Archiwum kategorii: RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

Porsche 911 Turbo 996 2002 – SPRZEDANE

Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne błotniki, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, chodź gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2002 – SPRZEDANE

Porsche 944 Turbo 1987 – 95900 PLN – Stary Dzierzgoń

Nowy model w gamie transaxle Porsche, czyli 944, miał za zadnie wypełnić lukę cenową i wydajnościową między 924 a 911 SC. Chociaż baza 944 była oparta na 924, auto otrzymało znacznie bardziej wyraziste kontury. 944 posiadał 2,5-litrowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik opracowany przez Porsche, był zatem postrzegany w oczach klientów jako „prawdziwe” Porsche. W styczniu 1985 roku wprowadzono na rynek 944 Turbo – topowy model w linii 944. Porsche 944 Turbo miało aerodynamiczny przedni zderzak ze zintegrowanymi światłami przeciwmgielnymi i drogowymi, a poniżej tylnego zderzaka znajdował się dyfuzor pomalowany na kolor nadwozia. 2,5-litrowy, turbodoładowany silnik generował 220 KM. Samochód przedstawiony w ogłoszeniu zachowany jest w świetnym stanie mechanicznym, pochodzi z USA i wedle zapewnień sprzedającego nie wymaga wkładu finansowego. Jeżeli szukasz niecodziennego klasyka o rosnącym na rynku znaczeniu, warto przyjrzeć się temu okazowi.
Czytaj dalej Porsche 944 Turbo 1987 – 95900 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW M5 E60 2005 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Może być niczym luksusowa limuzyna, a może być niczym bolid F1 katapultowany do 250 kilometrów na godzinę na kilometrowej prostej. Nikt wcześniej nie wyobrażał sobie w seryjnie produkowanym samochodzie pięciolitrowego silnika V10 z odcięciem zapłonu przy 8250 obr./min. Układ smarowania z czterema pompami oleju, zaawansowany sposób detekcji spalania stukowego i skrzynia SMG z 6-stopniową regulacją tempa zamiany biegów. Brzmi jak przepis na wyśmienite danie i takim jest w rzeczywistości. Tu każdy kto zasiądzie za kierownicą i mocno dociśnie gaz będzie miał uśmiech na twarzy i spocone dłonie. Specjaliści z M GmbH wyprzedzili swoją epokę, efekt ich pracy imponuje do dziś i ceniony będzie zawsze.
Czytaj dalej BMW M5 E60 2005 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 300E 3.4 AMG W124 1991 – 219000 PLN – Stary Dzierzgoń

Ten samochód wyjechał z fabryki jako oryginalne 300E-24, lecz gdy przybył do Japonii, uzyskał tam nowe życie. Już jako nowy trafił do AMG Japan, gdzie został poddany pełnej konwersji stylistycznej i mechanicznej. Pod jego maską znajduje się teraz 3,4-litrowy 24-zaworowy rzędowy M104 o pojemności 3,4 litra, który wytwarza 268 KM. Zmieniono między innymi wykorbienie i wałki rozrządu, zwiększający jego moc o około 40 KM. Dodatkowo skrócone zostało przełożenie tylnego mostu, co sprawia, że ten sedan przyspieszeniem przebija nawet seryjne 500E. Wnętrze wyposażone jest w doskonałe sportowe przednie fotele Recaro Indyvidual C83 i jest wykończona czarną skórą z drewnianymi dekorami oraz dużą ilością odznaczeń AMG. Całość nowego wizerunku dopełnia pakiet stylistyczny AMG, kultowe felgi AMG Aero i rasowy wydech. Szacuje się, że w Japonii w latach 1988-1993 powstało mniej niż 50 egzemplarzy AMG 300 3.4, choć ich dokładna ilość nie jest znana. Niewątpliwie jest to mocno poszukiwany samochód na kolekcjonerskich rynkach na całym świecie.
Czytaj dalej Mercedes 300E 3.4 AMG W124 1991 – 219000 PLN – Stary Dzierzgoń

Volkswagen Golf Mk2 1989 – 29999 PLN – Stary Dzierzgoń

Volkswagen Golf jest jak wzorzec metra w Sevres. Z każdą kolejną generacją uważany za punkt odniesienia w klasie aut kompaktowych. Nie inaczej było z drugą generacją modelu, która światło dzienne ujrzała w 1983 roku. Zwiększono rozstaw osi, zwiększono długość, zwiększono przestrzeń w kabinie. Sylwetkę tym razem stworzył niemiecki designer Herbert Schäfer, nawiązując do pierwszej generacji zaprojektowanej przez Giorgetto Giugiaro. Samochód by oferowany z szeroką gamą silników i wyposażenia dodatkowego, ale nawet w podstawowych wersjach C i CL zwracał uwagę wysoką jakością użytych w kabinie materiałów. To był hit. W okresie od sierpnia 1983 do grudnia 1992 roku stworzono ponad 6,3 miliona egzemplarzy. Rzadko który jednak dziś prezentuje się tak jak ten.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk2 1989 – 29999 PLN – Stary Dzierzgoń

BMW Z4 M Roadster E85 2006 – SPRZEDANE

BMW Z4 M Roadster E85 to wyjątkowa wersja świetnego, sportowego samochodu. Już jego baza, zwykłe Z4, potrafiło oczarować. To czystej krwi samochód sportowy, łączący dynamiczną sylwetkę z długą maską i nisko osadzonymi fotelami z pięknym designem. Był to wprowadzony w 2002 roku nowy model, który zapowiadał całkowicie nowy język stylistyki, tworzony przez Chrisa Bangle’a. I o ile dla serii 7, 5 i 3 design nie był tak przekonujący, Z4 przebojem podbiło serca. Napięcie stopniowano, a ukoronowanie była najmocniejsza wersja, czyli wprowadzone w 2006 roku Z4 M. Pod jego maską odnajdziemy silnik S54B32, czyli rozwijaną od czasów E36 doskonałą sześciocylindrową, wolnossącą jednostkę, która w tej wersji osiąga ponad 100 KM z litra pojemności. 343 KM przy masie poniżej 1500 kg gwarantuje fenomenalną zabawę, a niski nakład produkcji (5070 sztuk) obiecuje wzrost wartości już w najbliższym czasie.
Czytaj dalej BMW Z4 M Roadster E85 2006 – SPRZEDANE

Porsche 911 Turbo 996 2003 – SPRZEDANE

Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne błotniki, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, choć gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2003 – SPRZEDANE

Porsche 911 Carrera 4S Cabrio 996 2004 – SPRZEDANE

Po sukcesie modelu 993 4S, Porsche ponownie postanowiło stworzyć odmianę modelu Carrera, która posiada wspólne mianowniki z droższym Turbo. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, sportowe zawieszenie M030 oraz bogate wyposażenie, to oczywiście nie wszystkie zalety samochodu, ale jedynie punkty wspólne z modelem Turbo. To co wyróżnia Porsche 911 Carrera 4S 996 to atmosferyczny silnik M96/03, wysuwany automatycznie spojler oraz charakterystyczna właśnie dla tego modelu czerwona blenda („Heckeblende”) biegnąca pomiędzy tylnymi światłami. Dzięki tym zabiegom można śmiało powiedzieć, że 996 4S jest jedną z najładniejszych wersji w tej generacji. Dziś prezentujemy okaz Cabrio z zawsze mile widzianą w Porsche manualną skrzynią biegów. To gwarantowana radość z jazdy, która zawsze będzie w cenie.

Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S Cabrio 996 2004 – SPRZEDANE

Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – SPRZEDANY

Samochodów jest wiele, król jest tylko jeden. S klasa. W latach 90-tych, jeżeli chciałeś się wyróżnić, pytanie brzmiało tylko czy wybierasz coupe, czy czterodrzwiową limuzynę. Ewentualnie drugie – czy ma mieć pięć litrów, czy sześć. Ten ma jedną parę drzwi i 5.0 V8 pod maską oraz fabryczne oznaczenie Mercedes S 500 Coupe – czyli jest to środkowy okres produkcji generacji C140, kiedy nie był jeszcze oznaczany jako CL, ale też nie był już SECiem. Auto przyjechało do Polski z Japonii, ma wciąż fabryczny lakier i jedynie 47 tys. km przebiegu.
Czytaj dalej Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 L W140 1997 – SPRZEDANY

Jeżeli lubicie spore gabaryty, klasyczne kształty Mercedesa, wysoki komfort jazdy i silniki V8, Mercedes S 500 L W140 to auto dla Was. W wersji z długim rozstawem osi robi szczególne wrażenie, zwłaszcza, gdy jest w czarnym kolorze i na dużych felgach Monoblock. Wnętrze w tym egzemplarzu to coś dla tych, którzy lubią kontrasty – jasne, z kremową tapicerką, a na wyposażeniu telefon, szyberdach, komputer pokładowy. Można jeździć z słuchawką przy uchu jak w latach 90-tych, kiedy właśnie tak wyglądał największy szpan. Ten egzemplarz to model poliftowy, sprowadzony z rynku amerykańskiego.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1997 – SPRZEDANY