BRP – Bracia Goźlińscy

Porsche 911 S 1976 – SPRZEDANE

Połowa lat 70-tych to okres w historii Porsche 911 nieco zapomniany. Rytm rozwoju wyznaczały wówczas przepisy na rynku północnoamerykańskim, będącym wówczas głównym rynkiem zbytu niemieckiej marki. Zderzaki mogące znieść zderzenie z prędkością 5 mil na godzinę bez odkształceń, stale zaostrzające się przepisy ekologiczne zmniejszające moc silników – to były przepisy, które oszpeniły wiele samochodów, choć Porsche zestawiając z konkurencją i tak wyszło obronną ręką. Dodatkowo od 1976 roku wszystkie nadwozia zanurzane były w kąpieli galwanicznej, co pozwoliło je o wiele lepiej zabezpieczyć przed korozją. Taki właśnie zdrowy, ale wymagający wielu prac renowacyjnych egzemplarz z rynku japońskiego oferuje BRP. Oryginalny kolor – zielony, a do tego jedyny wówczas oferowany silnik wolnossący 2,7 l i manualna skrzynia biegów.

Porsche 911 Model-G
Rocznik: 1976
Przebieg: 95031 km
Pojemność: 2700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 165 KM

Wyposażenie:
Porsche 911, 2,7 l, 5-biegowa manualna.
Oryginalny kolor: 258-9-2 Speedway Green

Samochód jest gotowy do rozpoczęcia procesu rejestracji w kraju, wszystkie należności są uregulowane.

Przebieg oryginalny: 95,031 km, 6-cylindrowy silnik 2,7 litra, hamulce tarczowe i koła Cookie Cutter.

Brak korozji na częściach karoserii, a także na podwoziu.
Spód auta, nadkola i komora silnika w naprawdę fantastycznym stanie zachowania!
Samochód jest w 100% bezwypadkowy, jednak w Japonii został przelakierowany na czerwono.
Co jest ogromnym plusem – nie był poddawany pracom renowacyjnym, wszystkie blachy na aucie są oryginalne, podłoga bez dziur i korozji!

Auto kupiliśmy bezpośrednio w Japonii na aukcji USS Tokyo.
Mamy zdjęcia wykonane w Japonii, które chętnie zaprezentujemy.

Jest to niebywała okazja zakupić Porsche w Modelu G z tym silnikiem oraz 5 biegową skrzynią biegów i kolorze Speedway Green.
G-Modele w tym zestawieniu po renowacji kosztują od 100.000 euro w górę.

Chcesz więcej zdjęć? – wyślemy je na Twoją pocztę lub przez WhatsApp.

Sprzedaż na podstawie faktury VAT-Marża – brak obowiązku zapłaty podatku PCC 2%.
Jesteśmy legalnie działającą firmą specjalizującą się w imporcie aut klasycznych – kupujący dostaje od nas cały komplet dokumentów, umożliwiających rejestrację pojazdu w Polsce.