Archiwum kategorii: BMW

BMW 325iA E30 1990 – 25000 EUR – Poznań

BMW E30 przetrwało próbę czasu i uważane jest za jedno z najlepszych dzieł bawarskiej marki. Seria trzecia produkowana od grudnia 1981 do lutego 1994 roku, doczekała się szerokiej gamy silników, a dostępna była we wszystkich typach nadwozia i szerokiej kolorystyce. Jak szeroka by ona nie była… i tak najbardziej poszukiwana konfiguracja to czarny lakier i czarna skóra we wnętrzu, najlepiej w dwudrzwiowym nadwoziu, a jeszcze lepiej z pakietem M-Technik II. Tu nikt nie będzie rozczarowany również jednostką silnikową. Sześć cylindrów w rzędzie, 2,5 l pojemności, 170 koni mechanicznych, a do tego automat. BMW 325iA E30 jest szybkie, jest kultowe, a w wymarzonej specyfikacji i tak dopieszczonym stanie tanie już nigdy nie będzie.
Czytaj dalej BMW 325iA E30 1990 – 25000 EUR – Poznań

BMW 750i E65 2007 – 79500 PLN – Wrocław

BMW od lat jest firmą wizjonerów. Szokuje, oburza, ale po latach okazuje się, że wyznacza modę i trendy. Gdy patrzymy na rosnące dziś grille bawarskiej marki, coraz przychylniej zaczynamy patrzeć na poprzednie generacje. Są bardziej stonowane, bardziej eleganckie i wciąż nowoczesne w kształcie i formie. BMW 750i E65 podczas debiutu szokowało, ale już przeprowadzony w 2005 roku główny lifting zmienił sytuację. Przód zaokrąglono powiększając delikatnie nerki, usunięto „torby pod oczami”, z linii bagażnika zniknął „płaskowyż”, a zintegrowanie pokrywy bagażnika z resztą tyłu za pomocą wspólnych świateł i poziomej listwy chromowanej pozwoliło optycznie poszerzyć tył. Poza tym, siódemka to przede wszystkim uczta dla kierowcy i pasażerów. Fantastyczny komfort, świetne osiągi i luksus w doskonałym wydaniu. W egzemplarzu, który przyjechał dotąd jedynie 73 tysięcy kilometrów wszystko to smakuje znakomicie, a auto wygląda szczególnie pięknie dzięki dodatkom w postaci przedniej dokładki zderzaka Alpina i 21-calowym alufelgom.
Czytaj dalej BMW 750i E65 2007 – 79500 PLN – Wrocław

BMW 760Li E66 2003 – 75900 PLN – Stary Dzierzgoń

Poza futurystycznym kształtem karoserii oferuje niezwykle komfortowe warunki podroży oraz piękną kulturę pracy silnika w królewskim układzie V12. BMW 760Li E66 to wydłużone o 140 mm nadwozie oraz silnik N73B60 o pojemności 6 l i mocy 445 KM. Ten egzemplarz jest ze wszech miar imponujący. To model przedliftowy, sprowadzony z rynku japońskiego, z długą listę dodatków i przebiegiem jedynie 41 tys. km. Samochód prezentuje się doskonale i służyć może wciąż do tego, do czego został stworzony – do sprawiania wielkiej przyjemności kierowcy oraz pasażerom oraz do robienia świetnego wrażenia na ulicy.
Czytaj dalej BMW 760Li E66 2003 – 75900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 523i E39 1999 – 48000 PLN – Radlin

Tylny napęd i wolnossące sześć cylindrów to układ, który powoli odchodzi dziś w zapomnienie, a wrażenia zza kierownicy zapewnia pierwszorzędne. BMW 523i E39 to wóz dla osób kochających motoryzację, a nie jedynie szukających narzędzia do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. To ma 2,5-litrowy silnik M52B25TU pod maską, automatyczną skrzynię i wyposażenie takie, jak przystało na auto klasy średniej-wyższej przełomu wieków. Można jeździć, choćby na co dzień. Ten egzemplarz to propozycja dla tych, którzy szukają możliwie pięknego egzemplarza, z niskim przebiegiem.
Czytaj dalej BMW 523i E39 1999 – 48000 PLN – Radlin

BMW 2800 E3 1970 – 28000 PLN – Gaj

BMW 2800 E3 debiutowało w 1968 roku, otwierając linię luksusowych sedanów o sportowym charakterze, napędzanych nową rodziną sześciocylindrowych silników. Oferowało więcej komfortu i przestrzeni w kabinie od wprowadzonej wcześniej „Neue Klasse”, wraz ze zgrabnym nadwoziem opracowanym przez zespół projektantów pod wodzą Wilhelma Hofmeistera. Dopracowanie detali zlecono firmom Bertone i Michelotti, a efekt wprost zwalał z nóg, wytyczając trendy na kolejne dziesięciolecie. Już rok po debiucie Max Hoffman rozpoczął import tych samochodów do Stanów Zjednoczonych, i z tej właśnie puli pochodzi egzemplarz z ogłoszenia. Doskonałe wrażenie robi jego pięknie zachowane wnętrze, choć blacharka niestety wymaga interwencji, a lakier położenia od nowa.
Czytaj dalej BMW 2800 E3 1970 – 28000 PLN – Gaj

BMW 650i Gran Coupé F06 2012 – Krapkowice

Dwaj najwięksi niemieccy konkurenci lubię się wzajemnie podpatrywać. Stąd sukces modelu CLS Mercedesa nie mógł pozostać niezauważony i BMW musiało prędzej czy później przygotować swoją odpowiedź w postaci luksusowej limuzyny o charakterze sportowym i sylwetce z nisko opadającą linią dachu. BMW Gran Coupé serii F06 debiutowało w 2011 roku. Technicznie bazowało na budowanym do 2017 roku modelu serii 5 generacji F10. Za jego stylistykę odpowiada Nader Faghihzadeh, niemiecki designer irańskiego pochodzenia. W efekcie powstało auto o długości ponad pięciu metrów, smukłej sylwetce i bez wątpienia bardzo sportowym, agresywnym charakterze i dodatkowej parze drzwi, pozwalającej wygodnie zająć miejsce w drugim rzędzie. Ilość miejsc określana była jako 4+1, dla podkreślenia awaryjnego charakteru miejsca dla środkowego pasażera tylnego rzędu. Z przodu zaś miejsca jest opór, fotele są fantastyczne, a deska identyczna, jak w serii 6 Coupé. BMW 650i Gran Coupé F06 pod maską ma 4,4-litrowe V8, dodatkowo wspomagane dwiema równolegle pracującymi turbosprężarkami. Taka charakterystyka owocuje mocą 449 koni mechanicznych i zdecydowanie bardziej dzikim charakterem, niż w rzędowej szóstce wersji 640i. Automatyczna skrzynia ma 8 przełożeń, a pierwsza setka na liczniku może się pojawić już po ok. 4,5 s… a to wszystko przy spełnieniu normy Euro 6. Jeżeli mamy upatrywać przyszłych klasyków wśród niemal współczesnych samochodów, to z pewnością takie auto może być pewnym typem.
Czytaj dalej BMW 650i Gran Coupé F06 2012 – Krapkowice

BMW 635 CSiA E24 1981 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 635 CSiA E24 z pewnością należy już do klasyki światowej motoryzacji. Za młodu konkurował z takimi samochodami, jak Porsche 928 czy Mercedes-Benz 450 SLC 5.0, po latach – w dalszym ciągu niczym im nie ustępuje. To piękny, stylowy i szybki samochód, który piorunujące wrażenie może zrobić w szczególnie ciekawym kolorze. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku niemieckiego, przejechał dotąd 152 tys. km i w czerwony kolorze wygląda doskonale. Odstępstwem od fabrycznego wyglądu są piękne felgi BBS RS. To kultowe koło debiutowało w 1983 roku, jaka pierwsza 3-częściowa felga firmy BBS dedykowana do samochodów produkcyjnych.
Czytaj dalej BMW 635 CSiA E24 1981 – 129000 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 520i E34 1991 – 39900 PLN – Częstochowa

BMW 520i E34 jest jednym z najbardziej dopracowanych samochodów lat 80-tych. Każdy miłośnik starej, dobrej motoryzacji za jego kierownicą może poczuć się jak ryba w wodzie. Tu wszystko ukierunkowane jest na jak najlepsze wrażenia z jazdy. Wspaniały kokpit otaczający kierowcę, tylny napęd, manualna skrzynia biegów, sześć cylindrów pod maską. Doskonale. Szkopuł w tym, że po 30 latach rzadko który egzemplarz przypomina ten, który wyjechał z fabryki. Ten z ogłoszenia wygląda doskonale, pochodzi od pierwszych właścicieli i ma jedynie 97 tys. km przebiegu.
Czytaj dalej BMW 520i E34 1991 – 39900 PLN – Częstochowa

BMW 760iL F02 2009 – 126500 PLN – Wrocław

Nowe BMW serii 7 generacji F01/F02 debiutowało w lipcu 2008 roku w Moskwie, co w dużej mierze zdradza, jaki rynek stał się kluczowy dla bawarskiego producenta. Stąd w topowej wersji nie ma tu miękkiej gry. Silnik ma 12 cylindrów i 6 litrów pojemności, a do tego dwie turbosprężarki oraz automatyczną skrzynię biegów ZF-8HP o ośmiu przełożeniach. Wszystko, by być nie tylko obłędnie luksusowym i komfortowy, ale i gdy trzeba, móc zgubić każdy pościg. 544 KM, 750 Nm, 4,6 s do pierwszej setki i system skrętnych 4 kół, pozwalający poprawić zwrotność na parkingu, ale i stabilność podczas pokonywanych przy wysokiej prędkości zakrętów. Ten zadbany egzemplarz przybył do Polski z Japonii. Ma długie nadwozie, kompletną i regularną historię serwisową oraz imponujący stan zachowania.
Czytaj dalej BMW 760iL F02 2009 – 126500 PLN – Wrocław

BMW 740i E38 1994 – 59000 PLN – Katowice

Czarny lakier i czarne wnętrze. To konfiguracja, która nieustannie należy do ulubionych wśród miłośników tej marki. 740i E38 to samochód dopracowany w każdym detalu, komfortowy, zawsze posłuszny kierowcy i nie bojący się wysokich prędkości. Zaprzyjaźnić z nim się może każdy po pierwszej, dłuższej podróży. Pod maską odnajdziemy tu jednostkę M60B40 o widlastym układzie cylindrów, pojemności 4 l i mocy 286 KM. Nie bez kozery powszechnie uważano ten silnik za najlepszy wybór do tej karoserii, często przedkładając nawet nad topowy silnik V12. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz jest zarejestrowany, ubezpieczony i okazjonalnie użytkowany. Jego przebieg to jedynie 101 tys. km..
Czytaj dalej BMW 740i E38 1994 – 59000 PLN – Katowice