym stanie, z małymi śladami użytkowania i fenomenalną kondycją blacharską, gdyż nie zaznał naszych zim i naszej soli na drogach ?

Do dnia eksportu 6’tka zrobiła po ulicach Japonii 102.792 km.
Przy przebiegu 96.570 km został wymieniony licznik na fabrycznie nowy, dlatego też jego wskazanie to 6.222 km (zegary w E24 mają fabryczną wadę pękających trybików, odpowiedzialnych za nabijanie kilometrów).
Na wymianę licznika jest faktura.
Do auta jest kompletna historia serwisowa, ciągłość faktur oraz zleceń serwisowych potwierdza należytą obsługę oraz należytą dbałość właściciela o pojazd.

Auto jest zarejestrowane w kraju, gotowe do odjazdu do nowego domu na kołach ?

Na BMW nigdy nie było oszczędzane, jest to samochód bardzo doinwestowany i serwisowany zgodnie ze sztuką.

Obecnie jest po bardzo dużym serwisie:
– nowy rozrząd + regulacja zaworów,
– nowe wahacze przedniego zawieszenia (4 sztuki),
– nowe drążki oraz końcówki drążków kierowniczych,
– nowe ucho przy przekładni kierowniczej,
– zrobiona zbieżność zawieszenia,
– nowy układ zapłonowy (kopułka oraz rozdzielacz zapłonu),
– nowe świece zapłonowe,
– nowe gumki w zawieszeniu,
– nowe łączniki stabilizatorów przód + tył,
– nowy olej w skrzyni biegów + filtr,
– końcowy tłumik z Kwasówki podkreślający dźwięk dużej rzędowej szóstki,
– nowa pompa paliwu wraz z przewodami,
– nowe łączniki belki tył,
– nowy akumulator,
– nowy olej oraz filtr oleju,
– nowe ekrany kolektora wydechowego,
– nowy filtr powietrza (lakierowanie proszkowe obudowy filtra),
– nowa guma przepływomierza,
plus wiele rzeczy, o których pisząc to ogłoszenie nie pamiętam ?

Dzięki słonecznemu klimatowi w Japonii auto zachowało się w fenomenalnej kondycji blacharskiej, na karoserii nie ma absolutnie żadnych śladów rdzy, co widać na zdjęciach newralgicznych miejsc modelu E24.
Silnik wraz z sportową automatyczną skrzynią biegów tworzą wspaniały duet.
BMW prowadzi się wspaniale, nie czuć w nim śladów zużycia.

Szóstka została sprowadzona z Japonii jako auto całe, jest to pojazd bezwypadkowy, bez żadnej wstydliwej historii.
Czarny kolor nadwozia wraz z ciemną kolorystyką wnętrza tworzą ze sobą ciekawą kompozycję kolorystyczną.
Tapicerka zachowana jest w bardzo dobrym stanie, bez uszkodzeń czy śladów zużycia.
Wszystkie wykończenia wnętrza również zachowały się bardzo dobrze.
Przedstawiony samochód jest sprawny i gotowy do jazdy.

Powłoka lakiernicza jest również bardzo dobrze zachowana, posiada kilka bardzo drobnych śladów użytkowania.
Jeśli to dla kogoś istotne – BMW posiada w drugi lakier – fabryczny diamondschwartz lakier.
Spód auta, wnęki kół i komora silnika w stanie perfekcyjnym, zbliżonym do kilkuletniego samochodu.
Elementy zawieszenia są w fabrycznej czarnej farbie – na niektórych zachowały się jeszcze fabryczne naklejki z kodami kreskowymi.
Nadwozie nie przechodziło napraw blacharskich – jest to oryginalny stan zachowania.

Poniżej rozkodowany numer nadwozia:
Code / Type E24 / 5389
Vehicle History Get a car report instantly!
Chassis Coupe (2 Doors)
Market Europe (left Steering)
Engine M30 (3.50 l / 0 kW)
Drivetrain Rear-Wheel Drive
Transmission automatic
Color Diamant-schwarz (181)
Upholstery (0221)
Manufacturer BMW AG / Spartanburg, USA
Mileage Show mileage of this vehicle
Production Date 1988-02-27 (Saturday)

291 Lt/aly Wheels /cross-spoke /2-prt Lm Raeder/kreuzspeiche/2teilig
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
458 Seat Adjustment, Electric. F Driver/pass Sitzverstellung Elektr.fahrer/beif.
481 Sport seats for driver and front passenger Sportsitze für Fahrer und Beifahrer
533 Air Conditioning For Rear Fond-klimatisierung
708 M Sportlenkrad Leder

Telefon: +48 666 222 770
Miejscowość: Dębe Wielkie