Saab 900S Convertible 1993 – SPRZEDANY

Saab 900S Convertible należy do kanonu motoryzacyjnych klasyków. Swoją niebanalną sylwetką i nieszablonowymi konstrukcyjnymi rozwiązaniami wyróżniał się z tłumu już gdy był nowy, i okazał się być sukcesem tak dużym, że zaskoczył ponoć nawet samego producenta. Zaprezentowany został w 1983 roku, lecz produkcja ruszyła 3 lata później, wiosną 1986 roku. Opracowano go w oparciu o dwudrzwiowego sedana, a za produkcję odpowiadała fińska firma Valmet Automotive. Ten egzemplarz pochodzi z ostatniego okresu produkcji, z 1993 roku. Wyposażony jest w pakiet Aero i 16-calowe felgi Super Aero – dwa dodatki, ktore sprawiają, że wygląda dokładnie tak, jak najlepiej wyposażony Saab wyglądać powinien. To wersja przygotowana na rynek niemiecki, wyposażona w turbosprężarkę. Dzięki niej to doskonały samochód do jazdy, z silnikiem, który pozwala jeździć dynamicznie, sprawiając ogromną radość z jazdy. Ma świetną kolorystykę, jest mocno doinwestowany mechanicznie i z pewnością zapewni pasażerom wiele niezapomnianych chwil.

Saab 900S Convertible
Rocznik: 1993
Przebieg: 267000 km
Pojemność: 1985 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 160 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– elektryczne lusterka,
– elektryczne szyby,
– elektryczny dach,
– centralny zamek,
– odcięcie zapłonu,
– skórzana tapicerka,
– skórzana deska rozdzielcza,
– dodatkowe zegary,
– sportowa kierownica,
– pakiet Aero,
– felgi Super Aero 16” – nowe opony

Saab 900 Turbo Cabrio. Mam go dwa lata. Przejechałem nim w tym czasie 11 tysięcy kilometrów.
Zawsze otrzymywał wszystko, czego potrzebował, dzięki czemu jazda nim jest pewna i bezpieczna.

Zrobione:
– założone odcięcie prądu – ochrona przeciwkradzieżowa,
– założone nowe radio oraz nowa zmieniarka z początku lat 90-tych, założone nowe głośniki,
– nowe lampy z kierunkowskazami,
– uszczelnienie silnika,
– wymiana skrzyni biegów,
– wymiana sprzęgła,
– wymiana amortyzatorów (Bilstein), tarcz i klocków,
– obszycie deski w skórę,
– klimatyzacja – nowy parownik, regeneracja kompresora,
– maglownica po regeneracji,
– nowa pompa wody,
– wymiana chłodnicy plus dołożone nowe wydajniejsze wentylatory,
– wymiana aparatu zapłonowego,
– wymienione przeguby,
– wymieniony rozrząd,
– nowy akumulator,
– wymiana węży,
– regeneracja turbiny.

Reszty prac – grzechów nie pamiętam.