Archiwum kategorii: RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

Mercedes S 600 Coupe C140 1993 – SPRZEDANY

Mercedes S 600 Coupe C140 to jest samochód, który zawsze wzbudzał szacunek. Masywny stylistycznie i fizycznie również nielekki, zasilany musiał być odpowiednim silnikiem. 12 cylindrów i 6 litrów to była odpowiedź na propozycję BMW i w tym nadwoziu spisywała się fantastycznie. To idealne auto do podróży autostradowych, choć na szacunek zasługuje również, gdy po prostu wypieszczone stoi w garażu. Ten egzemplarz przybył do Polski z Japonii, zachowany jest w bardzo dobrym stanie i ma kompletną dokumentację.
Czytaj dalej Mercedes S 600 Coupe C140 1993 – SPRZEDANY

BMW 320i E30 1984 – 52900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 320i E30 to samochód z pewnością tworzony z myślą o kierowcy. Zwarty, zwrotny, idący za ręką i myślą prowadzącego. Debiutowało w 1982 roku, wyprzedzając konkurencję pod wieloma względami. To może być zaskakujące, że dziś kompaktowa E30 często kosztuje więcej, niż flagowe w owym czasie E23, czyli seria 7. Sześć cylindrów, manualna skrzynia biegów i tylny napęd to zawsze będzie coś, co daje radość kierowcy, a skromny i prosty design jest ponadczasowy. Ten egzemplarz pochodzi z poszukiwanej i zawsze bardziej cenionej pierwszej serii produkcyjnej, czyli jest to tak zwana „wąska lampa”, z chromowanymi wstawkami na zderzakach.
Czytaj dalej BMW 320i E30 1984 – 52900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 315 E21 1983 – 54900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW 315 E21 należy do pierwszej generacji serii 3., doskonale łączącej sportowy charakter z wysoką jakością i praktycznymi zaletami. Już podstawowy silnik czterocylindrowy, dzięki krótko zestopniowanej skrzyni biegów, jeździ żwawo i dynamicznie. Czar tego samochodu objawia się z pewnym prowadzeniu, dużej zwrotności, czułym układzie kierowniczym i oczywiście sylwetce, łączącej wszystkie charakterystyczne cechy marki. Auto jest zwarte, poręczne i jeździ przyjemniej, niż zdecydowana większość ówczesnej konkurencji na europejskim rynku. W ogłoszeniu ładnie zachowany egzemplarz, z obniżonym zawieszeniem i na szprychowej feldze prezentuje się bardzo efektownie.
Czytaj dalej BMW 315 E21 1983 – 54900 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo Cabrio 996 2003 – 249000 PLN – Stary Dzierzgoń

Zaoferowane jedynie w latach modelowych 2004-05, było pierwszym uturbionym kabrioletem 911-tki od czasów 964, czyli od 1989 roku. Porsche 911 Turbo Cabriolet 996 zaoferowało 420 koni mechanicznych napędzających obie osie, prędkość maksymalną na poziomie 306 km/h i przyspieszenie do pierwszej setki w 4,5 s. Fenomenalne osiągi jednocześnie z możliwością spokojnego podróżowania z wiatrem we włosach. Takich parametrów nie powstydziłby się żaden supersamochód, lecz Porsche ujmuje swoją drugą twarzą. Jest uniwersalne, potrafi być łagodne, może zmieniać się tak jak nastroje kierowcy. Żaden inny samochód tej klasy nie potrafi być tak przystępny, nieuciążliwy i relaksujący. Jednocześnie jako bardzo rzadki, produkcyjny model (zbudowano tylko 1563 sztuki), jest pewniakiem do przyszłego wzrostu wartości.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo Cabrio 996 2003 – 249000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 L 4Matic W220 2003 – SPRZEDANY

Tak, to jest to. Wóz ze wszech miar luksusowy, świetnie wyposażony i doskonale wykonany. Był czas, że takie samochody sprowadzone do Polski jako kilkuletnie, po wielu przejściach, nie tworzyły wokół modelu najlepszej atmosfery. Takie nowinki techniczne, jak chociażby pneumatyczne zawieszenie, często przerastały użytkowników przywykłych do wiecznego unikania wszelkich serwisów. Minęła kolejna dekada i okazuje się, że generacja W220 nie jest taka straszna. Mechanicy nauczyli się je naprawiać, i nawet sławetne zawieszenie Airmatic okazało się być niekłopotliwe w regeneracji. Teraz jest czas, gdy można pomyśleć o takim samochodzie nawet jak o limuzynie na co dzień, albo i do kolekcji. Ten Mercedes S 500 L 4Matic W220 ma świetny silnik V8 pod maską, napęd na cztery koła, przedłużony rozstaw osi i sprawia wrażenie niemal nowego pojazdu. Nie boi się zestawienia nawet z najnowszymi samochodami, a od większości z nich jest po prostu wygodniejszy i przyjemniej jeździ.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L 4Matic W220 2003 – SPRZEDANY

Porsche 911 Carrera 4 996 1999 – SPRZEDANE

Kolor samochodu zawsze robi różnicę. Żółty lakier to jeden z najlepszych wyborów, by Porsche 911 Carrera generacji 996 wyglądało jak milion dolarów. Temu egzemplarzowi z pewnością pomaga również pakiet spojlerów a’la GT3. Choć z 300-konnym silnikiem 3,4 l i skrzynią Tiptronic nie jest to konfiguracja do wygrywania wyścigów spod świateł, zdecydowanie nie o to w tym samochodzie chodzi. To pierwsze chłodzone cieczą 911 jest dziś już traktowane jako pełnoprawny youngtimer, a ceny stale rosną.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4 996 1999 – SPRZEDANE

Fiat 131 Mirafiori 1981 – 75000 PLN – Stary Dzierzgoń

Fiat 131 Mirafiori to z jednej strony niezwykle udane auto rodzinne, a z drugiej legenda motorsportu. Oryginalne wersje Abarth z historią rajdową to samochody o wartości dochodzącej do miliona złotych i to one pociągnęły za sobą wzrost wersji Abarth, Racing, Mirafiori Sport, a następnie wszystkich, które z fabryki wyjechały wyposażone w dwudrzwiowe nadwozie. Te ostatnie najczęściej trafiały na rynki północnej Europy, skąd pochodzi prezentowany egzemplarz. Oznaczenie Mirafiori CL wskazuje na drugą serię produkcyjną i drugi poziom wyposażenia, z nowo opracowanym wnętrzem, pięciostopniową skrzynią i mocniejszym z dwóch początkowo stosowanych silników w dwudrzwiowej wersji, czyli jednostką 1,6 o mocy 75 KM. Wygląda świetnie i dzięki sportowej stylizacji (felgi, naklejki, dodatkowe światła) kojarzy się rajdowo, i choć mógłby mieć mocniejszy silnik… i tak jest wspaniały!
Czytaj dalej Fiat 131 Mirafiori 1981 – 75000 PLN – Stary Dzierzgoń

Polski Fiat 126p 1984 – SPRZEDANY

Ma silnik umieszczony z tyłu, jest chłodzony powietrzem, mieści cztery osoby, choć nie zapewnia im zbyt dużo miejsca. Jeżeli myślicie, że piszemy o Porsche 911, jesteście całkiem blisko. Oto Polski Fiat 126p, czyli polski bolid, maszyna na miarę naszych możliwości. Oczywiście nie ma sensu tu pisać o osiągach, bo przecież nieistotne jest, ile ma do setki ani ile pali. Ważne, że wiąże się z naszą historią, dzieciństwem, i że jest w świetnym stanie. 650ES to według dawnej instrukcji, „wykonanie specjal”. Co w nim specjalnego? Włącznik zapłonu z blokadą, trzypołożeniowy przełącznik wycieraczek, regulator pracy wycieraczek, ogrzewana tylna szyba, przednia szyba warstwowa – klejona, odchylany szkielet przedniego siedzenia. Z takim wyposażeniem można poczuć się naprawdę luksusowo.
Czytaj dalej Polski Fiat 126p 1984 – SPRZEDANY

Mercedes S 600 L V221 2006 – SPRZEDANY

Rozmach zarówno stylistyczny, jak i technologiczny. Jakiej miary by nie przykładać, Mercedes S 600 L V221 robi kolosalne wrażenie. Produkowany od 2005 roku Mercedes klasy S generacji W221/V221 otrzymał zupełnie inną stylizację od poprzednika, a potężne łuki jego błotników świetnie wyglądają do dziś. Szczególnie, gdy mówimy o wersji z długim nadwoziem, z elementami pakietu AMG i w czarnym kolorze. Sztos. Pod jego maską pracuje 12 cylindrów i dwie turbosprężarki. Kierowca ma do dyspozycji 517 KM i mówimy tu o wersji, która wcale nie miała ambicji sportowych ani oznaczenia AMG w nazwie. Tu na pierwszym miejscu stał komfort, o co dbało dostępne już w standardzie zwieszenie Active Body Control.
Czytaj dalej Mercedes S 600 L V221 2006 – SPRZEDANY

Porsche Panamera S 2009 – 139999 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche Panamera Typ 970 zadebiutowało w 2009 roku, będąc pierwszym seryjnie produkowanym czterodrzwiowym Porsche. Pomysł kiełkował od lat 80-tych, nabywcy czekali długo, lecz finalnie byli usatysfakcjonowani. Choć początkowo planowano produkcję 20 tys. egzemplarzy rocznie, ilość tą udało się wytworzyć już po 10 miesiącach. Nazwa „Panamera”, podobnie jak „Carrera”, wywodzi się z nazwy meksykańskiego wyścigu wytrzymałościowego Carrera Panamericana. Auto dostępne było początkowo w trzech wersjach silnikowych, jako S, GTS i Turbo. ESka to wersja bazowa, zasilana silnikiem 4,8 V8 o mocy 400 KM zestawionym z super szybką skrzynią biegów PDK. Doskonała jakość wykonania przełożyła się na rynkowy sukces.
Czytaj dalej Porsche Panamera S 2009 – 139999 PLN – Stary Dzierzgoń