Archiwum kategorii: Mercedes-Benz

Mercedes 300 TE-24 S124 1992 – 59000 PLN – Aleksandrówka

Mercedes 300 TE-24 S124 to ponadczasowa sylwetka, świetna mechanika, sześciocylindrowy silnik generujący 220 KM i na deser uniwersalne nadwozie typu kombi. Czy na co dzień, czy na weekendowy wyjazd – auto idealne, sprawiające przyjemność zarówno ponadczasowym wystrojem wnętrza, jak i komfortem jazdy. Ma wszystko co trzeba, by zakwalifikować je do najbardziej pożądanych youngtimerów i dlatego też rosnące z latami ceny najbardziej zadbanych egzemplarzy nie powinny nikogo dziwić. Podobnie, jak fakt położenia kilka lat temu nowej powłoki lakierniczej na tym egzemplarzu. Niech jeździ i podoba się jak najdłużej.
Czytaj dalej Mercedes 300 TE-24 S124 1992 – 59000 PLN – Aleksandrówka

Mercedes 300D W124 1988 – 61000 PLN – Gaj

Świetny, trzylitrowy diesel i klimatyzacja. Połączenie to bardzo poszukiwane i w epoce spotykane nieczęsto. Tym trudniej odnaleźć pięknie zachowany egzemplarz po latach. Ten Mercedes 300D W124 to przedstawiciel pierwszej serii produkcyjnej, czyli tak zwana „wąska listwa”. Pochodzi z ciepłego, francuskiego klimatu, dzięki czemu zachował się bez korozji. Jego przebieg to jedynie 169 tys. kilometrów, czyli mniej więcej tyle, ile przeciętny diesel miał zapewne po pięciu latach eksploatacji. Jego kolorystyka to charakterystyczne dla lat 80-tych połączenie zieleni z zielenią. Dawka wybitnie uspakajająca, szczególnie w zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów.
Czytaj dalej Mercedes 300D W124 1988 – 61000 PLN – Gaj

Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 27000 PLN – Zgierz

Mercedes E 290 Turbodiesel to rzędowy, pięciocylindrowy przedstawicie pierwszej fazy produkcji E klasy generacji W210 z lat 1996-1999. To świetnie wykonany, trwały i doskonały mechanicznie samochód, w zestawieniu z osławionym poprzednikiem W124 zapewniający wyższy komfort, więcej przestrzeni we wnętrzu i lepsze wyciszenie kabiny. Jego przejście w świat youngtimerów zdecydowanie utrudniły powszechne problemy z korozją, jednak nieliczne zdrowe egzemplarze z pewnością mogą być świetnym zakupem, niezależnie od tego, czy planujecie jedynie weekendową, okazjonalną eksploatację, czy po prostu użytek na co dzień.
Czytaj dalej Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1996 – 27000 PLN – Zgierz

Mercedes 300E-24 Sportline W124 1992 – SPRZEDANY

24-zaworowa technika przyniosła mu dodatkowych 40 koni mechanicznych, co zdecydowanie robi różnicę. W tej wersji to rzadki okaz. Wyprodukowano ich jedynie 19300 sztuk w latach 1989 – 1992, co wśród 2,5 miliona wszystkich W124 stanowi maleńką i bardzo pożądaną garstkę. Ten Mercedes 300E-24 W124 dodatkowo oferuje wyposażenie Sportline, w tym obniżone zawieszenie i głębiej profilowane fotele, skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. Jest też nivo i ASD, co sprawia, że każda podróż nim z pewnością może być miłym doznaniem.
Czytaj dalej Mercedes 300E-24 Sportline W124 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 250 W123 1980 – 82000 PLN – Gaj

Beczka to symbol. Od rozpoczęcia produkcji seryjnej w listopadzie 1975 roku do stycznia 1986 z linii montażowej zjechało łącznie prawie 2,7 miliona egzemplarzy. Przez szereg lat był to bestseller i pozycja na samym szczycie listy sprzedaży nowych samochodów w Niemczech, a przecież trzeba pamiętać, że nigdy nie było to auto tanie. Seria uznawana jest za uosobienie solidności, a pięknie utrzymane egzemplarze fascynują do dziś. Ten Mercedes 250 W123 zachęca piękną kolorystyką i sześciocylindrową jednostką benzynową pod maską. Ma niewysoki przebieg i został w pełni przygotowany do eksploatacji, zarówno od strony mechanicznej, jak i wizualnej. Taki zakup to czysta przyjemność.
Czytaj dalej Mercedes 250 W123 1980 – 82000 PLN – Gaj

Mercedes 190 SL W121 1959 – 660000 PLN – Warszawa

Premiera 190 SL W121 miała miejsce w 1954 roku wraz z Mercedesem 300 SL, zwanym Gullwingiem, podczas Międzynarodowego Salonu Sportów Motorowych w Nowym Jorku. 190 SL oprócz dzielenia reflektorów ze słynnym supersportowym bratem, miał podobną stylistykę. 190 SL opracowany na podstawie trzybryłowego Mercedesa serii W120 od razu pomyślany był jako roadster. Otrzymał nadwozie zaprojektowane przez Karla Wilferta i Waltera Häckera, którzy wzorowali się na 300 SL. 190 SL doskonale uzupełnia portfolio Mercedesa. Dwumiejscowy kabriolet jest również pomyślany jako wygodny pojazd turystyczny. Połączenie sportowego charakteru i komfortu stało się nieodłączną częścią stałego zestawu cech dla wszystkich kolejnych modeli SL. Ceny stale rosną, lecz warunkiem jest perfekcyjna odbudowa samochodu.
Czytaj dalej Mercedes 190 SL W121 1959 – 660000 PLN – Warszawa

Mercedes SL 500 R230 2005 – 129900 PLN – Poznań

Nowa seria kabrioletów spod znaku SL o kodzie R230 została wprowadzona na rynek w 2001 roku i produkowana była przez kolejne 10 lat. Udało się w niej skutecznie rozwiązać konflikt celów: więcej przestrzeni wewnątrz oraz większa sztywność nadwozia przy jednoczesnej redukcji masy. Nie było to jednak proste, ponieważ wzorem do poprawy był genialny poprzednik o kodzie R129. Oprócz tego w R230 zwiększono poziom pasywnych i aktywnych systemów bezpieczeństwa, a największą innowacją był stalowy, składany dach Vario. Egzemplarz w kolorze Travertine Beige z jasnym wnętrzem to samochód, w którym poczujecie się jak na wakacjach.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2005 – 129900 PLN – Poznań

Mercedes SLK 32 AMG R170 2003 – 59000 PLN – Tulce

Niewielki roadster od AMG z potężnym sercem. 354-konne SLK 32 AMG jest zaskakująco żywiołowe, a przy tym rzadkie. Powstało jedynie 4333 sztuk tych aut. To świetny mały dzikus (choć bardzo cywilizowany), który do legendarnego 300 SL nawiązuje nie tylko przetłoczeniami na masce. Ma dokładnie taki sam, dość krótki rozstaw osi. To w połączeniu z mocą silnika gwarantuje, że ciężko się nudzić za jego kierownicą. Pod maską pracuje doładowane kompresorem 3,2-litrowe V6, osiąga 354 KM i 450 Nm, a skrzynia to 5-biegowy automat z funkcją „speed-shift” (ręcznej zmiany przełożeń). SLK w tej odmianie pierwszą setkę osiąga w 5,2 sekundy, prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
Czytaj dalej Mercedes SLK 32 AMG R170 2003 – 59000 PLN – Tulce

Mercedes 250 W114 1972 – 45000 PLN – Gaj

Mercedes W114 debiutował w roku modelowym 1968, dzięki czemu otrzymał swoją zwyczajową nazwę Strich Achter, wywodzącą się z zapisu „/8”. Zastępował model W111, a w Polsce zwykło się na niego mówić „puchacz” albo „przejściówka”, co miało podkreślić jego podobieństwo do póżniejszej „beczki”. Był to pierwszy model Mercedesa, a w którym zastosowano konsolę środkową. W Polsce najczęściej kojarzony w wysokoprężnych wersjach służących przez dziesięciolecia jako taksówki, choć były rynki, gdzie uznawano niemal wyłącznie sześciocylindrowe, benzynowe wersje. Tak właśnie było w Japonii, gdzie Benz w owym czasie był pojazdem wyjątkowo egzotycznym i luksusowym. Dlatego nie powinna dziwić na pokładzie tego egzemplarza automatyczna skrzynia biegów, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, czy nawet klimatyzacja.
Czytaj dalej Mercedes 250 W114 1972 – 45000 PLN – Gaj

Mercedes 300 TE S124 1992 – 57500 PLN – Wrocław

Mercedes 300 TE S124 to ponadczasowa sylwetka, świetna mechanika, sześciocylindrowy silnik generujący 180 KM i na deser uniwersalne nadwozie typu kombi. Ten egzemplarz dodatkowo ma świetne wyposażenie obejmujące automatyczną skrzynię biegów, roletę przestrzeni bagażowej, skórzaną tapicerkę, fabryczny telefon i radio Becker Grand Prix 2000. Czy na co dzień, czy na weekendowy wyjazd – auto idealne, sprawiające przyjemność zarówno ponadczasowym wystrojem wnętrza, jak i komfortem jazdy. Ma wszystko co trzeba, by zakwalifikować je do najbardziej pożądanych youngtimerów i dlatego też rosnące z latami ceny nie powinny nikogo dziwić.
Czytaj dalej Mercedes 300 TE S124 1992 – 57500 PLN – Wrocław