Idąc za ciosem i chcąc powtórzyć sprzedażowy sukces modelu Carrera S i Carrera 4S w modelu 996, również w jego następcy zaproponowano wersję o stopień mocniejszą. S generacji 997 wprowadzono w 2005 roku, podnosząc moc o 29 KM w porównaniu do bazowej Carrery. Zwiększono również pojemność silnika (3,8 l vs 3,6 l), zastosowano obniżone zawieszenie z PASM (Porsche Active Suspension Management, czyli regulowane amortyzatory), 19-calowe koła, zmodyfikowany układ hamulcowy, sportowy wydech i dodano aluminiowe wykończenie we wnętrzu. Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet 997 dodatkowo wyposażono w napęd na cztery koła, który pozwoli tu czuć się bezpiecznie nawet na śliskiej nawierzchni. W tej konfiguracji odrobiną szaleństwa na co dzień jest z pewnością kolor wnętrza, przykuwający uwagę gdy jeździmy bez dachu.
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet 997
Rocznik: 2008
Przebieg: 68096 km
Pojemność: 3800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 385 KM
Porsche 911 w generacji 997, o którym mowa w ogłoszeniu, zostało zarejestrowane w 2008 roku w Japonii.
Jest to bardzo poszukiwana wersja 4S.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Cena netto +23% od FVat.
Auto jest gotowe do rejestracji, opłacona akcyza oraz sprawy celno-podatkowe.
Pojazd wspaniale zachowany, idealny dla pedantycznego i bardzo wymagającego klienta.
Auto kupiliśmy bezpośrednio w Japonii w Tokio z oceną 4.5B (karta aukcyjna do wglądu).
4S był zarejestrowany w Kioto.
Do dnia eksportu przejechał 68.096 km po ulicach Japonii,
Przebieg potwierdzony fakturami oraz inspekcjami (duże pudło z mnóstwem dokumentów).
Ostatnie inspekcje Shaken wykonano na następujących przebiegach:
59.200 km – 2019
61.100 km – 2021
Powłoka lakiernicza jest również pięknie zachowana, posiada kilka bardzo drobnych śladów użytkowania.
Jeśli to dla kogoś istotne – posiada na wszystkich elementach pierwsze i fabryczne wartości lakieru (wartości między 60-110 umc).
Szyby oryginalne i z tego samego roku (łącznie z czołową).
Spód auta, wnęki kół i komora silnika w stanie perfekcyjnym, zbliżonym do nowego samochodu.
Elementy zawieszenia są w fabrycznej czarnej farbie – na niektórych zachowały się jeszcze fabryczne naklejki z kodami kreskowymi.
Samochód jest oczywiście w 100% bezwypadkowy, co też zaznaczamy na fakturze.
Niewielki przebieg oraz historia samochodu są potwierdzone książką serwisową.
Wnętrze w świetnym stanie.
Skóry nie były poddawane żadnym procesom renowacji. Posiadają jedynie niewielkie ślady użytkowania wynikające z kubełkowej konstrukcji fotela.
Elementy użytkowe, tj. kierownica, przyciski, plastiki są niemal idealne.
Oryginalne dywaniki bez nadmiernego zużycia, nadal wyglądają jak nowe.
Jedynym odstępstwem od oryginału jest 2-dinowe radio.
Sercem naszego Porsche jest silnik o pojemności 3,8 l i mocy 385 KM.
Pracuje równo i bez zarzutu. Praca skrzyni biegów również bez zarzutu. Bezproblemowo i płynnie zmienia poszczególne przełożenia.
Zapraszam do oględzin osobistych, na pewno nikt się nie zawiedzie tym autem.
Jest to bardzo dobra propozycja dla kogoś kto szuka 911’tki w wersji 4S z niskim przebiegiem w uczciwym stanie zachowania.
Model 997 – to nie tylko piękny samochód, ale również bardzo dobrze rokująca inwestycja, gdyż coraz więcej entuzjastów marki decyduje się na zakup tego modelu, a ceny rosną z roku na rok.
Zapraszamy do obejrzenia dokładnych zdjęć, które zrobiliśmy temu autu, aby lepiej pokazać jego rzeczywisty stan.