Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes 280 SE W126 1983 – 79000 PLN – Gogolin

S klasa generacji W126 to uniwersalna i ponadczasowa limuzyna. Zaprojektowana z dużym inżynierskim rozmachem i naszkicowana z klasą, utrzymywała się w produkcji w latach 1979-1991, przechodząc tylko raz niewielki lifting w roku 1985. Mercedes 280 SE W126 to wersja sześciocylindrowa z pierwszej fazy produkcji. Ten egzemplarz pochodzi oryginalnie z francuskiego rynku, choć ostatnią dekadę spędził w Niemczech. Jego przebieg to 192 tys. km, a stan zachowania jest ponadprzeciętny.
Czytaj dalej Mercedes 280 SE W126 1983 – 79000 PLN – Gogolin

BMW K1 1989 – 45000 PLN – Rydułtowy

BMW K1 to sportowy turystyk, który niegdyś rozgrzewał dusze młodocianych motofascynatów do czerwoności. Wszak to dla wielu najbardziej zapamiętany obrazek z kultowej gumy „Turbo”, którą zajadały się wszystkie dzieciaki na przełomie lat 80. i 90. 100 KM, 1000 cm³ i 237 km/h – te dane zapadły wielu w pamięci aż do dziś i choć czasy się zmieniły, chęć posiadania takiej maszyny niejednokrotnie nie osłabła. Co oferuje taka maszyna dziś? Legendarną trwałość mechaniczną BMW z tego okresu, wciąż dostępne części w serwisie, a przede wszystkim przyjemność z jazdy i podziwiania charakterystycznej, kultowej, wręcz komiksowej sylwetki z lat 80. we własnym garażu. Żadne wcześniejsze ani żadne późniejsze BMW nie wyglądało tak, jak to.
Czytaj dalej BMW K1 1989 – 45000 PLN – Rydułtowy

Mercedes SL 55 AMG R230 2002 – SPRZEDANY

Podwójne spojrzenie okrągłych reflektorów najprawdopodobniej nigdy wcześniej nie wyglądało tak dobrze. Mercedes SL 55 AMG R230 był topową wersją imponującą nie tylko muskularną sylwetką, lecz również dynamicznymi możliwościami. Silnik M113 o pojemności 5,5 l ma osiem cylindrów i sprężarkę Roots’a. Generuje 500 KM i dźwięk, który każdego miłośnika motoryzacji może zahipnotyzować. Na dodatek auto prowadzi się jak po sznurku. To zasługa aktywnego zawieszenia hydraulicznego Active Body Control, zdolnego dynamicznie utwardzać zawieszenie poszczególnych kół w celu niwelowania przechyłów podczas gwałtownych manewrów. Po raz pierwszy zastosowano w tej generacji również system automatycznego składania sztywnego dachu, który uczynił z niego coupe zmieniające się w cabrio po naciśnięciu jednego przycisku. To samochód fascynujący na wiele sposób. Może zachwycić swoją prezencją, rozmachem, stylem, sposobem jak brzmi i jak jeździ.
Czytaj dalej Mercedes SL 55 AMG R230 2002 – SPRZEDANY

Mercedes E 220 CDI W211 2002 – 39000 PLN – Gogolin

Cztery lata na prace rozwojowe i ponad dwa miliardy euro poświęcił Mercedes na przygotowanie E Klasy serii W211. W rezultacie powstał samochód niezwykle dopracowany, klasycznie elegancki i zarazem wybitnie aerodynamiczny. Jego współczynnik oporu aerodynamicznego wynosił zaledwie 0,26, czyli tyle, ile niegdyś legendarnej Calibry. Nabywca tego egzemplarza z pierwszego toku produkcji wybrał ówczesną nowość, silnik OM 646 DE 22 LA, łączący świetne spalanie z niezłymi osiągami. Samochód w dobrym stanie sprowadzony został z Belgii do Polski i przeszedł tu obszerny serwis na kwotę przeszło 25 tys. zł.
Czytaj dalej Mercedes E 220 CDI W211 2002 – 39000 PLN – Gogolin

Mercedes CLS 320 CDI C219 2006 – SPRZEDANY

CLS został zaprezentowany po raz pierwszy w kwietniu 2004 roku. Czterodrzwiowe coupe o kodzie C219 zostało zaprojektowane przez amerykańskiego designera samochodów Michaela Finka w 2001 roku. Model opiera się na platformie Klasy E serii 211, ale pozycjonowany był wyżej, w klasie luksusowej. CLS 320 CDI wyposażony jest w nowoczesny, wysokoprężny silnik V6, który generuje moc 224 KM i pozwala rozpędzić się do pierwszej setki raptem w 7 sekund. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż ma przebieg tylko 163000 km, pochodzi z rynku włoskiego i jest po obszernym serwisie.
Czytaj dalej Mercedes CLS 320 CDI C219 2006 – SPRZEDANY

Mercedes E 500 T 4Matic S211 2003 – 49900 PLN – Gogolin

Pierwsza klasa E typoszeregu W211 zjechała z linii produkcyjnej w marcu 2002 roku. Ta seria ustanowiła nowe standardy w zakresie bezpieczeństwa pojazdów, komfortu i dynamiki jazdy. Poszczycić się może także licznymi innowacjami technicznymi, np. funkcją aktywnych świateł biksenonowych. Samochody serii 211 były dostępne z szeroką gamą silników w trzech liniach stylistyki i wyposażenia Classic, Elegance i Avantgarde. Mercedes E 500 T 4Matic S211 to wersja z niezwykle lubianym silnikiem V8. Niezawodność, 5 l pojemności i 306 koni mechanicznych napędzających wszystkie koła. Czy naprawdę do szczęścia potrzeba cokolwiek więcej? Pierwsza setka jest tu w zasięgu już po 6 s, a to wszystko w uniwersalnym nadwoziu kombi. Zadbany egzemplarz w wersji wyposażeniowej Avantgarde z całą pewnością sprawi wiele satysfakcji.
Czytaj dalej Mercedes E 500 T 4Matic S211 2003 – 49900 PLN – Gogolin

Alfa Romeo 166 2002 – 29900 PLN – Gogolin

Alfa Romeo 166 ma włoski styl, sportową duszę i absolutnie ujmującą aparycję. To włoska limuzyna, która przykuwała uwagę zarówno w momencie debiutu, jak i dziś. Wszak uniwersalne poczucie piękna, wyczucie proporcji i równowagi z czasem nie mija, a dobre projekty się nie starzeją. Walter de Silva narysował ją tak sprawnie, że stała się dla niego przepustką do pracy dla Seata, Audi i Volkswagena. To zresztą nie wszystko… drugą mocną stroną tego samochodu na pewno jest wnętrze. Przestronne, wykonane dokładnie i nade wszystko z doskonałą skórzaną tapicerką sygnowaną przez Momo, której jakości pozazdrościć mogłoby wiele marek, nawet tych z wysokiej półki. Wspaniałe jest to, jak samochód jeździ, zwłaszcza z 3-litrowym V6 pod maską. Jednostka konstrukcji Giuseppe Busso urosła już do rangi kultu i legendy. Obezwładniająca brzmieniem, z dużym potencjałem mocy i pięknie wyglądającymi kolektorami, jest dumą każdego właściciela, a często nawet głównym powodem zakupu takiego samochodu.
Czytaj dalej Alfa Romeo 166 2002 – 29900 PLN – Gogolin

Porsche Cayenne Turbo S 2013 – 196800 PLN – Gogolin

Porsche Cayenne II zostało zaprezentowane w 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Podobnie jak pierwsza generacja powstał na tej samej płycie podłogowej co II generacja Volkswagena Touarega. Zaproponowano sześć wersji silnikowych, wśród których topowe było prezentowane Porsche Cayenne Turbo S. Samochód napędzany jest silnikiem V8 o pojemności 4,8 l. Jednostka rozwija moc 550 KM i ma moment obrotowy sięgający 750 Nm. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje zaledwie 4,5 s. Po raz pierwszy w tym modelu zastosowani również ceramiczne przednie hamulce. Ich koszt niemal sięga obecnej ceny samochodu, ale szczęśliwie w ostatnich czasach zostały one wymienione.
Czytaj dalej Porsche Cayenne Turbo S 2013 – 196800 PLN – Gogolin

Mercedes 300 SE W126 1988 – 55000 PLN – Gogolin

Mercedes 300 SE W126 to wzór limuzyny. W latach 80. wszyscy chcieli robić równie dobre auta, lecz patrząc wyłącznie na wyniki sprzedaży – prawdziwej konkurencji nie stanowił wówczas nikt. To prawdziwy krążownik starej daty, komfortowo płynący po szosie, ujmujący gładką pracą silnika, wzorowo zaprojektowany i bardzo trwały. Był kochany w takim stopniu, że znalezienie dziś po latach egzemplarza zachowanego w dobrym stanie to ogromne wyzwanie. Większość użytkowników wolała po prostu nimi jeździć, a to najlepszy dowód na to, jak ponadczasowa i trwała była to konstrukcja. Ten egzemplarz nie jest wyeksploatowany. Jego wnętrze prezentuje się fantastycznie, a konfiguracja kolorystyczna jest bajeczna.
Czytaj dalej Mercedes 300 SE W126 1988 – 55000 PLN – Gogolin

Mercedes E 280 CDI T S211 2008 – 45000 PLN – Gogolin

Ten przedstawiciel klasy E posiada 3-litrowy silnik diesla i zbiornik paliwa o pojemności 80 litrów, co przy średnim zużyciu na poziomie 7,6 litra na 100 kilometrów może okazać się ciekawym rozwiązaniem na długie podróże. Pasażerowi z pewnością docenią przepastną przestrzeń bagażową i niezliczoną ilość schowków we wnętrzu. Mercedes E 280 CDI T S211 to po prostu świetnie zaprojektowany i wykonany samochód, a ten egzemplarz z końca produkcji sprowadzony został kilka lat temu ze Szwajcarii i wygląda wciąż bardzo atrakcyjnie.
Czytaj dalej Mercedes E 280 CDI T S211 2008 – 45000 PLN – Gogolin