VW T4 debiutował w 1990 roku, kompletnie odmieniając wizję Transportera. Był większy, szybszy, bardziej przestronny, cichszy i po raz pierwszy… miał napęd na przód. Same korzyści, choć musiało minąć trochę czasu, by miłośnicy kultowej serii VW uznali go za pełnoprawnego członka „transporterowej” rodziny. Szczególnie z zabudową kamperową jest to wóz, który z łatwością podbije każde serce. Choćby taki egzemplarz jak ten. Volkswagen Eurovan Westfalia sprowadzony z rynku japońskiego. Zdrowiutki, z niskim przebiegiem, zachowany w pełni w oryginalnym stanie. Aż nogi się rwą, by spakować się w niego i uciec na wakacje, gdzieś w bezpieczne miejsce, z daleka od problemów z którymi borykamy się na co dzień.
Volkswagen Eurovan Westfalia
Rocznik: 1993
Przebieg: 132000 km
Pojemność: 2461 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 110 KM
Wyposażenie:
– podłokietniki dwustronne dla każdego fotela,
– wspomaganie kierownicy,
– poduszka powietrzna,
– klimatyzacja 3 strefowa – sprawna, odgrzybiona, nowo nabita,
– hak,
– Webasto postojowe,
– bagażnik rowerowy – oryginalny westfalia,
– koła – oryginalne felgi Borbety z nowymi oponami zimowymi,
– dodatkowe ładowanie,
– roleta, markiza flamma f45 w bardzo dobrym stanie,
– kuchnia gazowa – wszystko sprawne i w świetnej kondycji,
– plus całe mnóstwo dodatkowych rzeczy ułatwiających podróżowanie, o których chętnie opowiem telefonicznie.
Volkswagen Eurovan Westfalia
Kraj pochodzenia: Japonia, pierwsza rejestracja w 1994.
Kraj produkcji: Hannover – Niemcy.
Auto zakupiliśmy bezpośrednio w Japonii.
Multivan/EuroVan utrzymany jest w pedantycznym stanie, z minimalnymi śladami użytkowania.
Udokumentowany przebieg ,tj. 132000 km wraz z bezwypadkową historią czynią ten samochód interesującą pozycją dla każdego poszukiwacza przygód.
Środek auta jest bardzo czysty i przyjemnie pachnący – co na pewno umili podróżowanie.
Przedstawiony Volkswagen jest sprawny i gotowy do jazdy.
Auto prowadzi się bardzo dobrze i do tego prezentuje się niezwykle świeżo.
Dzięki niezwykle sprzyjającemu klimatowi, który panuje w tej części Japonii, nadwozie auta jest wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty są w nienaruszonym stanie.
Spód auta, wnęki kół i komora silnika wygląda niezwykle świeżo.
Nadwozie nie przechodziło żadnych napraw blacharskich – jest zachowane w oryginalnym świeżym stanie.
Samochód jest w 100% bezwypadkowy, co też zaznaczamy na fakturze.
Jedynym minusem może być lakier bezbarwny posiadający rysy od mycia na „szczotach” i wypalenia od słońca.
Jednak dla mnie najważniejszy był stan blacharski auta, który w tym przypadku jest fenomenalny.
Ciężko o tak zdrową T4 w Europie.
Zawieszenie wraz z układem hamulcowym w bardzo dobrym stanie; jeździ równo, nie znosi, bezpiecznie hamuje.
Wszystko w najlepszym porządku – cicho i sztywnie, a sama „Te-czwórka” prowadzi się pewnie, dosłownie płynie po drodze.
Wszystkie ruchome elementy zawieszenie zostały sprawdzone podczas przeglądu.
Nowy akumulator.
Zabudowa oryginalnie westfalia, wszystko czyste, pachnące i w bardzo dobrym stanie, w ogóle nie dotknięte zębem czasu.
Oryginalna górna zabudowa wraz z materacami tworząca wygodne miejsce do spania, która sprawia, że podróżowanie tym samochodem jest niesamowicie wygodne, a sam samochód jest dzięki temu wyjątkowy.
Auto zarejestrowane w Polsce, z aktualnym przeglądem i polisą OC.
Autem od momentu sprowadzenia z Japonii nie odbyłem żadnej podróży.
Nowy właściciel będzie więc pierwszą osobą, która będzie mogła zwiedzać świat wraz z Volkswagenem.