W 1982 roku pojawiły się aż cztery nowe modele Porsche, w tym model 944. Bazujące stylistycznie na starszym bracie z ery transaxle, modelu 924, nowe 944 wyróżniał przedni spojler w kolorze nadwozia z kwadratowymi gumowymi zderzakami oraz znacznie szersze, nieco kanciaste skrzydło na tylnej klapie. 944 wyposażone było w kilka silników, w egzemplarzu z ogłoszenia znajdziemy 2,5-litrowy, czterocylindrowy silnik opracowany przez Porsche, który rozwija 147 KM. Co ciekawe, architektura tego silnika to powtórzone pół silnika z królewskiego modelu 928. Prezentowane Porsche 944 Targa może zachwycić oryginalnym stanem zachowania, niskim przebiegiem, świetnie utrzymaną tapicerką i kolorystyką łączącą złoto i brązy, doskonale odzwierciedlającą modę lat osiemdziesiątych. Porsche 944 to nie tylko piękne auto, dobrej marki, w bardzo dobrym stanie, to także przyjemność z jazdy, którą zapewni manualna skrzynia, świetny rozkład masy samochodu i duży otwierany dach, zwany w tym modelu „targą”.
Porsche 944 Targa
Rocznik: 1985
Przebieg: 106000 mil
Pojemność: 2479 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 147 KM
Auto importowane z USA.
Posiada:
– białą kartę,
– pojazd jest wg rzeczoznawcy w 90% oryginalny,
– działającą klimatyzację,
– elektryczne szyby,
– elektryczne lusterka,
– podgrzewana tylna szyba i lusterka,
– dach targa – elektryczny,
– wygłuszone 3 warstwami maty akustycznej o różnej gęstości,
– radio retro, bluetooth, zestaw głośnomówiący, nowe głośniki Alpine.
Samochód w pełni sprawny, w ciągłej eksploatacji w sezonie wiosenno-letnim.
Średnio rocznie robi ok. 5000 km.
Pojazd zarejestrowany na jedynego właściciela w Polsce od 2019 r.